شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا

شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا

مهرداد آهاز
۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا

سرانجام هفته‌ی دیگری فرا رسید و با جدول دیگری از فهرست پرفروش‌ترین عناوین هفتگی بریتانیا، در خدمت شما عزیزان هستیم. همان‌طور که اطلاع دارید، شاهد انتشار بازی مهم و مورد انتظاری به نام Ghost Recon: Breakpoint، در هفته‌ی جاری بودیم که طبق انتظارات، رتبه‌ی مناسبی را در جدول این هفته‌ی بریتانیا به خود اختصاص داده است. اما به طور غافل‌گیرکننده‌ای، بازی محبوب FIFA 20 هم‌چنان بر تخت پادشاهی این جدول تکیه زده است.

بازی آنلاین و جهان باز Ghost Recon: Breakpoint که توسط شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) توسعه یافته است، جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی محبوب محسوب شده و در سبک اکشن تاکتیکی قرار می‌گیرد. همچنین جان برنثال (Jon Bernthal)، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در این بازی حضور دارد که احتمال موفقیت آن را حداقل از نظر فروش، دو چندان کرده است. اما با این حال، نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی FIFA بوده که تخت پادشاهی این جدول را دو دستی چسبیده است و حتی بازیگر یاد شده نیز یارای مقابله با آن را ندارد.

لازم به ذکر است که مجموعه‌ی FIFA در بریتانیا به شدت محبوب بوده و تاکنون نسخه‌های مختلف آن، همواره رتبه‌ی اول این جدول را در هفته‌های متوالی به خود اختصاص داده‌اند. نسخه‌ی جدید آن یعنی FIFA 20 نیز از آن‌ها مستثنی نبوده و مجددا و برای دومین هفته‌ی پیاپی، رتبه‌ی یاد شده را به خود اختصاص داده است. همان‌طور که در هفته‌ی گذشته نیز اشاره شد، این بازی توانسته است رکورد بیشترین فروش نسخه‌ی فیزیکی بازی‌ها را در سال جاری به دست آورد و هم‌چنان به فروش مناسب خود ادامه می‌دهد.

اما در رتبه‌ی سوم، بازی محبوب Borderlands 3 حضور دارد که مجددا جایگاه مشابهی را نسبت به هفته‌ی گذشته، از آن خود کرده است. این در حالی بوده که بازی‌ The Legend of Zelda: Link’s Awakening، که در هفته‌ی گذشته رتبه‌ی بهتری را نسبت به این عنوان داشت، در هفته‌ی جاری چند پله سقوط کرده است. همچنین پیش از انتشار FIFA 20، بازی Borderlands 3 رکوردار بیشترین فروش نسخه‌ی فیزیکی سال جاری بوده است و در هفته‌های اخیر، شاهد حضور آن در رتبه‌ی اول نیز بودیم.

نکات قابل توجه جدول:

بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered که توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) توسعه یافته است و به نوعی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Ghostbusters 2009 محسوب می‌شود، در هفته‌ی جاری منتشر شده و توانسته است خود را در ۱۰ بازی پرفروش این هفته‌ی جدول بریتانیا جای دهد.

همان‌طور که مطلع هستید، ۳ بازی از عناوین شرکت مایکروسافت (Microsoft) به نام‌های Sea of Thieves، Forza Horizon 3 و Gears 5، در هفته‌ی گذشته‌ توانسته بودند جایگاه مناسبی را در ۱۰ عنوان پرفروش این لیست، به خود اختصاص دهند. اکنون شاهد حضور هر سه‌ی آن‌ها برای دومین هفته‌ی پیاپی هستیم که نشان از محبوبیت آن‌ها نزد بازی‌بازان بریتانیا است.

بازی The Division 2 که به تازگی و به دلیل کاهش قیمت، به جمع ۱۰ بازی پرفروش این لیست پیوسته بود، در هفته‌ی جاری از فهرست یاد شده خارج شده است. اما این بازی هم‌چنان فروش مناسبی را تجربه می‌کند و جایگاه سیزدهم این لیست را به خود اختصاص داده است.

بازی‌های انحصاری:

همان‌طور که اشاره شد، بازی‌های شرکت مایکروسافت از وضعیت مناسبی در بریتانیا برخوردار هستند و بازی‌های Sea of Thieves، Forza Horizon 3 و Gears 5 در هفته‌ی جاری، به ترتیب در جایگاه‌های هشتم، دهم و چهارم این لیست قرار گرفته‌اند. همچنین به مانند هفته‌ی گذشته، بازی Forza Horizon 4 نیز در ۴۰ بازی پرفروش این هفته‌ی جدول فروش بریتانیا، جایگاهی را به خود اختصاص داده است.

عناوین شرکت نینتندو (Nintendo) نیز به مانند هفته‌های گذشته، فروش مناسبی را تجربه می‌کنند و شاهد حضور بازی‌های زیادی از این شرکت، در هفته‌ی جاری هستیم. همان‌طور که اشاره شد، رتبه‌ی بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در هفته‌ی جاری و نسبت به هفته‌ی گذشته کاهش یافته است؛ که با ۳ پله سقوط، در جایگاه پنجم این لیست قرار می‌گیرد. بازی Mario Kart 8 Delux نیز توانسته است هم‌چنان خود را در ۱۰ رتبه‌ی برتر این لیست، حفظ کرده و این بار با ۱ پله صعود نسبت به هفته‌ی گذشته، در جایگاه هشتم جدول قرار می‌گیرد.

شرکت سونی از وضعیت نامناسبی در این جدول برخوردار بوده و بازی Spider-Man نیز در این هفته، شاهد سقوط چند پله‌ای بوده است. اما بازی Concrete Genie به زودی منتشر می‌شود و شرکت سونی به شدت تمرکر خود را بر عناوین آینده‌ی خود، مانند Death Sranding، MediEvil و بازی یاد شده معطوف کرده است. به طور حتم، انتشار آن‌ها رقابت هیجان‌انگیزی را در این جدول به راه خواهد انداخت.

نگاهی به هفته‌ی آینده:

همان‌طور که اطلاع دارید، هفته‌های شلوغی را پشت سر گذاشتیم و شاهد انتشار عناوین مورد انتظاری بسیاری بودیم؛ در نتیجه، انتظار می‌رود که رقابت میان این بازی‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است که بازی محبوب دیگری در سبک ورزشی و اتومبیل‌رانی به نام Grid، به زودی منتشر می‌شود که انتظار داریم تا آن را در هفته‌های آینده، در رتبه‌های بالای این جدول مشاهده کنیم.به علاوه، عناوین سبک ورزشی میان بازی‌بازان بریتانیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که احتمال موضوع یاد شده را افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید لیست منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

نام بازیرتبه‌ی این هفتهرتبه‌ی هفته‌ی گذشته
FIFA 20۱۱
Ghost Recon: Breakpoint۲ورودی جدید
Borderlands 3۳۳
Gears 5۴۴
The Legend of Zelda: Link’s Awakening۵۲
Ghostbusters: The Video Game Remastered۶ورودی جدید
Mario Kart 8 Deluxe۷۸
Sea of Thieves۸۷
Minecraft: Xbox Edition۹۹
Forza Horizon 3۱۰۱۰

علاقه‌مندان می‌توانند لیست هفته‌ی گذشته را نیز از این نشانی مشاهده نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alipower گفت:

    اگه گوست ریکون شکست نمی‌خورد می‌تونست بره صدر جدول.

  • eli_lastofus گفت:

    گیرز فروشش اصلا خوب نبوده. هنوز یکبار هم صدر جدول نیومده
    حالا بعضی ها میخوان با کلمه گیم پس خودشون رو گول بزنن
    ولی در مورد بازی های مثلا انحصاری ایکس باکس هم دزدان نارگیل چین با اینکه روی گیم پس اومد ولی صدر جدول هم رفت ولی گیرز هنوز نرفته
    اگر میخواید بگید اون آنلاین بوده؟ باید بگم گیرز هم بخش آنلاین داره مگر اینکه بخش آنلاینش خوب نباشه که مردم نخوان بخرن و با همین گیم پس فقط کمپینش رو بازی کنن
    بازی قشنگی هستش گیرز ۵ من که حال کردم باهاش ( خطر اسپویل )
    ولی آخرش…..
    https://gamefa.com/453345/%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d9%81%d8%aa%da%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b2%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%b1%d9%86%d8%b4/
    **********************************
    ولی این رو در نظر نمیگیرن که اولا همون دیزگانی که میگن باگ داشت چند هفته در کنار رقبایی مولتی پلتفرم چون فیفا و مورتال کمبت اول بود در جدول
    حتی بازی واقعیت مجازی Blood & Truth هم فیفا رو شکست داد و اول شد
    حتی بازی دیتروید که سبکش پرطرفدار نیست اول شد تو جدول

  • Cell گفت:

    این کامنت برای سایت گیمفا و نویسنده های عزیز هست :yes:
    سیاست جالبی نیست که گیمفا در پیش گرفته به عناوین متا پایین امتیاز بالا بدیم چیزی تغییر نمیکنه :yes:
    شاید ۱۰ نفر این عنوان رو بازی کنند و دو نفر عاشقش بشن و ۸ نفر متنفر این یعنی عنوان ضعیف هست
    در کل از نسل ۶ یا زمان PS2 تا نسل ۸ PS4 بیشتر عنوان های Ghost Recon رو تست کردم نه اینکه بازی نداشتم بازی رو داشتم و تجربه من از این عنوان به تستی کوتاه ختم میشد چون بازی واقعا ارزش تکرار رو نداشت یا شاید من جز اون ۸ نفر بالا هستم که گفتم
    چون عناوین زیادی هستن که واقعا ارزش هزینه رو دارن و دیگه وقتی برای Ghost recon باقی نمی‌مونه
    هزینه کردن برای عنوانی که گنده نشون بده ارتش آمریکا یا خود آمریکا و خالی بندی های ارتشی اونم مدرن واقعا ارزش هزینه رو نداره از یه تئوری دیگه به این عنوان نگاه کنیم خیلی حرفا داره از لحاظ سیاسی و تبلیغات :yes:
    عنوان Gears 5 رو دیشب تجربه کردم به جرأت میگم Act1 که شروع کردم شروع میخکوب کننده ای بود جزئیات بازی واقعا زیبا و عالی کار شده بود و کوالیشن داره پا رو فراتر از سخت افزار Xbox one میزاره :yes: حتما کامنتی برای Gears 5 میزارم
    در آخر به جای اینکه نویسنده ها از عنوانی مثل Gears 5 که نباید خرده بگیرین گرفتن و عنوانی مثل Ghost recon که آنلاین و ارزش خیلی کمی رو داره گنده کردن بازم میگم چیزی تغییر نخواهد کرد با متا بالا دادن به عناوینی که حق متا پایین رو دارن و زیر سوال بردن شعور مخاطب گیمر یا … :yes:

  • Star1 گفت:

    مایکروسافت هر هفته ۴ تا بازی توی جدول داره، اینطور که معلومه طرفدارای Xbox و بازیاش الان از هر زمانی بیشتر شده.

  • واقعا ناراحت کنندست که عنوانی مثل control تو هفته اول انتشار خودش رتبه ۴ جدول قرار میگیره و تو هفته دوم کلا از لیست خارج میشه در حالی که متای خوبی هم گرفته
    از اون طرف Ghost recon تو هفته اول انتشار رتبه دوم میاد

    • Star1 گفت:

      Control یه بازی یکبار مصرف هست که بعد از اینکه تمومش کردی دیگه ارزش نداره حتی به کاور بازی نگاه کنی. بعد اینو با Ghost Recon: Breakpoint که هزار ساعت گیمپلی داره و ۵ سال ازش پشتیبانی میشه و محتوای جدید دریافت میکنه مقایسه میکنی؟

  • Fozoulyab گفت:

    باز خوبه آبروش حفظ شد هفته اولی اوت نشد 😀
    یاد حرف یکی از منتقدا افتادم گفت یوبی عادت داره بازی متوسط بسازه اما این دیگه قشنگ افتضاحه ینی رید بهش دستش درد نکنه یکی حقیقتو گفت من باشم به غرورم بر میخوره از یه کمپانی بزرگ با این همه سابقه واقعا بعیده

  • Fozoulyab گفت:

    میدونین چیه..یوبی آدمو یاد سمساری میندازه 😀 باید چن بار پشت سر هم بهش سیلی بزنن تا دوباره به خودش بیاد که فکر نکنه طرفداراش م مثل خودشون لک لک ها آوردن

  • Ellis.redmondy گفت:

    و عناوین انحصاری بازم ماکروسافت مثل هفته ی قبل عالیییی عمل کرده تو فروش و انحصاری های هفته قبل بازم تو جدولن :inlove:
    عالی فروخته این دو هفته با چند تا انحصاری نوش جونت با سود فروش گیم پس ماکرو :yinyang: :heart:

  • Ellis.redmondy گفت:

    و گوست ریکون نشون میده با وجود متا خیلی پایین یوزر همچنین ولی دومه جدول که نشون میده متا ملاک کل بازی نیست باگ فریم اینا مشکلات فنی ۹۵ درصد بازی ها روز عرضه دارن…به متا خیلی کم باید توجه کرد…به پلی کرد خودت باید توجه کنی..

  • legendboy گفت:

    یوبی سافت دمت گرم
    جوری به فرنچایز ghost recon گند زدی که با این ۲ نسخه اخیر دیگه بعید میدونم کمر صاف کنه
    دست مریزاد واقعا !!

  • General RAAM گفت:

    جوووونم Forza horizon 3 نسخه چهار اومده ده برابر ازش بهتر ولی بازم داره میفروشه :inlove: عجب سبک کم فروشی :rotfl: منم باید دوباره نصبش کنم دلم برای استرالیا تنگ شده :inlove:
    FEEL TTUE POWER

  • Vahid333 گفت:

    Sea of thieves یه عده رو بدجور ضایع کرد

  • Vahid333 گفت:

    گاد آف وار نیس و فورزا هورایزن ۳ هنوز هس چه کرد واقعا مایکرو

  • Ellis.redmondy گفت:

    و اینکه بزودی چندتا بازی سونی معرفی شدن صدرصد چند هفته تو جدول هستن مخصوصا دد استرادینگ…

  • Ellis.redmondy گفت:

    بازی Concrete Genie متاش اومده ۷۷ شده متاش مبارک سونی فنای عزیز
    بازی خوب فشنگیه متا مهم نیست..پوشش بدید گیمفایی عزیز

    • TzzzT23 گفت:

      یعنی آدم خندش میگیره چقدر یه نفر میتونه از سوزش بیاد و نقد کنه, برید user score ها رو ببینید طرف اسمش XBOXfanPS4sux هست یا یکی دیگشون xoramaixsony به بازی ۰ و ۳ دادن بعد تو کامنتش نوشته به اندازه gears 5 و sot خوب نیست 😮 😮
      نقد های مجله ها و سایت ها هم که نمره خوبی دادن و اون یه نقد قرمز رو هم احتمالا همون داستان بالا رو داره فقط اینا دیگه زرنگ بودن اسمشون رو ضایع ننوشتن معلوم نشه فن چی هستن.با توجه به قیمتی هم که داره میارزه بازیش . اگه بازی xbox بود همه سایت ها و مجله های micro میومدن ۱۰۰ ۹۰ میدادن نمره بازی پایین نره یه وقت (منطورم هم اصلا gears 5 نیست)

  • HEAVY SQUAD گفت:

    این جدول هفتگی انگلیس اشتهای منو کور میکنه :laugh:
    فیلمهاشونم اشغاله خالصه اونم ۱۰۱% :laugh:
    کلا من از انگلیس حالم بهم میخوره

  • Ellis.redmondy گفت:

    الی اسمت فک کنم لست نمیدونم همه فن لست شدن…
    گیرز از موفقیت انلاین کنار زدن فورت تا ۳ میلیون کاربر کم تر از یک هفته تا بیشتر فروش تو گیم پس ماکرو هم پی سی داشته بعد یه چیز دیگه بگم همه چیز مشخص بشه البته همه میفهمن
    گیرز ۵ رکورد بیشترین فروش تو انحصاری های ایکس باکس داشته..
    خواهشا فکت الکی نده فن بوی تعطیل تمااام با مدرک بهت گفتم فروش موفقیت هاش…حالا برو انحصاری جدیدتون داره میاد بازی کن متاش هم اومده تو پست ماکرو این حرفا نزن چون همه فروشش میدونن…

    • یعنی من اون معلم فارسی تو رو ببینم 😀

      فرشید یه بار بخون ببین خودت میفهمی چی میگی همه کامنتات همینجوریه ها

    • eli_lastofus گفت:

      مرز های چرت گویی رو تنهایی جا به جا کردی
      اولا گیرز روی گیم پس اومده اون هم با یک دلار و روی کامپیوتر و کنسول هستش که بازی جدیدی هستش و اسم گیرز پشتش هستش و موقتا موقتا موقتا توسنت از بازی هایی مثل فورتنایت و اپکس که یارو ۱ ۲ ساله داره بازی میکنه خسته شده جلو بزنه ولی ربطی به فروشش ندراه؟ چه ربطی داره؟ اگر اینقدر خفنه و تو میگی پیش فروشش بالا بوده؟ چرا ماکروسافت نمیاد یک آمار فروش از این بازی بده؟
      آمار موز های چیده شده دز بازی دزدان نارگیل چین رو میده بیرون؟ ولی آمار فروش بزرگترین آی پیش که به قول تو خیلی خفن فروخته رو بیرون نمیده؟
      عهه چقدر احقم من؟ میخواد چشم نخوره :rotfl:
      انحصاری جدیدمون هم مبارکمون باشه ولی هیچ تبلیغ خاصی یا هزینه خاصی براش نشده با این حال از اون بازی های بزرگ شما که کلی تبلیغ پشتش بود و حرف و خبر مثل دزدان نارگیل چین باگ آف زامبی کرک دان ۳ ملقب به سایبرپان سوم شخص متاش خیییییییییییلی بیشتر شده

  • Ellis.redmondy گفت:

    دو هفته چند انحصاری تو جدول هستن که گیرز ۵ که مشخصه هست سی اف دیس هم که مشخصه انقد پلیر داره و میفروشه حقشونه نوش جونشون ووو اما مهم تر از همه فورزا ۳ بازی ۲۰۱۶ اومد فک کنم دو هفتس تو جدوله اونم سبک ریسینگ که یه عده ای میگفتن این سبک فروش نداره جواب محکمی بر اون یه عده اس این فروش فورزا ۳ و همچنین فورزا ۴ و کاربرا انلاین جفتشون..مرسی ریسینگ واقعا و مرسی باندل xbox که پرفروش ترین باندل امازونه…و نوش جونت ماکرو فروش بازی ها و باندل و فروش سود گیم پس.

  • Senatorbigy گفت:

    پس Ghostbuster هم رسمتر شده :inlove: tnxXx

  • عجیب نیست که فیفا اوله
    گوست ریکان با اینکه اون متای ضعیفو گرفت ولی باز دوم شد نمیگم چون متای ضعیفی گرفته بازیه بدیه

  • Vahid333 گفت:

    بازیهای راکستار کجان پس ؟؟

  • adams-khersi گفت:

    باو خو معلومه فیفا تو بریتانیا فروشش بالاس، علاوه بر ۲۰ تا ورزشگاه لیگ برتر حتی ورزشگاه های تیم های دسته دو عه بریتانیا ام فیفا داره، بعد لیگ ایتالیا و اسپانیا کلا پنج تا استادیوم داره، منم که پس بازم اگه تو بریتانیا بودم هرجور شده خودمو با فیفا وقف میدادم ولی تو آمریکای جنوبی فروش فیفا خیلی ضعیفه..

شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا
شکست ارواح سرکش از فوتبالیست‌ها | جدول فروش هفتگی بریتانیا - گیمفا