سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب

پست گیمفا
۲۰:۱۲ ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

کشور تایلند کشور بسیار عجیبی است که همواره توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اخبار بسیار عجیبی از کشور تایلند به گوش می ‌خورد که همواره موجب شده بسیاری از افراد برای سفر به این کشور اقدام نمایند. عجایب و غرایب کشور تایلند همواره در بخش‌ های مختلفی وجود دارد و همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد طی فصول مختلف سال، تور تایلند را انتخاب کرده و به شهرهای این کشور سفر نمایند.

امروزه تور تایلند، تور پوکت، تور پاتایا و تور سایر شهرهای کشور تایلند گوش بسیاری از افراد را به خود حساس کرده است. لذا همین موضوع باعث می‌ شود تا بسیاری از افراد با استفاده از تور تایلند به بازدید از عجایب و غرایب این کشور پرداخته و اطلاعات بسیار زیادی از این کشور به دست آورند.

ما در ادامه قصد داریم تا عجایبی همچون قوانین تایلند، خوراکی های عجیب و غریب، رسوم مختلف و چگونگی بازدید از این اخباری که پیرامون کشور تایلند وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز قصد سفر به این کشور و آشنایی با عجایب تایلند را دارید، با ما تا پایان همراه باشید.

قوانین عجیب تایلند

کشور تایلند به عنوان یکی از کشورهای گردشگری همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. تور تایلند به دلایل مختلفی همواره نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. به همین دلیل افرادی که قصد دارند با استفاده از تور تایلند و یا تور شهرهایی مانند پوکت، پاتایا و… به این کشور سفر نمایند، باید قوانین آن را تحت نظر داشته باشند و سپس سفر خود را انجام دهند.

اخباری که از کشور تایلند به گوش می ‌رسد حاکی از قوانین عجیبی می باشد. شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد که پرتاب کردن آدامس در این کشور بسیار کاری زشت و ناپسندیده است و افرادی که این کار را انجام می دهند، طبق قوانین باید چیزی در حدود ۶۰۰ دلار جریمه شوند. جالب در این است که اگر این پول را پرداخت نکنید باید به زندان بروید تا به جای غرامت در زندان بمانید. چنانچه در تور تایلند در حال قدم زدن بودید سعی کنید که پس از آن که جویدن آدامستان به پایان رسید، آن را در یک آشغالی و یا محیطی که در فضای خیابان نباشد، پرتاب نمایید.

اما دیگر قانونی که در این کشور وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشید، پا گذاشتن بر روی پول است. با توجه به اینکه عکس پادشاه این کشور بر روی پول تایلند می باشد، اگر بر روی آن پای بگذارید، بی احترامی بزرگی به مردمان آن کشور کرده‌ اید. پس این موضوع را نیز توجه داشته باشید. لازم به ذکر است ریختن آشغال در خیابان های تایلند، دست کمی از پرتاب آدامس به خیابان ندارد و افراد باید به این نکات توجه بسیاری داشته باشند.

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

 

خوراکی های عجیب که در تور تایلند باید آن ها را تست کرد

یکی دیگر از عجیب ترین چیزهایی که افراد ممکن است در تور تایلند به آن بر بخورند، خوراکی های عجیب این کشور می باشد. شما در تور پوکت یا پاتایا می ‌توانید این خوراکی های عجیب و غریب را مورد بررسی قرار دهید. از غذاهای عجیب تایلند می توان به غذاهایی چون جوک، پدتای، توم یام، لارب، گای پدکینگ، کائوم تان و… اشاره کرد. لذا مواد اولیه این غذا هایی که گفته شد، اغلب عجیب و غریب می باشند و خوردن بعضی از آن ها برای بسیاری از افراد ممکن است چندش آور باشد. مطمئناً هیچ فردی تصور نمی کند که روزی سوسک را به سیخ کشیده و با لذت آن را بخورد. اما تایلندی‌ها آن را در وعده‌های غذایی خود به افراد ارائه می دهند.

لازم به ذکر است از انواع میوه های عجیب و غریبی که در این کشور وجود دارد، باید به ترگیل، رامبوتان، خارگیل، میوه اژدها، جک فروت، زرگیل و… اشاره کرد.

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

 

رسوم عجیب و غریب مردم تایلند

آداب و فرهنگ مردم تایلندی، آمیخته ای از فرهنگ های مختلفی از کشورهای چین، هند و کامبوج می باشد. مردمان این کشور به یک سری از چیزها اعتقاد دارند که ممکن است برای دیگر مردمان تعجب آور باشد.

بعضی از قبیله های تایلندی این فرهنگ را دارند که به دور گردن خود یک حلقه بسیار بزرگ می‌ اندازند؛ معمولاً این حلقه ها به شکل فنر بوده و از سن دو سالگی بر گردن بانوان انداخته می شود. این حلقه ها معمولاً باعث دراز شدن گردن آن ها می شود و به عنوان یکی ازنشانه های زیبایی به حساب می آید. مطمئنا هیچ آدم عاقلی این کار را نمی پسندد و مطمئناً یکی از عجیب ترین آداب و رسوم مردمان این کشور می باشد. اما اگر بخواهیم از بهترین آن ها نامی ببریم، باید به فرهنگ هدیه دادن اشاره کرد.

همچنین در این کشور تفاوت های جنسیتی وجود دارد. لذا هنر در بین این مردمان آنچنان رونق نداشته و بیشتر توسط یک سری از افراد خاص انجام می گیرد. شما می توانید با انتخاب تور تایلند، علاوه بر بازدید از جاذبه ‌های گردشگری زیبای این کشور از این نکات گفته شده بازدید به عمل آورید.

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

چگونه این عجایب را در تور تایلند مورد توجه قرار دهیم

تمام اخباری که در مورد عجایب و غرایب تایلند عنوان شد، همگی در تور تایلند می توان نظر افراد را به خود جلب نماید. لذا توضیحاتی که در مورد اخبار عجیب و غریب تایلند به سمعتان رسید، می تواند در سفر به این کشور به عینه دیده شود.

لذا افرادی که تور تایلند را انتخاب می ‌کنند، سعی کنند که با استفاده از تور لیدرهایی که آژانس مسافرتی برایشان در نظر می ‌گیرد، نسبت به زمان بندی لازم برای بازدید از جاذبه های مختلف گردشگری اقدام نمایند. آمادای به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی درجه یک، سعی کرده تا بهترین برنامه ریزی ها را برای نشان دادن آداب و رسوم و شرایط عجیب و غریبی که در مورد کشور تایلند وجود دارد به افراد نشان دهد.

نتیجه گیری پایانی در مورد این عجایب از کشوری عجیب

در پایان اگر بخواهیم یک نتیجه ‌گیری کلی در مورد عجایب و غرایب کشور تایلند داشته باشیم، باید گفت که کشور تایلند به عنوان یکی از کشورهای آسیایی، بسیار با قدمت بوده و همین قدمت باعث به وجود آمدن آداب و رسوم در زمینه های مختلف اعتقادی، خورد و خوراک، پوشش و… شده است. اخباری که از این عجایب به گوش می ‌رسد نشان از یک فرهنگ بسیار قدیمی است که مردمان این کشور همچنان بر پایه آن فرهنگ قدیمی عمل می‌ کنند. توصیه ما به کسانی که مشتاق به بازدید از فرهنگ های کشور های مختلف هستند این است که به هیچ وجه تور ‌تایلند را برای بازدید از عجایب و غرایب از دست ندهند.

در آخر نیز می‌توانید جهت تهیه تورهای تایلند ، تور مالزی ، استانبول و  سایر تورهای مسافرتی به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۶۸۸۱ تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا
سفری به کشور تایلند، کشور عجایب - گیمفا