David Cage: نویسندگی در ساخت بازی نقش حیاتی ایفا میکند!
نویسندگان بازیهای کامپیوتری که مسئولیت شکل دهی به تمامی جنبه های یک بازی را دارند برای ادامه ی رشد صنعت حیاتی میباشند. این نظر سازنده ی Heavy Rain میباشد.
رئیس Quantic Dream نویسنده، کارگردان و طراح اصلی آخرین اثر این شرکت، heavy rain، که برنده ی جوایز چندگانه BAFTA شد در مصاحبه با PlayStation Blog اعلام کرد تشویق افراد فوق العاده خلاق برای گرفتن سکان هدایت صنعت Game امری ضروری برای توسعه ی فرم هنری صنعت و رسیدن به معیار های مصرف کننده های بالغتر میباشد.
اگر صنعت بخواهد به بلوغ و بالندگی برسد باید در مورد احساسات و داستان هایی که برای اکثر مردم جذاب هستند صحبت کند نه اینکه فقط برای جوانان ۱۵ تا ۱۷ ساله که خیلی درگیر بازی میباشند جذاب باشد. بدون شک بازار بسیار بزرگتری برای صنعت Game مهیاست اگر با تفکرات صحیح به استقبال آن برویم.
بدون شک داستانی که توسط ۵۰ نفر نوشته شود خوب از آب در نمی آید. داستان میتواند احساسی باشد و یا بیانگر اتفاقات خصوصی در زندگی شخصیتان باشد که میخواهید آن را با دیگران قسمت کنید.
ما به نویسندگان نیاز داریم و بزرگتری مشکل آن است که به آنها اطمینان نداریم. در عوض به برنامه نویسان اعتماد میکنیم. نویسندگان از اینکه تفکراتشان برگشت داده شود میترسند. در حالیکه این صنعت باید به این تفکرات اهمیت بسیاری دهد.
لازم به ذکر است Heavy Rain جوایز بسیاری برای داستان، نو آوری فنی و موسیقی اصلی در مراسم سالانه BAFTA در لندن برنده شده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
به جمع تحریریه خوش اومدی محسن جان!
منتظر خبر های بعدیت هم هستیم! 😀
من هم حضور شما را به جمع گیمفایی ها تبریک میگم 😀