سه فصل بعدی بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled معرفی شدند

احسان دهشیری
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۷/۱۰

مدتی است که بازی جذاب و خاطره انگیز Crash Team Racing: Nitro Fueled برروی کنسول‌های بازی در دسترس قرار گرفته و افراد زیادی را برای باری دیگر به دوران گذشته و قدیم برده است. استودیوی بینوکس (Beenox) نیز تمام تلاش خود را کرده تا محتویات و رویدادهای نوینی را نیز به مرور برای بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled منتشر کند. حال در همین راستا به تازگی فصل‌های جدیدی از این بازی منحصر به فرد معرفی شده‌اند.

برخی از عناوین قدیمی نزد بسیاری از بازی‌بازان هیچوقت تکراری نمی‌شوند و با وجود گذشت زمان، تازگی و جذابیت خود را حفظ می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که همه‌ی بازی‌بازان با بازی Crash Team Racing آشنایی دارند و این عنوان باعث سرگرم شدن افراد زیادی در دوران مختلف شده است. بعد از انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Crash Team Racing پلی‌استیشن ۱ تحت عنوان Crash Team Racing Nitro Fueled، برای باری دیگر هیجان و شوقی در میان بازی‌بازان و کاربران ایجاد شد.

این بازی با فصل‌های مختلف خود نیز بسیاری را هیجان زده کرده و هر چند وقت یکبار، محتویات، اتومبیل‌ها و مسیرهای مسابقه‌ای جدیدی را در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد. شرکت اکتیویژن (Activision) امروز سه فصل جدید Grand Prix را معرفی کرد و برای باری دیگر نشان داد که برنامه‌های زیادی را برای بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled دارد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این سه فصل تحت عنوان‌های Spooky Grand Prix ،Neon Circus Grand Prix و Winter Festival Grand Prix شناخته می‌شوند که هر یک از آن‌‌ها، مثل همیشه با اتومبیل‌ها و پوشش‌های مختلف برای کاراکترهای بازی عرضه خواهند شد. هنوز تاریخ دقیقی برای زمان انتشار این فصول اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که رویداد Spooky Grand Prix زودتر از بقیه و در همین ماه جاری میلادی عرضه شود.

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این نسخه‌ی بازسازی شده‌، نقشه‌ها و پیست‌های قدیمی را با کیفیتی بیشتر در اختیار هواداران قرار داده است. اگر قصد خرید این بازی خاطره انگیز و خاص را دارید، می‌توانید نکات و مواردی که باید قبل از خرید بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled بدانید را از طریق ویدئوی هایلایت تهیه شده توسط وب‌سایت از طریق این لینک مشاهده کنید.

در نهایت نقد و بررسی انجام شده به قلم مصطفی زاهدی تحت عنوان «لذت ناب نوستالژی | نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled» نیز از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت قابل مطالعه است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید