مدیرعامل شرکت یوبیسافت: پرداختهای درون برنامهای در بازیهای ما اجباری نیستند
آقای ایو گیلمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، در صحبتهای جدید خود اظهار داشت که عناصر پرداختهای درون برنامهای در بازیهای این شرکت وجود ندارد.
یوبیسافت اخیرا در جریان ارائهی گزارش مالی خود، به شکست تجاری بازی Ghost Recon: Breakpoint و فروش پایین عنوان The Division 2 اشاره داشت. آقای گیلمو تاکید دارد که پرداختهای درون برنامهای در بازیهای این شرکت یک گزینهی انتخابی محسوب میگردند و بازیبازان قادر هستند بدون پرداخت هزینهی اضافی به تجربهی بازیها بپردازند. گیلمو همچنین به طور ویژه در مورد Ghost Recon: Breakpoint صحبت کرد و اشاره داشت که پرداختهای درون برنامهای این عنوان از فروشگاه مخصوص بازی Ghost Recon: Wildlands الهام گرفته شده است.
وی اظهار داشت:
در بازیهایی همانند Ghost Recon: Wildlands، ما یک فروشگاه داشتیم که افراد میتوانستند آیتمها و وسایل را از طریق آن خریداری کنند. کاری که ما انجام دادهایم، انتخابهای بیشتر در شروع بازی Ghost Recon: Breakpoint بود. ما متوجه شدیم که این فروشگاه بسیار بزرگ به نظر میرسد و اصلا مورد استقبال قرار نگرفته است؛ اما این موضوع ناشی از این حقیقت میشود که در عنوان Wildlands، بازیبازان وقت خود را در آن فروشگاه میگذارندند و آیتمها را خریداری میکردند. تیم ما فکر میکرد که با ارائهی انتخابها و گزینههای بیشتر، استقبال زیادی از آن خواهد شد. هدف ما این بود اما به خوبی درک و تفسیر نشد.
ما قادر بودیم تا رویدادهایی را ایجاد کنیم که باعث میشد افراد مدت زمان بیشتری در بازیهای ما باشند و گاهی در این عناوین هزینه کنند. آنچه که ما در نظر داریم این است که با ارائهی تجربهای با کیفیت بالا میتوانیم درآمد را در هر بازی افزایش دهیم؛ چرا که با این روش توانستیم به طور منظم محتوای بیشتری را ایجاد کنیم.
در مورد Ghost Recon فلسفهی ما این است که بازیباز بدون پرداخت هزینهی اضافی، بازی را به صورت کامل تمام کنند. در بازیهای ما پرداختهای درون برنامهای اجباری وجود ندارد. این فلسفهای است که ما برای همهی بازیهای خود در نظر داریم؛ اما در عین حال میخواهیم آن را با رویدادها و محتوای بیشتر پیوند دهیم تا بازیبازان به مدت زمان بیشتری به تجربهی بازی بپردازند.
بازی Ghost Recon: Breakpoint هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وبسایت گیمفا و با عنوان «ارواح نمیمیرند ولی گرگها شاید» به قلم محمد آریامقدم مطالعه بفرمایید. همچنین میتوانید ویدئوی نقد و بررسی بازی را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
کلا یوبیسافت گاو ده من شیردس
تازه داشت با trial و ac oddesey و divison 2 اوج میگرفت که بازی ناقصی مثل بریکپوینتو داد بیرون و باز برگشت به افولش
ولی در مجموع من خودم قدرشو میدونم و فکر میکنم که اگه یوبی نبود ما چقدر آیپی جذاب و دوس داشتنیو از دست میدادیم با وجود تمام مشکلاتشون
دوست عزیز! والا من سر در نمیارم چرا انقدر به یوبیسافت گیر میدید. یوبیسافت شرکتی است که در تمامی نسل هایی که در آن ها فعالیت داشته، عملکرد درخشانی رو از خودش به جا گذاشته؛ طوری که در همین نسل هشت که بدترین نسل برای یوبیسافت بود، بازی های بسیار با کیفیتی از جمله اساسین ادیسی، فارکرای ۵، دیویژن و رینبو و… داشته و معمولی ترین بازی هاش، بازی هایی مثل واچ داگز ۲، گوست ریکون و اساسین یونیتی بودن.
اصلاً فرض میکنیم یوبیسافت توی نسل هشت عناوین بی کیفیت و به درد نخوری داشته؛ این فروش بسیار خوب عناوینش رو چطوری توجیه کنیم؟
واقعیت اینه دوست عزیز که ما هر چقدر از سیاست های یوبیسافت بخوایم ایراد بگیریم، نمیتونیم منکر بزرگ بودن یوبیسافت بشیم!
به شخصه بعد از این همه سال تجربه گیمری به خودم جرئت نمیدم از شرکتی به بزرگی یوبیسافت انتقاد کنم، هر چند که نظر شما کاملاً محترمه دوست عزیز.
و در آخر به قول آقای آقابابایی “زنده باد یوبیسافت”!
من خودمم خوب گغتم باید قدرشو بدونیم و کلی آیپی خفن داره نمیدونم کجای حرفام بهش گیر دادم 😀
اتفاقاً بنده به این مورد توجه داشتم دوست عزیز و به همین دلیل بود که دفاعیه رو در پاسخ به شما نوشتم.
نظرات بقیه دوستان رو بخونید؛ همه تند تند انتقاد کردن و فقط نظر شما است که با ملایمت و نگاه منطقی همراه بود. موفق باشید.
:yes: :rose:
سلام صادقی جان :yes: :heart: :rose:
یوبیسافت واسه من و شما بازی نمیسازه واسه خانواده خودش بازی میسازه
گوست ریکون که این همه بهش توپیدن تو هفته اول فکر کنم ۴ میلیون فروخت( چندساعتی بازیش کردم و باحاله اما کامل و بینقص نیست )
شاهکاری بیهمتا و ممتاز بنام فارکرای ۵ با موفقیت تمام ۳۵ میلیون نسخه بفروش رسوند و هرکسی که بازیش میکنه در کمال بهت و حیرت زبانش از کار میفته بخاطر داستان زیبا و نکات کاملا خردمندانه و …( خودم از طرفدارای پروپاقرصشم و به همه توصیش میکنم )
یوبیسافت فقط در اندیشه راضی نگه داشتن خانواده خودشه نه غریبه های مثل من
و در کلام اخر همون زنده باد یوبیسافت خودمون
سلام به شما آقای برقزادگان عزیز. تا یه جایی با صحبت های شما موافقم، اما با اون قسمت خانواده که ذکر کردید مخالفم. به عنوان کسی که از زمان POP و اسپلینتر سل با یوبیسافت همراه هستم باید بگم که تمرکز یوبیسافت در این نسل بیشتر روی بازی های همه پسند و نوجوان پسند بوده و به فنای کلاسیک همیشگی زیاد توجه نمیکرده.
در واقع یوبیسافت در این نسل اصطلاحاً لارج تر یا همون امروزی تر به قضیه نگاه کرده؛ سعی کرده در همه سببک ها حداقل یک ایپی قدرتمند داشته باشه و از اون سمت یه نیم نگاه مالی هم داشته.
برای مثال بازی فارکرای ۵ برای من که از نسخه دوم سری رو دنبال میکنم شاهکار به حساب نمیاد؛ اما یک نوجوان با تفکر نسل هشتی (نا آشنایی با نسخه های قبلی سری) وقتی بازی با این تنوع زیستی و جهان پویا و همچین شخصیت پردازی رو میبینه نمره کامل رو به فارکرای ۵ میده و به دیگران هم پیشنهادش میکنه و این چرخه ادامه داره.
تشکر بابت بازخورد.
خوب من شما رو نمیدونستم ولی خودم رو درست ذکر کردم :yes:
مشکلش همینیه که دوستمون گفت گاو شیرده به یچیزی میرسه که پول توشه هی اونو تکثیر میکنه دریغ از یذره کار خلاقانه مثل فیلمای مارول و دی سی(کلا فیلمای ابر قهرمانی) عناوین بزرگ اما تو خالی که فروش کلون میکنم یه سال وخرده ای بعدم تو زباله دان تاریخن چیزی شبیه به پفکنمکی ولی حجیم تر و تو خالی تر :laugh:
موافقم :yes:
دوستان انتظار دارن همه شرکتا سیاست راک استار و سونی رو
در پیش بگیرن ..
برادر انتظار نیست این حق گیمره ، اینا سیاست های سودجویانس که سودهای کلان تو بازه های زمانی کوتاه کوتاه در بیارن و نه تنها پیشرفتی در صنعت گیم ایجاد نمیشه بلکه باعث درجا زدن اون میشه و در دراز مدت به ضرر همس و متاسفانه شرکت هایی مثل کونامی ، یوبی سافت ،اکتی ویژن و الکترونیک آرتز گویا خیلی بهشون مزه کرده اینطور پولا 🙁
حرف مفت نزن :/
عجب رویی دارن
جنین کار وقیحی رو انجام میدن به جای اینکه بازی شون رو کامل کنن و ناقص ندن
همین کارای یوبیسافت. اکتیویژن و EA هستش که صنعت گیم داره به سمت زوال میره
بازی ناقص بتا پر از لوت باکس
دوستان اکانت امین که heave squad بود بن شده و الان یه pershian stalker ساخته و از دروغ به همه میگه اونو فرستادم شمارو فیلم کنه :rotfl:
مثلا که ما نمیفهمیم.
به امام زمون امین من وقتی کامنتات میخوندم جوری بهت میخندیدم صدام توخونه میپیچید :laugh:
کلا این مدت قشنگ نشونت دادم قدرت دست کیه .
الانم چند روزیه قشنگ دارم برات مهلت میدم که درست شی به جان خودت وگرنه پرپرت میکنم :rotfl: :rotfl: افتااااد :rotfl:
نه آقاى گیلمو هدف شما این نیس. هدف شما خالى کردن جیب گیمر هستش. اگه شما حسن نیت داشتى ، پرداخت هاى درون برنامه ایت صرفا محدود میشد به آیتم هاى تزیینى و ظاهرى مثل مورتال کامبت و خیلى بازى هاى دیگه. اما شما اسکیل پوینت میفروشى. اساسین رو یه جور نابود کردین با سیاست سالى یه بازى و بعد به خودت اومدى دوباره درستش کردى. حالا هم گوست و دیویژن نابود کردى. پرینس که فراموش شد چون صرفا آفلاین بود و نمیتونس جیب گشادتو پر پول کنه. برنامه ى بعدیت چیه؟ رینبو و فور آنر و هم به درک واصل کن تا دیگه رسالتتو کامل انجام داده باشى. خدا قوت
مشکل بازی گوست ریکون بریک پوینت به پرداخت های درون برنامه ای ربطی نداره.بازی رو خوب نساختین بخش آفلاین رو برداشتیم و ….
دمت گرم قشنگ حرف دلو چپوندی تو کشکک زانوی یوبی باگز :rotfl: :rotfl:
مدیر عامل یوبی سافت = سنگ پای قزوین
دهننو سرویس :rotfl:
یعنی قشنگ داره گندشو ماست مالی میکنه
ما نیتمون خوب بود شما بد متوجه شدید
آره جون عمت
لینکی که دادی رو رفتم توش، دیدم من کلا تو اون پست یه کامنت گذاشتم. اونم تیکه به کسیه که هیلو رو ترول کرده و نیاز به مهارت خاصی برای فهمیدنش نبود. بهش گفتم نوستراداموس و خیلی واضحه که مسخرش کردم.
مطمئنی حالت خوشه؟
پست من داداش واقعا در حد تونیستن که بااین پلی گروند صحبت کنی حتی .
خدایی بزار حد عقل تو توی کسایی که احساس میکردم توسایت بچه هارو تحویل نمیگیری بمونی.
اخه تو از قدیمی های سایتی این ۶ روز اومده مثل امین برقزده میزنه به چاک اما منو تو هستیم داداش.
حالا من مقداری شر هستم یک اکانت بن دادم رفت .ولی همونم که وقتی گاد داشت میومد ساعت ۷ صبح باهاتون داشتم پرواز میکردم تو ابرها .فدات داش
داداش بازیاتو ا استیم میکشی بیرون؟؟
: ))))
بینم چن نفر تو اپیک گیمز ۶۰ دلاری میخرنش داداشششش
یوبی بازی خراب کن!
بعد منتقد گیمفا ب بریک پونت میده ۹ و اگه بیای مخالفت کنی با این منتقد بزرگوار نظرت رو تایید نمیکنن
خب اسم این بخش نظرات رو بکنید پیام های حمایتی ک ما که نظرمون موافق نظر شما نیست کامنت نگذاریم
دقیقا تو گیمفا وقتى نظرت مخالف نظر بقیه نه تنها نظرت تایید نمیشه بلکه تو مقاله هاى بعدى از شما به عنوان کسى یاد مى کنن که تا حالا بازى رو بازى نکردین و حتى به کاور بازى هم نزدیک نشدین!!! (اشاره به نقد ویدیویى گوست) امید وارم همه ى منتقدین گیمفا این نظرو ببینن و متوجه بشن که هیچ کدوم از ما مرض نداریم بازى نکرده نظر بدیم. اصن گوست میلیاردى بفروشه یا شکست بخوره چه فرقى برا من داره؟ من وقتى میام تو این وضع نیم میلیون میدم واسه یه بازى خودمو لایق یه عنوان کامل مى دونم و همین
بله ، بعضی از منتقد های گیمفا متاسفانه به علت اینکه چند نفر ازشون تعریف میکنن ،نظر خودشون رو مرجع میدونن و میگن حرف بقیه غلطه ، در صورتیکه منتقد باید بدونه که تعریف و تمجید الکی به بازیباز ضرر وارد میکنه اما انگار منتفدی که بازیو مجانی بازی میکنه عین خیالش نیست و دنبال علایق خودشه
دقیقا حرف خوبی زدی داش
سر چندتا نقدشون کامنت دادم همش پاک میکردن وه سر پست نقد گوست ریکون منو بن کردن کاملا دیگ چون جواب خواستم از منتقد عزیز
وای اینا دیگه کین 😀 :evilgrin: هی میخوان گند گوست ریکون رو بپوشن !!
اقا قبول کنید دیگه گوست ریکون خراب کرد ! حالا چون بازی هایی مث ادیسه و دویژن ۲ و anno و trial خوب در اومدن قرار نیست که اینم حتما اصرار کنید خوبه که !!
سعی کنید دیگه این اتفاق نیفته …
————————-
پ ن : یوبی جان عجله نکن تو بازی دادن 😐 شیطون که ….. نذاشته 😮 :rotfl:
درستشم همینه حالا یوبی هیچ ایکاش ea سر عقل میومد