گزارش: تهیه کنندهی اصلی Halo: Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرد
شرکت مایکروسافت (Microsoft)، کنسول بازی اکسباکس اسکارلت را در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ و همراه با بازی Halo: Infinite عرضه خواهد کرد. با توجه به این موضوع که عرضهی پلیاستیشن ۵ نیز طی بازهی زمانی مشابه با عرضهی اکسباکس اسکارلت صورت خواهد پذیرفت، فشارها برروی استودیوهای توسعه دهنده برای ارائهی یک تجربهی عالی به کاربران در کنسولهای نسل نهم افزایش یافته است.
اخیرا برخی نگرانیها حول محور کیفیت نهایی بازی Halo: Infinite به دلیل خروج تام لانگو (Tom Longo)، کارگردان بخش هنری این اثر، طی ماههای گذشته از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (Industries 343) به وجود آمده بود. خروج اعضای تیم توسعه دهندهی بازیهای ویدئویی زمانی که یک اثر به پایان ساختش نزدیک میشود، چندان عجیب نیست اما تقریبا بیش از یک سال تا عرضهی Halo: Infinite باقی مانده است.
مایکروسافت طی بیانیهای در گذشته اعلام کرده بود که مسئولیتها و وظایف اعضای تیمهای توسعه دهندهی آثار این شرکت با گذشت زمان و توسعهی هرچه بیشتر بازیها، بیشتر خواهد شد و تکامل خواهد یافت. مری اولسون (Mary Olson) که در آن زمان وظیفهی هدایت تیمهای توسعهی Halo: Infinite را به عنوان تهیه کنندهی اصلی بر عهده داشت، خود نسبت به انتشار این بیانیه اقدام کرده بود و حال بر اساس برخی گزارشات، وی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرده است. بر اساس توضیحات قرار داده شده در صفحهی LinkedIn آلسون، وی در حال حاضر در استودیوی میدوینتر اینترتینمنت (Midwinter Entertainment) به عنوان تهیه کنندهی اصلی فعالیت دارد.
استودیوی میدوینتر اینترتینمنت در واقع همان استودیویی است که جاش هولمز (Josh Holmes)، یکی از اعضای اصلی سابق استودیوی ۳۴۳ اینداستریز و همچنین سرپرست تیم توسعهی بازی Halo 5: Guardians، به آن نقل مکان کرد و در حال حاضر برروی طراحی آثار و محصولات این استودیو کار میکند.
در حال حاضر هیچ بیانیهی رسمی از سوی مایکروسافت نسبت به خروج اولسون منتشر نشده است، اما اگر با شرایطی مشابه با خروج جاش هولمز رو به رو باشیم، بهزودی باید شاهد انتشار بیانیهای از سوی مایکروسافت نسبت به دلایل این خروج و همچنین معرفی جانشین اولسون باشیم. بازی Halo: Infinite در حال حاضر برای کنسولهای اکسباکس وان و اکسباکس اسکارلت و همچنین پلتفرم رایانهی شخصی در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
متا این بازی حداکثر ۶۰ میشه
معرفی میکنم:
نوستراداموس
از اسمت معلومه کلا با مایکروسافت مشکل داری بعدشم این بازی تا الان پرخرج ترین بازی تاریخه سر متا هم شرط میبندم اصلا همچین اتفاقی نمیوفته
دوس داری توی پست Tlou 2 هم بیان همینو بگن ؟ اگر نه این بچه ۲ ساله بازیارو جمع کن و به بازی احترام بزار . اگه نداری و نمیتونی داشته باشیش دلیل نمیشه قضاوتش کنی 🙂
امیدوارم ی روز درست بشید
بیاید با هم دوست باشیم
حالا بپا دث استاد کوجیما نشه!
اصولا اگر راهبرد و ساختار استودیوها درست باشه، با رفتن یک نفر، پروژه باز هم می تونه به نتیجه ی خوبی برسه. برای استودیوهای سونی هم چند باری این جور اتفاقات افتاده. ولی یادم نمیاد تا حالا مشکل ساز شده باشه. با توجه به اهمیت بازی Halo: Infinite برای مایکرو هم، فکر نمی کنم اجازه بدن این مساله براشون مشکل ساز بشه.
خوب اینم مثل سایر بازی های مایکروسافت به فنا رفت…
فاجعه بارتر از همه چیز اینه که Halo اصلی ترین و تنهاترین فرانچایز مایکروسافت بود که مردم رو به خرید کنسولش تشویق میکرد و حالا همون هم به فنا رفت
وخی برو تو همون نوبدیس گیمت :laugh:
اگر خواستی بری و شایعه نباشه موفق و سربلند باشی خانوم با استعداد….
و همچنین منتظر خبر های این شوتر اول شخص شاهکار هستیم…دلم لک زده برای هیلو سلطان شوتر :star:
شاهکار؟
سلطان شوتر؟
متای خریده شده ۸۴؟
یوزار اسکور ۶٫۴ با ۲۸۳۲ نقد( از طرف سونی فن ها البته )
با اون گرافیک پایینش در تریلر ای تیری تازه روی کامپیوتر؟
من :beatup: :pain: 😮 :hypnotized: :dazed: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: :pray:
گرافیکش نسل بعدی بود داداش چی میگی e3 2018 رو ببین ولی قبول دارم هیلو ۵ ضعیف بود ولی گرافیک اون بازیم عالی بود و اینم بهتر از اون
چی دارم میبینم 😯 😯 ظاهرا جای سونی فنا و ایکس باکس فنا داره عوض میشه 😯
جوووون. از شکست بازی مطمئن شد و رفت دمش گرم.آخه مایکروسافت چی به بازی ساختن متای این بازی هم ۷۹ پیش بینی میکنم
جووووووووون تو فقط پیش بینی کن
درود
چقدر منتظر یه خبر از Halo بودم
سوالی داشتم عنوان Halo: The Master Chief Collection آیا Halo OSD همون Halo: Reach هست
:yes:
سلام شامل اون عنوان هم میشه آن کالکشن.
ممنون ولی چیزی من ندیدم
دوباره چک کردم
نسخه های
Halo ce anniversary
Halo 2 anniversary
Halo 3
Halo 3 OSDT
Halo 4
نه داداش هیلو odst در نقش یک shock trooper هستی و بر اساس قالب halo 3 ساخته شده یعنی همون موتور هرچند تفاوت هایی هم داره مثل نبود حالات آنلاین و حالت fire fight و محیطی متفاوت و در زمانی بین نسخه دوم و سوم هست و خبری از اسپارتان ها نیست.بازه زمانی هیلو ریچ هم قبل از سه گانه رخ میده و آخرین همکاری بانجی با مایکرو بود و مثل odst خبری از مستر چیف نیست و کنترل یکی از اسپارتان های گروه نوبل رو در اختیار داری. به نظر من بهترین نسخه سری ریچ بود. اینا بازی های متفاوتی بودن که واقعا ارزش تجربه رو دارن
دادا در نسل هفت یک جریان کوتاه مدت راه افتاد به اسم expand alone یعنی روی شاسی بازی های خوب یک بازی جدید میساختند که محیط و داستان متفاوتی داشت اما از عصاره همون بازی استفاده میکرد مثل far cry blood Dragonیا همین هیلو odst. Odst و ریچ دو بازی متفاوت از سه گانه هستند مخصوصا ریچ فوقالعاده است.
Garrus the Vakarian@
Halo Reach واقعا منو مجذوب خودش کرده قبل از سه گانه چون آخرین کار بانجی بوده باید خداحافظی باشکوهی باشه :yes:
واقعا ممنون اطلاعات بالایی دارین هم از نسل ۷ و هم از سری هیلو اطلاعات من بیشتر شد :yes:
پس فعلا نسخه Halo Reach در نسخه کالکشن نیست و تنها راههای ممکن خریدن بازی از استور و حالت پشتیبانی از نسل قبل و حالت دوم خرید دیسک فیزیکی ۳۶۰ و حالت رویایی منتظر موندن و هک شدن Xbox one و استفاده از عنوان هک رایگان 😎
شک نکن هیلو ریچ فوقالعاده هستش قطعا بزن توکارش
امیدوارم باعث صدمه خوردن به بازی نشه….
داریم در مورد بزرگترین و با احترام ترین عنوان مایکروسافت صحبت میکنیم…به علاوه اینکه قراره مایکرو با این عنوان میان نسلی پا به نسل نهم بزاره…
اینطور که معلومه همه دارن میرن 🙁
نه اینا مشکلات داخلی نیست.همه تو مایکروسافت دوستن
امیدوارم هیلو به اوج خودش برگرده و رو کامپیوتر بزنیمش.