علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا

علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن

مهرداد آهاز
۱۲:۱۵ ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا

همان‌طور که مطلع هستید، بازی The Last of Us Part 2 قرار است بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی استویدیوی ناتی داگ (Naughty Dog) باشد و آن‌قدر این عنوان بزرگ است که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا آن را در دو دیسک مجزا منتشر کنند. کارگردان بازی یاد شده یعنی نیل دراکمن نیز از قبل اعلام کرده است که نمایش‌های این بازی، تاکنون تنها بخش کوچکی از تجربه‌ی کلی آن است که محیط‌های باز به تصویر کشیده شده در این ویدئوها، نوید یک عنوان جهان باز را حداقل در منطقه‌ی سیاتل (Seattle) می‌دهد. اکنون نیل دراکمن، این فرض را شفاف‌سازی کرده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

درست است که این بازی محیط‌های بازی را ارائه خواهد کرد ولی هم‌چنان یک عنوان خطی و سنتی خواهد بود. نیل دراکمن طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری IGN، درباره‌ی ساختار و بزرگ بودن این بازی توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت که طولانی بودن مدت زمان این بازی، به سرعت روند پیش‌روی آن آسیبی نخواهد زد و طرفداران هم‌چنان می‌توانند انتظار روندی مشابه با نسخه‌ی اول را از آن داشته باشند. وی در این خصوص توضیح داد:

این بازی سرعت روندی مشابه با نسخه‌ی اول را خواهد داشت. شما به ماجراجویی احساسی، دیوانه‌وار و دل‌خراش راهی خواهید شد که شامل تنش زیاد و لحظات آرام‌، احساسی‌ و درگیرکننده‌تر خواهد بود. موضوعات یاد شده در تمام طول ماجراجویی شما پخش شده است.

جها بازی بزرگتر خواهد بود و بازی‌بازان می‌توانند به اکتشاف در محیط و پیش‌روی با سرعت روند دلخواه خود بپردازند. همچنین، این بازی دارای صحنه‌های از پیش تعیین شده‌ی زیادی به مانند عناوین گذشته‌ی استودیوی ناتی داگ خواهد بود؛ که به نوعی امضای این استودیو تلقی می‌شود. وی در این خصوص توضیح داد:

بر اساس قرار داشتن بازی‌بازان در بخش‌هایی از داستان The Last of Us Part 2، ما محیط‌های بازی را بزرگتر می‌کنیم و گزینه‌های اختیاری را پیش روی آن‌ها به منظور اکتشاف و پیدا کردن داستان‌های فرعی، قرار خواهیم داد. همچنین شما می‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید و مستقیما عازم هدف اصلی خود شوید. اما در چنین لحظاتی از بازی، تنش زیادی را احساس نخواهید کرد و در جایی که تنش بازی را افزایش می‌دهیم، همه چیز کوچکتر خواهد شد. شما در چنین لحظاتی، یک اتفاق از پیش تعیین شده‌ی جذاب را به مانند عناوین گذشته‌ی ناتی داگ تجربه خواهید کرد و من ایمان دارم که ما می‌توانیم هر دوی لحظات یاد شده را بسته به نوع داستان، ایجاد کنیم.

بر اساس صحبت‌های وی، رویکرد جهان باز ساختن این بازی مناسب عناوینی به مانند مجموعه‌ی The Last of Us نیست؛ چراکه ممکن است تنش زیادی را از دست دهند. وی در این خصوص اظهار داشت:

بر خلاف عناوین جهان باز که بایستی همواره محیط‌های بازی را داشته باشند، این ساختار مناسب بازی‌هایی به مانند مجموعه‌ی The Last of Us نیست؛ چراکه تنش زیادی از دست می‌رود. اگر من قرار است که شخصتی را فورا در بازی نجات دهم و این بازی به من بگوید که تو می‌توانی این شخصیت را نجات دهی و هم‌زمان نیز میتوانی ۱۰ ماموریت فرعی را به پایان رسانی، به معنی از دست رفتن تنش است.

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ جمعه، ۲ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به منظور مطلع شدن از عوامل محبوبیت این مجموعه، مقاله‌ی آن تحت عنوان وجه تمایز ناتی‌داگ | عواملی که باعث موفقیت و محبوبیت بازی The last of Usشدند را از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عالی بود قسمتی که میگه وقتی میخوای کسیو نجات بدی نباید ۱۰تا مرحله فرعی دیگه هم داشته باشی.
    بازی به شدت بزرگ شده محیطای گوناگون داره فصل های گوناگون داره
    چقدر منتظر اون شخصیتای شرقی هستم ببینم نقششون چیه.
    اون زن چکش به دست کیه قابل بازی هست نیست و هزار جور سوال دیگه
    الی چرا الوده نمیشه
    مانانش گیه
    باباش کیه

      • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

        من قبلا فرضیه م رو گفتم. حس می کنم اون زن چکش به دست یا همسر جوئل هست(نمی خواست در مورد همسرش تو قسمت اول به الی بگه) یا خواهر الی(آمریکن داترز).
        قبلا یه خبری اومده بود تو بازی می تونی بعضی از افراد رو تصمیم بگیری که بکشی یا نکشی! نمیدونم این ربطی به حرف دراکمن داره یا نه!

        • Clara گفت:

          هرکی که هست قطعا جزو اون فرقه مذهبی خاص نیست پس یا firefly یا جزو هانتر ها ( دار ودسته دیوید) یا از اعضای گروه تامی ه
          من حدسم رو firefly ه چون اولا تو گروه هانتر ها زنی ندیدیم و ثانیا برای اعضای گروه تامی چنین زن ورزیده و جنگجویی یه کم دور از تصوراته
          اگه از گروه فایر فلای باشه پس قطعا با مارلین همکار بوده یا حداقل براش یه دوست قابل توجه بوده پس با مرگ مارلین میتونه دنبال انتقام باشه یعنی joel.
          حالا اگه به فرض اون فرد آنا یا مادر الی باشه دیگه رابطه ش میدونیم با مارلین چقدر خوب بوده که دختر ش رو سپرده بهش و ممکنه فقط ممکنه تو لحظه ای از داستان الی بین مادر خودش یا جول یکی رو انتخاب کنه…… حتی فکر کردن بهش هم تن آدم رو میلرزونه……
          در هرحالت دراکمن نشون داده چه سناریو پردازی قوی برای بازی هاش در نظر گرفته و مطمئنم صحنه های حماسی احساسی زیادی داریم

        • داداش دقیقا با نظرت موافقم،،اون زن مرموز(همون که بدنش عضلانی) به طور حتم ارتباط خیلی نزدیکی ، با جول یا الی داره،ولی فرض اینکه همون مادر الی باشه احتمالش بیشتره،
          در هرصورت اصلا دوست ندارم که بازی با کشته شدن جول تموم بشه،

          • سلام عباس جان…متاسفانه چند روزی نبودم ولی اخبار لستو دنبال میکردم…اما نظر نتونستم بدم…در مورد خبر واقعا کار درستی کردن و غیر از این بود به ناتی داگ شک میکردم…در مورد اون خانم…فرضیه من این هست که ما زمانی باهاش آشنا میشیم که واسه نجات جونش به کمپ تامی پناه میبره و بعد از پیچشهای داستانی مثلا متوجه میشه که الی دخترش هست اما این موضوع رو عنوان نمیکنه با الی و به جاش به جوول میگه…
            به هر حال به نظر من از این مثلث که ۲تاش خیلی واسه ما مهم هستن…یکیشون میمیره یا به دست خودی یا فداکاری و یکی دیگه ناپدید میشه….
            (نظر من اولی آنا دومی جوول)
            اما عباس جان تصور لذت بردن از لست بعد از دث غیر قابل توصیف هست…

    • منم باهاش موافقم
      یه مقایسه بین تنش و استرس اویل ویتن یک و دو این حرف دراکمن را اثبات می کنه.
      خیلی بازیا تنش بالایی می طلبن که لازمه اش محیط بسته هست.
      توی اواخر تریلر قبل جایی که الی باید با ۳ نفر بجنگه را ببینید که محیط بسته هست و الی فقط داره با ۳ نفر می جنگه نه یه لشگر ادم مجهز.
      ببینید چه هیجان و استرسی داره اون صحنه.
      خلاصه این حرفای دراکمن نشون میده که خوب میدونه چی رو باید چطور بسازه.
      امیدوارم پایان خاطره انگیزی برای بازی رقم بخوره و ….
      این نسخه با اقتدار کامل پرچم را بالا ببره.

    • SARDSIDERS گفت:

      نه مخالفم،واچ داگز ۱ با اینکه جهان باز بود وقتی لحظات به شدت تنش زا میشد مثلا بعد از مرگ کلارا،اجازه ی انجام ماموریت فرعی داده نمیشد و هیچ موزیک شادی هم در بازی پخش نمیشد مگر اینکه مرحله اصلی بعد از اون رو میرفتی

      • Clara گفت:

        هرچند کاشکی یه اسپویل میزدی ولی اینو ببین مثلا سر نجات نیکی یا جک تو میتونی بری همینجوری تو شهر قدم بزنی و هیچ اتفاقی هم نیفته بعد مرگ کلارا هم تا جایی که یادمه ساید میشد رفت و اون موزیک Clara theme هم تموم میشد

    • blackcity گفت:

      THELASTOFUS_IRAN
      اینکه الی چرا آلوده نمیشه رو تو سری ۱ش نشون داد !
      پیشنهاد میکنم یه بار دیگه بازی کنی !!

      • نه داداش نمیگه دلیلش چیه فقط میگن این آلوده نمیشه خوب چرا آلوده نمیشه

        • Clara گفت:

          The doctors tell me that the cordyceps, the growth inside her, has somehow mutated. It’s why she’s immune. Once they remove it, they’ll
          be able to reverse-engineer a vaccine. A vaccine
          دکترا به من میگن که بند ناف ( منظور همون میسلیوم و هایف های قارچ که رشته ای ن ببخشید قارچ شناسی شد! یه واحد داریم این ترم! ) که داخلش رشد کردند به نحوی جهش یافته شدند این دلیل اینکه نسبت به بیماری ایمنه وقتی اونو جدا کنند میتونن با مهندسی معکوس یه واکسن درست کنند یه واکسن…….
          بعد ش جول بهش میگه که ولی اون در سرتاسر مغزه و مارلین هم تایید میکنه و……….

  • mahdi.r گفت:

    ببین چه وضعی شده که طرف نخواد بازی openworld بسازه باید بیاد جواب پس بده
    دوستان این چند وقته نظرات پست های لست افتضاح شده به دوستان مذهبی مون بگم این بحث خیلی طول میکشه و هر دوطرف بحث حرفی برای گفتن دارن ولی جای این بحثا تو گیمفا نیست و این کارتون فقط بخش نظراتو خراب میکنه من خودم از بودن این چیزا تو بازی لذت نمیبرم ولی این قضیه بازی رو برام خراب نخواهد کرد مطمئن باشید نه شما با انجام این بازی تغییری درت ایجاد میصه نه اونی که ابن مشکلو داره تو رفتارش تغییری پیدا میشه فقط دارید بازی رو برای خودتون خراب میکنین لطفا این بحثارو تموم کنید یا یه گروه تو تلگرام بزنید برید اونجا بحث کنید هرچند که به نتیجه ای هم هیچکدوم از دوطرف نمیرسن چون هنوزم دنیا به نتیجه ای نرسیده پس لطفا خودتونو خسته نکنین و پستا این بازی رو به گند نکشین ممنون

    • :rotfl:
      :yes: :yes: :yes:
      حرف حسابه ..
      ولی هیچ کس نباید به کس دیگه توهین کنه بعضیا اینو بفهمن ( مخصوصا کوچولوهای بددهن ) ما رو بسه .. پس توهین به همگان ممنوع
      ممنون آقا عباس

    • mahdi.r گفت:

      داداش من با شما هم نظرم ولی اینجا جااش نیست

    • ابوالفضل جان به جان خودم من از این که به شما ها توهین کردن بیشتر عصبانی شدم تا به خودم .. حرفایی که به آقای غزالی و اون دوستمون دراگون زدن هنوز کامنتاش هست .. یکی نیست بگه شما هایی که ادعای عالم رو دارید.. بلد نیستید بحث کنید چرا توهین می کنید ؟
      :rotfl: طرف هنوز وجود خدای یکتا رو شک داره بهش اومده به دینش انتقاد می کنه .. انکار خدا مثل اینه که روز انتشار لست ۲ بگی این دو دیسک از آسمان پرت شده پایین دراکمن کجا بود ؟ ناتی داگ کجا بود ؟ :laugh: تازه از اینم بدتره ..
      اونایی که به خالق شک دارن پیشنهاد می کنم کتاب اثبات وجود خدا – جان کلور مونسما ( John Clover Monsma)
      به روایت چهل دانشمند غربی رو مطالعه کنن بعد بیان افاضات بفرمایند ..
      بحثم نداریم با شما مادامی که احترام به عقاید هموطناتون رو یادتون نره ..

      • alireza0fa گفت:

        جا داره بنده هم چند کتاب معرفی کنم.

        ساعت ساز نابینا- ریچارد داوکینز، گیتی از هیچ- کراوس، پاسخهای کوتاه به پرسش‌های بزرگ- استیون هاوکینگ، از باکتری تا باخ- دنیل دنت، محاورات درباره دین طبیعی- هیوم، چرا مسیحی نیستم- راسل، مسائل فلسفه–راسل /در رد وجود خدا

        عدل الهی- شهید مطهری آزادی معنوی- شهید مطهری، اصول فلسفه و روش ریالیسم- علامه طباطبایی و شهید مطهری، اصول عقاید- آیت الله مصباح / در اثبات وجود خدا و حل شبهات آن

        نقادی عقل محض- کانت، اخلاق- اسپینوزا، تاملات- دکارت/ تعریف جدیدی از خدا

        «خوب است عزیزان بدانند که همانقدر دلیل برای پذیرفتن وجود خدا داریم، به همان اندازه هم دلیل برای رد وجود خدا داریم.»

        *میتوانید از کتاب سیر حکمت در اروپا- فروغی برای آشنایی با دکارت استفاده کنید.
        **میتوانید از کتاب مدخل فلسفه زیست تکاملی- دکتر خاتمی برای آشنایی با دنیل دنت استفاده کنید.
        ***خواندن این کتاب‌ها می‌تواند تاثیراتی عمیق بر زندگیتان بگذارد. خود دانید.

        • :laugh: :laugh: توحید شهید مطهری رم اضافه کن 😀
          دوست همیشه پایه من اینا همین کتابی که من معرفی کردمم نمیخونن شما فروشگاه باز کردی ؟
          :laugh: برای سقط الحاد آنتونی فلو بسه …
          در ضمن بحث نمی کنم با شما بعد از اون مسخره بازی ای که راه انداختید .. در پناه حق

          • alireza0fa گفت:

            خودت اضافه کردی :laugh:
            یه دونه کتاب توهم میاره. بقول شهید مطهری همه چیز کمش بهتر از هیچه. بجز علم 😀
            دربارهء باقی حرفت نظری ندارم جز همونی که اونجا گفتم.
            و اینکه مسخره بازی اسم خوبی نیست. صداش میکنن جدل. استفاده از حرفهای فرد مقابل برای رد کردن اونها و نشان دادن سستی شان.

      • Rr گفت:

        دقیقا امیررضا جان
        به خود آدم توهین کنن خیلی مشکل نیست ولی وقتی به دوستات توهین کنن حس بدی پیدا میکنی
        بهمم بگن x fan مهم نیست id psn هم دادم خودشون میتونن برن ببینن
        تنها چیزی که میتونم بت بگم اینه که امیدوارم همیشه در پناه حق باشی

    • mahdi.r گفت:

      احتمالا با عمم بودم گفتم اینجا جای این حرفا نیست
      دوما شما تو همین کامنتت به منو خیلی ها توهین کردی ولی بازم جاش اینجا نیست که جوابتو بدم هرچند که اگر جوابتو بدم هم فک نکنم بفهمی

      • طفلک فکر کرده الان میان می برنش .. اگه کسی بهت دست زد من اسممو عوض می کنم ترسو ..
        من اینقدر به اعتقاداتم ایمان دارم که خطر مباهله رو راحت به جون بخرم تو چی ؟ کی به دادت می رسه داروین یا مارکس ؟ :laugh: تو و همه اون عندیشمندایی که ازشون اسکی می ری یه تار موی حسین بن علی نمی شن ..
        اینو رم بگم یه مباهله ای که جدیدا بین یه شیعه و سنی رخ داد من در جریانش بودم ، سنی عزیز سکته زد .. گاهی می گیره گاهی نه ..
        من ۵ ساله گیمفام نظرات ۴ ۵ سال پیشم هست .. این طور نیست الان که بحث شده بیام ترسو
        تو الان اینجا خوف کردی شب مرگت حالت چجوره ؟ اونا مثل من مهربون نیستن بحث کنن می دونی که متفکر ؟! چون وقتت تموم شده اونجا

      • Rr گفت:

        Id psn بت بدم تا بفهمی ؟
        من با نسخه قبل لست زندگی کردم
        به خاطر همین دوست ندارم بازی مورد علاقم با این چیزای الکی آلوده بشه
        Id psn:abolfazl_gamer22

    • راستی سوژه جان اگر مردشی و پای اعتقادات اینستاگرامیت هستی من حاضرم باهات مباهله کنم .. قطعا شما که عقل کلی می دونی مباهله چیه .. چون معتقد به خدایی می گم .. اگر مردشی بسم الله و اگر نیستی دیگه تو سایت حرف رایگان نمی زنی از دین قبوله ؟
      اگر مردی بسم الله .. جواب ندی ترسویی .. قرار نیست همیشه بگیره پس نترس :laugh: :laugh:

    • تمومش کن :yes:
      تلو ۲ یک گیمه
      حالا یه عده میخوان بکوبنش از این مسیر ها وارد میشن

  • Godofwar0385 گفت:

    محیطاش شده تقریبا مثل گاد جدید سند باکس
    گیرز پنجم‌حدودا همین شکله

  • Clara گفت:

    یکی به نیل بگه آقا ما قبولت داریم نیاز نی همیشه جواب بدی میدونیم بهترین تصمیم ها رو میگیری ولی یه نکته خوشم اومد که یاد آوری شد:
    ((اگر من قرار است که شخصتی را فورا در بازی نجات دهم و این بازی به من بگوید که تو می‌توانی این شخصیت را نجات دهی و هم‌زمان نیز میتوانی ۱۰ ماموریت فرعی را به پایان رسانی، به معنی از دست رفتن تنش است.))
    این واقعا یکی از ضعف های جهان باز هاست خصوصا اونایی که توش مرگ و نجات فرد دیگه تو داستان هست
    خیلی خوب میشه بعضی ماموریت ها رو طوری طراحی کنن که انجام ساید کویست ها محدود بشن تا اون مرحله خاص بگذره

    • اره دقیقا
      ضعف جهانباز دور شدن مخاطب از داستانه
      تنها بازی که دیدم از لحاظ داستانی فعلا درستش کرده بتمنه که اونم بالای ۴۰ ساعت تو شب گیمپلی داره
      کلا چون ذات جهانباز ازادیه نمیشه کسیو مجبور کرد حتما باید این مرحله رو بری

  • Gray Fox گفت:

    وقتی شاکله اصلی بازی روایت داستان با یه گیمپلی درگیرکننده وضرب اهنگ طوفانی باشه،اشتباه محضه بازی روجهان بازکنه،همون بهتر که نیست.

  • Dragon 313 گفت:

    ما اصلا به این بازی نگاه یک عنوان خطی با کیفیت و پر جزئیات و با فیزیک عالی رو داریم،مشخصه اگر لست جهان باز باشد اصلا نمیشود یعنی همین مونده لست جهان باز بشه لست ۱ یکی از بهترین تجربه های بنده بوده اصلا امکان نداره لست سند باکس بشه.دوستانی که تجربه کردند میدانند اون مرحله ای بود که با ۲ برادر همراه میشدیم که می رفتیم خونه هارو می گشتیم.همون طور ولی یکم با جزئیات بیشتر.

  • WAYNE گفت:

    نیل دراکمن یه لطفی کن برو به جهنم با این بازی ساختنت اسرائیلیه تجاوزگر

    • Hala madrid گفت:

      اولا اینکه وقتی دولت یه کشور یه کاری میکنه ربطی به شهروندان و مردم اون کشور نداره
      دوما اینکه اسرائیل فلسطینو اشغال کرده به ما چه؟!نه ناموسا به ماچه؟
      ما همه جا باید فضولی کنیم؟هرموقع ایرانو اشغال کردن بهشون گیر بده.مردم کشور خودمون دارن به…میرن شما نگران مردم فلسطینی؟ 😕
      تایید لطفا :rose:

      • Dragon 313 گفت:

        سلام به آراد عزیز.یه نکته به شما بگم فلسطین اشغالی و نه اسرائیل تنها کشوری است که نه تنها ما با دولتش مشکل داریم بلکه با مردمش هم مشکل داریم چون اونها غاصب هستند.و بنده نکته های مثبت بازی رو یه کنار میذارم و نکته های منفی رو در جای خودش بررسی میکنم و به آن اهمیت میدهم.و ریشه مشکلی ما هم از لحاظ دین و آرمان های ما هست و هم از نظر دولتی و غیر موارد معنوی و اخلاقی.

        • maravess گفت:

          آقایان wayne و dragon313
          فقط دو نکته :
          – طرز فکر شما و امثال شما که البته خوشبختانه در اقلیت هستید و هر روز هم کوچیکتر میشید داره باعث نابودی کشور میشه.
          – هیچ وقت در مورد افکارتون از ”ما” استفاده نکنید. شما خیلی تنهایید

  • alireza0fa گفت:

    بعضی صحنه های تریلر در حد فیلم‌های هالیوودی جذاب و درگیر کننده بود.

  • اصلی ترین عامل “تنش” هست که همچین داستانی بهش احتیاج داره…..هر کسی را بهر کاری ساختند یکی تخصصش توی اوپن ورلده یکی هم توی محیط خطی…هر دو به جای خودش عالیه

  • Uncle Broom گفت:

    حیف مراجع تقلید بازیو حرام اعلام کردن وگرنه روز عرضه میزدم 🙁

  • kamyyy گفت:

    شخصا از بازی های جهان باز خوشم نمیاد . خطی داستان محور غنی ترجیح می دهم. جهان باز کسل کننده هست

  • PC-Gamer گفت:

    همیشه میام سر میزنم ولی از بس قسمت نظرات بچه بازی شده که ادم دلش نمیاد نظر بده
    بحثای الکی و بیهوده
    اصلا با این جملات که اقای دراکمن درباره ماموریت ها موافق نیستم به هر حال سونی هنوز همون سبک قدیمی رو داره پیش میبره و اون همونی هست که اقا دراکن گفتن اونم خطی بودن داستان بازی که باعث میشه بازیکن شور هیجان رو از صفر به صد برسونه و همین شگرد باعث بشه بازیکن با اون شور و ذوقی که از بازی بهش منتقل شده رو دوباره منتقل کنه به سازنده و اون تعریف و تمجیده ….
    به هر حال از اونجایی بازی بخش آنلاین هم نداره باید دید که واقعا ارزش ۷۰ یورو یا ۶۰ دلار رو داره یا نه
    از اونجایی هم که من فن هیچ بازی و پلتی نیستم بیشتر برای پولی که خرج میکنم ارزش قاعل هستم نه چیز دیگه بازی ارزش داشت میگیرم بازی میکنم نداشت میشینم فیلم میبینم به همین سادگی

  • AmirtheGRB گفت:

    راس میگه جهان باز ساختن قوانین خودشو داره. تلو و آنچارتد هیچوقت نمبتونن جهان باز بشن. خروجی با موفقیت سابق به دست نمیاد

  • Hala madrid گفت:

    دوستان الان این یعنی تو بازی مراحل فرفی هست؟ 😯 :inlove: :drool:

  • اگه این بشر یه تصمیم درست گرفته باشه همینه که این بازی رو جهان باز نکرده خیلی از بازیا الکی جهان باز شدنو با کله سقوط کردن مثل بازیهای یوبیسافت یا مترو….. بازی کوجیما هم با چیزایی که ازش دیدیم احتمالا بره پیش یوبیو مترو….

  • pc and ps4 گفت:

    گل گفت دراکمن.واقعا به نظرم جاهای حساس‌بازی خیلی مسخرست حتی بتونی بری مراحل فرعی.اما محیطا امیدوارم خیلی بزرگ نباشه و حالت خطی بودن بازی رو رعایت کنه چون لذت و کیفیت بیشتری داره

  • mo1234 گفت:

    بابا بس کنین دیگه عین این ندید بدیدا همش به به چه چه میکنن

  • s3me گفت:

    از بازی های جهان باز خوشم نمیاد فقط زمان بازی زیاد میشه حوصله سر بره بازی های خطی جذاب ترن

  • VAHID.B گفت:

    لعنت بر شیطون…چند بار میخاستم پیش خرید کنم…پشیمون شدم…!؟؟
    معلوم نیست،اسفندماه قیمت بازی چند میشه؟بالا میره پایین میاد…؟

  • منم یه دلیل بیارم درسته جهان باز بودن شاید براش خوب باشه ولی برای یه بازی که به قول تمام کسانی که بازیش کردن و سازنده ها داستان مهم ترین قسمتشه و تمام تمرکز و حواس خودشون رو میزارن روش تا بهترین تجربه رو به ارمغان بیارن و هزار دلیل دیگه یه عنوان خطی خیلی بهتره متوجه میشید حتی یه عنوان خطی که محیط های بزرگ تری داره درست مثل همین (که حتی تو نمایشا هم دیدیم و به نظر میرسید محیط های بزرگی داره) درست مثل همین بازی خیلی بهتره میتونن در کنار اراعه دادن یه تجربه داستانی بسیار عالی و غنی تعدادی مراحل فرعی و کلی گشت و گزار سرگرم کننده رو هم قرار بدن

  • همین قدر بهت بگم اولین کسی که پرواز کرد اون داداشا نبودن هزار سال قبلش یه مسلمون ممکنش کرد .. حالا درسته که جراحت بدی برداشت ولی رکورد دست اونه .. تو یه مستند خارجی دیدم برو ببین ..
    خناس جان ! غرب تا حالا سه تا دوره داشته .. در دوره دومشون اون چند صد سالی که تو جهل مطلق بودن و مسلمونا داشتن در علم و اختراع و فلسفه و شعر و فنون و هنر ترقی می کردنو چرا نمی گی ؟ الان که با چپاول من و تو و آفریقا و بومیای آمریکا دارن دور بر می دارن تو متوجه پیشرفتشون شدی شدی ؟ تو تاریخ تمدن ویل دورانت به این اعتراف کرده ..
    من نمی گم غرب بد است بر عکس تو که می گی ما بدیم اتفاقا نکات مثبت خوبی داره .. ولی تو باید متعادل باشی همه رو ببینی ولی نیستی

  • اضافه کنم به صحبتای داش محمد : افتخار می کنم تو کشوری هستم که وزارت دفاع داره نه وزارت جنگ ..

  • GERALT گفت:

    درود بر همه گیمفایی ها و ناتی داگ بزرگ هیچ وقت اصول خودشون رو زیر پا نمیذارن

  • ای بابا میبایست جهان باز میساختنش

علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا
علت جهان باز نبودن بازی The Last of Us Part 2 از زبان نیل دراکمن - گیمفا