کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا

کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید

محسن رضوی فر
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا

آقای مارتین هوگو (Martin Hugo) یکی از کارگردانان بازی Doom Eternal از استودیوی اید سافتور (id Software)، در گفتگو با وب‌سایت GamesIndustry، توضیحاتی را در مورد عدم وجود حالت Deathmatch در این بازی ارائه داد. وی عقیده دارد این حالت مانع سرگرمی و پیشرفت بازی‌باز در طول تجربه‎ی بخش چندنفره می‌شود. آقای هوگو در عین حال اشاره کرد که هدف اصلی آن‌ها افزایش کارایی و سرگرمی بازی‌بازان است.

وی سپس به صحبت در مورد حالت Deathmatch  پرداخت و توضیح داد که ویژگی‌های Doom Eternal و طراحی مبارزات آن، یک تجربه‌ی عمیق را به بازی ارائه خواهد داد که پیش از این در عنوان Doom 2016 و حالت‌های چندنفره‌ی آن چنین چیزی وجود نداشت.

وی اظهار داشت:

به طور مثال در یک مسابقه از بخش چندنفره‌ی Doom 2016، اگر با بازی‌بازان دیگر روبه‌رو شویم، می‌بینیم که همه‌ی بازی متکی به هدف‌گیری و تیراندازی است. افرادی وجود خواهند داشت که هدف‌گیری و تیراندازی آن‌ها از شما بسیار بهتر است و شما نمی‌توانید کار خاصی در این مورد انجام دهید. در اینجا مرگ به یک تجربه‌ی ناامیدکننده تبدیل می‌شود، چرا که این بدان معنی است که فقط شما از من بهتر هستید. در این بازی (Doom Eternal)، من می‌توانم با استفاده از کار تیمی و استراتژی بر مهارت‌های باورنکردنی شما غلبه کنم و این فرصت به من داده می‌شود. این چیزی است که بازی Doom 2016 از آن برخوردار نبود. یک تجربه‌ی عمیق در نسخه‌ی جدید وجود دارد.

وی در ادامه گفت:

ما می‌خواستیم مطمئن شویم که طراحی مراحل و سطح مبارزات به شما قدرت تسلط بدهد. شما به همان اندازه‌ای که در مبارزات و برخوردها پیروز می‌شوید، قدرت تسلط و تسخیر دریافت خواهید کرد. این همان چیزی است که بازی‌باز احساس قدرت می‌دهد. این برای ما بسیار آسان بود که «یک سلاح قدرتمند به بازی‌باز و چند راهرو را نشان بدهیم و بگوییم برو جلو و هر که را خواستی سلاخی کن.» به نظر من این یک بازی ۶۰ دلاری نیست. بنابراین فکر می‌کنم سرگرمی و تعهد موضوع اصلی ما در این بازی بوده است.

بازی Doom Eternal در تاریخ ۱ آذر ماه سال جاری (۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا
کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HEAVY SQUAD گفت:

    میگه ماهی که نیکوست از اولش پیداست :inlove:
    ۱ اذر من میرم به اوج اسمانها و دیگه برنمیگردم :inlove:
    بی چون و چرا به تمامی عاشقان دوم از جمله داش رضای عزیزم پیشاپیش تبریک میگم :rose:

  • Max.level گفت:

    هیچ بازی برام مورد انتظار تر از doom eternal تا پایان سال ۲۰۱۹ وجود نداره بازی های مورد انتظار زیادی رو دارم ولی این لامصب تو همشون یه چیز دیگس 😎 😎
    آخه یه بازی پیدا کنید که گیم پلیش تا این حد پرسرعت باشه تنوع سلاح هاش و طراحی اونا همچنین انواع و اقسام دشمنان و…
    Id software دست رو هر عنوان شوتر گذاشته بی چون و چرا فوق العاده از آب در اومده، rage 2 هم که تحت نظارت خودش و به وسیله آوالانچ ساخته شده عنوان بی نظیری بود و معتقدم تا حد قابل توجهی از آندرریت ترین عناوین نه تنها در امسال بلکه در چند سال اخیر به حساب میاد گانپلی عالی بازی خودش گویای همه چیز بود
    ولی دووم کاملا ماجراش متفاوته و هیچ منتقد نوبی نمیتونه بکوبتش چون یه بازی اصیله که سال های سال قدمت داره و شوتر اول شخص رو پایه گذاری کرده مطمئنم نسخه جدید بازی از نظر نمرات خیلی بهتر از نسخه قبلی میشه هر چند که نسخه قبلی هم حق یه مقدار بیشتر از این حرفا بود ولی eternal تو هر زمینه ای پیشرفت داشته با یه نگاه دقیق به گیم پلی تریلرای بازی میشه به این نتیجه رسید
    اصلا یه جادوی خاصی داره این بازی 😉 😉
    یکی از خوبیای نسل ۸ که همیشه در ذهنمون میمونه اینه که doom در این نسل احیاء شد و به اوج خودش برگشت :yes: :yes:
    فقط این قیمتای لعنتی و سرسام آوره که یه مقدار مانع تجربه در اولین زمان ممکن میشه که امیدوارم همه بتونن بازی رو بگیرن و لذت ببرن :heart: :heart:
    هنوزم سرم با نسخه ۲۰۱۶ گرمه خسته نمیشم اصلا ازش یعنی اگر صبح تا شب بکوب بازی کنم بازم برام کمه :laugh: :laugh:

  • دلم لک زده برا یه نمایش جدید :inlove:

کارگردان بازی Doom Eternal از دلایل عدم وجود حالت Deathmatch می‌گوید - گیمفا