بازی Bloodborne در حال حاضر به صورت انحصاری، برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. علاقهمندان میتوانند راهنمای جامع این بازی به قلم سعید آقابابایی را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.
میازاکی: Bloodborne را بیشتر از سایر آثار استودیوی فرامسافتور دوست دارم
تمام بازیهای خلق شده توسط هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، عناوینی به یاد ماندنی بوده و بسیاری از بازیبازان، خاطرات بسیاری را با آنها دارند. اکنون میازاکی توضیحاتی را دربارهی بازی محبوب خود از میان آثار استودیوی فرامسافتور (Fromsoftware)، ارائه کرده است که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.
همانطور که اشاره داشتیم، مجموعهی Souls و بازی Bloodborne طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارند و انتخاب بهترین بازی میان عناوین یاد شده، بسیار دشوار است. اما هیدتاکا میازاکی طی مصاحبهای با وبسایت خبری Gamespot Brazil، در پاسخ به موضوع یاد شده توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت:
بازی Bloodborne را بیشتر از دیگر آثار استودیوی فرامسافتور دوست دارم. ایمان دارم که آن را طوری خلق کردم که در نظر داشتم.
حقیقتا وی سلیقهای خاص را دارا بوده و با وجود علاقهی خود به بازی Bloodborne، اعتراف میکند که این عنوان، کامل نیست. وی در این خصوص اظهار داشت:
من آرزو داشتم که سیاهچالههای چالیس (Chalice Dungeons) و الماسهای خونی (Blood Gems) دارای جزئیات بیشتری باشند و میتوانستم آنها را دچار پیشرفتهای بیشتری کنم. اکنون امکان اضافه کردن جنبههای بیشتری به آنها را درک میکنم.
میازاکی میتواند این موارد را در بازی Bloodborne 2 اضافه کند. اما وی به تازگی اعلام کرده است که تصمیم توسعهی آن، به شرکت سونی بستگی دارد. لازم به ذکر است که به رونمایی و انتشار کنسول پلیاستیشن ۵ نزدیک هستیم و احتمالا شرکت سونی، Bloodborne 2 را برای این کنسول در نظر گرفته است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
قربونت آدم چیز فهم که خودشم میدونه بهترین بازیش کدوه :-*
من اگر پول داشتم یک استدیو میزدم و بازی های انحصاری کنسول ها رو برا PC پورت میکردم… کاملا غیر قانونی :rotfl: :rotfl: 😉 😉
.
.
Bloodborne :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
چرا Bloodborne 2 رو نمیسازه تا عاشقان این عنوان به آرزوشون برسن؟
امیدوارم هر چه زودتر روند ساخت نسخه جدید Bloodborne شروع بشه.
این نسل که رو به اتمامه پس قطع به یقین نسل نهم بلادبورن ۲ منتشر میشه :yes:
ساخت bloodnorne 2 دست میزاکی نیست که
به به….قطعا با فاصله….
بلاد بورن خود اتمسفرش و فضای ویکتوریایی دارکش هنوزم بین دنیاهای مورد علاقه بندس…
این بازی دیوونه کنندس
همه آثار میازاکی تو لیست بهترین بازی هایی هست که تا حالا تجربه کردم(به جز دیمن سولز) ولی بهترینشون برای من sekiro بود اونم شاید به خاطر تم و حالو هوای ژاپنی بازی بود که خیلی برام جذابه
بهترین سیستم مبارزه تو سکیرو هستش . همچنین گرافیک هنری بازی به تابلوی نقاشی شبیه هست . تو بلاد بورن هانتر غلت میزنه ولی وقتی لاک میکنی رو دشمن دیگه غلت نمیزنه و جاخالی میده نمیدونم چرا . برخلاف دارک سولز .
Bloodborne یکی از خاص ترین عناوین استاد میازاکی بود :inlove:
از لحظه شروع که تو یک بیمارستان متروکه بیدار میشی تا قدم زدن و شکار کردن انسان های بخت برگشته ای که گرفتار طاعون و نفرین شدن در محیط مخوف و ساکت و تاریک شهر yharnam..
آخه مگه میشه کسی مبارزه با gehrman رو فراموش کنه :chic:
بلادبورن بعد از گاد کبیر بهترین عنوان نسل بود که تجربه کردم و هر سه پایان بازی رو دیدم و از شدت علاقم بهش بازی رو پلات کردم :inlove: :inlove:
صدرصد به خاطر موفقیتش،سونی در نسل بعد نسخه دوم این ابر شاهکار وصف نشدنی رو عرضه میکنه و باز ما شکارچیان قسم خورده به دنبال شکار نفرین و تاریکی و نجاست 😎
یه محیطم داشت به اسم فوربیدن وودز یا جنگل ممنوعه معروف
انقدری که این منطقه زجرم داد کل بازی زجرم نداد
حدود ۱۰۰.۰۰۰ بلاد اکو از دست دادم اونجا
اخ گفتی لعنی از اون مکان هایی بود که بر خلاف بقیه جاها نمی تونستی فرار کنی کلی تله همه داشت واقعا مرحله مخی بود اما یه خوبی داشت خیلی پیچیده نبود متونستی راه خودت رو پیدا کنی
اخ این منطقه 😐
خیلی ناجور بود از اولین بار که رفتم هنوزم روح زخمیم خوب نشده :laugh: :laugh:
دقیقاً :yes: مخصوصاً اون ناحیش که اون مار سمی ها میومدن به استقبالمون :laugh:
ولی بخوایم رو راست باشیم اونجا سخت بود اما جای خوبی بود برای فارم کردن بلاد اکو :yes:
خفن بود اونجا . مپش پیچیده بود بعلت پستی و بلندی جنگل و اخرش هم به شبح یارنام میرسه که زیاد سخت نبود .
اتفاقا من زجرکش شدم
نمیدونم کرا برا همه سادس برا من سخت عجیبه واقعا
حتما خودت میدونی ولی اول باید دوتا جادوگری که اتیش پرت میکردن رو میزدی بعد میرفتی سراغ شمشیر بدسته . من دفعه اول زدمشون .
من عاشق منطقه nightmare Frontier هستم. لامصب یه موسیقی مسخ کننده عجیبی این مرحله داره که تو هر قدمش مرگ و نفرین رو یادآوری میکنه. طراحی مرحلش اعجاب انگیزه آخرشم که باس آمیگدالا..طراحی این منطقه واقعا اوج هنر و شاهکار میازاکی بودش
خیلی حرفه…
بنظرم بهترین انحصاری تاریخ پلی استیشنه
کسایی که بازیش کردن میدونن چی میگم
اگه داستانش سر راست و مستقین روایت میشد ۲ برابر ویچر تو سال ۲۰۱۵ جایزه میبرد
کل جذابیت داستان عنوانی میازاکی به گنگ بودنش هست برای هین من سکیرو رو زیاد دوست نداشتم(از نظر داستانی)
میدونم داداش
اون ویچر هم که گفتم میخواستم بگم که داستان بلاد واقعا فوق العادس و خیلیا به خاطر گنگ بودن روایت نمیفهمن چه به چیه
سونی چرا میخواد مارو زجر کش کنه؟!
طرفدارا راضی، نمرات عالی، فروش عالی خود سازنده راضی
پس منتظر چی هست؟
منتظر نسل بعد :yes:
احتمالا منتظر نسل بعد . گرافیک بازی سنگین بود و افت فریم میداد . چون توی این ۴ سالی که گذشته ایده مناسب برای داستان و گیم پلی رو حتما پیدا میکردن .
سه بار تمومش کردم شاهکاره لامصب