Watch Dogs: Legion در تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸ (۵ مارس ۲۰۲۰) در اختیار کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و همچنین پلتفرمهای رایانهی شخصی و استدیا قرار میگیرد.
توضیحات کارگردان هنری Watch Dogs: Legion در رابطه با عدم رخداد وقایع این اثر در ایالات متحده
Watch Dogs در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین برندهای شرکت یوبیسافت (Ubisoft) از اولین نسخه و از ابتدای نسل هشتم شده است اما کاملا مشخص است که یوبیسافت قصد دارد تا این برند را نسبت به حال حاضر نیز بزرگتر کند و برای این به عمل رسیدن این هدف نیز، قصد دارد تا این مجموعه را به فراتر از جهان بازیهای ویدئویی برده و حتی شاهد ساخت انیمیشنی از این مجموعه خواهیم بود.
در واقع مواردی که در نسخهی پیشروی مجموعهی Watch Dogs یعنی Watch Dogs: Legion شاهد هستیم نیز با هدف گسترش و افزایش محبوبیت برند Watch Dogs به صورت جهانی در این اثر قرار گرفتهاند. در حالی که دو نسخهی اول این مجموعه در شهرهای شیکاگو و سانفرانسیسکو ایالات متحده به وقوع میپیوستند، سومین نسخه از این مجموعه یعنی Watch Dogs Legion در کشور انگلستان و شهر لندن واقع شده است.
بر اساس صحبتهای کلین هاکینگ (Clint Hocking)، کارگردان هنری Watch Dogs: Legion، این تصمیم با هدف بزرگتر کردن برند Watch Dogs صورت گرفته است و همچنین تیم سازنده دوست داشتند تا وقایع و مشکلاتی را که داستان و جهان مجموعهی Watch Dogs به تصویر میکشند را به خارج از ایالات متحده منتقل کرده و آن را به صورت جهانی ترسیم کنند.
برای شما بتواند برند Watch Dogs را بزرگتر از قبل کنید، نیازی ندارید تا به ایالات متحده بچسبید و وقایع را در این کشور به تصویر بکشید. مشکلات بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان وجود دارند که پرداختن به آنها بسیار جالب خواهد بود.
نقاط بسیار زیادی که در شهر لندن بازی Watch Dogs: Legion مشاهده خواهیم کرد، کاملا بر اساس جهان واقعی اما با توجه به دوره و تاریخ وقایع داستان بازی ترسیم شدهاند. این موارد باعث میشوند تا بازیبازان بیشتری برای کنجکاوی و مشاهدهی این مکانها به شکلی آینده نگرانه، دست به تجربهی این اثر بزنند. همچنین با توجه به صحبتهای هاکینگ و همچنین توسعه دهندگان عنوان Watch Dogs: Legion، به نظر میرسد که در نسخههای بعدی این اثر نیز شاهد شهرهایی خارج از کشور ایالات متحدهی آمریکا باشیم. البته همهی این موارد و تصمیمها بستگی به استقبال بازیبازان از اثر مورد نظر دارد که قطعا میتواند آیندهی این مجموعه را تعیین کند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خوشم میاد ازش و به بازیش امیدوارم خیلی فقط ای کاش شخصیت بازی مشخص بود و روی کارکتر بازی خیلیی وقت بیشتری میذاشت..به هر حال عرضه شد بازی رو کامل میبینیم…امیدوارم موفق بشه تو ریسک کارکتر شخصیت بازی
به نظر من اینطوری خیلی جالب تر میشه و از همه مهم تر ارزش تکرار رو (اگه خوب کار کرده باشن) خیلی میبره بالا. من خودم به شخصه حاظرم این بازی رو ۱ الی ۳ سال انجام بدم ( با نگاهی که تا الان ازش گرفتم )
درست میگه
فکر خوبی کردند
خیلی امیدوارم به این بازی