ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا

ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2

سعید آقابابایی
۰۶:۱۴ ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا

سلام عرض می کنم حضور شما گیمفایی های عزیز و دوست داشتنی. امیدوارم که سلامت و خوب و خوش باشید و تا به این جای سال که در حال گذراندن روزهای پاییزی هستیم، از زندگی رضایت داشته باشید و از همه مهم تر این که سلامت و شاد باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد. به مانند روند این چند سال، قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۴ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم و اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که مدتی قبل قبل نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی جذاب و هیجان انگیز در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید. ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین اکشن نقش آفرینی هیجان انگیز و جدید است که Surge 2 نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما یا در حال تجربه آن هستید و یا قصد دارید به زودی این بازی را تجربه نمایید.

ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا

اگر به عناوین هادکور سولزلایک اکشن به همراه المان های نقش آفرینی علاقه دارید، کاملا راه را درست آمده اید زیرا Surge 2 بازی شماست. عنوانی که واقعا با کیفیت و خوش ساخت خلق شده است و یکی از جذاب ترین ها و هیجان انگیزترین اکشن نقش آفرینی های این نسل است که تا به امروز خلق شده. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم چرا Surge 2 یک عنوان عالی است. Surge 2 یک عنوان اکشن نقش آفرینی هاردکور است که اخیرا برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی اختیار علاقمندان قرار گرفته است و بازخوردهای بسیار خوبی را نیز از منتقدان دریافت نموده است که البته باز هم مثل بازی اول اصلا در سطح کیفیت واقعی اش نیست. امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی هیجان انگیز، دوست داشتنی و باکیفیت خواهید بود و با هم به سراغ یکی از برترین بازی های هاردکور نسل هشتم خواهیم رفت. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Surge 2 آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود و تصمیم گیری در مورد بازی کردن این عنوان برایتان راحت تر شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی Surge 2 جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۷۲۰ / دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی ممنون از سعید آقابابایی بابت این نقد ویدئویی جذاب از یه بازی هاردکور و سولز لایک. :inlove:
    نقدی که نوشته بودید واسه این بازی که واقعا کامل ترین نقد تو نت بود و بی نظیر. با این ویدئو هم که دیگه حجت رو در مورد این بازی تموم کردید.
    بازی پیشرفت های زیادی میتونست نسبت به نسخه اول داشته باشه ولی واسه من همین تنوع محیط کافی بود تا بدونم میتونم از بازی لذت کامل رو ببرم.
    یه موضوعی هم که تو کل بازیهای این استودیو وجود داشته اینه که درسته زره های بازی جذاب و بی نظیر هستن ولی کلا زره های سنگین که با ابهت ترین زره ها هستن، عملا بدرد بخور نیستن چون سرعت مبارزه رو به شکل ناعادلانه ای کم میکنن. حالا نمیدونم این قضیه فقط برمیگرده به سبک بازی من که با این زره ها جور در نمیاد یا واسه همه این مشکل وجود داشته؟؟ تو سری سولز استفاده از تمام زره های سبک و سنگین معایب و مزایای خودش رو داشت و سیستم بازی هم طوری بود که با افزهیش مهارت هایی میشد با زره های سنگین تر هم راحت تر حرکت کرد، چیزی که تو بازیهای این استودیو رعایت نمیشه. سعید جان امیدوارم اگه کامنتم رو خوندی نظرت رو در اینباره بگی با توجه به تجربه خودت از این بازی. تقریبا فرار از ضربات دشمنان با زره های سنگین و کند غیر ممکنه و با اینکه مقاومت بیشتری دارن ولی زره سبک بهتره چون کاملا باهاش میشه هز دست انواع دشمن فرار کرد و تو مبارزات جا خالی داد. (البته هنوز این بازی رو تجربه نکردم)

    • سلام و درود خدمت شما نوید جان. مثل همیشه باعث خوشحالیه که نظرت رو در مطالبم می بینم و خیلی ممننونم که همیشه لطف می کنی و دنبال می کنی مطالب و ویدئوها رو و نظر می ذاری. همینطور از محبتی که به من داری و حمایت همیشگیت ممنونم نوید عزیز.
      نکته ای که در مورد زره ها گفتی نشان از یک مورد داره. نشان از این که مشخصه به عمق بازی رفتی و لمس کردی اصلیت بازی رو وگرنه متوجه این موضوع نمیشه کسی به راحتی. نوید جان حرفت درسته ها ولی من خودم مثلا توی همین سرج ۲ سنگین ترین زره رو تقریبا داشتم، ولی اینقدر قدرت بدنیم رو زیاد کرده بودم و لول زده بودم که به راحتی جاخالی می دادم و کلی هم قدرت بدنی می موند برام. کلیت حرف شما کاملا درست و صحیحه و نشان از دقتت به جزییات داره ولی این رو هم باید بگم که اگر کسی بخواد زره سنگین بپوشه راه های زیادی هست که بتونه بپوشه و راحت هم بازی کنه و غلت بزنه. چون دقیقا این کارو به راحتی هر چه تمام تر در نسخه اول و دوم انجام دادم و پلات کردم هر دو رو. توی نسخه ۲ این مورد که میگی خیلی خیلی خیلی بهتر شده نوید جان و بسیار نرمال تر شده و قابل دسترس تر شده استفاده از زره های سنگین در کنار سرعت عمل. باز هم ممنون از نظر شما نوید عزیز.
      https://t.me/Gametal

      • سعید جان بازم تشکر میکنم، اینبار بخاطر اینکه همیشه پاسخگوی نظرات هستی. خوشحالم که هم نظرم راجع به زره ها رو تقریباً تأیید کردی و هم متوجه شدم که یه مقداری هم به سبک بازی خودم مربوط بوده. اگه این مورد هم تو سرج ۲ بهتر شده که خودش جذابیت بازی رو بیشتر میکنه، چون خودت بهتر میدونی که این بازیه و زره های پر ابهتش.

  • Tanesh گفت:

    یکی از بهترینا بود واسم . واقعا عالی بود

  • hosein1120 گفت:

    سلام
    اقای سعید اقابابایی لطف می کنید یک جوابی بدید که جوایز رو کی می فرستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من احساس می کنم با اون ایمیلی که گذاشتید سر کارمون گذاشتید !!!
    اصلاً جواب نمی دید

  • یک جمعه خوب با گیمفا به لطف آقای سعید آقابابایی ممنون که به فکر مایی

    • سلام و درود خدمت شما امیر جان. یک دنیا سپاس از لطف و محبت شما. من باید از شما منمنون باشم که لطف می کنید و وقت روز تعطیلتون رو میذارید برای دیدن ویدئوهای ما. این باعث افتخار من هست. باز هم تشکر از این محبتی که دارید امیرجان.
      https://t.me/Gametal

  • عرض سلام خدمت برادر گرامی
    سرعت عملتون برای تهیه ویدیو عالی بود سعیدجان، تبریک میگم. بابت خود ویدیو هم پیشاپیش تشکر میکنم. فقط جسارتاً یه سوال، نقد ویدئو‌ای بازی Greedfall رو انجام میدی؟

  • darkwarrior گفت:

    دستتون دردنکنه جناب آقابابایی
    اینقدر ازین بازی تعریف کردین ک گفتم تا نسخه دومش ارزون بشه تا قابل خرید بشه شماره اول surgeرو خریدم تا به اینجا ک راضیم ازش جالبه هم باس فایت هاش هم فینیشرها و بعضی مکانیک هاش
    منتها من یکمی سردرگم شدم چون محیط هاش پیچیدس و رابط کاربری بازی و سیستم inventoryو ارتقای بازی گیج کنندس واسم
    اگر کسی راهنمای بازی میشناسه بهم معرفی کنه ممنونش میشم چون من به شدت عاشق بازی های میازاکی و مشابه این سبک بازی هستم

    • Tanesh گفت:

      @avagueli تلگرام هر سوالی داشتی بپرس

    • درود بر شما محمد جان. خیلی از شما ممنونم که به حرف من اعتماد کردید و بازی رو تجربه کردید. خوشحالم رضایت داشتید. واقعا این بازی برای علاقمندان سولز خیلی خیلی ارزشمنده.
      اون موردی که فرمودید مقداری گیج کننده میشه کاملا درسته و هم در نقد نسخه اول و هم در نسخه دوم بهش اشاره کردم که باید نقشه بازی رو در ذهنتون به نوعی حفظ کنید و گاهی سردرگم میشه ادم. ولی مقداری که برید جلوتر تقریبا دیگه دستتون میاد تمام راه های محیط. کیفیت گیم پلی بازی واقعا معرکه اس. سیستم قطع اعضای بدن و گرفتن بلوپرینت از اونها برای ساخت لباس و سلاح و… اینم بازی واقعا شخصیت خاص خودش رو داره و بسیار هم عالیه. نسخه دوم از نسخه اول هم بهتره و پیشرفت کرده کاملا. انشاله هر دو بازی رو تجربه کنید و راضی باشید. یک دنیا سپاس محمد جان که لطف کردید و نظر گذاشتید. باعث افتخار من هست که به اعتماد حرف بنده رفتید سراغ بازی و رضایت داشتید ازش.
      https://t.me/Gametal

  • Ladon گفت:

    یکم راهنمایی در مورد بازی امیدوارم کمکتون کنه : سیستم لول آپ بازی اینطوریه هر لول آپی که شما انجام میدی به جز اینکه شما میتونید هم نوار خون و استامینا و باطری و افزایش بدید core power شما به مرور زمان افزایش پیدا میکنه که تو پایین تو لول اپ نشون میده هر بازو مکانیکی و هر اسلحه ای که شما بر میداری یه مقدار core power مصرف میکنه هر بازو مکانیکی حتی هر implant شما باید طوری مدیریت کنید که با core power که در اختیار دارید بتونید هم زره و سلاح خودتونو درست انتخاب کنید و هم ارمور و زره خوبی انتخاب کنید به عنوان مثال من حدود ۴۵ corepower دارم مثلا بازو مکانیکی من ۸ تا corepower مصرف میکنه خب از مقدار اصلی کورپاور اصلی کم کنید میشه ۳۷ همینطوری باید بچینید تا کلشو مصرف کنید در ادامه باید بگم لول اپ بازی باید زیاد استفاده بشه من بهتون پیشنهاد میکنم فارم بازی و فراموش نکنید و حتی ی محیطی که ادم هاشو کشتید چن دفعه این کارو انجام بدید که هم بتونید ست یک ارمور بازی و بدست بیارید و هم اسلحه های جدید و هم ایمپلنت های جدید و توصیه اکید من فارم بازیه اگر میخواید خیلی قوی تر باشید یه نکته ای دیگه این که هر زره ایه که از دشمنان بر میدارید باید craft شه تا بتونید هم استفاده و هم اپدیتش کنید من راستش یه هفته ای هست بازی میکنیم و سعی میکنم با حوصله برم و تمامی quest ها شو انجام بدم امیدوارم این اطلاعات دست و پا شکسته کمکتون کنه :heart:

  • دستتون درد نکنه اقای اقابابایی عزیز بابت نقد ویدیویی بسیار خوب

  • morfin گفت:

    مثل همیشه عالی بی صبرانه منتظر لرد ۲ و اینکه لطفا ویدیو کود وین فراموش نشه تو کل گیمفا فقط خودت ارزش هاردکور رو می دونی

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی خیلی از لطف شما ممنونم. خیلی خوشحالم که می بینم شما هم ارزش واقعی این عناوین پرمحتوا و هاردکور رو درک می کنید و براشون ارزش قائل هستید. منم مثل شما شدیدا منتظر لردز ۲ هستم. چشم حتما ویدئوی کد وین رو هم میریم. باز هم ممنون از لطف و محبت و حمایت شما.
      https://t.me/Gametal

  • Amir_HD گفت:

    این بازی مفت نمیارزه
    (وی از اینکه وارن ایمپلنت ادرنالین را به او نداده است خشمگین است)

  • ASSADullah گفت:

    سلام
    کسی میدونه چطور بازی Code vein میشه اجرا کرد هر کاری کردم نشد گرافیک رو هم آپدیت کردم
    تمام ++VC رو دوباره نصب کردم ولی بازی اصلا بالا نمیاد
    _____________
    خدا قوت داش سعید
    انشاا… بعد Code Vein حتما این بازی رو میگیرم :yes:

ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا
ویدئو گیمفا: وزین، جذاب، چالش‌برانگیز | بررسی ویدئویی بازی Surge 2 - گیمفا