ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا

ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند

علی جمالی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا

با توجه به تریلری که اخیرا از بازی به شدت مورد انتظار The Last of Us 2 منتشر شده است، طی هفته اخیر اخبار بسیار زیادی در رابطه با این بازی از ضربان قلب موجودات مختلف در بازی گرفته تا صحبت‌های بروس استرلی درباره‌ی بخش چند نفره‌ی بازی منتشر شدند. اخیرا نیز استودیوی ناتی‌داگ که وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی را به عهده داشته است، در مصاحبه با یکی از وب‌سایت‌های خبری بازی اعلام کرده است که ما برای شما سطح جدیدی از ارتقا در توانایی‌های شخصیت اصلی بازی را به ارمغان آورده‌ایم.

در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام شده است، در کنار اطلاعاتی که در رابطه با ضربان قلب و بخش چند نفره بازی منتشر شد متوجه شدیم که سری دوم از مجموعه بازی The Last of Us قرار است تا ارتقا‌هایی که در قسمت ۱ بازی برای شخصیت جوئل داشتیم را بهبود ببخشد و به نوعی خود آنها را نیز ارتقا بدهد. استودیوی ناتی‌داگ نحوه‌ی شکل دادن شخصیت و رشد درخت توانایی‌های شما در بازی را بگونه‌ای گسترش داده است که شما بتوانید شخصیت Elli را کاملاً مطابق سبک بازی خود تغییر دهید. البته لازم به ذکر است که بگویم تمامی این موارد جدید در کنار آیتم‌های قدیمی مانند افزایش سطح سلامتی، کاهش زمان ساخت مواد آیتم‌ها و همچنین بقیه نکات مثبت در تقویت Elli برای کمک به شما به بازی اضافه خواهد شد.

آقای آنتونی نیومن (Anthony Newman)، کارگردانی کمکی بازی لست آف آس ۲، در رابطه با نحوه توسعه این تقویت‌ها در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameSpot این‌گونه می‌گوید:

استودیوی توسعه دهنده بازی این هدف را در سر می‌پروراند که روش و اقدامات‌ جدیدی برای ارتقا شخصیت Elli مطابق سبک بازی هر بازی‌باز بیافریند. ما واقعاً این حقیقت را در سر داشتیم که روش جدیدی را برای رساندن بازی‌بازان به سبک بازی دلخواهشان و استراتژی مد نظر خودشان به بازی اضافه کنیم.  در همین راستا ما برای بازی‌بازان دو دسته از توانایی‌ها با قابلیت ارتقا را در نظر گرفتیم، دسته‌ی اول توانایی‌هایی که با ارتقا پیدا کردن به سطح آنها اضافه می‌شود و دسته دوم توانایی‌هایی که با ارتقا پیدا کردن یک ویژگی جدید در شخصیت ایجاد می‌کنند.

در همین راستا آقای آنتونی نیومن به قابلیت  نگه داشتن نفس اشاره کرد که تنها با ارتقا دادن توانایی‌های قبلی به دست می‌آید.  البته که در سری اول این مجموعه نیز قابلیت‌های وجود داشت تا لرزش دست به هنگام تیراندازی در بازی را بکاهد اما این قابلیت خاص نگه داشتن نفس در سری دوم از این مجموعه تنها با ارتقا دادن شخصیت Elli در یکی از زیرشاخه‌های مربوط به خود به دست خواهد آمد.  آقای نیومن در ادامه صحبت‌های خود را اینگونه کامل می‌کند:

در بازی شما به دستورالعمل‌های ساخت مواد مختلف بر خواهید خورد که تنها با تقویت کردن برخی از توانایی‌های خاص و اصلی آنها را به دست می‌آورید. به عنوان مثال ساخت یک صدا خفه کن مخصوص اسلحه‌های کمری و یا ساخت دو عدد از یک آیتم تنها با مصرف کردن مواد اولیه برای یکی از آنها از جمله که دستورالعمل هایی هستند که تنها با تقویت شخصیت Elli در بازی بدست خواهید آورد و در جای دیگری زا بازی قابل دسترسی نخواهند بود.

در مجموع با توجه به توضیحاتی که آقای نیومن در اختیار طرفداران این مجموعه قرار داد و با توجه به اخباری که تا به الان منتشر شده است، متوجه شدیم که بازی‌بازان می‌توانند ارتباط خاصی بین سبک بازی خود، تقویت‌ها برای سلاح‌ها و تقویت‌های مربوط به شخصیت Elli در بازی ایجاد کند تا پیشرفت در بازی هرچه راحت‌تر و بهتر برای آنها اتفاق بیافتد و تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از این عنوان داشته باشند؛ چرا که طی اخباری که اخیراً منتشر شده است فارغ از درجه سختی بازی قرار است تا این عنوان شما را در سرتاسر مسیر به چالش بکشد.

The Last of US Part II در تاریخ جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) انحصارا برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا
ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Only-Sony گفت:

    ابرشاهکار ابرانحصاری کبیر سونی ایده و خلاقیت جدید :inlove:

    • bushwhack گفت:

      الآن میخوام یه چیزی رو خدمت X فنا و Empty فنای هیتر سونی بگم…
      اگه سونی واستون مهم نبود، اصلا نمیومدین تو پست های بازیای سونی…
      پلتفرم پوووچ به معنای واقعی هیچی نداره… دقیقا مثه پلتفرم موبایل.
      من فقط X و نینتدو رو به عنوان پلتفرم واقعی گیم بعد از پلی استیشن قبول دارم و متاسفانه X یه چند سالی هست به باد رفته…
      در کل اینقدر واسه سونی شاخ بازی در نیارین چون شاخ همه پلتفرما رو شکسته و این چهار نسل همه زیر سونی بودن و نسل بعد هم همینطور باقی میمونه…
      در کل میخوام بگم که اگه این نسل شاهکارای انحصاری و پلتفرم برتر رو از دست دادید مهم نیست! از این به بعد اگه یه کامپیوتر درب و داغون دارید یا یه سوییچ یا یه اکس باکس برید بفروشینش یا پرتش بدین و نسل بعد یا همین نسل رو با پلی استیشن شروع تازه ای بکنید…
      من فقط به فکر آرامش روحی خودتونم که از حسرت بازیای انحصاری و ناب دربیاین… یعنی تغییر اینقدر سخته؟
      به هر حال از من گفتن بود…
      در ضمن د لست بهترین بازی ۲۰۲۰ میشه چه بخواین چه نخواین و سایبر هم اگه بشه بازم ما بردیم… چون هم انحصاری داریم هم مولتی!
      لطفا تایید.

    • همون میز کرفتش گویای همه چی هست .
      تا حالا تو هیچ بازی انقدر خفن اسلحه آپگرید کردن نشون ندادن.

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      والا نه به اون سکوت خبری نه به این طوفان خبری. ناتی داگ قراره غوغا به پا کنه با این بازی :inlove:

  • Sony_ps گفت:

    الله وکیلی تیتر خبرو خوندم یاد اقای خیابانی افتادم :rotfl: :rotfl: شاید بهتر باشه تغیرش بدید :rotfl:

  • Mgs4 گفت:

    واقعا از گیمفا ممنون هستم پوشش تون عالی

  • Dragon 313 گفت:

    در پست سایبرپانک یه سری از دوستان یه جورایی به ما توهین کردند و یک جورایی معنی جعل هم زدند،در رابطه با لست نسخه یک یکی از بهترین تجربه ای گیمینگ بنده بود.
    در مورد نسخه دوم این عنوان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است،در زمینه های گیم پلی،هوش مصنوعی،گرافیک،فیزیک اسلحه ها و…..
    موردی که ما به این عنوان انتقاد داریم در مورد اخلاق و معنویات آن است که باعث فساد شدن جسم و روح ما میشود چون موضوعی که در آن مطرح شده و روایت آن بسیار خطرناک تر از آن چیزی است که فکر میکنیم که در پست های قبلی تا حدی توضیح دادم و ظرفیت آن موجود نیست که بیشتر توضیح دهم.
    در مورد عنوان days gone این عنوان یک بازی متوسط بود در سبک بقا و متایی که گرفت کاملا حق آن بود فارغ از باگ ها و مشکلات گرافیکی چون باگ ها و اینجور مشکلات با بروز رسان حل میشود.
    در مورد red dead 2 این عنوان یک بازی شاهکار عالی با فیزیکی باور نکردنی و گان پلی عالی و مراحل اصلی و فرعی و events های اتفاقی فوق العاده بود و سیستم شکار آن در حد چند بازی داستانی محتوا داشت حالا باگ داشت زیاد هم داشت خب با بروز رسان حل میشود حالا ما بخواهیم بازی را بخاطر باگ بکوبیم خوب نیست چه days gone باشد چه red dead 2.
    روی صحبتم دقیقا به ali-last of us است بازی با کیفیت red dead 2 دیدی که هی بازی رو خراب میکنی فقط بخاطر باگ؟اگر بازی میکردی متوجه میشدی.متشکر از نویسنده عزیز،علی جمالی.

    • اومدی به گند بکشی باز
      ول کنید دیگه نمودید مارو
      برو به خود اون طرف پیام بده چرا اینجا میگی حرفاتو

    • Hala madrid گفت:

      دراگون جان اگه قرار بود ما هر بازی ای رو تجربه کنیم رو ذهن و جسم ما اثر بزاره…(اسپویل god of war 3)
      .
      .
      .
      اونوقت باید بعد از تجربه گاد آف وار ۳ میرفتیم پدرمونو میکشتیم که 😐
      .
      .
      .
      (پایان اسپویل)
      .
      .
      ‌.
      بعد از تجربه واچ داگز باید هکر میشدیم 😐
      بعد از تجربه fifa و pes باید فوتبالیست میشدیم 😐
      بعد از تجربه assassins creed باید قاتل میشدیم 😐
      بعد از تجربه goat simulator باید بز میشدیم 😐

  • Clara گفت:

    نویسنده گرامی Ellie نوشته میشه نه Elli ( این ایلای همون liquid snake متال گیر ه)

  • HEAVY SQUAD گفت:

    این چند روز گذشته یسری کشمکش درست شد تو سایت و رفاقتها رو نابود کرد اونم فقط بخاطر اینکه یه نفر با اکانت جعلی به سایبرپانک حمله کرده و ما هم تلافی کردیم اما الان دارم میبینم که اشتباهی بیش نبوده چون یه دیوانه که به خدا و پیغمبر ایمان نداره و دسمن دین ماست داره این درگیریها رو درست کرده و داره هر ۲ طرف مایکروسافت و سونی رو به جون هم میندازه
    کلام اخرم اینه که دوست باشیم

  • AL1K1NG گفت:

    وای چ جذاب
    این اولین و اخرین بازیی هست ک همچین امکانی داره :inlove:
    #جمعش_کن_باو

  • اگه به من باشه فقطshiv میسازم :inlove:

  • Mikasa گفت:

    به نظر نظرت منطقی میومد با خیلی جاهاشم موافقم تا اونجایی که گفتی یه عشق تین ایجری :))) رسما گند زدی به کامنت خودت
    فقط کسایی میگن تین ایجری که تو بحث بررسی داستان یک اثر هیچ مطالعه و اطلاعاتی ندارن و صرفا خواستن یه تیکه ای انداخته باشن
    یه ادم مطلع یه آدمی که فیلم دیده و چهارتا کتاب خونده یه آدمی که سوادش میرسه دقیقا میاد میگه مشکل داستان چیه
    یه ترول صرفا میگه تین ایجری و رد میشه

  • Samfisher007 گفت:

    الحق که بهترین کامنت سال رو دادی.دمت گرم :yes:

  • و این یعنی ارزش تکرار بالاتر میره و گیم پلی غنی تر میشه. خیلی دارن خوب عمل میکنن و نسخه ی یک رو قرار نیست دوباره تکرار کنن. :yes:

  • Godofwar0385 گفت:

    سلام و درود
    بله با تموم حرفاتون موافقم سایت واقعا شده بچه بازی قشنگ مثال میزنم‌و اسم‌میبرم‌که بفهمه اقای علی پاور دائم به گیرز پنج گیر میده که فلان و بهمان که هوش مصنوعیش ضعیفه و از این جفنگیات کافیه لست یک و بازی کرده باشید میفهمید هوش مصنوعی ضعیف یعنی چی عملا از کنار دشمنا رو اخرین درجه رد میشدم و متوجه نمیشدند الان میاد میگه مال نسل قبله و بخاطر سخت افزار ضعیف پی اس ۳ منم میگم من بچه نیستم و اینا حالیمه خودتون و گول نزنید
    اقای علی پاور میگه نمره ی گیم اسپات که به گیرز پنج داده ۷ حقشه و درست داده اقای علی پاور شما که انقدر گیم اسپات واست مهمه نمره ی ۸ گیم اسپات که به لست داد رو هم قبول کن
    میگفتن راکستار جرئت نکرد انلاین ردددو همزمان با بخش داستانی عرضه کنه چون میدونست متای بازیش میاد پایین بعد الان که ناتی داگ فعلا انلاین عرضه نمیکنه میگند کار درستی کرده تمرکزشو گذاشته رو بخش داستان
    خلاصه بگم جو سایت کلا شده سونی فن خودمم سونی فنم ولی حداقل نمیام بگم سونی سونی سونی سونی و با مشت بزنم تو فک یه مایکرو فن
    علی پاور جالبه کاراش پی سی فنه و با عناوین مایکرو مشکل داره تو انحصاریها هم کلا لست و میبره بالا و دائم از جوایز بازی میگه و پرانتز باز میکنه که پر افتخارترین بازی تاریخ و ویچر با نامردی گوتی شد و جی تی ای از لست شکست خورد و ناتی داگ بهنرین استودیو تاریخه و سونی خداست و جوایز یه بازی مهمه هههههه
    در کل قبلا خیلیا نظر میدادن و ادم خیلی چیزا یاد میگرفت محمد رضا و فرشید یا همون کول ترین و خیلیا واقعا نظراتشون و ادم میدید کیف میکرد ولی حالا چی به قول شما بگی گادو لست بالا چشمشون ابرو دیگه هیچ
    تایید لطفا

    • AL1K1NG گفت:

      علیرضا ی زمانی فکر میکردم سونی فن بی منطقی ک فقط گاد رو میبینی
      بخاطر طرز تفکر اشتباهم معذرت میخوام
      واقعا درجه یکی
      جنست طلاس با تزیین الماس :heart:

    • eli_lastofus گفت:

      بازی لست ۱ بازی سال ۲۰۱۳ رو با بازی ۲۰۱۹ مقایسه میکنی؟ مرحبا باهوش کی بودی شما
      در ضمن هوش مصنوعی لست اینقدر داغون نبود رفیق شفیق علی لست آف آس
      نسل قبل ضعیف بوده با بازی ۲۰۱۹ خودمون رو گول بزنیم بگیم باید هوش مصنوعیشون یکی باشه؟
      بعد اگر همون الی که میگه رو دشمن میدید؟ بعد ما چه گناهی کرده بودیم که دیده نشده بودیم؟
      گیرز آف وار بازی ۲۰۱۹ هستش با این همه پیشرفت تکنولوژی گند زده چرا نمیخوای قبول کنی؟
      میشه کامنتی که علی پاور گفت ویچر نامردی گوتی شده رو برام بیاری هههههههه؟ ( این ههه رو تو گفتی و در مورد اینکه جی تی ای رو شکست داد و… مگه دروغ میگم؟ )
      راست میگی
      کوله ترین ناموسی به بقیه میداد یا به من میگفت خر و محمد رضا هم میگفت با این چیپ ها ومتوسط ها ( منظورش من ) بحث نکنه. واقعا خوبه آدم فحش یاد میگیره راست میگی
      راست میگی
      من گفتم گیرز بازی قشنگیه ولی هوش مصنوعیش داغونه
      اثبات حرفم حاضرم گیرز رو دوباره بازی کنم از روی صحنه های داغون هوش داغونش فیلم بگیرم ولی به یک شرط؟
      بازی کردن رو برای همیشه تو و اون علی لست آف آس و بقیه ماکرو فنا بزارید کنار قببوله؟؟؟
      اگر من فیلم گذاشتم و هوش مصنوعی و باگ ها رو نشونتون دادم قسم جان پدر مادرتون رو بخورید بازی رو کلا بزارید کنار
      اگر نه که قبول دارید هوش مصنوعیش داغونه و باگ داره؟ پس نمره ۷ درسته
      بعد چیه؟ یعنی من حق ندارم بیام بگم بازی گیرز اشکال داره و نمرش اینه؟
      ولی تو با آیدی فیک و اون رفیق شفیقت علی لست آف آس و بقیه مارکرو فنا بیایید تو پست های لست هی بگید همجسنگرایی هستش و استکبار جهانی و … اشکالی نداره نه ؟
      برو جمعش کن بابا
      میخواستم کامنت نزارم ولی از لج تو با اون رفیق شفیقت میزارم
      حالا هرچی دوست داری برو تگلرام همه رو جمع کن بیا علیه من چرت بگو

  • این قابلیت نگه داشتن نفس برای جاهای حساس هستش مثل موقعی که یه جا قایم شدی و یکی از دشمنا زیادی بهت نزدیک شده

  • kamyyy گفت:

    کی بشه برای کامپیوتر بیادش

ارتقا دادن توانایی‌ها در بازی The Last of Us 2، توانایی‌های جدیدی برای شما فراهم می‌کند - گیمفا