شایعه: تاریخ انتشار بازی Elden Ring فاش شد + اطلاعات جدید
همان طور که اطلاع دارید، بازی Elden Ring، عنوان جدید اکشن نقشآفرینی استودیوی فرام سافتور (From Software)، با همکاری آقای جرج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) در دست توسعه است. به تازگی شایعاتی مبنی بر تاریخ انتشار احتمالی این بازی و اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.
بر اساس اطلاعاتی که کاربری به نام ExHanzo در انجمن Reddit منتشر کرده است، بازی Elden Ring در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی (فروردین -اردیبهشت سال ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد. همچنین بر اساس گفتههای این کاربر، قرار است در رویداد The Game Award 2019 که در ماه دسامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد، اولین تریلر گیمپلی این بازی نمایش داده شود. علاوه بر موارد ذکر شده، این کاربر جزئیاتی از سیستم مبارزات و مکانیزمهای گیمپلی این بازی را ارائه داده است.
برخی از اطلاعات فاش شده:
- اغلب مبارزات این بازی بر پایهی مبارزات سری Dark Souls ساخته شده است.
- اکتشاف و کاوش در این عنوان از سری Zelda الهام گرفته شده است.
- نوار نقطهی تمرکز (Focus Point) بخشی از مکانیزم جدید سوختن در این بازی است. استفاده از این قدرتها بازوهای شما را تا هنگامی که به خاکستر تبدیل شوند، میسوزاند. در صورتی که بازوهای شما تا حد معینی بسوزد، دشمنان میتوانند آنها را قطع کنند. میتوانید از بازوهای مکانیکی به عنوان یک جایگزین ضعیفتر استفاده کنید.
- اعضای بدن میتواند توسط دشمنان قطع شوند، اما تنها برخی از این اعضا میتوانند به عنوان جایگزینی برای بازوی شما استفاده شود.
- استراحت در نقاط مشخص شده در بازی، دستهای شما را بازمیگرداند.
- به طور کلی بازوهای شما یک مکانیزم جدید در این بازی است.
- در بازی دستوری به نام دست (Hand) وجود دارد که برای استفاده از آن باید سلاح خود را غلاف کنید.
- درختان مهارت مسیرهای متفاوتی دارند.
- مهارتهای خاصی مانند، شنا کردن، شیرجه زدن، پرش، ساخت و ساز، جادو، دفع کردن ضربات دشمنان، پنهان شدن در محیط، زرهی قدرتمند، پاداش و دانش نیز در این عنوان وجود دارند.
بازی Elden Ring برای عرضه برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بهتر نبود ی گیمپلی میدادن که همه موارد بالا برامون ملموس تر ب نظر برسه!!!
فرام سافتور خودش اینارو منتشر نکرده که یکی از کاربرای ردیت گفته. مگرنه بله خب بهتر بود گیمپلی بدن بیرون
خیلی کم ازش خبر میاد ولی خوب استودیوش و کسایی که میسازن مشخصه طرفداری های خاص خودشو داره این سبک واقعا این یکی بازیشونم موفقیتش حتمیه….
این سبک بازی برای گیمرهای هاردکور و حرفه ای هستش
حرفه ای یعنی کسی که این بازی های سخت رو بازی میکنه نه به قول اسپنسر پولدار هستش میره یک کنسول بخره که ۴کی واقعی باشه و گرافیک بازی بالاتر بره
یعنی کسی پول نداره اون کنسول رو بخره حرفه ای نیست؟
حالا همین سوال رو ممکنه یکی بگه اگر کسی این بازی رو بازی نکنه حرفه ای نیست؟ باید بگم بستگی به بازی ای که بازی میکنه داره
مثلا ممکنه شما آنچارتد ۴ رو روی مد کراشینگ( فکر کنم این بود اسمش ) بازی کنید و فوق العاده سخته
یا یک بازی آنلاین رو حرفه ای باشید
ولی بقیه بازی ها و درجات سختی دیگه کژوال حساب میشن و برای سرگرمی بازی میکنند
تازه این بازی ها هم ما حرفه ای حساب نمیشیم.حرفه ای اون پلیرهایی هستند که بازی های سولزبورن رو بدون دمیج خوردن رد میکنند
نظر شما دوستان چیه؟ موافقید؟ مخالفید؟
شما این بازی های سولز بورن رو تموم کن هاردکوری ۸۰ درصد گیمرها وقتی سولز میخان بزنن همون اول بازی پاکش میکنن
من که همه رو بازی کردم بابا
تازه یک سری بازی دیگه هم مشابهش بازی کردم یک سری بازی پیکسلی بود الان اسمش یادم نیست خیلی عالی بود به آقای بابایی هم معرفیش کردم
کلا عشق این بازی ها هستم
ولی خداییش من سر باس های دارک سولز یادم نمیاد ضربان قلبم بالا رفته باشه شاید دو سه موردی
ولی سر بلادبورن و سریع بودن باس هاش بعد از اینکه باس کشته میشد ضربان قلبم دوب دوب بود :rotfl:
نسل بعد بلاد ۲ رو سونی بده خداییش بعد از لست منتظر بلاد ۲ هستم
کاملاً موافقم :yes:
من خودم کسایی رو می شناسم که اندازه هویج از گیم سردرنمیارن ولی بهترین تجهیزات گیمینگ رو در اختیار دارن و از طرفی به خاطر وضعیت مالی خوبشون هر بازی رو همون روز اول انتشار میخرن بعد از یکی دو روز که بازی کردن می اندارنش ی گوشه چون مخشون قد نمیده…
مهارت و حرفه چیزیه که در خود شخص نهادینه شده اما تجهیزات گیمینگ به اسکناس های تو جیب مربوطه :yes:
دقیقا :yes:
دقیقا همینطوره . تجهیزات اصلا چه ربطی داره به قدرت بازی ؟ هاردکورها و مخصوصا اونایی که استریم میکنن مجبورن تجهیزات داشته باشن ولی برعکسش صدق نمیکنه که هرکی تجهیزات خرید هاردکور هستش .
به نظر من حرفه ایی یعنی بازیهای هاردکور رو بتونی انجام بدی . یعنی صبر و حوسله داشته باشی سرعت عمل و دقت و تیزهوشی داشته باشی قدرت جسمانی و روانی و اعصاب محکم داشته باشی وقتی اینارو داشته باشی از پس هر بازی برمیای و هاردکور محسوب میشی . شاید بعضی ها سولز بورن و سکیرو رو تو چهار روز تموم کنن و بعضی تو یه ماه مهم نیست هر دو به نظر من هاردکور محسوب میشن مهم اینه که تسلیم نشی و بازی رو ول نکنی بالاخره تمومش کنی . اونا هم که سولز بورن رو دمیج لس تموم میکنن حداقل ۵۰ بار بازی رو تموم کردن و همه حرکات باس و دشمنا رو حفظ هستن و اگه اولین پلی اونا رو ببینی مرگ های پی در پی دارن البته از بقیه قویترن .
خدایا تحمل ندارم تا گیم پلی رو ببینم خدا کنه هرچی زود تر بیاد
منتظرشم
واقعا این سایت گیمفا با این خبرهای دست اولش یکه یکه بهترین سایت اطلاعات بازی :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
ایول دیگه داشتم دیوونه میشدم از بیخبری
خداوکیلی سال ۲۰۲۰ وحشتناک خوبه :heh: :heh:
تلو ۲ و سایبر و دایینگ ۲ و هیلو و گوست آو سوشیما و نهایتا این شاهکار تمام عیار استاد میازاکی، الدن رینگ :inlove: :inlove:
حتی تصور سال بعدم لذت بخشه وای به حال خودش 🙂 🙂
حالا این تاریخ چه درست باشه و چه نباشه به هر حال بازی سال بعد منتشر میشه و بزرگترین بازی فرام سافتور خواهد بود، بعد از همه اینا آرزو دارم روزی برسه که بلادبورن ۲ معرفی بشه یعنی بهترین اتفاق ممکنه :yes: :yes: :inlove: :inlove:
همون بلاد رو دفعه دوم بازیش کن میشه بلاد۲ هنوز اگه خاستی میتونی تا بلاد۱۰۰۰ هم بری
اون که بله بلاد ارزش تکرارش از بی نهایت هم میگذره اما خوب هر کسی بلاخره دوست داره تا دنباله بازی مورد علاقش ساخته بشه دیگه و یکی از اون دنباله ها برای من یکی قطعا دنباله بلاد خواهد بود 😉 😉
بلادبورن هنر خالص بود و هست به شخصه منم هیچوقت برام تکراری نمیشه و تا الان هم چیزی حدود ۹ بار تمام و کمال بازیش کردم و باز هم به سراغش میرم :-)) :-))
من که اطمینان دارم بلاد۲ ساخته میشه یا حتی ۳ ولی خدا کنه هر چه زود تر
من دوبار و نیم بازی کردم
یکبارش به خاطر دی ال سی بود
باس آتیشیه هست روی تخت خوابیده؟ اون منو بیشتر از همه باس هاش عذاب داد حتی از باس آخر دی ال سی
تو خود بازی عادی هم بار اولی که بازی کردم یکی اون سه نفر هستن خیلی رو مخ بود یکی هم اون باس اسپایدر
اون یارو کله قفسی هم همینطور البته بار دوم دیگه برای آدم آسون میشه ولی بار اول رو مخ بود
تازه بار اولی که بازی کردم اون یارو هست کیسه حمل میکنه منو برد اون شهره که آقای بابای تو مقاله نوشته بود وحشت پلیر ها
دیوانه شدم تا راه خروج رو پیدا کنم لولم پایین بود باس رو هم کشتم :rotfl:
هیچی بلاد بورن نمیشه خداییش کاری به انحصاری بودنش ندارم تو بازی های میازاکی از همه قشنگتره
بلادبورن برای من بهترین آیپی نو این نسل بود و فرام سافتور بهترین استودیو بازی سازی نسل بخاطر همین خلق آیپی های جدید علاوه بر اینکه نسخه سوم سری سولز رو عرضه کرد بلکه مهمترین آیپی جدید که گفتم بلادبورن و بعدشم سکیرو که عاشقش شدم و حالا هم که الدن رینگ، دیگه یه استودیو بازیسازی باید چیکار کنه مگه؟؟ فرام سافتور لایق هر نوع تحسینی هست، بلاد فقط یه بازی نبود خودش به تنهایی یه فلسفه بزرگ بود داستان فوق شاهکار و گیم پلی جذاب و چالش برانگیز بازی تنها چیزیه که همیشه از بازی به یاد میارم
به امید ساخت نسخه ۲ :yes: :yes:
اینطوری که میازاکی کونترات برداشته حتمن دنبالش ساخته میشه. واقعن نمیدونم تو فرام سافتور چیکار میکنن که تونست تو یه نسل روی ۴ تا آی پی مختلف کار کنه. کسایی که نمیدونن استعداد چه شکلیه برن عکس میازاکی رو ببینن. تو کلن تاریخ گیم سابقه نداشته تو یه نسل ۴ تا آی پی متای ۳تاشون بالای ۹۰ (البته قراره بشه ۴ تا چون الدن رینگ از الان معلومه چی میخواد بشه)
کاملا موافقم، بدون ذره ای شک میگم یکی از دلایل گیمر موندن خودم و خیلیا تجربه همین عناوین میازاکیه که لذت ناب یه گیم واقعی رو به ارمغان میارن، میازاکی یه بشر با نبوغ خالصه یعنی واقعا چقدر ذهن گسترده ای داره این بشر
مطمئنم نسل بعدی هم فرام سافتور بازم آیپی جدید خلق میکنه به علاوه دنباله تمام عناوینی که این نسل شاهدش بودیم مثل همین سکیرو و بلاد 😉 😉
خدا این استودیوی دوست داشتنی رو برای ما گیمرا نگه داره :-)) :rose:
دقیقا همینطوره . من گیم رو کامل ول کرده بودم . میازاکی دوباره منو با گیم اشتی داد . واقعا ازش ممنونم . همون چیزی رو که میخوام بهم تحویل میده . هنر این بشر انتها نداره . استاد خلق اتمیفر و گیم پلی و انگیزه برای جلو رفتن هست .
کار میکنن . و به افتخارات گذشته دلخوش نیستن . مرتب ایده های جدید دارن .
خدا رو شکررررر….
تو تریلر دیدیم یه دست میزاشت روی بدنش و …
اینو بگم خیلی عجیبه این جزعیاتی که منتشر شده
بازی های آقا میازاکی همشون عالیا
یا خود خدا.این بازی همه چیز تمامه.از نظر من بهترین بازی که تا حالا کردم ویچر سه با دی ال سی هاش هست که واقعا بازی پرفکتی بود و اگه تو مبارزات فیزیکی مثل شمیر و تبر یه مقدار بیشتر کار می کردن و دشمنای مختلف حرکتای مخصوص بیشتری داشتن ، روزی ده بار تمومش میکردم.
امیدوارم داستان این بازی مثل ویچر غوغا کنه باضافه بخش گیم پلی و مبارزات قدرتمند که تو بازیای نقش افرینی جهان باز خدایی مقوله سختیه واسه بازی سازا
خدا کنه بهینه باشه فقط . مثل سکیرو هم باشه عالیه . دارک سولز ۳ و بلاد بورن افت فریم داشت و تو ذوق میزد البته گیم پلی کاری میکرد که افت فریم رو فراموش کنی . سکیرو بهترین بهینه سازی رو رو پی سی داشت .