احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا

احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت

حسن خانی
۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا

رئیس دفتر سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) می‌گوید، ساخت بازی Cyberpunk آنلاین محور چند نفره امکان پذیر است. وی افزود: “خواهیم دید که سایبرپانک چقدر خوب عمل می کند.”
می‌دانیم که بازی Cyberpunk 2077 در نهایت حالت بازی چند نفره خواهد داشت. جان مامائیس (John Mamais)، رئیس دفتر استودیوی سی‌دی پراجکت رد در شهر کراکو لهستان، در گفتگویی که با گیم‌اسپات داشت از احتمال ساخت یک بازی آنلاین محور چند نفره در دنیای Cyberpunk خبر داد و از ساخت نسخه‌های بیش‌تری از آن در آینده، ابراز امیدواری کرد.

وقتی از مامائیس در مورد بخش چند‌نفره‌ی Cyberpunk 2077 پرسیده شد وی گفت که سی‌دی پراجکت رد اکنون توانایی این‌که بتواند در عین حال بر روی دو یا چند بازی کار کند، را دارد. وی افزود که سی‌دی پراجکت رد هم‌اکنون می‌تواند بر روی یک بازی آنلاین محور از سری ویچر یا یک عنوان کاملا جدید، کار کند.

ما خواهیم دید که سایبرپانک چقدر خوب عمل می‌کند. این در اختیارات من نیست که بگویم آن‌ها چه کاری انجام دهند. من فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم چه (عناوینی در دست ساخت) باشد. من Cyberpunk را دوست دارم و علاقه‌مندم که به ساخت (عناوین بیشتری از) بازی Cyberpunk بپردازند. من همچنین The Witcher را دوست دارم و علاقه مندم که به ساخت (عناوین بیشتری از) بازی‌های سری ویچر بپردازند. (بازی بعدی) می‌تواند هر چیزی باشد. شاید یک عنوان جدید باشد و یا از عناوین ثبت شده. چه کسی می‌داند؟ هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و دنبال نمایند. همچنین شما می‌توانید تصاویر بازی را که توسط حساب رسمی توییتر این عنوان منتشر شده است را در این‌خبر و این‌خبر مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا
احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • eli_lastofus گفت:

    گاهی بعضی از بچه های دکل نورد پیج یا کسانی که با سونی فن ها و سونی خوب نیستند و یا نه بعضی از فن بوی های ویچر ۳ میگن بازی ویچر پرافتخارترین بازی تاریخه.این کلمه “”پرافتخارترین بازی تاریخ”” اصلا درست نیست چرا؟
    بازی لست آف آس روی یک کنسول با سخت افزار محدود و قدیمی تر عرضه شد = هوش مصنوعی ضعیف تر گرافیک ضعیف تر گیم پلی محدود تر و….ولی با این حال پرافتخارترین بازی نسل ۷ شد
    بعد بازی ویچر عرضه با تکنولوژی جدید سخت افزار قوی تر = هوش مصنوعی بهتر + جزئیات درون بازی بیشتر + گرافیک بالاتر + گیم پلی بازتر + انیمیشن های بهتر و … و پرافتخارترین بازی نسل ۸ تا اینجا شده نه تاریخ
    خوب مسلمه وقتی یک بازی با تکنولوژی جدیدتر و روی یک سخت افزار قوی تر ساخته بشه خیلی بهتر از یک بازی روی یک سخت افزار قدیمی و ضعیف میشه
    + اینکه یک بازی غیر انحصاری هستش و خیلی از مراسم فن بوی و سایت های فن بوی هم جوایز رو به یک بازی انحصاری نمیدن
    +اینکه خیلی مراسم و سایت های جدید اضافه شدن که تعداد جوایز یک بازی جدید رو بیشتر میکنن
    مثل مراسم گیم آوارد که جایزه اش رو به اورواچ داد بعد بقیه مراسم به آنچارتد ۴ دادن و گوتی سال ۲۰۱۶ آنچارتد ۴ شد
    اضافه بر اینها بیاییم یک مقایسه ای بکنیم بین رقبای لست آف آس و ویچر ۳
    Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose
    Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose
    بازی های ۲۰۱۳
    لست آف آس
    جی تی ای ۵ ( کسی که تو جدول بریتانیا یکی دوبار فکر کنم نبودش )
    تام رایدر ۲۰۱۳
    ۲کی و کیو لوئین افسانه ای بایوشاک اینفینیتی
    افسانه زلدا
    اساسین کرید بلک فلگ
    سوپر ماریو ۳دی ورلد
    مترو لست نایت
    دوتا ۲
    متال گیر رایزینگ رونج
    اینجاستد گادز آمونگ آس
    کال آف دیوتی گوست
    بتلفید ۴
    ریمن لگندز
    بیاند ۲ سول
    اوت لست
    اسپیلینتر سل بلک لیست
    دویل می کرای
    پیک مین
    دد اسپس ۳
    کرایسیس ۳
    بتمن آرخام اورجین
    کال آف خوارز و چندین بازی معروف دیگه که خودتون میتونید سرچ کنید
    Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose
    Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose
    حالا بریم رقیب های ویچر ۳ رو ببینیم بازی ۲۰۱۵
    متال گیر فانتوم پین
    فال اوت ۴
    بلاد بورن
    بتمن آرخام نایت
    اساسین کرید سیندیکیت
    اوری
    رایز آف تام رایدر ( که در برابر نسخه ۲۰۱۳ هیچی نیست همه هم قبول دارن)
    مورتال کمبت ایکس
    سوپرماریو میکر
    اوری
    هیلو ۵
    Heart Heart Heart Heart Heart Heart
    Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose Rose
    یک نگاهی به رقبای ویچر و لست بندازید خداییش
    اگر سخت افزار محدود نسل ۷ + رقبای سال ۲۰۱۳ + انحصاری بودن لست +اضافه شدن سایت ها و مراسم جوایز جدید
    رو در نظر بگیرییم.متوجه میشیم چرا ویچر ۲تا جایزه بیشتر برده و پرافتخاری ترین بازی نسل ۸ ( یه با قول دکل نورد ها تاریخ ) تا به اینجا شده
    نتیجه اینکه: هر بازی ای ممکنه در نسل خودش پرافتخارترین بازی اون نسل بشه نه تاریخ
    تازه اگر بخوایم به تاریخ بگیریم؟با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم لست پرافتخار ترین بازی تاریخ میشه

    • DUDE گفت:

      آخه خوب آگه بنظر تو لست پر افتخارترین بازی نسل هست خوب مشکلت چیه پس؟
      مگه غیر اینکه مهمترین چیز نظر و فکر خود آدمه.
      چرا انتظار داری همه مثل تو فک کنن و نظرشون عین تو باشه؟
      من مطمئنم تو اصلا تو عمرت یه بازیم تموم نکردی. حتی لست.
      چون کسی که از بازی کردن لذت ببره این چیزا کوچکترین اهمیتی نداره واسش.
      آخه رتبه بندی چه مریضی که تو گرفتی؟
      مگه غیر اینه که لست و ویچر جز بهترین بازیای تاریخ هستن؟
      حالا یکی دوتا جایزه بیشتر گرفته باشه چی از اون یکی بازی کم میشه؟
      من نمیدونم اصلا چرا بازیا با هم مقایسه بشه؟
      هر بازی لذت خودشو داره.
      والا بخدا نظر تو واسه هیچکسی تو این سایت مهم نیست.
      چرا با کامنتای بی ارزشت بخش نظراتو اسپم بارون میکنی؟

      • بازیه لست خیلی عالی بود قبوله.اما اینکه بخوای با ویچر مقایسش کنی اشتباهه.شما ببین این ویچر چقدر پتانسیل داره که میتونه حدود ۲۰۰ ساعت گیم پلی با ارزش تکرار بالا بهت بده.خداوکیلی ویچر تو این نسل با هیچ بازی قابل مقایسه نبود

    • Samfisher007 گفت:

      باز تو مولتی اکانت سروکلت پیدا شد ببین پسر جون ویچر پر افتخارترین بازی جهانه حالا تو برو بالا بیا پایین یک طومار بنویس هیچ فرقی نداره.درضمن فقط ویچر ۴ میتونه این عنوان رو پس بگیره و اینکه با وجود ارزش زیادی که واسه uncharted 4 قاعل هستم گوتی سال ۲۰۱۶ اورواچ شد یک سرچ ساده تو نت همه گوتی های تاریخ رو بهت میگه.حالا برو کم تو پست های cdpr شیرین زبونی و فن بوی بازی دربیار

    • omid4398 گفت:

      سلام دوست عزیز اگه داری درمورد گرافیک و هوش مصنوعی حرف میزنی یا هرچیزه دیگه که گفتی ویچر بخاطر اینا بنظرت بهترین بازی تاریخ شد؟؟؟؟ اگه همچین حرفی زدی پس احتمالا بازیش نکردی مهمترین اساسی ترین و اصلی ترین دلیلی که ویچر این لقبو داره داستان و شخصیت پردازی فرا شاهکارو داره و بعد درمورد قدیمی بودن بازی ها میتونم بگم در هر فرنچایزی نسخه های قدیمی اون فرنچایز خیلی بهتر از جدیداشونن معمولا قدیما بیشتر به فکر مشتری و لذت بردن گیمرا از بازی بودن ولی الان به فکر جیب خودشونن که خود سی دی پراجکت ثابت کرد که علاقه ای به چنین چیزایی نداره از اینا بگذریم میرسیم به رقیب ها اگه ربطی به رقیب داشت که شما میگی بازی های شاخ تو اون سالی که بازی موردعلاقه من عرضه شده منتشر شدن و گوتی شده پس این بازی بهتر این اصلا دلیل منطقی نیست عزیز من اگه اینطور بود پس جایزه های ویچر از اون بازی های شاخ کمتر بود البته درمورد مراسم هایی که شما میگی اینا همه بازی هارو از هر پلتفرمی تجربه میکنن میان درموردش نظر میدن و یکی رو که بهتر بوده انتخاب میکنن مثل ما نیستن که یه پلتفرم داشته باشن البته قصد بی احترامی به بازی لست یا شما ندارم موفق و سربلند باشی

      • Samfisher007 گفت:

        من وجدان دارم و همین ۱ اکانت رو دارم ببین پسر جون این تویی که یکبار سایت بنت کرده بود و به قول امین سوختی و حالا داری با ۴ ۵ اکانت فن بوی بازی در میاری واقعا برات متاسفم که اینقد بیکاری چرت و پرت میگی

      • HEAVY SQUAD گفت:

        تو خودتو به خواب زدی و ما نمیتونیم بیدارت کنیم
        رویاهای خوبی ببینی
        در پس درکت همینه که منو که دیسک کمر دارم و از بچگی کار میکنم و از ۸ سالگی یتیم بزرگ شدم رو میچسبونی به یه عده که بالا بالاها نشستن و دارن از سرمایه مردم برج میسازن :no:
        اگه این حرفها درباره خودم رو میزنم بخاطر اینه که رفیق زیاد دارم تو سایت و مایه ننگ نیست برام فقیر بودن
        جیبم خالیه نه دلم
        بزرگی گفته تجارت بدست اوردن دلهاست

    • MahdiVirus گفت:

      اگه ویچر ۲۰۱۳ هم میومد همه اون بازیها + لست رو می بلعید زیاد به خودت فشار نیار حرفات خریدار نداره

    • الان چه ربطی داشت 😐
      از نظر شما سونی فن ها فقط بازی های که روش only on PlayStation نوشته بشه بازی میدونید و از دکل اون بالا میرید و دائم به همه ی بازی ها توهین می کنید
      ضمنا شما هر جوری حساب کنی ویچر بهترین بازیه تاریخه شما کدوم بازی رو دیدی که این همه پایان داشته باشه؟؟
      گیم پلی فوق العاده طرز بیان روایت داستان عالی محیطی گسترده و غنی وهزارو یک دلیل دیگه که همه میدونید
      در ضمن اینو بدون ویچر ۳ تو هر سالی عرضه می‌شد تمام جوایزو درو میکرد از تمامی لحاظ این بازی کامل بود و مهم تر از همه این که به بازی باز حق انتخاب میداد
      تازه از لحاظ رقبا هم نگاه کنی ۲۰۱۵ سخت تر بود چون تو سالی که GTA باشه(۲۰۱۳) همه ی بازیا هرچه قدر خوب باشن باز GTA گوتی می‌بره و انصافا حقشم بود

      من بازم میگم شماها فقط انحصاری های کنسول های خودتونو بازی میدونید اگر الان تلو مولتی پلتفرم بود و ویچر انحصاری شما و امثال شما سایتو نابود می‌کردید
      به هر حال ۲۰۲۰ بهم میرسن سایبر گوتی قطعا می‌بره اما بعید می‌دونم بتونه ویچرو بگیره کلا این عنوان خاصه خاصصص :inlove: :inlove: 😎

    • Hala madrid گفت:

      هرکسی نظری داره دیگه چرا میخوای بزور به خورد ملت بدی نظرتو

      • eli_lastofus گفت:

        میشه بگی کجای نظر من زور دیدی؟ من فقط گفتم این نکات رو در نظر بگیرید یکمی منطقی باشید همین
        باز چرت گفتی آراد؟
        @Kaladin
        هر موقع سنت زیاد شد منطقی شدی بیا بحث کنیم

        گفتنی ها رو گفتم
        هرکی منطقی هستش قبول میکنه.هر کی هم با من دشمنه یا فن جعبه و پی سی هستش یا ضد سونی قبول نمیکنه
        بیشتر از این خودم رو خسته نمیکنم بحث کنم
        بای

        • Hala madrid گفت:

          علی من هرچی بگم تو خوشت نیاد میشه چرت :-/
          برادرمن یه جا این کامنتو دادی دیدیم دیگه
          کردی تو منافذمون اینقدر پست کردی اینو همه جا 😐 چون ویچر رو سخت افزار قوی‌تری عرضه شد یعنی باید منکر شاهکار بودن و پرافتخار‌ترین بودنش شیم؟!!
          آمار داره میگه علی جان
          بیخیال شو جان هرکی دوست داری این کارا تغییری ایجاد نمیکنه تو هیچ چیزی.بنظرم هم صبرکن تلو ۲ بیاد اونوقت میشه پرافتخار‌ترین بازی تاریخ(به احتمال بالا)
          تایید لطفا :rose:

        • Kaladin گفت:

          ههههه

          خدارو شکر میکنم که با جوابم مشت محکمی به دهان شما ها زدم که توان ادامه بحثو نداشته باشین
          قطعا کسی که تو خبر یه بازی اول نظرات یه تومار ضد یه بازی و مخاطبای اون بازی مینویسه اگه حرفی در جواب من داشته باشه سریع پاسخ منو میده
          همین که جوابی نداری خیلی چیزا رو نشون میده :rotfl:

    • Kaladin گفت:

      یه عقده درون شما رشد کرده که باعث شده اینجا این مطلب رو بنویسی و اعصاب همه رو خورد کنی :reallypissed:
      حالا بذار منم چند کلمه منطقی باهات حرف بزنم :
      “+ اینکه یک بازی غیر انحصاری هستش و خیلی از مراسم فن بوی و سایت های فن بوی هم جوایز رو به یک بازی انحصاری نمیدن

      عزیز من یه بار دیگه هم بهت توضیح دادم نمیدونم چرا نمیخوای قبول کنی . این چه منطق مسخره ای که وقتی به نفع شما هاست از مراسم ها دفاع میکنی وقتی به نفعت نیست میگی فن بازی درآوردن و جایزه رو دادن به بازیی که حقش نبوده . من برا شما مثال آوردم که تو مراسم Golden Joystick Awards که ملت میرن رای میدن… بازی سال ۲۰۱۳ رو GTA V انتخاب کردن ولی همون آدم ها جایزه ی بهترین داستان سال ۲۰۱۳ رو به لست عزیز دادن . چرا اینارو نمیبینی . چرا حرف بی اساس میزنی :pissedoff:
      شما برای خودت یه متر تعریف کن یا قبول داشته باش مراسم هارو یا نداشته باش.
      مسیله ی بعدی اینه که میگی گوتی سال ۲۰۱۶ آنچارتد ۴ شد . اصلا این جمله بی معنیه چرا ?
      گوتی یعنی :
      GAME OF THE YEAR .
      یعنی بازی سال . سوالی که مطرح میشه اینه که بازی سال از دید کی ؟ ?:-)
      انواع و اقسام مجلات و رسانه های حوزه ی گیم بازی سال خودشون رو تو زمینه های مختلف (داستان ، ژانرهاو..) انتخاب میکنن
      از دید The Game Awards اورواچ گوتی شد از دید بفتا لست از دید Eurogamer بازی Super Mario 3D World.
      حالا اینجا عموما وقتی میگن بهترین بازی سال فلانه منظورشون بهترین بازی سال از دید The Game Awards هست چرا ؟
      قبلا بهت توضیح دادم ولی بدون هیچ منطقی گفتی این که دلیل نمیشه . چراشو دوباره میگم چون :
      این مراسم تونسته اعتبار بیشتری تو این حوزه کسب کنه به خاطر اجرای مراسم بگیر تا مجری و سابقه اش تو این کار و بازدید و مقبولیت بیشتر بین مردم . برو آمار یوتیوب رو ببین . بازدید ویدیو های گیم آوارد میلیونیه پسر. در حالی که مراسم های دیگه چند هزار ویو دارن .پس نمیشه منکر محبوبیت این مراسم شد
      اصلا من به عنوان تکلیف جلسه ی بعد بهت میگم که برو همین امسال آمار پخش زنده Twitchرو ببین . نگاه کن چند نفر زنده میشینن بفتا رو میبینن چند نفر The Game Awards رو میبینن. آمار رو یادداشت کن برای من بیار.۱ نمره هم داره هااا فک نکنی میتونی بپیچونیا جلسه ی بعدی از همه تحویل میگیرم .
      مسئله ی بعدی اینه که اسطوره سازی و نوستالژی بازی و این حرفا باعث میشه ما به عقب بریم و پیشرفت نکنیم . این چه استدلالیه که
      میگی بازی لست قدیمی تر بوده با تکنولوژی محدود تر پس برتر از ویچر ۳ هست که با تکنولوژی و امکانات بهتر ساخته شده و ۲ تا جایزه بیشتر گرفته .. اگه ویچر با تکنولوژی بهتر ساخته شده رقیباش تو همون سال هم با تکنولوژی بهتر از قبل ساخته شدن . پس اصلا این معیار درستی برا مقایسه نیست و نمیشه این بازی هارو مقایسه کرد
      اتفاقا باید همینطور باشه باید بازی هایی که در آینده میان از امکانات و تکنولوژی استفاده کنن و کاستی های بازی های قبلی رو جبران کنن.
      ان شاالله بازی لست بعدی بیاد و از ویچر ۳ تعداد جایزه ی بیشتری بگیره :inlove: . به خدا من خوش حال میشم چون اینجوری باعث میشه صنعت پیشرفت کنه و در آینده یه بازی دیگه بیاد (ویچر ۴ ?:-) ) رو دست لست ۲ و…

    • sarafraz گفت:

      دوست عزیز تو یه زمانی خیلی با منطق تر بودی نمیدونم چت شده؟!؟! آخه جوایز و اینا مگه چه اهمیتی داره حالا چه ویچر دوتا بیشتر ببره چه لست چه هر گیمه دیگه ای مهم اینه که اون گیمری که بازیش میکنه ازش لذت ببره و بعد تموم کردنش تا مدت ها به خودش و پایانشو .. فکر بکنه و لذت ببره من خودم با وجود اون همه جوایزی که ویچر همون سالی که فالوت ۴ و بلادبورن اومدن برد ولی با اون دو عنوان مخصوصا فالوت خیلی بیشتر حال کردم چون سلیقم اینو حکم میکرد حالا هر چقدرم ویچر جایزه برده باشه و گیم بزرگی باشه حتی اون منتقدینم انساننن و سلیقه دارن و معمولا گیم های بزرگتر عامه پسند تر هم هستن مثلا بازیای راک استار یا و ناتی داگ و. چه بچه ۱۰ ساله چه مرد ۳۰ ساله باهاشون حال میکنه اما شاید با ویچر یه عده خاص تری که عاشق rpg حماسی هستن حال کنن
      الان مثلا خواتسی بگی خیلی گیم حالیته اما باید بدونی نصف بیشتره بازیایی که چه واس ۲۰۱۳ چه واسه ۲۰۱۵ نوشتی هیچ ربطی از نظر سبک و سیاق ربطی به لست و ویچر ندارن و حتی خود این دو هم به هم ربطی ندارن..
      الان مثلا تو چجوری میخوای بتل ۴ و دوتا ۲ رو با لست مقایسه کنی یا چجوری میخوای سوپر ماریو میکر!!! رو با ویچر مقایسه کنی در حالی که از هیچ نظر چه سبک چه قشر هدف چه… شبیه به هم نیستن
      جدی داوطلبای کنکور رو هم اینطور رنک نمیکنن که تو گیمارو رنک میکنی در حالی که تو گیم سلیقه هم خیلی مهمه و یه چیزه انتزاعیه مثلا شاید یکی از سبک rpg خوشش نیاد و هر چقدرم ویچر جایزه ببره اونو دوست نداشته باشه و برعکسشم شاید یکی از بازیای خطی سینماتیک خوشش نیاد و با لست حال نکنه
      تورو خدا یکم از این فن بوی بازیای مسخره دست برداد ای ناز این کامنتات اونم از کامنتای زیر death stranding که مثل بچه کوچیکای آب نبات دیده پشت اسم کوجیما کل حروف الفبای فارسی رو تو پرانتز میزاری که مثلا ارادتتو بهش نشون بدی اما فقط بچه بودن خودتو میرسونی همین

      • eli_lastofus گفت:

        من اصلا حرفم سبک بازی نبود
        من منظورم بزرگی اون بازی ها بود که هرکدومشون بهترین از شرکت سازندش بودن
        هرکسی هر حرفی میزنه میگه من منطقی هستم و من درست میگم چه من چه شما
        ولی اون هایی که تعصب ندارن و منطق دارن میدونن من درست میگم ولی خوب هیچ وقت نمیان زیر کامنت من تائید کنند چون وجهشون تو سایت به هم میخوره
        ما که رفتیم خوش باشید
        اینجا وقت حروم کردنه

    • farshadx گفت:

      به صورت باور نکردنی (نمیخوام توهین کنم ) این بد ترین نوع کامنتی هین که خوندم تو این مدت تو گیم فا
      خیلی ها خیلی چیزارو نمیدونن و اشتباه کامنت میزارن این ادمها ۲ نوع هستن توضیح میدی قبول میکنه یا توضیح میدی رو نظر خودش پافشاری میکنه
      اما یه عده هستن مثل ایشون کاری به واقعیات ندارن کلآ و فقط میخوان خودشون بازی و پلتفرم خودشون رو توجیح یا خوب نمیدونم شاخ بهتر از همه نشون بدن
      عزیز منeli_lastofus@ وقتی میگن ویچر ۳ پرافتخارترین بازی این صنعت هست کاملآ درسته دلایلش هم بهت میگم تو جواب حرفهایی که زدی
      میگی بازی لست گرافیکش قدیمی بود نمیدونم اون موقعه تعداد جوایز کمتر بود تکنولوژِی اینقدر پیشرفت نکرده بود باشه درست
      اما یادت هم میاد ویچر ۳ چه سالی اومده؟!
      یادت میاد که بعد از اون چند تا بازی گوتی شدن؟!
      سوال چرا هیچ کدوم بیشتر از ویچر جایزه نگرفتن؟!
      مگه جدیدتر نیستن؟! مگه پیشرفته تر نیستن؟! مگه گرافیکشون بهتر نیست؟!مگه الآ تعداد جایزه ها بیشتر نیست؟!
      من جمله همین GOW که میپرستیش
      به گرافیک و تکلونوژی و اینایی که میگی نیست وگرنه الآ باید GOW رکورد ویچر تو تعداد جوایز میزد که میبینی نزده
      ۲۰۱۶ هم اورواتچ گوتی هست چه شما بخوای چه نخوای
      در اخر هم بهت میگم با این دلایلت همه رو ترکوندی

      • eli_lastofus گفت:

        رقیب گاد کی بود؟؟؟؟ ردد بزرگ با اون همه جایزه که از دکلش بالا میرفتید
        کلی از جایزه ها رو همین رددد برد
        وقتی کلیش رو ردد برده؟ چجوری به گاد بقیه جوایز برسه؟
        ۲۰۱۶ هم گوتی آنچارتد شد که بیشترین جوایز رو برد
        میگم با جعبه فن کم سن و غیر منطقی مثل شماها بحث بی فایدس ( قبل از اینکه بیای بگی من سونی فن هستم باید بهت بگم تورو از قدیم میشناسم و همیشه خدا ضد سونی کامنت گذاشتی و میزاری )
        دلایلم برای اونی که فن هیچ کنسولی نباشه سنش بالا باشه یکمی تجزیه و تحلیل میکنه منطقی هستش قابل قبوله
        برای اون هایی هم که خلافش باشن منطقی نیست. به هر حال این شما و این پرافتخارترین دکل تاریخ
        از دکل بعدی برید بالا ولی مطمئن باش باز لست میاد جوایز رو درو میکنه و حرف من ثابت میشه اون روز نیای باز چرت و پرت مثل این علی لست آف آس در مورد اسرائیل و فمنیستی و … بزنی دکلتون رو توجیح کنید
        بایییییییییییییییییییییی

        • farshadx گفت:

          بله کاملآ میشناسمتون شما همون کسی هستی که همه رو جعل میکردی و فحاشی کردی به بنده
          و من خودم شما رو تو فروم به مدیر و نویسنده معرفی کردم و بن شدی معرف حضور هستین همون موقع هم دلیل درستی نداشتن و فقط فحاشی بلد بودی
          اما این دکلی که میگی reddead2 تقربیآ ۱ هفته هست واسه pc تایید شده پس حرف شما اشتباه
          دوم این که منم گفتم با معیار های شما بله GOW باید رکورد ویچر میزد الآ شما داری از reddead بهونه میسازی
          (یا شاید دکل میسازی)دقیقآ میخواستم اشاره کنم که سن شما زیر ۱۸ به احتمال ۹۰% و دستت هم تو جیب خانواده است اگه کمی واسه بازی کردن و کنسول اینترنت و … کار کرده بودی نظراتت اینجوری نبود
          اورواچ رو هم برو ببین چون من و خیلی از دوستان دیدیم و میدونیم و مطمعآ هستیم
          بازم میگم دلایلت به شدت ابکی هستن

          • eli_lastofus گفت:

            من به شما فحاشی کردم؟؟؟ دقیقا من کی به شما فحاشی کردم؟ من هیچکس رو جعل نکردم
            همه هم شاهدن هیچوقت به هیچکدوم از اعضای سایت فحاشی نکردم

            حالا میخوای حرفت رو به کرسی بشونی نیازی نیست دروغ بگیا
            ردد ۲ تا دیروز دکل جعبه فنا یعنی شماها بود همه سایت هم شاهدن
            بهونه؟؟؟
            وقتی ما ۳۰۰ تا جایزه داریم مثلا
            ۱۰۰ تاشو بدیم به ردد ۲
            ۲۰۰ تاشو بدیم به گاد جمعش میشه ۳۰۰ تا این بهونس؟
            دقیقا همین فرافکنی که میکنی خودت هستی. شما جعبه فن ها خوب بلدید چیزایی که خودتون هستید رو به بقیه نسبت بدید مثل مولتی اکانت و جعل و …
            مگه نمیگی من کسی رو حعل کردم؟؟؟ اون همه جعل میگی من کردم دیگه؟ یک مدیر سایت یا یکی از سایت بیاد بگه بله این آی پی شما بوده با اکانت های جعل شده اومدی جعل کردی
            همینجوری دروغ و چرت رو میگی
            باشه حالا برفک های تلویزیونت رو بشمر دستمال کاغذی هم زیادی به چشمات نمال
            مگه نمیگی من جعل کردم؟ تو و اون هوی اسکواد و اون یکی سم فیشر و بقیه جعبه فناتون بیایید زیر همین پست مثل من قسم جان مادرتون رو بخورید که کسی رو جعل نکردید. ببینم چند نفرتون میایید قسم بخورید.نمیخورید چون جعل کار و مولتی اکانت هستید اگر نیستید یا بفرمایید زیر من ریپلای کنید
            **********
            من به جان مادرم با همین یک اکانت از روزی که دوباره به سایت برگشتم فعالیت کردم و از روزی هم که تو سایت بودم یک نفر رو هم جعل نکردم یعنی از تقریبا حدود دو سال پیش تا به امروز
            شما هم بیا همین قسم رو بخور و اون بقیه دوستای جعبه فنت ببینم خداییش کدومتون جرات میکنید بیایید قسم بخورید

            • farshadx گفت:

              بله مگه شما بن نشده بودی؟!
              منم اگر نظراتم اینجوری بود حافظم کم میشد
              الآ همه دارن بهت میگن جعل میکنی اکانتهارو بعد شما میگی نداری همه هم شاهد هستن؟!
              یکم نظرات دیگران رو هم بخون
              بالا هم گفتم ۱ هفته است واسه pc تایید شده(یعنی بنده pc گیمر هستم)
              حالا چه اصراری داری بندره xbox فن معرفی کنی نمیدونم کل سایت هم میدونن بنده pc گیمر هستم
              مشکل شما اینه که هر کس هر بازی تعریف کنه و سونی فن نباشه پس دکل نورده
              نمیخوای قبول کنی مشکلی نیست ولی توهین هم نکن
              دکل نورد الآ شما هستی که داری از ۱ انحصاری میری بالا تا بتونی بگی پلتفرمت از بقیه پلتفرم ها بهتره که نیست به این میگن دکل سواری و دیگرانو به دکل سواری متهم میکنی
              یه جوری میگی red dead داداش GOW تنها رقیبش جدیش همین بازی بوده و بس اما چیکار کرد؟!
              لطفآ از این دکل بیا پایین و منطقی فکر کن
              برادر من لازم ندارم کسی رو جعل کنم همه هم میدونن بیشتری هام تو سایت میشناسنم کم نظر میدم ولی همیشه با همین یه اکانت هستم حتی خودت هم میشناختیم حالا تعجب میکنم چطور نمیدونست من pc فن هستم

          • eli_lastofus گفت:

            گفتنی ها رو گفتم
            الان هم میرم پسورد رو یک چیز عجیب غریب میزارم که دیگه نتونم وارد اکانت بشم و نیام کامنت بزارم شما جعبه فنا به گریه بیفتید
            ولی ناموسا جعل نکنید دیگه

    • ALFAR3D گفت:

      یه سوال رایز او تام رایدر در برابر نسخه ۲۰۱۳ هیچی نیست؟جدا؟! لاقل تو استیم ملت با رایز بهتر حال کردن تا ۲۰۱۳ بازی از هر لحاظ پیشرفت کرده من مطمئنم که دلیل این حرفت چیزی نیست جز اینکه این بازی انحصاری زمانی ایکس وان بوده باهاش مشکل داری وگرنه تو بین ریبوت ها رایز بهترین بوده و از قضا بازی انحصاری مایکی بوده که همین باعث شده بازی خیلی خوبی بشه

    • MS GAMER گفت:

      داداش هم ویتچر و هم د لست بهترین بازی های لیست منن تنها بازی هایی هستن که واقعا نمیتونم بینشون یکیو انتخاب کنم,در کل زیاد تو لقب و جوایز نرو این دوتا بازی عملا جزو بهترین بازی های تاریخ هستن

  • HEAVY SQUAD گفت:

    خوب این یعنی ویچر ۴ و سایبر پانک ۲ هم هست ولی بین این ۲ و ۱ بازی دیگه بحث میشه :inlove: :inlove: :inlove: :yes:
    میشه گفت خبر بسیار خوشایندیه واسه عاشقان و عارفان سیدی پراجکت رد :present: :heart: :rose: 😎 :yes: :inlove:

  • bushwhack گفت:

    امیدوارم خیلی بازی خوبی بشه چون مولتی پلتفرمه و همه بازیش میکنن… هر چی هم موفق بشه برای سونی فنا مثه رابطه دوسر برد میمونه…چه دلست ۲ موفق بشه و چه سایبر! پس اینقدر برای خودتون (هیتر های محترم) فشار نیارید!

  • pc and ps4 گفت:

    ویچر ۳ عشقممممممممممممممممم :chic: :chic: :chic: چقدر شاهکار بود

  • ALIREZAICE گفت:

    همین که بر روی جند بازی کار میکنن عالیه خیلی سخته ۵ با ۶ سالی یه بازی دست آدم برسه اونم از چنیین استدویی که کمتر رقیبی براش پیدامیشه

  • MASOUD.PS4 گفت:

    لست بهترین بازی جهان است
    استالکر اشغال ترین

  • eli_lastofus گفت:

    آقای حسن خانی میشه گزینه پاک کردن اکانت رو به سایت اضافه کنید؟ یا با مسئول سایت صحبت کنید این اکانت رو پاک کنه مرسی

    • Samfisher007 گفت:

      باز برنگردی بگی دوستان گفتن بیا نظر بده یبار واسه همیشه از سایت برو البته یادم رفت چنتا اکانت داری

    • همانطور که اشاره کردین امکان حدف اکانت روی گیمفا در دسترس نیست و اگه مدیران صلاح بدونن امکان داره که این قابلیت افزوده بشه. متوجه سوالتون نشدم. اکانت خودتون رو میخوایین حذف کنید یا درخواست حذف اکانت شخص دیگری رو دارین؟ اگه مورد اوله میتونین از تنظیمات اکانتتون اسم و مشخصات و ایمیلتون رو پاک کنید ولی نمیشه یوزرتون پاک بشه یا به سادگی دیگه از اون اکانت استفاده نکنین. اگر هم درخواست حذف اکانت شخص دیگه‌ای رو دارید این درخواست قابل انجام نیست و اگر دلایل پذیرفتنی‌ای براش دارین بیان کنید و قابل پیگیری توسط نویسنده‌ها و مدیران است.

      • eli_lastofus گفت:

        مرسی آقای حسن خانی
        بله میخوام همین آیدی خودم حذف بشه یعنی بن بشه به درخواست خودم.میشه لطف کنید به مدیر سایت بگید دیلیت بشه؟

        یک خواهش هم از دوستان جعبه فن و بقیه دارم
        تورو جان هرکی دوست دارید اکانت من رو جعل نکنید
        باز هم از شما تشکر میکنم آقای حسن خانی
        ***********************
        @Samfisher007
        چون این آخرین کامنتم هست جوابت رو میدم.یکی تو یک اکانت داری یکی اون بقیه جعبه فناتون
        بیا اینجا قسم جان مادرت رو بخور بگو همین یک اکانت رو داری
        من به جان مادرم فقط با همین یک اکانت در این سایت فعالیت میکردم که دیگه قصد ندارم با چندتا بچه مولتی اکانت کم سن غیر منطقی متعصب وقتم رو حروم کنم. خوش باشید با پرافتخارترین دکل تاریختون
        نه نترس دیگه نمیام.فقط جان عزیزتون نرید جعل کنید قسمتون دادم
        اگر هم کسی سوالی چیزی داشت ( نیای توهین کنید ) تلگرام در خدمتتون هستم
        madmaster3d

        • Samfisher007 گفت:

          هنوز اینقد جون عزیزام برام بی ارزش نشده که بیام برای تو مولتی اکانت که الان مظلوم نمایی میکنی و فردا با ۱۰ تا اکانت دیگ میای قسم بخورم.
          راستی متاسفم برای دوستان که میان جواب تورو میدن البته حق دارن وقتی تو هر پستی میای رد دد و ویچر و سایبر رو میکوبونی فن های اون بازی هم ناراحت میشن ولی خب بهترین کار جواب ندادن هست

  • eli_lastofus گفت:

    این هم کامنت آخرم به زبان ساده تر و خلاصه تر همراه با جمع و تفریق برای مدرسه ای های عزیز
    **************************
    قبل از اینکه بخوام از سایت برم یکبار دیگه در مورد پرافتخار شدن یک بازی توضیح میدم
    ما فرض میکنیم ۱۰ مراسم جایزه میدن درسته؟
    حالا لست جی تی ای بایوشاک سوپرماریو ورد و … نامزد میشن
    حالا از این ۱۰ سایت یک سایت مثل گیم آواردز جایزه رو به جی تی ای میدن و چندتایی هم به بایوشاک و بقیه و بیشترش به به لست اوکی؟ خوب طبیعتا هرچی تعداد بازی های خفن بیشتر باشه جایزه ها تقسیم میشه و لست جایزه کمتری میبره ولی با این حال لست میشه به قول شما پرافتخار ترین بازی تاریخ تا قبل از عرضه ویچر ( البته به گفته شما )
    منطقیه؟ بریم ادامه صحبتمون؟ یا نه دارم چرت میگم چون سونی فنم؟
    ************************
    من یکی از دلایلی که گفتم ویچر بازی پرافتخار تاریخ شده این بوده که اولا رقیب های قوی تر کمتری داشته دوما تعداد سایت هایی که جایزه میدن بیشتر شدن.شما یک نگاهی به تعداد نقد ها برای بازی های نسل قبل بنداز یک نگاهی هم به تعداد نقد ها برای بازی های نسل ۸ این نسل بازی های سونی بالای ۱۱۰ نقد خوردن یعنی ۱۱۰ سایت میتونند جایزه بدن یا حداقل کلی از این سایت ها
    بازی ویچر سال ۲۰۱۵ میاد ( به گفته شما تعداد جوایز تغییری نکرده درسته؟ و رقیبای ویچر هم به همون قوی ای سال ۲۰۱۳ هستند )
    یک نگاهی به اون لیستی که گذاشتم بندازید. تعداد رقبای ویچر در اون سال خیلی کمتر از تعداد رقبای لست هستن
    پس وقتی جوایز بخواد تقسیم بشه جایزه های بیشتری میمونه
    مثلا از ۱۰ جایزه بین ۵ بازی تقسیم کنیم
    یا ۱۰ جایزه رو بین ۱۰ بازی تقسیم کنیم
    نتیجه یکی میشه؟
    یک جمع و تفریق سادس
    به هر حال کاش یاد میگرفتید تو بحث منطقی حرف بزنید نه از روی دشمنی یا تعصب یا دکل نوردی یا پلتفرمتون
    هیچی هم نه از ارزش بازی ویچر کم میشه نه لست
    خوش باشید با این دکل نوردی هاتون

    • eli_lastofus گفت:

      علت اینکه دیگه نمیخوام کامنت بزارم غیر از مشغله و وقت
      توهین مستقیم و احترام نزاشتن به خاطر یک تیکه آهن پاره
      ( طرف میگه خر و کره خر و تائید هم میشه :dazed: پسر خوب من بخوام دهنم رو باز کنم فحش هایی بلدم تو عمرت نشنیدی حالا مودبم چون ارزش نداره به خاطر یک تیکه آهن پاره مثل تو بیام توهین کنم )
      مولتی اکانتی جعبه فنا و یک رو نبودن ( نه همشون )
      روی تنفر و دشمنی نظر دادن بعضی ها و ادای روشن فکرا رو در آوردن
      تعصبات
      غیر منطقی بودن در بحث
      که نتیجه همه این ها میشه وقت حروم کردن و دشمنی بیشتر و توهین بیشتر و خراب شدن جو سایت ( آخرش هم میشه کار آمریکا > من )
      پس وقتم رو بیشتر از این اینجا حروم نمیکنم که جو سایت هم گل و بلبل بشه و بحث و دعوایی با یک فرد غیر منطقی و متعصب مثل من نباشه و به دکل نوردیتون ادامه بدید
      و باعث ناراحتی چندتا بچه مدرسه ای هم نشم ( من هم مدرسه رفتم چیز بدی نیست مدرسه. منظورم سن عقلیه نه مدرسه )
      فقط دوباره میگم.جان عزیزتون جعل نکنید.دیگه اگر قسم حالیتون میشه نکنید اگر هم نه که هیچی
      از نویسندگان سایت هم که این مدت کامنت هام رو تائید کردن تشکر میکنم
      ( البته بعضی هاشون فن بوی بازی کردن چند باری تائید نکردن )
      به هر حال ببخشید تلگرام سوالی داشتید در خدمت شما هستم اگر بتونم کمکتون کنم خوشحال میشم
      madmaster3d

      • Kaladin گفت:

        داداش من ازت عذر میخوام اگه از نظر من ناراحت شدی
        من خودم چند باری تو نظراتم تو پستای قبل گفته بودم باید احترام همه رو نگه داشت ولی خودم زیر حرف خودم زدم و شاید توهینی هم بهت کردم تو این پست :-(( اما دلیلش اینه که :
        عزیز من اصلا حرف های شما قبول ولی چرا زیر پستی که مربوط به خبر سایبرپانک و ویچر میشه میای این حرف رو میزنی .
        بار ها شده من نظر تو رو تو پست های لست خوندم و نظرم مخالف تو بوده ولی ریپلای نکردم چون اون پست مربوط به لست بوده منم احترام گذاشتم و نمیخواستم جو رو خراب کنم. هیچوقت نظر منفیم رو اون جا نگفتم . اما شما انگار قصد داری عمدا اعصاب یه سری افراد رو خورد کنی . من اومدم خبرو خوندم خیلی خوش حال شدم . نظر اولو دیدم قشنگ خورد تو ذوقم آخه برای چی باید اینجا همچین نظری بدی .
        واقعا تعجب آوره . معلومه از اول نقشه رو کشیده بودی . ۱۹:۳۰ این پست اومده رو سایت شما ۱۹:۳۳ نظرو فرستادی.
        حالا سوال من اینه که دلیل این دشمنی ها چیه اصلا ؟
        اما به هر حال:
        داداش توی سایت بمون و از بازی محبوبت توی صفحه خودش دفاع هم بکن :yes:

    • electro.amin گفت:

      داداش این همه بحث کردی یه وقت اوردوز نکنی نگران سلامتیت باش :yes: :rose:

    • ALFAR3D گفت:

      مشکل جناب عالی اینه که یه دنده ای انعطاف به ترج نمیدی این ننه من غریبم بازیا لازم نیست کسی که بخواد بره بی سر و صدا میره نکه تو بوق و کرنا کنه من جواب شما رو تو پست ۲۰ ملیونی تلو دادم وقتی منطقت از بیخ مشکل داره تقصیر بقیه نیست تو سال ۲۰۱۳ رقیبای تلو فقط gta و بایوشاک بودن بقیه اصلا گم بودن اومدی ۱۵ تا بازی ردیف کردی حالا برو رقیبای ویچر ببین اکثر اونای که نوشتی همه رقیبای قدرتمندی بودن با این حال بیش از ۸۰۰ تا جایزه گرفت بعدشم قانون نانوشتس که بازی انحصاری کمتر جایزه میگیره چون انحصاریه خیلیا نمیتونن بازی کن از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هم حساب کنی تو این مدت سایت و مراسم بازی اونقدر به وجود نیومده که مثلا تلو ۲۰۰ تا بگیره ویچر ۸۰۰ تا لامپ بستن ۶۰۰ تا اختلافه…لاقل یه پیز بگو بگنجه

  • ERFAN103079 گفت:

    از کی تاحالا دوستان مقاله مینویسن تو نظرا آقا بخدا ما هم آدمیم چطور کامنتمون بعد ۳۰ ۴۰ خط کامنت دیده میشه اصلا میخوام دیده نشه ۱۰۰ سال سیاه :pumpkin:

  • یعنی ممکنه در اینده یه بازیه کاملا انلاین بسازن نمیدونم خوشحال بشم یا ناراحت از یه طرف خوشحال چون یه بازیه انلاین خوب از طرف cdpr در مورد عناوین عالیش از طرف دیگه ناراحت چون ممکنه تمام تمرکزشو بزاره رو بازی های انلاین و اگه بازی با بخش داستانی هم عرضه کنه روی بخش داستان تمرکر لازمو نکرده باشه و … کاری که از cdpr بعیده و باید خوشحال باشه چون همون طور که گفتم cdpr کارشو بلده و حسابی هوامونو داره و خیلی های دیگه
    حالا هم که گفتن توان ساخت چندین عنوانو دارن میشه گفت میتونه بعد عرضه سایبر یا شایدم از همین حالا در حال ساخت ویچر ۴ با یه بازیه انلاین باشه که خوب میشه
    اما امیدوارم هر کاری میکنه باعث خراب شدن هیچ کدام از بازی هاش مخصوصا ویچر نشه

احتمال عرضه‌ی یک بازی آنلاین محور چند نفره از دنیای Cyberpunk 2077 قوت گرفت - گیمفا