تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا

تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد

آرین مرادی
۱۵:۱۵ ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا

به واسطه‌ی روز شیوع (Outbreak Day)، قرار است که پوسته‌ی جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 به صورت رایگان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

برای هواداران پلی‌استیشن و مخصوصا طرفداران بازی The Last of Us، روز ۲۶ سپتامبر یک روز خاص است. روزی به شدت به یادماندنی ولی تلخ. روزی که در بازی شاهد شیوع ویروس کشنده‌ی مشهور این سری بودیم و تمام اتفاقات روایت شده در نسخه‌ی اول، از همین روز شروع شدند. در حقیقت، اگر ۲۶ سپتامبر یک روز عادی بودی، هیچ‌گاه جوئل و الی همدیگر را ملاقات نمی‌کردند، هیچ‌گاه تس جان خود را برای نجات این دو فدا نمی‌کرد، شاهد شکل‌گیری احساس بین جوئل و الی نبودیم و هزاران اتفاق خاطره‌انگیز دیگری که در ذهن ما اکنون در حال نقش بستن است، رخ نمی‌داد.

به همین مناسبت، سونی یک تصویر پس‌زمینه‌ی زیبا به صورت رایگان برای کاربران پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار داده است. پس‌زمینه‌ی کلی این پوسته حالتی سیاه و سفید دارد که هر چه بیشتر، غم و اندوه پشت این سری و این روز را مشخص می‌کند. در قسمت زیر می‌توانید ویدئویی از این مورد را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ویدئو 

این بازی در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸) و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در اینجا مشاهده کنید. همچنین تصاویری زیبا و خیره‌کننده از این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو به تازگی منتشر شده است که شما می‌توانید این تصاویر را در این خبر مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا
تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    چه آهنگ جالبی روی تم گذاشتن
    ولی کاش عکس تیتر رو تبدیل به تم میکردن .. به نظرم قشنگتر بود

  • الآن چک کردم فعلا روی اکانت های ریجن آمریکا نیومده ولی به هر حال دم ناتی گرم بخاطر این کارش
    گرچه هیچی برای من تم گیم آف ترونز نمیشه

  • postman گفت:

    چه موزیکی روش داره لامصب. گوستاوو میخواد بترکونه ظاهرا

    • postman گفت:

      آقا بذارید من الان که پست در مورد لست هست حرفم رو بزنم. خطاب به همه افرادی که اینجا دارن جا نماز آب میکشن واسه ما در مورد الی و گرایشش و در کل در مورد این بازی.
      داداش/خواهر من که خیلی ادعات میشه و الان داری امر به معروف نهی از منکر میکنی:
      ۱٫ ویندوز کامپیوترت اوریجیناله؟
      ۲٫ تک تک بازیهایی که توی عمرت بازی کردی اوریجینال بوده و حق سازنده و ناشر رو پرداخت کردی؟
      ۳٫ توی عمرت حتی یک دونه بازی کرکی نزدی؟
      ۴٫ از این مرحله گذشتی، الان گرافیک و کیفیت بازیها به قدر کافی بالا هست که صحنه‌های جنسی و معاشقه داخلشون کاملا تحریک کننده باشه و بتونن شما رو به گناه بندازن.
      ۵٫ از این مرحله هم گذشتی. تمام چیزای عمرت هم اورجینال خریدی (زارت). به احتمال ۹۹ درصد پولی که شما بابت خرید این محصولات پرداخت کردی به یه طریقی بخشیش یا همش از بازار آمریکا عبور کرده و به آمریکا که حامی اسرائیل و رژیم صهیونیستی هست کمک شده. پس با توجه به این مساله طبق رساله تک تک مراجع تقلید این خرید‌های شما حرام بوده و تک تکشون گناه بوده.
      ۶٫ همه اینا رو در مورد تک تک فیلمهای خارجی که دیدی دوباره با خودت مرور کن.
      ۷٫ در مورد وسایل برقی خونت که اکثرا آمریکایی هستن یا اروپایی هم وضعیت همینه. چون به هر حال اروپا هم با آمریکا رفیقه. آمریکا هم با یهودیا رفیقه.
      ۸٫ گوشی که دستته و داری کامنت من رو باهاش میخونی هم حداقل یه بخشی از پولی که براش میپردازی به آمریکا میره. هر برند خارجی که میخواد باشه.
      ۹٫ ادامه بدم؟
      ۱۰٫ حالا که به این مرحله رسیدی هی منبر برو واسمون. هی سعی کن بگی از ما بیشتر میفهمی و ما حالیمون نیست و گمراه دو عالمیم. هی جا نماز آب بکش.

  • ۲۶ سپتامبر در بازی(بازی که یه دنیا عشق) اتفاق تلخی افتاده…درسته کاراکترهای محبوبمون خیلی اذیت شدن..اما ما….مدیون این روز هستیم…چون یکی از مهمترین اتفاقات و بزرگترین و احساسیترین رابطه پدر دختری به وجود اومد….

  • OzHaN گفت:

    عالیه
    حرکات زیباییه واس مارکتینگ بازی
    اشنا کردن هرچه بیشتر مردم با لست

  • ark.ps4 گفت:

    حداقل ۲۰ ساعت مفید گیم‌پلی در انتطارمونه

  • ……Outbreak day
    نسخه اول بازی توی همون نیم ساعت اول به بازیباز میفهمونه که چقدر این دنیا بیرحمه….

  • کسی از هک جدید پلی استیشن خبری نداره

  • چه جیگری شده این الی بچه بود اول

  • BlackStone گفت:

    Tlou فراتر از یه بازی و سرگرمی هستش یه اثر هنریه که فقط باید ساعت ها روزها ماه ها بهش خیره بشی و تفکر کنی :inlove: :inlove:

  • sarafraz گفت:

    یکم اون متن وسطش گندس ولی عالیه تمش :inlove:

  • گوتی سال بعد که به گفته خیلی از منتقدای مشهور که بازیو دیدن لست میشه.
    مثلا روگیمر منتقدش میگه تقربیا از الان بهترین بازی سال بعد رو میشه انتخاب کرد اونم بعد ۳ ساعت تجربه لست اینو گفته.
    یکی دیگم گفته از الان ۱۰ هارو جلو اسم لست میشه دید.

    .
    .
    فقط این وسط دث یه حالی بده گوتی بشه دیگه ۳گانه ردیف شدس
    با
    گاد او وار
    دث استرندینگ
    لست
    .
    شایدم با سوشیما پوکر کرد سونی (:

  • Hala madrid گفت:

    دوستان میدونم خیلیاتون جزءبه‌جزء تریلر رو دیدین و تحلیلش کردین ولی اینجا یه سری تئوری هارو میگم واسه اونایی که به یه سری چیزا دقت نکردن(اگر یه جاهاییش با تئوری های شما تطابق نداشت به بزرگی خودتون ببخشین :rose:)
    اول از همه اینکه دینا به الی میگه”از ۱ تا ۱۰ به ب‌و‌س‌ی‌د‌ن دیشبمون چند میدی؟”که نشون میده اون سکانس از تریلر درست بعد از اون مهمونی بزرگ که تو E3 2018 نشون داده شد هست.تو سکانس بعدی میبینیم که کلی آدم در حال رفت و آمد هستن که نشون میده کمپ تامی تو این ۵ سال خیلی پیشرفت کرده.سه تا برج دیده‌بانی هم مشخصه،برق هم که کاملا تو چشم هست و نشون میده دیگه این کمپ برای برطرف کردن حداقل نیازهاش مثل برق و غذا به زحمت نمی افته.نور صفحه رو بیشتر کنید و تقریبا روی وسط تصویر زوم کنید،یه نفر رو میبینید که مشغول تکه تکه کردن بدن یه جانور مُرده هست که میشه این نتیجه رو گرفت که مردم تو کمپ شغل های مختلفی دارن اونجا تبدیل به یه شهرک شده.تو سکانس بعدی دینا هست که نشون میده منتظر الیه که بیاد پیشش پشت سر دینا هم قصابی کاملا مشخصه
    سکانس بعدش هم جسی پیداش میشه و میبینیم که یه سری از اعضای کمپ میرن واسه گشت زنی که به گروه های دو نفره تقسیم میشن.چند لحظه بعد تو تریلر الی یه گوزن رو میبینه که به طرز فجیعی سلاخی و تکه تکه شده و از خونی که روی برفا ریخته شده میشه فهمید که تازه است.مشخصه که کار یه حیوون بوده،حالا اینکه این حیوون چی بوده و infected بوده یا نه معلوم نیست ولی هر چی که هست تازه از اونجا رفته.سکانس بعدی هم میبینید الی ماسک زده و تفنگ رو به یه جایی که احتمالا توش پر از کلیکر و بقیه زامبی ها هست میگیره ولی بنظرم اونجا فقط کلیکر هست چون تو خیلی از بخش های نسخه اول دیدیم که کلیکر ها عمدتا تو دسته های چندتایی یه جا میموندن.چیزی که مهمه اینه که الی ماسک زده،این خودش دوتا احتمال داره.احتمال ضعیف تر اینه که این قارچ cordyceps پیشرفته تر شده و حتی الی که در برابرش مصون بود هم نیاز به ماسک داره،تئوری قوی تر اینه که الی ماسک زده و رو محل زخمش تتو زده چون نمیخواد بقیه راجع به مصون بودنش بفهمن چون اگر جای زخمشو ببینن ممکنه حرفش رو باور نکنن و بکشنش
    وقتی پرت میشه پایین صدای نفس نفس زدنش میاد و بعدشم دینا رو میبینیم که اسلحه رو سمت یه کلیکر که از قضا متوجه حضورشون شده میگیره ولی چرا شلیک نمیکنه؟!شاید هنوز شک داره که کلیکر از محل دقیقشون باخبر شده و میخواد صبرکنه تا وقتی کلیکر حمله کرد شلیک کنه.شایدم دلیل دیگه ای داره
    بعدشم که دینا گم میشه و الی دنبالش میگرده و یه کلبه وسط جنگل میبینه که چراغش هم روشنه پس میشه مطمئن بود یک یا چند نفر اونجا هستن.بعدشم الی وارد خونه میشه،از راه پله پایین میره و یه در و رد خون دیده میشه.شاید با خودتون بگید ممکنه اون خون دینا نباشه چون بنظر میاد خشک شده خون ولی به در دقت کنید که نور چراغ قوه الی افتاده روش؛به لبه پایین در دقت کنید میبینید یه مقدار خون روش هست.حالا اگر ما سرمای هوا رو هم در نظر بگیریم میشه گفت خون خشک شده ولی مسئله مهم تر اینه که اگر بر فرض مثال اون خون دینا بود و اونا رو زمین کشیدنش و بردنش تو اتاق چرا خون از رو پله ها شروع نمیشه؟بنظرم دینا داشته مقاومت میکرده از پله ها پرتش کردن پایین بیهوش شده بعد رو زمین کشیدنش و بردنش تو اتاق.الی در رو باز میکنه و یه چیزی توجه اش رو جلب مبکنه اونقدر که دیگه احتیاط رو میزاره کنار و یریع میخواد بره سمتش(به طرف راست و چپ نگاه نمیکنه تا از امن بودن اتاق مطمئن شه.بنظرم دیده که دارن دینا رو میبندن یا حتی دارن بهش تجاوز میکنن چون وقتی میره سمتش اسلحه رو سمت یه چیزی میگیره و به چهره اش دقت کنید میبینید خشمگین شده پس مطمئنا یکی رو دیده که داره با دینا یه کاری میکنه.با صورت زخمی و خونی که نشون میده کتکش زدن میگه please stop بعدم که صدای شلیک میاد الی با یه حالت بسیار ناراحت و غمگین داد میزنه no!!
    تو سکانس بعدی هم الی برهنه رو میبینیم که که رو کمرش اثر شکنجه هست.برمیگردیم به چندلحظه قبل که یکی با الی درگیر میشه.مسلما برای زمین‌گیر کردن یک نفر نمیزنن و کمرش بلکه میزنن تو شکمش ،صورتش یا پشت پاش که بیافته زمین.این که الی رو کمرش نشان زخم هست شاید یه دلیلش میتونه این باشه که بهش تجاوز شده.تو نسخه اول دیدیم که مردها تو این دنیای آخرالزمانی هم هنوز دنبال رابطه ج‌ن‌س‌ی هستن(نمونش دیوید لعنت الله علیه)اون ایستراگ تو آنچارتد ۴ رو یادتونه که پوستر یه زن بود که ماسک داشت و حامله بود و تو نگاهش میشد خشم رو دید؟تو این تریلر هم دیدیم الی ماسک زده و داستان بازی هم درباره انتقام الیه(ربطش بدین به چشمای خشمگین اون زنه تو پوستر).رنگ موهای اون زن و رنگ موهای الی هم تقریبا یکیه،یا اون زن رو پوستر الیه که حامله شده بر اثر تجاوز یا اینکه اون همون زن عضلانی چکش به دست تو تریلر دومه(که ظاهرا مادر الیه)
    تامی رو تو تریلر میبینیم که میخواد الی رو منصرف کنه.ولی چرا جوئل اینکارو نمیکنه؟اصلا جوئل چرا تو کمپ نیست؟!!صحبتای جسی و الی تو E3 پارسال یادتونه؟که به الی گفته بود”باباجونت(your old man تقریبا معنیش این میشه)دوباره اومد سراغم”و بعدشم گفت”خیلی جالبه که تا شیفت تو تموم میشه پیداش میشه”به نظر میاد الی و جوئل باهم بحثشون شده و الی نمیخواد جوئل رو ببینه ولی جوئل چون الی رو مثل دخترش دوست داره نمیخواد تو این راه خطرناک قدم برداره و از تامی میخواد منصرفش کنه.تامی به الی میگه”تو نمیدونی این گروه چقدر بزرگه وچجوری مسلح شدن.تامی از کجا راجع به این گروه اطلاعات داشت؟دوتا احتمال هست:۱-جوئل راجع به اونا اطلاعات داشت و به تامی اینارو گفت تا بتونه کاری کنه الی منصرف شه/۲-تامی قبلا عضو فایرفلایز بود.میدونیم که اونا با نیروهای نظامی ای که شهرها رو قرنطینه کرده بودن درگیر بودن،با هانتر ها هم تو بخش آنلاین میفهمیم درگیر بودن.اینکه این گروه که ظاهرا مذهبی هستن رو ما نمیبینیم تو نسخه اول یا راحع بهشون صحبت نمیشه دلیل بر این نیست که اون موقع اصلا وجود نداشتن.اگر فرض کنیم اون زن عضلانی مادر الی بوده و اون تریلر مربوط به سال های اولی بود که زامبی ها دنیا رو نابود کرده بودن میشه گفت اونا در زمان نسخه اول هم بودن ولی یه جای دیگه مشغول به یه کاری بودن.
    بعدشم که چندتا صحنه درگیری میبینم و بلوتر های زیبارو هم پیداشون میشه و بعدش یه سگ رو میبینیم.اولش شاید با توجه به حمله دیوانه وار اون سگ به الی با خومون بگیم سگه infected هست ولی سگه کاملا سالمه(از چهره اش معلومه)به بدنش یه چیز فلزی وصله که هرچقدر سعی کردم بفهمم چیه نتونستم چون سگه خیلی تکون میخورد ولی بنظرم یا اون گروه مذهبی(یا یه گروه دیگه که تو بازی هست و هنوز راجع بهشون چیزی گفته نشده)به بدن سگه یه جسم فلزی جلیقه مانند وصل کردن یا بهش بمب وصله(تو یه سری از بازی های اخیر هم دیدیم که به سگ ها بمب وصل میکنن و اونارو تعلیم میدن که برن سمت دشمنشون و بعد منفجر شن(کاملا عین یه عملیات انتحاری هست)که فکر کنم تئوری اول احتمالش بیشتر باشه
    آخر تریلر هم سلطان میاد و دهن الیو میگیره تا اون افراد تو ماشین متوجه حضور الی نشن.الی اولش سعی داره خودشو آزاد کنه ولی بعدش میفهمه اون جوئل هست(از روی دستاش فهمید جوئله :inlove:)و ازش میپرسه”اینجا چیکار میکنی؟!”جوئل هم میگه”فکر کردی میزارم تمام این کارارو تنهایی بکنی؟”از حالت چهره جوئل مشخصه دلش نمیخواد الکی با این آدما درگیر شه ولی فقط بخاطر اینکه نگران الیه اینکارو میکنه(از سر اجبار)
    در کل اینا تئوری های من بودن.ببخشید اگه کامل نبود و ببخشیو که خیلی طولانی شد :rose: 🙂 😀

    • Hala madrid گفت:

      دوستان ببخشید متن طولانی شد اشتباه تایپی هم زیاد شد :rose:
      “الی در رو باز میکنه و یه چیزی توجه اش رو جلب میکنه”
      “احتیاط رو میزاره کنار و سریع میخواد بره سمتش”
      “برای زمین‌گیر کردن یه نفر نمیزنن تو کمرش”
      “نمیخواد الی تو این راه خطرناک قدم برداره”
      “یا راجع بهشون صحبت نمیشه”
      “و ببخشید که خیلی طولانی شد”

    • dj eric گفت:

      خیلی خوب تحلیل کردی. منم اولش مونده بودم چرا کمر الی زخمیه الان از دلیلش مطمئن شدم. خوبه که ناتی داگ یک دلیل محکم برای انتقام و این قضایا درست کرده اگه قرار بود کل بازی فقط به خاطر دینا باشه زیاد جالب نمیشد.
      به نظر من اگه الی ضربه های احساسیه حتی از این هم بزرگتر بخوره (مثل مرگ جوئل :-(( یا بچش یا فهمیدن این که مادرش توسط جوئل کشته شده و…) داستان بازی از نسخه اول هم بهتر و ماندگارتر میشه.

    • داداش صحنه به صحنه ی تریلرو گفتی…با همشون موافقم فقط اونجایی که به دو گرو تقسیم‌میشن جسی هم اگه دقت کنین با دینا میره…پس جسی چی‌میشه…
      در مورد اون صحنه ای که میوفتن والی ماسک زده قطعا برای پنهان کردن این موضوع هست…توی نسخه ی اول یه جایی جوول به الی میگه هیچوقت رازتو به کسی نگو حتی عزیزات..در مورد شلیک نکردن دینا به نظرم دینا شوکه میشه از دیدن کلیکر..و نمیتونه شلیک کنه
      در مورد تجاوز …به نظرم هم الی هم دینا بهشون تجاوز میشه…ولی دینا میمیره ولی الی فرار میکنه(با تنی زخمی)اونجایی که الی رو زمین هست دو نفر الیو گرفتن…و تعدادی پیش دینا هستن..
      در مورد صحبت کردن تامی با الی به نظرم جوول هیچ چیزی به تامی نگفته…تامی الان عموی الی هست..و شاید عزیز باشه براش…چون جفتشون توو کمپ هستن و تامی از تصمیم الی با خبر میشه میره تا بگه که این گروه مذهبی خیلی‌خطرناکن…
      به نظرم هیچ کدوم از این موارد درست نباشه در مورد اون گروه…یعنی نه جوول اطلاعاتی اوورده برای تامی…نه تامی قبلا برای جایی کار میکرده…به نظرم تنها دلیلش آوازه ای هست که این گروه پیدا کردن…و تمامی مردم از بزرگی و کثیف بودنشون اطلاع دارن…در مورد یه موضوع که اشاره نشد و به نظرم بسیار مهم هست…لرزش دست الی هست که خیلی چیزا توو ذهن میاد…یکی فشار عصبی شدید…یکی به وجود اومدن بیماری مثل ام اس…ولی چیزی که فکر منو درگیر کرده این همون دستیه که گاز گرفته شده…زمانی که دست میلرزه به رگ ها دقت کنید…
      در مورد ما بقی چیزها از نظر من…من هم باهات هم عقیدم آراد جان
      ببخشید که طولانی شد

      • Hala madrid گفت:

        راجع به تامی یه تئوری دیگه اومد تو ذهنم که بنظرم این یکی از همشون درست تره:
        وقتی تامی سعی میکنه الی رو منصرف کنه و به قول معروف از اون گروه بترسونتش الی میگه”داری چی کار میکنی؟!”من بنظرم الی تامی رو دعوت میکنه به خونش تا تانی بهش راجع اون گروه یه سری اطلاعات بده ولی به جاش تامی سعی میکنه الی رو منصرف کنه و الی هم میگه داری چی کار میکنی؟!بنظرم بقیه همین جمله الی میشه”من تورو دعوتت کردم راجع بهشون بهم بگی تو بجاش داری منو منصرف میکنی؟!!”
        ممنونم از اینکه وقت گذاشتیو کامنتم رو خوندی امید جان :rose: :heart:

    • عالی بود ، خیلی دقیق و کامل تحلیل کردی
      ولی برای من یه سوالی هست
      اگه یادتون بیاد تو نسخه اول دی ال سی لفت بیهایند (خطر اسپویل ) اخرش دیدیم که هم الی هم دوستش ، رایلی زخمی شدن و با پیشنهاد رایلی تصمیم گرفتن که زنده بمونن ، اما ما هیچوقت لحظه مرگ رایلی رو ندیدیم ، خود الی هم تو بازی میگه بعد از اون قضیه من و دوستم از هم جدا شدیم(پایان اسپویل) من خودم احتمال میدم اون تیکه ای که گفتی الی یه چیزی رو میبینه و اونقدر مهم بوده که احتیاط رو فراموش میکنه ، بجای اینکه دینا باشه ، رایلی هست یا یه احتمال دیگه هم برای اون لحظه میدم اینه که نمیدونم شما رزیدنت اویل رولیشن دو رو بازی کرده باشید یا نه (بازم خطر اسپویل)اخرین مرحله ای که با کلر بازی میکنیم ، الکس وسکر رو میبینیم که سعی داشت با خودکشی کردنش کلر و مویرا رو بکشه(پایان اسپویل) من میگم ممکنه اونجا به عنوان مثال رییس یا یه والا مقام ادم بد ها(والا اسم دیگه ای به ذهنم نرسید جز آدم بد ها) خودشو بکشه که با کشته شدنش خیلی از اتفاقات ناگواری که ممکن بود بود پیش بیاد ، اتفاق بیوفتن و الی از ترس اون اتفاقات کلمه no رو داد زد(اگه دیده باشین اکثر فیلم و بازی ها موقعی که عزیزشون جلو چشماشون کشته میشه اگه کلمه no رو فریاد بکشن با حالت کش داری داد میکشن مثل noooooooooooooooo) اما الی کوتاه داد کشیدش
      بعد نکته بعدی این هم هست که اصلا شاید تو اون لحظه کسی کشته نمیشه !! و فقط برای شکنجه تیر توی پای طرف زدن!!
      لامصب نمیشه برای انتشارش صبر کرد

  • mehrdadPS گفت:

    گیمفای عزیز خبر رو پوشش بدین
    این و تو تویتر شرکت نایتی داگ گذاشتن

    Mark your calendars: #OutbreakDay kicks off tomorrow with media coverage of our The Last of Us Part II hands-on demo at 8am PT/11am ET/4pm CET, followed by the debut of all of our new Outbreak Day 2019 content an hour later at 9am PT! Don’t miss it.

  • sasuto گفت:

    اولین تریلری که از the last 2 پخش کردن همونی که گیتار میزنه به نظرم قیافه ی الی رو خیلی خوب در آورده بودن بعد عوضش کردن نمیدونم چرا . ای کاش عوض نمیکردن . الان هم خیلی قیافش خوبه یعنی خیلی نزدیک بچگی هاش هست یک جوری هست که واقعا گذر زمان رو تو صورتش احساس میکنی ولی باز به نظرم اون تریلر اولیه خیلی خوشگل تر بود

    • alireza0fa گفت:

      بنظرم تو این بازی، بیش از یک طراحی برای چهرهء الی داشته باشند. مثلن سه تا…

      الی سرد و جدی محسوب میشه. جلوی دینا سرد و مهربون. :lashes: موقع نجات دینا سرد و عصبانی، :reallyangry: بعد از گم شدن دینا سرد و بفکر کشتن همشون تا آخرین نفر. :pissedoff:

    • Hala madrid گفت:

      داداش خود دراکمن توضیح داد بعد E3 2018 که علت تغییر دادن چهره الی چی بود
      خلاصه اینکه اون چهره الی تو تریلر معرفی زیادی خشن بود تو سکانس های احساسی چندان خوب از آب در نمی اومد بخاطر همین تغییرش دادن

  • خیلی قشنگه
    لطفا لینک دانلود رو درست کنید

  • AC_Armn گفت:

    دوستانی که اکانتشون ریجن آمریکاست تم به این ریجنم اضافه شده برین دان کنین که خیلی زیباست!!!

تصویر پس‌زمینه‌ای از بازی The Last of Us Part 2 به مناسبت ۲۶ سپتامبر منتشر شد - گیمفا