The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا

The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است

مهرداد آهاز
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی نمایش‌های بسیاری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شده است و شخصیت محبوب جوئل (Joel) را به طور مختصری در آن‌ها مشاهده کرده‌ایم. همچنین در این تریلرها، ما بیشتر الی (Ellie) را تنها و یا همراه با دینا (Dina) مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌رسد، الی و جوئل از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند. با این تفاسیر، طرفداران به شدت نگران هستند که جوئل نقش کم‌رنگی را در The Last of Us Part 2 ایفا کند. اما به تازگی مشخص شده است که جوئل، نقش مهمی را در بازی یاد شده ایفا خواهد کرد و دوران نوجوانی الی نیز بر روابط میان آن‌ها تاثیر گذاشته است. اکنون اطلاعات جدیدی نیز در این خصوص منتشر شده است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

سوالات بسیاری درباره‌ی اتفاقات پس از The Last of Us Part 1 وجود دارد و طرفداران به شدت خواهان مطلع شدن از وضعیت جوئل، در این سال‌ها هستند. اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری The Hollywood Reporter اعلام کرد که شما بایستی ذات رابطه‌ی جوئل و الی و همچنین مسیر داستانی آن‌ها را با تجربه‌ی این بازی، کشف کنید. اما وی اشاره داشت که تصمیمات گذشته‌ی جوئل، بر افکار وی و الی تاثیر گذاشته است. دراکمن در این خصوص توضیح داد:

تصمیامات و فشار اتفاقات گذشته، به نسخه‌ی جدید منتقل خواهد شد. بدیهی است که جوئل هم‌چنان از ظرفیت بالایی برخوردار است و وی سال‌های متمادی بوه که در دنیای بی‌رحم این بازی، زنده مانده است. به منظور مطلع شدن از چگونگی این رابطه، شما بایستی تا انتشار بازی صبر کنید و خود، آن را تجربه نمایید.

بازی The Last of Us Part II در تاریخ جمعه ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از طریق این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن را تحت عنوان «وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند» مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا
The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    فک کنم اوایل داستان الی از دست جوئل ناراحته و قهره. بعد گذشت مدتی جوئل هم نمی خواد به الی فشار بیاره بخاطر اینکه تو بچگی الی اون تصمیم گرفت الان تامی رو می فرسته تا الی رو از رفتن منصرف کنه و وقتی موفق نمیشه و الی راه می افته می ره. تو یه موقع حساس گه الی تنها مونده جوئل بازم با احساس پدرانه ش دنبال الی می ره تا ازش در مقابل اون گروه بی رحم محافظت کنه. :inlove:
    هرچند می دونم این رابطه شاخ و بست بیتشر داره ولی قطعا شاهکار احساسی پارت ۱ رو در این پارت هم بینشون بیشتر می بینیم 😥

    • postman گفت:

      من حس میکنم شروع بازی اصلا با الی و دینا و جول نباشه کلا. یه حسی بهم میگه اوایل بازی توی همون فضای تریلر دوم بازی با اون شخصیتای جدید و زن مرموز میگذره تا بازی بتونه شروع طوفانی داشته باشه و نظرمون رو به شدت جلب کنه تا بتونه داستان رو آروم آروم با الی و دینا در آرامش ادامه بده و بعد اتفاقاتی که برای الی میوفته اونو راهی سفر خطرناکش میکنه. درست مثل رد دد و قسمت قبلی همین لست که شروع طوفانی داشتن برای کشوندن مخاطب داخل داستان و بعدش تازه شروع روایت اصلی ماجرا.

    • MASOUD.PS4 گفت:

      توفقط بیا .من حاضرم بین شون درمیونی کنم و اشتیشون بدم .
      توبیا که کل جهان دیوانه ی توست.
      چشم دشمنانت کورررر لست اف اس.
      دل و جگر دشمنانت روی سیخ .شیش سیخ جیگر خیس شیش هزار :rotfl: :rotfl:

    • AL1K1NG گفت:

      والا نظرت بنظرم یکم عجیبه با احترام
      اخه کسی ک جونت رو نجات داده و پنج سال باهات مونده به خاطر اینکه نزاشته بمیری باهاش سرد باشی؟
      اگه هم سرد باشه باهاش بنظرم ب خاطر سخت گیری های جوئل هست ک الی رو مثه دخترش دوست داره و نمیخواد بلایی سرش بیاد
      و منظور از تصمیمات گذشته این سخت گیری هاس ن نجات دادن جون الی

      • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

        چون همیشه همه خودشون برای الی تصمیم گرفتن ناراحته. تو پارت اول می گه همه منو ترک کردن میخواستن منو از سرشون باز کنن جز تو. همه قبلا برای الی تصمیم می گرفتن و برای نظر اون احترامی قائل نبودن. بخاطر همین الی میبینه جوئل هم براش تصمیم گرفته ،مستقل می شه و از دست جوئل ناراحته.

  • اگر اتفاقات بعد از نسخه قبلی تا نسخه دوم توی یکسری فلش بک روایت بشه خیلی میتونه به گیرایی داستان کمک بکنه(یک چیزی مثل فلش بک ها تو twd new frontier که اتفاقات بعد از نسخه دوم رو روایت میکرد)
    حتی میتونند با این فلش بک ها کودکی الی یا اینکه پدر و مادش چه کسی بودن و هنوز زنده هستن یا نه رو روایت بکنه(داستان بازی خیلی جالب میشه اگر پدر الی کسی بوده که پادزهی واسه جلوگیری بیماری ها ساخته بوده و فقط تونسته رو دختر خودش این پادزهر رو تست کرده باشه و حالا هم جواب داده باشه)

  • sarfaraz گفت:

    مشخصه جویل (به دلیل حفاظت از الی) اون را از خودش روندع

  • مگه دست خودشه، الی رو مجبور میکنیم دوباره با جوئل رفیق بشه. :inlove:
    جوئل امید رو از دنیا گرفت تا الی زنده بمونه، دنیا رو نابود میکنیم اگه اتفاقی واسه جوئل بیافته :pissedoff:

  • ShadoWWolf2 گفت:

    به احتمال زیاد الی میفهمه که جوئل قسم دروغ خورده از اینکه فایر فلای ها از خونش پادزهر درست کردن و خب دیدیم که اگر این موضوع اتفاق میفتاد به قیمت جان الی تموم میشد و جوئل اینو نمیخواست و عاطفه پدریش نذاشت که الی جونش رو برای نجات دنیا فدا کنه..
    صددرصد در این نسخه از این ابرشاهکار لحظات عاطفی و احساسی بیشتری رو میبینیم و اینو آقای نیل دراکمن به روشنی در نسخه یک به همه نشون داد :inlove:

  • PS4EVER گفت:

    وقتی یه دیسک بود توجه ناتی داگ به جزییات بیداد میکرد حالا تصور کن شده دو تا دیسک . دیگه خدا میدونه ناتی داگ چه جزییات ریز و فوق العاده ای توش گذاشته . یکی از این مسایل روابط بین الی و جول هستش . باید زیر و بم بازی رو بکشی بیرون همه جا رو بگردی همه نوشته ها و همه بخش ها رو ببینی و از بازی لذت ببری . حالا دیگه فقط یه افسانه دیگه مونده که خدا کنه سونی واسه نسل جدید تاییدش کنه بلادبورن ۲ . یعنی واقعا تصورش هم فوق العادست . تلو دو – بلادبورن دو – Harizon zero down 2 – گاد دو .چه شود نسل جدید با این دو ها

  • این بار خبری از قهرو آشتی های لحظه ای نیست
    این بار خبری از جوک های بی مزه نیست
    این‌ بار خبری از چشم های معصوم نیست
    این بار خبری حتی از لبخند نیست
    الی گلایه هاشو و سرکوفتاشو توی این ۵-۶ سال زده…جوول هم دلایلشو گفته…توضیحاتشو داده(اما کافی نبوده)
    الی دیگه وابسته به جوول نیست…الی توی این مدت گرگی شده واسه خودش…
    جوول بخاطر الی(بخاطر سارا)توی لحظه آخر پشت کرد به کل دنیا…الی باید جواب عشقو با عشق بده نه با کینه…
    به چیزی که خیلی نظرمو جلب کرد توو تریلر آخر این بود که اگه یادتون باشه توی شماره ی اول الی چقدر معصومانه و مظلومانه نگاهشو میدوخت به چشمای جوول…
    توی این تریلر آخر،کاملا بر عکس بود…الی (مثل جوول پارت ۱) سرکشو عصبانی بود اما زمانی که جوول رو دیدیم….خیلی مظلومانه(مثل الی پارت ۱) بود…با این فرق که بر عکس الی نگاهشو میدزدید از الی

    • Clara گفت:

      چیزی که خیلی دوست دارم ببینم همین دوگانگی ذهنی الی ه از یه طرف عشق کودکانه و معصومیت خاطرات ش با جول از یه طرف تفاوتی که به خاطر تصمیمات جول درونش به وجود میاد
      کلا قراره اشک های زیادی جاری شه خودتون رو برای هرچیزی آماده کنید….

  • OzHaN گفت:

    باورم نمیشه هر روز داریم به انتشار این بازی نزدیک میشیم
    خدایا میشه زود تجربش کنیم؟تنها امید زندگیه منی که گیمرم
    بعد از این تموم کزدن لست فقط به امید سایبرپانک زندگی میکنم

  • saman47122 گفت:

    اقا من یادمه جول الی رو از اون آزمایشگاه نجات داده بود و رفتن دیگه باهم بازی تموم شد.هیچ تنشی هم یادم نیست بینشون.بعد قبل اینکه بازیشو انجام بدم همه میگفتن حیف شد که مرد منم منتظر بودم که بمیره تو بازی حتی تا من میگفتم این اخر بازی نیست چون هردوشون زندن.جریان چیه> من کجا رو از قلم انداختم؟

    • جفتشون زنده میمونن
      اسپویل
      .
      .
      فقط الی به جول میگه قسم بخور حرفایی که زدی راست بود (اینکه اونا گفتن به الی نیاز ندارن و کلی آدم دیگه مثل الی اونجا بودن)
      و بعد جول اون قسم لعنتی رو میخوره و با اوکی گفتن الی بازی تموم میشه.

      اون محیطی هم که بازی تموم میشه همین جکسون توی پارت۲ هست

  • Iran_gamer گفت:

    از عوامل تحریریه گیمفا عاجزانه خواهش میکنم لااقل تو این سایت که بنده و خیلی ها اخبار گیم رو فقط از طریق اون دنبال میکنن داستان قسمت دوم بازی لست رو تا این درجه اسپویل نکنین.بابا تیتر خبر کلا نصف داستان رو لو داد. تو رو خدا نکنین. تو رو خدا. لااقل سایت های دیگه اسپویل میکنن شما رحم کنین.

    • eli_lastofus گفت:

      منم از همه بچه های سایت و نویسنده های عزیز خواهش میکنم کامنت هایی که حاوی اسپویل هستش اگر طرف از قصد یا فراموش کرد خطر اسپویل بنویسه شما لطف کنید یک اسپویل بزنید چه برای این بازی چه برای بقیه بازی ها
      چون همه سال هاس منتظر بازی مورد علاقشون هستن و یک سری نمیدونم چرا دوست دارن بازی رو برای بقیه زهر کنن
      نوشتن یک کلمه خطر اسپویل وقتی نمیگیره
      شاید برای شما هم اتفاق بیفتند. سوئیچ اسرار 😀

  • eli_lastofus گفت:

    برترین ابرشاهکار بازی تاریخ نسل بشریت و دایناسرها بیا که به عشق تو کنسول خریدم بیا :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    من مطمئن هستم دینا خیانتکار هستش و اونی که نشون میده نستش
    شاید جوئل این رو فهمیده و شک کرده و به الی این رو گفته و الی هم چون این دوستش هستش و جوونه و غرور داره از دست جوئل ناراحت شده
    فکر میکنم اونجایی که نیل دراکمن (ع ) و (ص ) نشون میده الی رو میگیرن و یکی رو میکشن و الی ناراحت میشه اون دینا نیست چون این حدسی هستش که همه میزنن و بعیده اینقدر راحت نیل بیاد داستان بازی رو نشون بده
    اون جوئل هستش که دنبال الی اومده و ولی توسط فایرفلایز ها گرفتنش و میکشنش ولی الی احتمالا همشونو اونجا میکشه و اینجا الی به دنبال انتقام جوئل میره و تام میخواد جلوش رو بگیره میگه تعدادشون زیاده حریفشون نمیشی
    در این بین دو احتمال هست
    اول اینکه ممکنه دینا باعث این قضیه شده باشه
    دوم اینکه ننه الی سردسته کسانی هستش که جوئل رو میکشن و الی در اواخر بازی و بعد از کشتن ننش متوجه میشه ننش بوده شاید هم زودتر متوجه بشه ولی دیگه چون الی رو کشته مجبور شه ننه رو بکشه
    عجب فیلم هندی ای ساختم باید برم هند به آمیتاپاچان بدم یک فیلم ازش بسازن بازی کنه :rotfl:
    ولی چون جوئل پیر شده بهترین راه بیرون کردنش و قشنگ تر شدن بازی و احساسی شدن بازی این هستش که جوئل بمیره
    مطمئنم میمیره و کلی الی با مرگش خشمگین تر و جذابت تر از گذشته میشه
    ( عمرا سناریو بازی این نیست دینا رو بکشن الی بخواد انتقام بگیره )
    با اینکه میدونم امام حضرت استاد نیل دراکمن ( ع ) و (ص) کارشون درسته ولی ترجیح میدم این بازی این نسخه تموم بشه که همینجور ابرشاهکار تاریخ بمونه کش داده نشه
    چه شود گوتی های سونی
    پارسال گاد
    امسال دس
    سال دیگه لست
    سه بار پشت هم سلطان گوتی ها رو میبره خونه

  • دوستان جان عزیزانتون اسپویل نکنید ، هرچی فهمیدید نیایید اینجا شرح بدید وقت انتشارم همین طور .. هرچند احتمالا ۹۰ درصد هوادارا روز اول گرفتنش ولی هستن کسایی که شاید تا ماه ها نتونن بگیرن پس مراعات کنید ممنون :rose:
    از نویسندگان سایت هم خواهشمندم خبرها رو با دقت بیشتری قرار بدن ( مثلا تیتر نزنید جول می میرد :laugh: :laugh: )
    متشکرم :rose:

  • بر اساس تجربه میخوام یه نظر بدم این دو در طول بازی رابطه سردی باهم دارن ولی هرچه به پایان نزدیک تر میشیم این دو باهم گرم میشن و در حساس ترین لحظه که این دو با هم بسیار خوب هستن و همدیگرو بی نهایت دوست دارن اتفاقی میفته و joel میمیره و الی خیلی ناراحت میشه و … حتی ممکنه در اخر بازی در نقش joel بازی کنی و این اتفاق ها بیفته
    البته این یه نظریه مسخره توسط من هستش فقط خواستم اینو بگم چون تو خیلی از داستان ها چه در فیلم و سریال چه در بازی همچین اتفاقی افتاده و بسیار هم تاثیر گزار بوده

  • Senatorbigy گفت:

    خیلی دارم سردرگم میشم :inlove: tlou 2

  • دیگه کاری جز صبر نمونده واسه انجام دادن……

  • Sahand sR10 گفت:

    سناریو تجاوز خیلى متحمله،اونجا که الی میگه بس کن در حالی که چند نفر گرفتنش و بعدشم میگه نه و صدای گلوله میشنویم خیلی راحت با ادیت میشه انجام داد.ناتی هم هنرش اینه که داستانش رو نمیشه حدس زد

  • خطر اسپویل قسمت اول: اگه پارت ۲ آخرین قسمت این سری باشه، و قرار باشه شخصی بمیره، احتمال هم داره اونی که قراره بمیره الی باشه و جول تبدیل به تراژیک ترین کاراکتر تاریخ بازیها بشه، که نه تونسته سارا رو نجات بده نه الی رو و نه دنیا رو درمان کنه.

    • AL1K1NG گفت:

      میشه حدس نزنی؟چون فکر کردن ب این قضیه هم برا ادم بقض میاره تو گلوش 😥

    • pc and ps4 گفت:

      UniquePath
      خیلی ممنون از این همه روحیات دلنشین.راستش بازیگر جول گفته ای کاش tlou از یادم بره و اتفاقلتی که واسه جول بی افته.خوب جول مرگش ناراحت کنندست و خودشم دوست نداره بمیره.اما شما به قول این دوستمون از محوریت مرگ جول خارج شید و به سمت مرگ الی فک کنید اونم به خاطر اینکه نتونست خشمش رو کنترل کنه.جولم دیگه کلا میترکه از غم

    • eli_lastofus گفت:

      دمت گرم عجب نکته ای گفتی.راست میگی اینجوری هیچکس حدس نمیزنه عالی گفتی ولی دوست ندارم الی بمیره ولی خوب حرفت عالی بود دقیقا چیزی هستش که هیچکس بهش اشاره نکرد
      همه میگن جوئل میمره یا دینا
      ولی هیچکس مثل شما فکر نکرد و این چیزی هستش که احتمال ۹۹% دراکمن انجام داده
      با این حدست اسپویل کردی رفت

  • Im Joel گفت:

    دوستان اگه کانال تلگرام خرید اکانت هکی خوب میدونید لطفا بگین

  • eli_lastofus گفت:

    برو بچ سونی فن که منتظر شاهکار کوجیما هستید ببینید چی کشف کردم
    در حال دیدن سریال وایکینگ بودم
    این صحنه ها به نظرتون آشنا نیست 😀
    http://uupload.ir/files/o17t_untitled-1.jpg
    http://uupload.ir/files/wc_untitled-2.jpg

The Last of Us Part 2 | تصمیمات گذشته‌ی جوئل بر روابط بین وی و الی تاثیر گذاشته است - گیمفا