تاریخ عرضهی Ancestors: The Humankind Odyssey برروی کنسولهای نسل هشتم مشخص شد
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey یکی از منحصر به فردترین عناوین سال جاری بود که برروی پلنفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار گرفته بود. حال به تازگی تاریخ عرضهی نسخهی کنسولی این عنوان مشخص گردیده و توجه هواداران و علاقهمندان آن را به خود جلب کرده است.
احتمالا شما هم با آقای پاتریک دیسلیت (Patrice Désilets) آشنایی دارید. وی خالق مجموعه محبوب یوبیسافت با نام Assassins Creed بوده است. اگر بخواهیم دقیقتر صحبت کنیم دیسلیت کارگردان و خالق بازیهای Assassin’s Creed، Assassin’s Creed II و Assassin’s Creed: Brotherhood بوده و با این عناوین به شهرت رسیده است. او اخیرا به استودیوی جدیدی پیوسته است و باعث ساخت عنوان جذابی مانند Ancestors: The Humankind Odyssey شده است.
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به سبک بقا و تکنفره ساخته شده و زاویهی دید شما در بازی سوم شخص و پرسپکتیو است. شما در این بازی منحصر به فرد، در نقش یک میمون ایفای نقش خواهید کرد. شاید در ابتدا برایتان جذاب باشد که در نقش یک میمون بازی کنید اما لازم به ذکر است طراحی Ancestors: The Humankind Odyssey تا حدی ساده بوده و شما صرفا باید از طریق انتخاب گزینههای مختلف و یا عدم انتخاب آنها مسیر بازی را طی کنید. البته باید بگوییم که انتخابهای شما همگی بهگونهای بر مسیر شما تاثیر گذار خواهد بود.
این بازی پیش از این برای پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شده بود و حال به تازگی تاریخ عرضهی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان مشخص گردیده است. طبق اخبار و گزارشهای منتشر شده، نسخهی کنسولی این بازی در تاریخ جمعه ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۹۸ (۶ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey هماکنون برروی پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. در صورتی که در خرید این بازی مردد هستید، پیشنهاد میکنیم ویدئوی هایلایت بازی Ancestors: The Humankind Odyssey تحت عنوان «هایلایت: سرزمین میمونها | نکاتی که باید پیش از خرید بازی Ancestors: The Humankind Odyssey بدانید» را مشاهده کرده و با نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید بیشتر آشنا شوید.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
انحصاری زمانی بود ایول بهشون
امیدوارم فروش خوبی رو تجربه کنه
نمیخوام بگم بازیه بدی هستش و … و … خیلی هم بازیه خوبیه ولی به نظرم در حد سازنده سری اساسین نیست متوجه میشید چی میگم