Death Stranding | تصمیمات شما در زنده ماندن و یا مرگ برخی از NPCها تاثیرگذار است

۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

حدود یک ماه دیگر تا انتشار بازی Death Stranding باقی مانده و بسیاری از بازی‌بازان منتظر تجربه‌ی آخرین ساخته‌ی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) هستند. اخیرا آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding، اطلاعات و توضیحات جدیدی را در خصوص این عنوان ارائه داده است.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت Reddit منتشر شده، آقای کوجیما در جریان رویدادی که جمعه‌ی گذشته در شهر مسکو برگزار شد، توضیحاتی را در خصوص بازی Death Stranding ارائه داد. کوجیما اشاره کرد که زنده ماندن و یا مرگ برخی از NPCها به تصمیمات و اقدامات بازی‌باز بستگی دارد.

وی اظهار داشت:

در بازی، شخصیتی وجود دارد که در اعماق زمین زندگی می‌کند. وی شخصی پیر و بیمار است و نیاز به دارو دارد. سم می‌تواند به آن شخص دارو بدهد. از آنجایی که این اتفاق در آغاز داستان رخ می‌دهد، این یک ضرورت است. پس از اتمام این ماموریت، بازی‌باز خودش می‌تواند تصمیمات و اقدامات خود را انتخاب و دنبال نماید. شما می‌توانید به طور مداوم به آن پیرمرد سر زده و به وی دارو بدهید. همچنین می‌توانید آیتم‌های دیگری را تحویل بدهید. در عین حال نیز می‌توانید به داستان‌های وی گوش دهید. اما بازی‌باز به طور مداوم رو به جلو حرکت می‌کند و از آن شخصیت دور می‌شود. من مطمئن هستم که بازی‌بازانی وجود دارند که این پیرمرد را فراموش می‌کنند. سپس آن‌ها آن شخصیت را به یاد می‎‌آورند و به نزد آن بازمی‌گردند. از آنجایی که آن‌ها در طول این مدت برای آن پیرمرد دارویی پیدا نکرده‌اند، وی جان خود را از دست می‌دهد. از طریق چنین اقداماتی، یک ارتباط با برخی شخصیت‌ها ایجاد می‌شود.

ما واقعا امیدواریم که اهمیت ارتباط بین افراد، چگونگی شکل‌گیری و توسعه‌ی آن برای شما آشکار شود و این موضوع در تجربه‌ی بازی شما جالب خواهد بود.

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. در چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر گردیده است. همچنین اخیرا از باندل مخصوص این بازی در رویداد State of Play رونمایی شد. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانند پیش‌نمایش آن را با عنوان «جهان به دستان کوجیما چشم دوخته است | پیش‌نمایش بازی Death Stranding» به قلم مصطفی زاهدی مطالعه نمایند. همچنین شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه نمایید.

0
0
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دم همه کسایی که ریسک میکنن تا آیپی های جدید اونم از نوع داستانی ساخته بشه گرم

    0
    0
    • HEAVY SQUAD گفت:

      حرفت رو باید طلا گرفت Yes
      اونهای که پابجی یا فوردنایت بازی میکنن یا کلا تو انلاین تشریف دارن هرگز نمیفهمن داستان یعنی چی Laugh

      0
      0
    • Omidsoltani7 گفت:

      خدای من
      ۱-این بازی بزرگترین مپ بازیهای کوجیماس
      ۲-اسلحه هایی که در بازی میبینید تماما خلق شده از ذهن کوجیماس
      ۳-ایده ی کلی بازی برگرفته از یکی از موزیک های گروه ایرلندی هست که یه آلبوم مخصوص برای این بازی در نظر گرفتن(کوجیما فن دو آتیشه این گروهه)
      ۴-از ادرار و مدفوع سم میشه تولید آیتم کرد(هر چی غلیظ تر بهتر)
      ۵- ۴نوع دشمن داریم..
      ۱-سربازا(خودشون به ۶ دسته تقسیم میشن)
      ۲-اشباح
      ۳-باس ها
      ۴-موجوداتی که هنوز اسمی ندارن
      ….
      ۶-از طبیعت بازی میتونید برای سم آیتم به دست بیارید و کرفت کنید
      ۷-داستان بازی به گونه ای هست که شما رو به گریه میندازه..در جای دیگر میترسید و در جایی دیگر احساس آرامش میکنید و جای دیگر احساس تنهایی و جای دیگر احساس وهم
      ۸-تجربه ی هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود…مثلا فردی باعث بیمار شدن سم میشود..فرد دیگری باعث بهم زدن چرخه ی طبیعت شده و…
      ۹-سه تکنولوژی جدید در بازی استفاده شده
      موشن کپچر.هوش مصنوعی.آزمون خطا
      ۱۰-آغاز بازی با جابه جایی وسایل آغاز میشود و در حین یکی از این جابه جایی ها داستان هدف آغاز میشود
      ۱۱-مانند تمامی آثار قبلی کوجیما…داستان بازی پر است از رگه های سیاسی ملودرام و کنایه به ناهنجاریهای اجتماعی
      ۱۲-در منطقه ی سرد بازی..اگر لباس خوبی برای سم انتخاب نکنید..انرژی سم تا ۵۰٪ کاهش پیدا خواهد کرد..
      ۱۳-در منطقه ی سرد و زمستانی بازی اگر ماسک یا عینک یا دستکش برای سم کنار نزارید…سرما باعث یخ زدن و ترکیدگی و خونریزی(از شدت سرما)‌میشود
      ۱۴-شخصی سازی این عنوان رو در هیچ اثر دیگری ندیدید
      ۱۵–آب هوای پویای بازی باعث حیرت شما خواهد شد
      ۱۶-سم شخصی را در مسیرش میبیند که امکان دارد تا مقداری از مسیر را با شما همراه شود و بعد از اعتماد شما نسبت بهش یکی از کوله ها یا کیف ها رو دزدیده
      ۱۷-مثلث عشقی در بازی وجود دارد
      ۱۸-بیبی نقش بسیار مهمی دارد که باید بسیار مراقبش باشید
      ۱۹-بیبیها از آزمایشات میکلسن به وجود اومدن
      ۲۰-هر منطقه از بازی در اختیار شخصی هست…مثلا قسمتی تروی بیکر قسمتی میکلسن
      بچه ها ببخشید کامل نیست..تند نوشتم…فقط خواستم سریع بگم تا شما هم مثل من از شدت هایپ با سر برید توی دیوار
      .

      0
      0
  • Arad2003000 گفت:

    همین میتونه ارزش تکرار بازیو بالا ببره Yes
    منتظرشم

    0
    0
  • GameWorld گفت:

    اینکه خیلی خوبه نه ایول کوجیما کارت درسته

    0
    0
  • MASOUD.PS4 گفت:

    چقدر مونده تا بیاد دوستان؟

    0
    0
  • legendboy گفت:

    یک ماه دیگر …
    عکس پست خیلی جذابه ندیده بودم این پوستر رو

    0
    0
  • pc and ps4 گفت:

    بازی کاملا سبک جدیدی داره Yes و از نظر فیزیک و گرافیک کوجیما از موتوری استفاده کرده که محشره و وقت زیادیم براش نزاشته چون از قبل اماده بوده موتور.طراحی هنری خیلی خاصیم داره که واقعا زیباست Yes داستان زیبایی هم قطعا داره چون کوجیما پشتشه و ایده داستان هم بسیار پیچیده و جذابه اما اینکه داستان مناسب بازیی که قرار گیم پلی داشته باشه هست یا نه معلوم نیست. Question امااااااااا چیزی که من دیدیم یه مشکلی داشت که به شکل ساده تری تو رد دد۲ هم بود
    ببینید وقتی در مورد کوجیما حرف میزنیم یعنی بازی با ارزش تکرار بسیار بالا.نقشه بازی خیلی بزرگه و من نگران یک چیز هستم:بازی از اپن ورلد بودنش ضربه بخوره.با توجه به گیم پلی هایی که کوجیما داده شما در بازی بسیار زیاد باید پیاده روی کنید.تا مثلا به یه موتور برسید که هیجان بازی رو یکم زیاد کنه.اما نگه داشتن انالوگ به سمت مستقیم برای مدت طولانی به هیچ وجه تکرار میکنم به هیچ وجه سر گرم کننده نیست وقتی هیچ چالشی نداشته باشه.امیدوارم کوجیما فکری برای این قضیه داشته باشه

    0
    0
    • Emad-Martian گفت:

      گیم-پلی متال گیر سالید ۵ خیلی مفصل و درگیر کننده بود بویژه اگه بازی رو بصورت کاملا مخفی کاری انجام میدادی خیلی نفس گیر میشد. این بازی هم بنظر من اون چیزی نیست که خیلیا فکر میکنن. اون گیم-پلی یک ساعته که خیلیا رو ناامید کرد، کوجیما درموردش گفته بود که گیم-پلی پایه (Basic) بوده و هنوز اصل بازی رو ندیدیم. فکر نکنم بازی ای که اینهمه جزئیات تو همه بخش ها داره فقط به رسوندن اقلام خلاصه بشه. درمورد چیزی که گفتی، بله امیدوارم یه فکری براش کرده باشن…

      0
      0
  • eli_lastofus گفت:

    حضرت کوجیما (ع ) و (ص ) از زمان سگا داره بازی میسازه و از همون زمان بازی هاش کلی نوآوری و خلاقیت به صنعت گیم اضافه کردن.اونایی که متال گیر ۱ رو روی پلی ۱ بازی کرده باشن میفهمن اون زمان با اون سخت افزار محدود کوجیما چی خلق کرده

    منتظر تو غار رفتن فیک هایی که خودشون رو سونی فن جا میزنند و میان میگن این بازی متاش ۴۰ میشه هستیم هرچند اینا از رو نمیرن
    #برفک_۴کی_واقعی
    ******************
    بازی کدو وین رو خیلی منتظرش بودم و فکر میکردم یک شاهکاری مثل سری بازی های سولز بورن و نی اه میشه
    ولی یکمی بازی کردم بد نیست ولی خیلی خوشم نیومد
    یکدفعه دیدم تو کنترل پنل هستم و دستم روی آنیستال خورده و بازی پاک شده
    عرق سردی کرده بودم Neutral
    اصلا حس و حال سولز بورن رو بهم نداد خیلی منتظرش بودم
    بازی بعدی Blasphemous
    این هم مثل سولز بورنه ولی پلتفرمه بازی های این سبکی خیلی عالی هستن ببینم این چجوریه

    0
    0
  • اگه اشتباه نکنم نمرات بازی قراره ۱۴ آبان بیاد

    0
    0
  • sarafraz گفت:

    یادش بخیر یه زمان زیر پستای دث استرندینگ بالای ۵۰ تا کامنت بود ولی با اون نمایشای نسبتا ضعیفش و البته غوغایی که tlou 2 به پا کرد هایپش واس خیلیا از جمله خودم خوابید تا بیاد ببینیم واقعا کوجیما پروداکشنز چیکار کرده

    0
    0
  • electro.amin گفت:

    ۳۳ روز تا محو شدن مایکروسافت In Love

    0
    0
  • Ellis.redmondy گفت:

    مرسی نقد سریع گیمفا….دوستان اوت لست ۳ معرفی شده فک کنم پوشش بدید گیمفا برای xboxو ps4 وstadia
    ببینیم این نسخش چیکار کرده تو سبکی که من عاشقشم

    0
    0