عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا

عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild

نیما شعبانی
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا

یکی از اصلی‌ترین نمادهای مجموعه‌ی Assassin’s Creed، برج‌‎هایی هستند که بازی‌بازان از آن‌ها با هدف نمایان کردن نقاط مخفی برروی نقشه‌ی هرکدام از نسخه‌ی‌های این مجموعه قرار دارند، بالا می‌روند. پس از گذشت چند سال از عرضه‌ی اولین نسخه‌ی مجموعه‌ی Assassin’s Creed، شاهد حضور برج‌هایی مشابه در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry بودیم. سپس این اپیدمی به آثار بیشتری نیز راه خود را باز کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اثر تحسین شده‌ی Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد.

پاتریس دسیلیت (Patrice Désilet)، خالق و کارگردان دو عنوان اول مجموعه‌ی Assassin’s Creed، به این سوال که لقب Assassin’s Creed guy برروی دوش او سنگینی می‌کند یا خیر، با تاسف بر تاثیری که برروی بازی‌های حال حاضر گذاشت، پاسخ داد:

بله، کمی احساس سنگینی می‌کنم! اگر شما نیز قصد دارید سال‌های سال از زندگی خود را برروی چیز خاصی که مد نظر دارید وقت بگذارید، امیدوارم که این اتفاق برای شما نیز بیفتد. Breath of the Wild، وای! این بازی اثری بود که شما می‌توانستید پس از صرف و گذشت نیم ساعت، به انجام هرکاری در آن بپردازید. حال فقط باید از یکی از برج‌ها بالا می‌رفتید و بخشی از نقشه را برای خود نمایان می‌کردید. برای این موضوع متاسفم، زیرا کاملا تقصیر من است.

وی افزود که کارهایش برروی دو عنوان اول مجموعه‌ی Assassin’s Creed باعث شد تا پاناچی دیجیتال گیمز (Panache Digital Games)، استودیوی کنونی وی، مورد توجه قرار بگیرد. وی پس از راه‌اندازی این استودیو، سعی کرد تا به مجموعه‌ی Assassin’s Creed به عنوان یک بازی‌باز برگردد، اما فکر این موضوع که پس از تجربه‌ی هر کدام از نسخه‌های جدید، بگوید که «اه، اگر من این نسخه را می‌ساختم، چه کارها و قابلیت‌هایی را برروی آن اعمال نمی‌کردم»، تصمیم گرفت تا از تجربه‌ی ادامه‌ی نسخه‌ی عرضه شده پس از Assassin’s Creed: Brotherhood، سر باز بزند.

جدیدترین اثر پاتریس دسیلیت که البته اولین بازی ساخته شده توسط وی پس از Assassin’s Creed: Brotherhood به حساب می‌آید، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey است. این اثر در واقع اولین بازی استودیوی پاناچی نیز محسوب می‌شود و توسط استودیوی پرایوت دویژن (Private Division) منتشر گشته است.

شما در Ancestors: The Humankind Odyssey، در نقش میمون‌هایی قرار می‌گیرید که باید تا قبل از ظهور اولین انسان، برای بقا تلاش کنند و در این میان نیز خود را تکامل دهند. Ancestors: The Humankind Odyssey در حال حاضر در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. این اثر در هنگام عرضه، با بازخورد خوب منتقدین رو به رو شد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با Ancestors: The Humankind Odyssey، به هایلایت ویدئویی آن با نام سرزمین میمون‌ها مراجعه فرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا
عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kaladin گفت:

    بنده خدا بازی جدیدش به زباله دان تاریخ پیوست :laugh:
    همه بعد یه مدت فراموشش کردن
    احتمالا الآن تو شرایط روحی سختین :pain:

    • واقعا همینه ایشون خیلی افت کردن و اصلا
      دیگه نمیتونه بازی های شاهکاری در حد اساسین بسازه
      اتفاقا خودم همین ماه پیش این بازی رو برای وان ایکسم تهیه ش کردم
      خیلی زود خسته کننده میشه اصلا ارزش پولی که براش دادم رو نداشت متاسفانه :-((

      • Kaladin گفت:

        دقیقا :yes:
        واقعا خسته کننده میشه
        بعضی ایده ها برای بازی ساختن روی کاغذ خیلی خوبن ولی ممکنه بعد ساخته شدن بازی، ببینیم که بازی چیز خوبی از آب در نیومده
        ولی به نظرم ایده ی این بازی حتی روی کاغذ هم خوب نیست . چه برسه به خود بازی :no:

  • HEAVY SQUAD گفت:

    شما دوستان رو نمیدونم اما من با بازی ۳گانه اتزیو کلی حال کردم اما بعد از اون یه هس پوچی بهم دست داد

    • Emad-Martian گفت:

      Heavy Squad
      تو چرا انقدر رو داری؟! از اون روزی که بهم توهین کردی دیگه نظراتت رو ریپلای نکردم. الان دوباره داری منو ریپلای میکنی؟
      من هر وقت چیزی بهت گفتم شوخی بود ولی تو پای خانواده منو وسط کشیدی…
      _
      در مورد این عکس:
      _
      http://s6.picofile.com/file/8375865142/DS_ME_Retail.JPG
      _
      رفتم تو Reddit چک کردم. اون Liverpool اسم یه خرده فروشی تو مکزیکه
      _
      تو این عکس طرف میگه Liverpool خانه یه گروه موسیقی (Beatles) بعد یه نفر به شوخی گفت پس حتما اسمشون Los Beatles چون تو مکزیکه!
      _
      http://s7.picofile.com/file/8375865118/DS_Reddit_Liv.jpg
      _
      درمورد قیمت ۱۴۰۰$ ینفر همین سوال رو پرسید که در جواب طرف گفت مکزیک از علامت $ برای واحد پولشون Pesos استفاده میکنه که به پول آمریکا میشه ۷۳$
      _
      http://s7.picofile.com/file/8375865126/DS_Reddit_70.jpg

      • HEAVY SQUAD گفت:

        الان اومدی و میگی من به خانواده محترمت توهین کردم ؟
        احتمال با مسعود که ۵۰۰۰۰ تااکانتم داره رفیق نیستی ؟
        اگه چیزی بهت گفتم نگاه کن ببین خودت چی بهم گفتی ولی درباره خانوادت نوچ یادم نمیاد چیزی بهت گفته باشم

    • Clara گفت:

      Revelation برا من هم بهترین نسخه، هم آخرین نسخه(( Assassin’s Creed)) بود نمیگم نسخه های بعدی خصوصا از نسل ۸ بازی های خوبی نیستن ( unity و آدسی شاهکارن) ولی هیچی نه اتزیو شد نه اون پایان بندی فوق العاده رو دیدیم و نه اون داستان جذاب و اون موسیقی های حماسی. . …..

    • ghost.007 گفت:

      عده زیادی هم مثه تو هستن. assassin زیاد ساخته شد ولی فقط با یک شخصیت و نسخه هاش تونستم ارتباط برقرار کنم اونم اتزیو بود. و با نسخه های بعدیش به هیچ وجه حال نکردم 😥 نه اینکه بازی بدی باشن ولی خب بازیاش یه جوری بود که انگار شخصیت اصلی داستان رو حذف کردن 😥 😥 😥

    • امین جان کاملا باهات موافقم….توی نسل کنونی هیچ کدوم از اساسین ها منو جذب نکرد…یه جورایی اصلا سمتشون نرفتم و اصلا منو هایپ نکردن….انصافا الطیر با اون ابهتش کجا و این آخریا کجا….همین که چهرش مشخص نبود…کاراکترشو خوفترم میکرد….ترور هایی که میکرد…و اوج کار اتزیو بود با اون سه گانه محشر….که حجتو تموم کرد…در مورد این فرانچایز خیلی ای کاش میگم
      مثل…
      ای کاش اساسین همیشه توی سبک مخفی کاری باقی میموند…یادمه قشنگ توی سبک مخفی کاری رقیب گردن کلفتی واسه اسنیک و مامور ۴۷ و سم فیشر شده بود…
      کاش هیچ وقت جوی که راه افتاد در مورد اینکه هر بازی یا جهان باز بشه یا نقش آفرینی…برای این بازی به وجود نمیومد و نقش آفرینی نمیشد…
      کاش یوبیسافت یه فکری در مورد انجینش میکرد
      کاش سحر جادو و تا حدودی تخیلی شدن وارد بازی نمیشد..
      کاش…
      کاش…
      (با احترام به فنای اساسین…نظر شخصی)

  • .Rock گفت:

    مشکل اصلی بازی جدیده این بنده خدا این بود که هر چی زور میزدی که حس کنی یه میمونی نمیشد.

  • Sackboy گفت:

    کسی متنو فهمید، این دوستمون برای چی دقیقا عذر خواهی کرد؟! هر کی فهمید میشه به منم توضیح بده؟؟؟
    برای این که تو بازیا برج دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sarcasm:

  • Emad-Martian گفت:

    آخه مرد حسابی! بعد از خلق Assassin’s Creed این چیه ساختی!
    _
    http://s6.picofile.com/file/8375864950/Ancestors_The_Humankind.jpg
    _
    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • sarafraz گفت:

      دوست عزیز فقط دست خودش که نیست اونموقع تو اوج بوده و پشتوانه فوق العاده ثروتمندی مثل یوبی داشته و دستش برای طرح ایده کاملا باز بوده اما این گیم بیشتر تفننی با ایه گروه خیلی کوچیکتر و یه جورایی شخصی ساخته
      در ضمن موضوع بازی خیلی خاص و جدیده لزوما به معنی بد بودن کاملش نیست اگرچه که خب از هیچ نظر با AC قابل مقایسه نیست

  • ERFAN103079 گفت:

    ای کاش یوبیسافت حق ساخت و انتشار سری آساسین کرید رو به ایشون واگذار میکرد شاید ساختش ۱۰ سال طول بکشه ولی حداقل میدونیم داره آساسین کرید میسازه نه ۳۰۰ یا افسانه وایکینگ

  • majidam گفت:

    به نظر من اوج اساسین تو یونیتی بود شاید رو بعضی از سیستمها باگ داشت اما برای من با کارت گرافیک gtx 760 قدیمیم اصلا باگی ندیدم و خیلی روون و سریع اجرا میشد و با کیفیت بالا بعد از عرضه شدن سندیکیت افت کرد و بعد اساسین اورجین اومد سبک بازیش کلا عوض شد و کاملا اوپن ورد شد و اساسین اورجین خیلی خوب بود در نوع خودش و بازی اودیسه هم خیلی خوب بود در نوع خودش اما اساسینهای قبلی برای من لذت بیشتری داشتن چون واقعا اساسین بودن و بیشتر از هر نسخه ای من از یونیتی خوشم اومد

  • majidam گفت:

    به نظر من اوج اساسین تو یونیتی بود شاید رو بعضی از سیستمها باگ داشت اما برای من با کارت گرافیک gtx 760 قدیمیم اصلا باگی ندیدم و خیلی روون و سریع اجرا میشد و با کیفیت بالا بعد از عرضه شدن سندیکیت افت کرد و بعد اساسین اورجین اومد سبک بازیش کلا عوض شد و کاملا اوپن ورد شد و اساسین اورجین خیلی خوب بود در نوع خودش و بازی اودیسه هم خیلی خوب بود در نوع خودش اما اساسینهای قبلی برای من لذت بیشتری داشتن چون واقعا اساسین بودن و بیشتر از هر نسخه ای من از یونیتی خوشم اومد چون هم نواوری زیادی داشت و هم گرافیکش عالی بود داستانش خیلی خوب بود یعنی کامل بازیش کردمو تموم کردم و گذر وقت رو حس نکردم اما بازی اوریجین و اودیسه داستانش جالب نبود قسمتهای و بخشهای داستانیش به هم ربط نداشتن و ادمو درگیر نمیکرد اما بازی خوبی بودن اما اساسین به نظرم نبودن

  • Majid گفت:

    من عاشق برج های بازی Breath of the Wild بودم
    بعد فست تراول میرفتی بالای برج ها که می تونستی یه مدت پیواز کنی که عالی بود و از نقاط قوت گیم پلی حساب میشد
    یا که کلا تمام پستی بلندی ها به خوبی تنظیم شده بود

  • در مورد برج ها بگم که نماد سری ac هستش
    و در مورد خالق این سری بگم این اصلا حقش نیست حقش بازی هایی مثل ancestors نیست

  • ALFAR3D گفت:

    برخلاف بقیه من با نسخه یک بیشتر حال کردم درسته گیم پلی خیلی محدود بود و اینا ولی از الطایر خوشم میومد بعدش نسخه رولیشن بود که هم داستان الطایر رو کامل میکرد هم داستان دزموند و لوسی رو و خیلی چیزای دیگه رو روشن تر میکرد…

  • یوبی سافت، اساسین رو که نابود کرد، گوست راکون رو با خاک یک سان کرد، واتچ داگز هم از تریلراش مشخصه چی میشه. فارکرای هم بدتر از همشون!
    تورو خدا یکی یوبی سافت رو از برق بکشه. ری ده به صنعت گیم !

  • بازی فار کرای ۵ ک کپی پیست اساسینز کرید اریجینز بود!

عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Legend of Zelda: Breath of the Wild - گیمفا