جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا

جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱

نیما شعبانی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا

شاهد روز شوکه کننده و پر تاخیری بودیم. شرکت سونی (Sony) امروز اعلام کرد که دو اثر مهم خود یعنی Ghost of Tsushima و Last of Us: Part II تاخیری را برای عرضه تجربه خواهند کرد. پس از اعلام این خبر توسط سونی، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز اعلام کرد که چند اثر مهم خود، تاخیری چند ماهه‌ای را برای عرضه تجربه می‌کنند.

ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیر کل شرکت یوبی‌سافت، جزئیات جدیدی را در کنار تاریخ عرضه آثار تاخیر خورده این شرکت با طرفداران به اشتراک گذاشت. همچنین وی اعلام کرد که دو اثر AAA معرفی نشده نیز در سال ۲۰۲۱ در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرند. گیلموت اعلام کرد که بازی‌های Watch Dogs: Legion ،Rainbow Six Quarantine ،Gods and Monsters و Roller Champions تا پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرند. همچنین این آثار به صورت کاملا بهینه‌سازی شده برای نسل نهم به بازار عرضه می‌گردند.

التبه در کنار آثار مورد نظر، شرکت یوبی‌سافت دو بازی AAA را نیز در برنامه‌ی عرضه‌ی خود برای سال‌های مالی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ تدارک دیده که البته Skull and Bones جزء آن‌ها نبوده و شاهد دو اثر جدید و معرفی نشده خواهیم بود. به نظر می‌رسد که یکی از این آثار، نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed باشد که بر اساس اطلاعات درز شده، دارای تم و ظاهر وایکینگی خواهد بود. البته هیچ نظری در رابطه با بازی دیگر نداریم اما ممکن است که شاهد نسخه‌ی جدید Farcry و یا Crew 3 و شاید حتی نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Splinter Cell باشیم. البته اگر بخواهیم نسخه‌ی جدید Splinter Cell را یک اثر AAA در نظر بگیریم، ممکن است تا شاهد حالت جهان‌باز و یا تعداد بسیار زیاد و متنوعی از بخش‌های قابل تجربه به صورت آنلاین برای این اثر باشیم که البته بعید به نظر می‌رسد.

به صورت کلی شاهد ماه بدی بودیم. آثار بسیار زیادی طی ماه میلادی جاری، تاخیر خوردند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به DOOM Eternal اشاره کرد. البته می‌توان این تاخیرها را به عنوان یک استراتژی فروش نیز به حساب آورد، زیرا سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰، جز ماه‌های شلوغ صنعت بازی‌سازی به حساب می‌آیند و شاهد عرضه‌ی آثار بسیار مهمی همچون Final Fantasy 7 Remake ،Cyberpunk 2077 ،Avengers، Animal Crossing: New Horizons و Persona 5 Royal هستیم. در واقع می‌توان اینگونه در نظر گرفت که شرکت‌های سونی، یوبی‌سافت و بتسدا (Bethesda)، برای اینکه هیچگونه برخوردی با آثار مورد نظر در جدول فروش نداشته باشند، تاخیری چندماهه را در آثار خود اعمال کردند.

البته عرضه‌ی آثاری مانند Watch Dogs: Legion ،Rainbow Six Quarantine ،Gods and Monsters و Roller Champions در هنگام پایان سال ۲۰۲۰ و نزدیک به تعطیلات کریسمس، می‌تواند نتیجه‌ی بسیار مثبتی را برای شرکت یوبی‌سافت در امر فروش بازی‌های خود داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا
جزئیاتی در رابطه با تاخیر آثار یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته شدند | عرضه‌ی دو بازی AAA معرفی نشده در سال ۲۰۲۱ - گیمفا