برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا

برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است

حسن خانی
۱۸:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا

سگ‌ها پادشاهان جدید صنعت بازی‌های رایانه‌ای هستند. در اسفند ماه امسال در عنوان The Last of Us Part II نظر همگان را به خود جلب خواهند کرد. اما بازی بزرگی دیگری در حال ساخت است که از سگ‌ها به روش دیگری استفاده می‌کند.

۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، استودیوی سازنده‌ی بازی Halo Infinite، اخیرا نمایشی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن سگی به نام گیوزا (Gyoza) را به استودیوی ضبط صدای خود آوردند تا مجموعه‌ای از صداهای مختلف را از این سگ ضبط کنند. صداهایی مانند: ملچ ملچ، خوردن و آشامیدن، تنفس شدید، نالیدن و زوزه کشیدن و صداهایی از این قبیل. با وجود این‌که این سگ بسیار دوست داشتنی است اما سازندگان می‌خواهند این جلوه‌های صوتی را برای یک شخصیت شرور استفاده کنند. احتملا برای یکی از گونه‌های بیگانه که قرار است در مقابل بازی‌باز قرار گیرد. تماشای این ویدئو را دست ندهید.

Halo Infinite در سال ۲۰۲۰ میلادی برای اکس‌باکس وان، اکس‌باکس اسکارلت و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا
برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • General RAAM گفت:

    ای جان چه با حاله :laugh: :inlove:یکی از دلایل زندگیم تجربه این ابر شاهکار روی اسکارلته :inlove:گوتی ۲۰۲۰ که بدون شک خودشه :inlove: :yes:نسل ۹ با برترین بازی تاریخ روی قویترین کنسول تاریخ شروع خواهد شد xbox فنا شروع خواهد شد :yes:دمت گرم مایکروسافت چیزی که منو بیشتر عاشق بازیایی مثل Halo یا Gears اینه داستانشون حول “انسانیت” میچرخه و نه تبلیغ و ترویج بی بند و باری :yes:

    • I'm a boy گفت:

      دقیقاً. داستان Halo و Gears سرشار از لحظات احساسیه که حس هم نوع دوستی بازیکن رو بیدار می‌کنه، نه مثل Detroit: Become Human که ترویج بی‌خدایی، بی‌اعتقادی به جهان پس از مرگ و… رو می‌کنه.

      • I'm a boy گفت:

        مارو گرفتی؟! تو داری شوخی می‌کنی. ولی اگه، اگه ۱ درصدم جدی هستی، برات چندتا پیشنهاد دارم:
        Halo: Collection
        Gears of War: Ultimate
        Forza Horizon 4
        Gears of War 4/5
        Cuphead
        بقیه انحصاری‌های اکس‌باکسو بیخی. کنسولم مدل S رو بگیر.

        • postman گفت:

          گیرز آلتیمیت ادیشن رو همین چند هفته پیش بازی کردم و واقعا بازی مشتی بود. از اونجایی که فعلا پول تو دست و بالم نیست منتظرم گیرز ۴ نسخه استیمش بیاد یا اینکه یه مقدار پول به دستم برسه که گیم پس بگیرم.
          گیرز ۵ هم به زودی بعد از تموم شدن گیرز ۴ میرم. مستیرچیف کالکشن هم منتظر نسخه پیسی هستم. بازیهای ریسینگ هم صرفا از دور واسم جذابیت دارن ولی در عمل زود ازشون خسته میشم. کاپهد و اوری هم توی صف تجربه هستن. بازی که شدیدا واسه تجربش ذوق دارم recore definitive edition هست. کنسول هم صبر میکنم اسکارلت میگیرم که هم بهترین کیفیت رو داره هم از همه کنسولای قبلی پشتیبانی میکنه.

      • General RAAM گفت:

        خوش آمدی به جبهه سبز رضا جان :yes: پس عکس پروفایلتم عوض کنی عالی‌میشه :yes: ولی جدا از شوخی من واقعا مشکلی باهات ندارم اگرم احیانا توهینی به علاقت شده معذرت میخوام مخاطب من خودشون میدونن کیا هستن :yes:فکر کنم یه جا گفتی دانشجویی منم همینطور‌ اگه دولتی باشی مثل من الان باید فکرمون پاس‌ کردن واحدامون باشه خودت میدونی سختیش چجوریه وقتمون رو اینجا هدر ندیم بهتره منکه هر از گاهی میام‌ سر‌ میزنم که اونم دیگه‌ نمیام موفق باشی :yes:

        • postman گفت:

          من راستش تا قبل از این کامنتت فکر میکردم مطلقا واسه ترول کردن اینجایی و به معنی واقعی کلمه یه fanboy رو اعصاب هستی و شدیدا گارد داشتم نسبت بهت. نسبت به وحیدم همین بودم قبلا. ولی راستش با این کامنتت پشمام ریخت چون هم کم کامنت میذاری هم هر چیزی که به چشم شخص من خورده بود تا الان فنبوی بازی بود. و به شکل جداگانه‌ای از اینکه اسمم رو یادته دوباره جا خوردم.
          و با اون کامنت بالایی که گذاشته بودی جدی جدی تصمیم داشتم همین لحن و همین روند ابلهانه کامنتام توی این پست رو ادامه بدم تو تمام پستای مایکروسافت که باشم. که خب با این ریپلای که دادی هر چی تصور بد ازت داشتم شستی بردی :heart:

          منم مثل خودت دولتیم و تو بد وضعیتی گیر کردیم خدایی با یه مشت استاد زبون نفهم : ))
          در ضمن هیچ جبهه‌ای واسه من معنی نداره و از هر بازی بدون این که کاری به پلتفرمش داشته باشم لذت میبرم. اینکه عکسم هم الیه ربطی به طرفداری پلتفرم نداره. لست اگر مال ایکس باکس یا نینتندو بود هم من عاشقش بودم.
          همونطور که اگه گیرز مال پلی استیشن بود تو بازم عاشقش بودی.

        • اشکان چی میگی تو.یعنی واقعا حرفشو باور کردی؟R U Kidding me ؟

      • واجب نیست این کارا 😐
        سخته به سلیقه هم دیگه احترام بذارین میاین نقش بازی میکنین:|

      • Hala madrid گفت:

        بفرما فیک ایشونم زدن :-/
        بیا فیک منم بزن لعنتی :pissedoff: :evilgrin: بیاه :evilgrin:

    • Ellis.redmondy گفت:

      به به سارا یه مدت نبودی کامنت نمیذاشتی خوش اومدی باز به جمع سبز کبیر :star:

    • I'm a boy گفت:

      عزیزم، تو چیزی نگو که هر چی بگی به حساب Fanboy بودنت می‌ذاریم.

    • Max.level گفت:

      چرا انقدر مزخرف میگی جنرال خداوکیلی قبل از اینکه کامنت بذاری یکم از اون قوه تعقل و ادراک خودت استفاده کن، تو پست بازی مورد علاقت اومدی داری یه بازی دیگه رو به تمسخر میگیری که چی بشه؟؟ میخوای بحث راه بندازی حداقل یه چی بگو که بی سر و ته نباشه بعد تو با این کامنت داری عملا به اونایی که بهشون توهین کردی میگی بیاید رفتار متقابل به هم داشته باشیم، دوست داری به هیلو توهین بشه؟؟ اگر اینطوره پس چطور خودتو یه مایکروفن میدونی؟؟ منطقت رو قاضی کن
      هیلو عالیه خودم عاشقشم ولی مگه تلو ۲ و سایبرپانک و الدن رینگ و دایینگ لایت و این همه بازی دیگه کشکن به نظرت؟؟
      همه بازی ها با هر مشخصه ای که درون خودشون دارن میتونن اثر گذار ذهن انسان باشن در صورتی که به چشم یه سرگرمی به اونا نگاه نشه و سعی در تلقین محتوای بازی به خودمون میتونه مارو تحت تاثیر قرار بده وگرنه اگر قرار بود با هر محتوایی ذهن ها رو به چیز خاصی رواج بدن پس الان دووم که یکی از بهترین بازی های زندگیمه باید باعث بشه من مثل doom slayer راه برم هر کیو میبینم سلاخی کنم!! آیا اینطور خواهد بود؟؟ قطعا نه و همینطور به عنوان مثال خیلی از بازی ها مثل کال آف و بتل و گاد و… تا وقتی من نخوام نمیتونه رو ذهنم تاثیر بذاره بنده بیشتر از ۲۰ سال که با گیم روز رو شب کردم به جرئت میگم هیچکدومشون نتونست روی من تاثیری بذاره چون فقط‌ چشم یه علاقه و سرگرمی بهش نگاه میکنم :-)) :-))
      نهایتا این ماییم که تعیین کننده هستیم اگر ذهنی بخواد با یه بازی خراب بشه همون بهتر که بشه چون این نشون از اراده سست و ضعیف اون شخص هستش، این نظر منه و اینم بگم که بنده با مسائلی که در بازی ها مورد بحث قرار میگیره مثل همین همج.ن.سگرایی و از این دست موارد نه موافقم و نه مخالفم :heh: :heh: بلکه فقط به نظرم اینا رو نباید بهانه ای برای کوبیدن یک بازی کنیم
      جنرال عزیز دست بردار خیلی وقته که دیگه پست بازی های بزرگ و زیبا به قشنگی خود اون بازی که باید باشن نیستن و عامل این امر ناراحت کننده طرز بیان کسی مثل تو و چند نفر دیگه که اسم نمیبرم هستش
      امیدوارم که هیلو هم به اوج خودش برگرده و یکی از بزرگترین نسخه های فرنچایز و شایدم بهترین اون بشه :yes: :yes:

    • postman گفت:

      برادر بنده جدی هستم. یک پیغام خصوصی هم برات ارسال کردم که دعوتت کردم به مسیر شرافت و انسانیت مایکروسافت. بخونش و امیدوارم که بتونم یک گمراه رو هدایت کنم.

    • postman گفت:

      داداش منو یه جورایی خیلی‌ها اینجا میشناسن مثل خودت البته فکر نکنم به قدمت شما باشم.
      من چندین اکانت داشتم تا حالا توی گیمفا که قدیمیترینشون اسمش Mr.wayne هست و اگر اشتباه نکنم حدودای سال ۹۳-۹۲ بود که ساختم اکانتم رو. و خب طی یه سری اتفاقاتی هی فکر میکردم بن شدم و میرفتم اکانت جدید میساختم. در صورتی که اشتباه میکردم و الان سه چهارتا اکانت دارم ولی فعلا فقط با همین هستم. شاید به یاد قدیما برگردم روی همون مستر وین. همه اینا رو گفتم که بگم اگر نظرات من به چشمت خورده باشه، هیچ وقت واسه گرفتن مثبت و منفی نظر ندادم و نظرم هر چی بوده پاش موندم مگر اینکه بهم ثابت شده باشه اشتباه کردم و نظرات مسخره‌ای هم که توی این پست گذاشتم صرفا یه استثنا بود و از قصد اینکار رو کردم.
      بگذریم.
      من نمیدونم این چه وضعیه که گیمفا بهش دچار شده و اینطور هم که به نظر میاد دیگه هیچ وقت قرار نیست تموم بشه. یه جورایی انقدر اوضاع آشفته شده که واقعا نمیشه تشخیص داد کی صرفا واسه ترول و اذیت کردن کامنت میذاره و کی آدم حسابیه و فقط از دست ترول‌ها خسته شده که افتاده به ترول بازی. نمونش همین پست که ظاهرا جنرال رام هم ترول نیست و من تازه فهمیدم.
      یاد دوران قدیم گیمفا به خیر که شهروز بود و فرزام هم بیشتر کامنت میذاشت. همچنین یه پیسی گیمر حرفه‌ای هم بود تو سایت که آواتارش مال انویدیا بود اگر اشتباه نکنم مسعود یا رامین بود اسمش. اونم دیگه نیست متاسفانه.

    • سارا جان برای شما با ۱۴ سال سن تقریبا همه ی بازی ها مشکل دارن :-Dهمون کرش و ریمن برای شما بهتره 😀 نمیخوام ناراحتت کنم ولی انصافا خیلی ضایعی.در هرصورت خوش برگشتی به سایت و امیدوارم یکم عوض بشی.فکر کنم تنها دختر توی سایت خودتی 🙂

    • داداش cell اشکال نداره شما از کاربرای قدیمی سایت هستی و ما دوست داریم :rose: :heart:

    • Hala madrid گفت:

      اینکه طرفدار این بازی هستی دلیل نمیشه تو کار بقیه استودیو ها دخالت کنی و به بازیشون تیکه بندازی.امثال تو باعث شدن جو سایت اینجوری شه

  • I'm a boy گفت:

    خلاقیت رو می‌بینین؟ بودجه ۵۰۰ میلیون دالری داره، یحتمل شاهکار می‌شه.

  • J117 گفت:

    احتمال زیاد صداگذاری برای فلاد ها باشه و خبر خیلی خوبیه

  • Ellis.redmondy گفت:

    مرسی به ۳۴۳ برای ساخت هیلو که خیلی بودجه وحشتناکی خرجش شده واقعا صبر براش سخته خدایی مطمعنم که میترکونه هیلو اینفینتی یکی از نامزد های گوتی البته لست ۲ و سایبرپانک هم هستن و داینگ لایت ۲ هم احتمال زیاد هست رقابت واقعا جذاب بین این ۳ یا ۴ تا شاهکار…
    دلم لک زده برای مسترچیف ولی بزودی تو دوتا کنفرانس پیش رو خبر زیادی ازش میاد و همچنین انحصاری استودیو های در حال ساخت….
    هیلو اینفینتی :heart:
    مسترچیف :star:

  • این جوری که نازه ولی تو بازی خدا میدونه برای چه نوع موجود شروری استفاده میشه

  • Cell گفت:

    از نویسنده عزیز ممنونم اگه امکان داره از این نوع خبرها بیشتر قرار بدید :yes:
    واقعا جالب بود صدای این سگ کوچولو معصوم :goaway: :laugh: خلاقیت خوبی بود :yes:
    ارزش سگ در جهان سوم حکم نجس رو داره که نشان از ذهن خراب و خرافات و غیر … که جاش در این سایت نیست و در جهان اول همدم انسان و کمک حال انسان هست :yes:

    • mazi20 گفت:

      جهان سوم جایی است که تفاله جهان اول را هم نشانه فرهنگ می دانند

      • Cell گفت:

        وقتی تفاوت ارزش و فرهنگ رو نمیدونی چرا بدون فکر و تعصب نظر میدی
        ارزش یه شیوه ای از بودن یا عمل یک شخص با یک جامعه به عنوان آرمان می شناسن و رفتارهایی را که بدان نسبت داده میشوند مطلوب و مشخص ، اطلاق می‌ شه
        ارزشهای واقعی مربوط به یک جامعه خاص بوده و بعنوان آرمان در جامعه مطرح هستند(جهان اول ) و ممکن است همان ارزشها در یک جامعه دیگر یا زمانی دیگر مورد قبول نباشد (جهان سوم )
        بحث به ایدئولوژی و جامعه شناسی هم می‌ره که خودتون مطالعه کنید و ارزش تایپ برای افکار اسیر یا برده رو نداره
        در آخر انتخاب ارزشهاو ایدئولوژیهای خاصی است که فرهنگهای خاصی نیز در جهان بوجود آمده و می‌اید و در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی اثرات خود را نمایان می‌سازد :yes:

  • pc and ps4 گفت:

    ای جااااننن پاگ :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: سگ خودمم از این نژاده واقعا عشقه عشققق.درد و بلای همین سگ بخوره تو سر هر چی ادمه که میگن سگ نجسه.درد و بلاش بخوره تو سر هر چی ادم ….

    • ALIREZAICE گفت:

      حالت خوشش نیستا نجس بودن سگ چه ربطی به بد بودن سگ داره همه پزشک های بزرگ دنیا هم تایید میکنن آدم با سگ وگربه نباید یه جا زندگی کنه سگ واسه نگهبانی خوبه اون موقع که مردم حیوونا رو میکشتن و نحس میپنداشتنشون امام باقر ما بود که به نشسته بود به یه سگ مریض که تو از صد متریش رد نمیشی غذا میداد همون آدمم گفته با سگ تو خونتون زندگی نکنین ما به اصولمون مفتخریم تو یه لاییک اصولتو از کی و کجا گرفتی از اونایی که آدم و حیوون مینداختن تو قفس دور تا دورشون مینشستن تشویق میکردن همو پاره کنن

      • Cell گفت:

        اینا رو کجا نوشتن بهتر فراموش نکنیم که یه زمان ایرانی بودیم :yes: اصل ما ایرانی بوده شما رو نمی‌دونم بهتر یکسری مطالعات داشته باشیم توی تاریخ هر کس پیروز شده اون چیزی که می‌خواسته تحویل ملت داده پس بهتره مطالعه یا تحقیق عمیق تر داشته باشیم و چیزهای که به ما نگفتن رو خودمون پیدا کنیم و فرق درست و غلط رو متوجه بشیم و اگه اینجور بود که نعمت بزرگی بود ولی کامنت شما دقیقا برعکسه

        • mazi20 گفت:

          اولا که حضرت مسیح در خاورمیانه ظهور کردند والان بیشتر اروپا و آمریکا مسیحی اند ثانیا مذهب ربطی به نژاد نداره چرا که الان بیشترین کشور مسلمان اندونزی است که غیر عربند و کشور مصر هم بعد از مسلمان شدنشان حتی زبانشان نیز به عربی تغییر پیدا کرد ثالثا بحث نژاد یک بحث بسیار خنده داریه چرا که هیچ کس نمی تواند ثابت کند که من ایرانی ام چرا که این کشور سال ها در اشغال مغول ها و انگلیسی ها و … بوده است رابعا همین الان نیز ما در کشور اقوامی چون کردو ترک و عرب و…داریم که داریم با هم در یک کشوری به نام ایران زندگی می کنیم پس زیاد بحث نژاد رو مطرح نکن

        • ALIREZAICE گفت:

          دوست عزیز صحیح بخاری و صحیح مسلم کتاب تاریخ هستند متعلق به اهل سنت هم میباشد پس الکی کسی نمیتونه بگه تعصب توش بوده بعدم من به هرچی رسیدم توی دین با تحقیق بوده و تو عمرم از کسی بی دلیل و منطق و رو هوا چیزی رو قبول نکردم اما اینجوری هم نیستم که چون دلم میخواد یه کاری رو بکنم چشمم رو حق و حقیقت ببندم و بگم اینا همش الکیه

      • :yes: :yes: :rotfl: :rotfl:
        اینا از اون مدلان که به سگشون می گن مامان فدات شه :rotfl: طرف به بچشم همینو می گه ..
        اونایی که دنبال مفهوم دقیقی از جهان سومی می گردن پیشنهاد می کنم به این عجایب خلقت توجهات ویژه ای داشته باشن

    • HEAVY SQUAD گفت:

      دیوانه روانی سگ نجسه چون موهاش میریزه و میره تو حلق ادم و بیماری زاست
      مدفوع انسان در هر گرمش ۲۵۰۰۰۰ باکتری داره اما سگ ۱۲۰۰۰۰۰۰ داره
      من خودم به سگ بیشتر احترام میذارم تا صاحب کارم :laugh: ولی جای هرچیزی باید سر جاش باشه
      اینم بگم که خودم طوطی دارم و حاضرم واسش بمیرم

    • mazi20 گفت:

      در عمل دردو بلا و بیماری های سگ هر کس به صاحب اون بیشتر اثر می کند

      • :yes:
        نه به اونایی که نیاز های اولیه حیوانات رو هم توجهی نمی کنن و نه به اینایی که با سگشون می رن تو رخت خواب .. تعادل رو آیینی داره که می گه حیوانات واجب النفقه صاحبشونن ..نگهداری از بعضی حیوانات مستحبه و بزرگ مذهب فرمود بعضی صفات رو از اون ها من جمله سگ بیاموزید .. و از طرفی هم می گه از حدود معین شده در ارتباط هم فراتر نرید به دلایل عقلی و نقلی و علمی … این مذهب برتره تا کور شود چشمی که حقایق را نمی بیند ..

  • ALIREZAICE گفت:

    کلا نمیدونم چرا حس میکنم از مایکرو آبی گرم نمیشه

  • mbox گفت:

    احتمالا برای صدا گرانتا هست یا جکل ها

برای ساخت صدای بیگانه‌ها در Halo Infinite از صدای سگ استفاده شده است - گیمفا