مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا

مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است

محسن رضوی فر
۱۴:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا

همان طور که اطلاع دارید، در بازی Death Stranding برخی از بازیگران و هنرمندان مشهور هالیوودی مانند نورمن ریداس (Norman Reed)، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) و گیرمو دل‌تورو ( Guillermo del Toro) حضور دارند. اخیرا، آقای مدس میکلسن در مصاحبه‌ای جدید، توضیحاتی را در خصوص همکاری با هیدئو کوجیما و بازی Death Stranding ارائه داده است.

وی در گفتگو با یک وب‌سایت روسی، در مورد بازی Death Stranding و همکاری با کوجیما اظهار داشت:

من حدود دو ساعت از بازی را تجربه کردم و واقعا شگفت‌زده شدم. مشاهده‌ی کاری که انجام داده‌ایم دیوانه‌کننده بود. بازی نه تنها از نظر جلوه‌های بصری عالی بوده، بلکه از لحاظ گیم‌پلی نیز اینچنین است. این عنوان چیزی بوده است که تا به حال نظیر آن را ندیده‌ایم و من حدس میزنم که این بازی همان چیزی است که مردم از هیدئو کوجیما انتظار دارند. هیدئو پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است.

کوجیما شخصی بسیار محترم است و ایده‌های بسیاری در ذهن خود دارد. اول از همه، وی با هر تصویر در سکانس‌ها، یک داستان بزرگ دارد. این رمان گرافیکی بوده و تصویری است از آنچه که می‌خواهد انجام دهد. ما در یک اتاقی بودیم که از پرده‌های سبز پوشیده شده بود و یک لباس سبز و کلاهی را بر سر گذاشته بودم و دوربین نیز روبه‌روی ما بود. این یک چیز فوق‌العاده جالب و عجیب بود. ما صحنه‌های کوچکی را کار می‌کردیم و دقیقا نمی‌دانستیم قوس داستانی چیست؛ زیرا این موضوع در یک بازی قرار دارد و افراد می‌توانند آن را تغییر دهند. اما ما در هر صحنه کار خود را انجام می‌دادیم. خوش‌بختانه من تنها کسی نبودم که لباس سبز بر تن داشت و افراد دیگر نیز اینچنین بودند.

من اصرار دارم تا احساس کنم که دید کوجیما به کجا می‌رود. تلاش برای فهم ذهن و بینش هیدئو برای من بسیار مهم است و بسیار علاقه دارم تا ایده‌هایی را ارائه دهم که مناسب جهان وی باشد. هیدئو بسیار الهام‌بخش بوده است.

میکلسن در ادامه، در مورد شخصیت خود در بازی Death Stranding توضیحاتی را ارائه داد. طبق صحبت‌های وی، شخصیت Cliff تنها یک شخصیت منفی نیست و پیچیدگی‌های خاصی در آن وجود دارد.

ما از طریق ساعت‌ها تجربه‌ی این بازی چیزهای زیادی را از شخصیت‌های آن می‌آموزیم. مطمئن نیستم که چقدر مجاز به گفتن آن هستم اما هر چه در بازی پیشروی کنید، شخصیت‌ها رشد پیدا خواهند کرد و شما تکه‌ها و قطعاتی پیدا خواهید که متناسب به معماها هستند. بنابراین من نمی‌توانم بگویم که Cliff تنها یک شخصیت منفی است.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. در چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر گردیده است. همچنین اخیرا از باندل مخصوص این بازی در رویداد State of Play رونمایی شد. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانند پیش‌نمایش آن را با عنوان «جهان به دستان کوجیما چشم دوخته است | پیش‌نمایش بازی Death Stranding» به قلم مصطفی زاهدی مطالعه نمایند. همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اینکه با توجه به این سیستم آنلاین و ساخت و ساز پلیرها توی محیط، اگه فرضا شما ۳-۴ ماه بعد از عرضه بخوای بازیو تجربه کنی قراره چه بلایی سرِ مپ بازی بیاد؟

    کوجیما پاسخ داده

    Q: The world in the game Death Stranding will be constantly changing. How important is it to play the game from the release date? After all, after some time already all the roads will be paved with other games.

    A: A popular question. It won’t be like that. It is important that the player can go through this adventure himself. The game provides mechanics that resets all actions of other players. Rains wash away everything that was done by other players. Plus, the gameplay is designed so that there is no strong influence from other players.

    • استاد از روسیه مستقیم رفتن لهستان 😀

      به زودی باز عکسای استاد توی استدیو سی دی پرجکت رد 😀

    • eli_lastofus گفت:

      این فکر میکنم منظورش مثل ورلد آف وارکرافت هستش
      شما در یک مکانی هستی یک نفر دیگه یا هزارن نفر دیگه هم در اون مکان هستن.شما یک کوئست میگیری ولی دردنیای موازی با بقیه قرار میگیری و اون کوئست مخصوص خودت هستش و بقیه هم کوئست خودشون رو انجام میدن
      حالا اگر تو کسی رو به دنیای خودت دعوت کنی اون دنیای تورو میبینه متفاوت با خودش
      مثالی بزنم
      مثلا من بازی میکنم یک خونه یک جایی ساختم وسط میدان آزادی تهران
      شما هم داری بازی میکنی ولی وسط میدان آزادی هیچی برای شما نیست مگرخودت بری یک چیزی بسازی
      حالا من شمارو به دنیای خودم دعوت میکنم و میبینی که وسط میدان آزادی من یک ساختمان هستش
      فکر میکنم منظور کوجیما اینجوری باشه

  • electro.amin گفت:

    سونی پدرخوانده کوجیما مایکل کورلئونه مایکروسافتم اون پیرمرده فرانک :rotfl: که اخرش خودکشی کرد :yes:

  • Clara گفت:

    ((من حدود دو ساعت از بازی را تجربه کردم و واقعا شگفت‌زده شدم. مشاهده‌ی کاری که انجام داده‌ایم دیوانه‌کننده بود. بازی نه تنها از نظر جلوه‌های بصری عالی بوده، بلکه از لحاظ گیم‌پلی نیز اینچنین است. این عنوان چیزی بوده است که تا به حال نظیر آن را ندیده‌ایم و من حدس میزنم که این بازی همان چیزی است که مردم از هیدئو کوجیما انتظار دارند. هیدئو پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است.))
    Nothing more to say. ..

  • نه تنها کوجیما پدر خوانده خلق چیز های جدیده بلکه پدر خوانده صنعت گیم هم هست

  • WAYNE گفت:

    هرچقدر که خلاق باشه ولی یه جورایی تعطیله
    تو متال گیر هم معلوم بود (اون یارو اسکیت سواره) و……
    من که اصلا از متال گیر خوشم نیومد . این یکی جدیده هم یه جوریه

  • به نظر میرسه چند دنیای موازی در جریان هست…جایی کوجیما گفته بعضیا در این دنیا تقاص میدن بعضیا در دنیای دیگر…
    نقش میکلسن واسم خیلی جذاب…نه سیاه..نه سفید..یه شخصیت کاملا خاکستری…دانشمندی که با تلاش برای به رفاه رساندن دنیا بود و خود یکی از عوامل فروپاشیه دنیا(آمریکا)شده..در جایی از قصه…قید همه چیزو میزنه…
    به نظر میرسه ددمن نامیرا باشه…
    یه چیز دیگه هم که وجود داره اینه که به نظرم ماما..مادر بیبی هستش…
    گفته شده که باورکردنی نیس اجرای این همه جزییات دیوانه کننده روی پی اس۴..
    میکلسن مصاحبه کرده در کنار کوجیما…امیدوارم پوشش داده بشه…چون مواردی هم بود که اصلا متوجه معنیش نشدم متاسفانه…
    توی دنیای بازی موادی هستن که بسیار مهمن…اون کرم ها که خورده میشن حکم طلا دارن…باران های اسیدی باعث گذشت سریع زمان شده که قادرن همه چیزو پیرو فاسدو خراب کنن…
    کلیف و همسرش بچه دار نمیشدن و بعد از تحقیقات و چیزهایی که اطلاع نداریم…کلون های زیادی به وجود میاد که نوزاد اصلی به دست سم میوفته…
    حالا اینکه ماما همسر کلیف میشه به نظر میرسه…
    بیبی هایی که از بین میرن تبدیل به عروسک میشن…
    قسمتی از دنیای بازی تووش زمان بی معنیه…
    یکی از کاراکترای بازی نامیراس
    خیلی چیزا رو ولی متوجه نشدم متاسفانه
    معذرت

  • osali.ps3 گفت:

    منتظرشم
    این ۳۲ روز واقعا زجر اوره انتظار

  • برو بابا!پدر خوانده ی صنعت گیم و سلطان تنوع سبک استاد میکامیه!کوجیما را میخوره

    • pc and ps4 گفت:

      تعصب تا چه حد!!!!!!میکامی کلا یه بازی شاهکار داده اونم رزیدنت اویل ۴ هست

      • تو چند سالته؟!خیلی کم سن میزنی!بیا این مطلب را بخون!از همین گیمفا!اخه کوجیمایی که ۳۰ سال فقط متال گیر ساخته با کسی ان تا بازی تو کارنامه داره قابل مقایسه هست؟!

        https://gamefa.com/380921/با-بزرگان-رویاسازی-پدر-هنرمند-خانواده/

        میکامی یکی از بزرگترین بازی سازان تاریخ است. این مسئله با وجود شکست هایش بیش تر از قبل خودنمایی می کند. چرا که او، برخلاف بسیاری از بازی سازان، حاضر نیست از فرمول های امتحان پس داده بهره ببرد و با اضافه کردن یک یا دو عنصر جدید یک بازی کاملاً موفق خلق کند. میکامی صرفاً پدر بودن را بلد است. او می آید، بازی جدیدی می سازد که پر شده از ایده ها، عناصر و حتی استاندادرهایی جدید. گاهی موفق می شود، گاهی شکست می خورد و باز برای چند سال غیب می شود. میکامی حتی حاضر نیست که عناصر ساخته شده توسط خودش را هم بدون وجود ایده های نو به کار ببرد. قصد ندارم بگویم که تمام بازی های او جدید و نو هستند. اما بی شک در میان بازی های پرتعدادی که توسط این مرد ساخته شده است. همگی، همگی دارای عناصری جدید و استاندارد ساز هستند. از Resident Evil و ساخت یک سبک جدید گرفته تا Killer 7 و نشان دادن اهمیت فضاسازی در بازی ها. میکامی بی شک یکی از بزرگترین مردان زمان ماست. او با همه تجربه ای که کسب کرده و با تمام ریسک هایی که پذیرفته، هنوز هم مثل جوانی یک دنده رفتار می کند و از محافظ کاری پرهیز می کند. میکامی در سن ۵۱ سالگی هم بی پرواست و به دنبال ایده های نو می گردد. ریسک می کند و در اخر، یک بازی نامتعارف تحویلمان می دهد که بعد از چند سال، رد پایش را در هر بازی دیگری می بینیم. او شاید بیشتر از هر مرد دیگری به این صنعت خدمت کرده باشد. او یک سبک جدید ساخته، دوربین روی شانه آشنای امروز با خلق و کرده و پرورانده، دوربینی که بدون وجودش دیگر هیچ بازی شوتری سوم شخصی، رنگج و بوی زیبایی نمی گیرد.

        میکامی، بازی ساز عجیبی است. این را می شود از بازی هایش هم فهمید. عاشق ایده های جدید است و منتفر از پایبند بودن به رسم و رسوم. میکامی شبیه همه پدرهاست، می دانید او می آید و همه داشته هایش را به خطر می اندازد تا فرزندهایش راهشان را پیدا کنند. بدون هیچ چشم داشتی، هرچه که در چنته دارد رو می کند، همه کارت هایش را می گذارد روی میز و بعد، حتی اگر بازی را ببازد منتظر می نشیند تا یک نفر یک جایی با روش های او برنده باشد. هرچه از او و خدمت هایی که به بازی های ویدئویی کرده بگوییم کم است. اما با خیال راحت می گوییم که او پدر هنرمند وحشت و بقاست و شاید، پدر همه بازی ها … پدری که لایق احترامی بی حد است، حتی اگر هیچ وقت کمر راست نکند. با این همه اما، بی صبرانه در انتظار اثر دیگری از او هستیم.

        برو خوش باش

      • میکامی به طور کلی یک موجود جریان ساز است

        ادم نمیخواد با امثال تو بحث کنه ولی چاره ای نیست!برو یک مقدار مطالعه کن!نیا اینجا هی هندونه لا بغل کوجیما بگذار! :laugh: :laugh: :laugh:

    • اگه گفته بودی میازاکی حرفت درست بود

    • Mikasa گفت:

      میکامی producer رزیدنت اویل ۲ و ۳ و DMC
      سازنده رزیدنت اویل ۴
      خالق god hand
      و سری the evil within عه
      صرفا جهت یادآوری:/ فقط یه شاهکار؟؟؟؟

  • هیچ کس تنوع سبک و چیزهایی که این میکامی اورده را نیاورده. همون دوربین روی شونه به نظرم بزرگترین دستاورد صنعت گیمه

  • من به شخصه از استاد بودن این چشم بادومی کاری ندارم ولی هیچ کدام بازیاش به دلم ننشسته.نمیدونم گیم هاش جورین.تو پست قبل گفتم بازیاش تهوع اره.ولی اینو میگم بدون تعصب میکامی یه بازی ساخت که فکر کنم اکثریت گیمرها تو سه نسل بازیش کردن یعنی هرچی قد بازیش کنی انگار نه انگار تکراری به نظر بیاد شاهکار رزیدنت اویل ۴٫درسته لست بازی فوق العاده ای بود که با احساسات ادم بازی میکنه.ولی ارزش تکرار دوبار رو داره.ولی رزیدنت تا اخر عمرم بازی کنم بازم ارزش تکرارشو.داره لامصب میکامی چی ساختی

  • mr.nobody گفت:

    درسته بازیگر قابل احترامیه و من فیلماشو خیلی دوس دارم به خصوص سریال هانیبال
    ولی دیگه ناموسا در مورد گیم بکش کنار بذار ۲ نفر که ۴ تا پیرهن بیشتر پاره کردن نظر بدن
    من ۱ساعت گیم پلی بازی رو دیدم و اصلا سبک‌ مورد علاقم نبود و‌ گیم پلیش‌ یه چیز تکراریع و بدون هیجان
    حالا بیاد ببینیم‌چی‌میشه

مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا
مدس میکلسن: هیدئو کوجیما پدرخوانده‌ی خلق چیزهای جدید است - گیمفا