کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا

کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد

هادی اسماعیل‌زاده
۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا

به تازگی جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‌پلی عنوان Death Stranding، به صورت آنلاین منتشر شده است. هیدئو کوجیما شخصا در گفتگویی با فامیتسو (Famitsu)، جزئیات جدیدی در خصوص سیستم void out و سیستم game over ارائه داده است.

Void out: اگر شما یک Void out را فعال کنید (توسط یک موجود و یا Homo Demonها خورده شوید)، یک دهانه در نقشه ایجاد خواهد شد. تمامی ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها از بین خواهند رفت. اما این دهانه تنها در جهان شما وجود دارد. با گذشت زمان، بارش باران منجر به بازیابی دهانه خواهد شد و شما دوباره می‌توانید زیرساخت‌ها و ساختمان‌های بازی‌بازان را مشاهده کنید.

Game Over: در این بازی چیزی با مفهوم Game Over وجود ندارد. بازی‌های قبلی، زمان را در جایی قبل از مردن شما ریست می‌کنند. در Death Stranding ما این کار را انجام نمی‌دهیم. در صورتی که سم کشته شود، روح او در “فضای اقیانوسی” غرق خواهد شد. سم برای بازگشت به زندگی، باید به دنبال جسم خود بگردد. تریلر اول جایی است که سم می‌میرد و روح او در سمت دیگر گیر می‌افتد.

همچنین جزئیات جدیدی در خصوص سیستم لایک Death Stranding ارائه شده است:

Like System: اگر شما از چیزی که توسط بازی‌بازی دیگر ساخته شده است استفاده کنید، سیستم به صورت خودکار، بعد از استفاده‌ی شما به آن لایک خواهد داد و شما می‌توانید به صورت دستی نیز یک لایک دیگر بدهید. در مجموع شما می‌توانید دو لایک به ساختمان و یا زیرساخت بدهید. کوجیما اظهار داشت افرادی که بازی را تست کرده‌اند، دیدگاه‎‎‌های متفاوتی داشته‌اند. بازی‌باز آمریکایی گفته است که دوست ندارد سیستم، بدون رضایت او لایک بخورد. از آن طرف بازی‌باز ژاپنی مشکلی با آن نداشته است. (بله درست شنیدید؛ افرادی در حال تجربه و آزمایش بازی هستند!)

در آخر هیدئو کوجیما در خصوص حالت چندنفره منحصر به فرد بازی نیز صحبت کرده است:

Multiplayer: دلیل این که کوجیما نمی‌خواهد به مانند پایگاه نفوذ MGSV، بازی‌باز بتواند با سایرین تعامل برقرار کرده و آن‌ها را ببیند این است که او خواهان ایجاد نوع دیگری از تعامل و ارتباط میان بازی‌بازان است. کوجیما در این خصوص می‌گوید که “من خواهان ایجاد رابطه‌ای هستند مانند این که بخواهم با دختری قرار بذارم ولی قصد ازدواج با او را نداشته باشم. (او در خصوص این موضوع صحبت‌های بیشتری داشته است و ظاهرا معنای عمیق‌تری پشت این ایده وجود دارد.)

عنوان موردانتظار Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا
کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • استاد تویی بقیه اداتو درمیارن

  • زمانی که‌ به هر دلیلی بمیری..روح از جسم جدا میشه…میری توی کالبد روح و دنبال جنازت میگردی تا دوباره زنده بشی…
    یه جای دیگه شنیدم که با‌هر بار مردن آیتمها و امتیازاتی ازت کم میشه…این میشه جریمه مردنت…
    سیاه چاله ای که به مرور پر میشه…
    چقدر سوال توی ذهنمه…

  • خیلی جالبه
    این مکانیزم مردنش که باید به دنبال جسمش بگردی ممکنه خسته کننده هم بشه یا خیر؟

  • AmirtheGRB گفت:

    مصاحبه و صحبتای کوجیما رو میخونم دقیقن یاد بعضی از معلما میفتم که درسو پیچیده توضیح میدن تا بری کلاسشون. کوجیما هم به نظرم پیچیده توضیح میده تا همه برن بازی کنن ببینن چیه. یعنی حتا یه روش تبلیغ هم نبود که کوجیما استفاده نکرده باشه. الان هم تور بازیشو که نمیدونم قراره چی توش اتفاق بیفته گذاشته. :laugh:

  • Mgs4 گفت:

    استاد تو بچه داری الان وقت عاشقی نیست 😀

  • light گفت:

    پس که اینطور چند سال پیش شنیده بودم که استاد گفت میخوام یه حالت جدید از مرگ رو در بازی نشون بدم پس اینطوریه،دمت گرم کوجی

  • Tiva68 گفت:

    راجب سیستم نداشتن game over یا همون بازیابی جسم از طریق روح نو آوری یا ابتکار نیست چون این سیستم سال هاست در بازی Word Of Warcraft داره استفاده میشه و زمانی که باز یابی صورت میگیره جریمه هایی هم در پی داره مثل سیستم ومپایر که باعث میشه شما بالا جسم ظاهر بشید بصورت خودکار بجای طی کردن مسیر طولانی در عوض میزان سلامتی رو تا مدتی معین تا ۷۰ درصد کاهش میده یا اگه مسیر رو طی کنید و به جسم برسید بعد از باز یابی میزان سلامتی خودتون باید پرکنید و همچنین احتمال آسیب به زره ها و حتی از دست دادن بعضی از آیتم ها رو هم در پی داره
    در کل سیستم جالبیه و گاهی روی مخه

  • ashkandlv گفت:

    مثل مردن تو wow این سیستم. برام هیچ انحصاری از سونی مهم نیست لست ۲ گاد هیچکدوم جز این ینی این بازی واقعا حرف نداره عاشق اینم که دل و به دریا زد و بین این همه بازی تکراری به سمت ناشناخته ها رفت تا همچین ریسک های بزرگی مثل این کار اقای کوجیما نباشه اب از اب تکون نمیخوره و صنعت گیم لول اپ نمیشه ایول کوجیما نمره صفر بشه میگم حرف نداره صد هم بشه میگم حرف نداره ایشالا برای پی سی هم بیاد

  • Hala madrid گفت:

    بخش تک نفره آفلاین داره این بازی دوستان؟!
    ولی چه حالی بده بیافتی دنبال جسمت :evilgrin: :laugh:

  • pc and ps4 گفت:

    نمیفهمم اصلا ?:-) ?:-) :hypnotized: منظور این قضیه انلاین بودن و استفاده از ساخته های بقیه پلیرا رو درک نمیکنم

  • sasuto گفت:

    اگه گیمر ها نمیتونن همدیگر رو ببینن ولی اعمالشون وجود داره و دیده میشه و این که سیستم شخصیت سازی نداریم و همه کنترل سم رو در دست میگیرن پس یعنی داستان روی یک نظریه ی بسیار قوی از جهان های موازی بنا شده . خیلی میتونه خفن باشه . کوجیما اگه کارگردان فیلم میشد هر سال فیلم هایی شبیه insterstaller رو دنبال میکردیم .

    • Tiva68 گفت:

      یعنی مثلا شما قرار بری یه کمپی یسری آیتم برداری ولی یکی زودتر رفته اونجا لوت کرده و سرت بی کلاه مونده اینم اسمش سیستم batterfly هستش سیستم اعمال و بازیابی نمونه قبلا توی بازی until down وجو داشته البته بنظر میاد این خیلی کاملتره یعنی کلا تاثیر پذیری ایتم ها و اعمال محیطی روی روند گیم پلی

کوجیما جزئیات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‎‌پلی Death Stranding ارائه داد - گیمفا