نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا

نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد

محسن رضوی فر
۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا

اخیرا شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده است که بر اساس برخی شواهد، به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد.

در توضیحات ثبت این نشان تجاری، نام Mafia در آن به چشم می‌خورد. با این حال تاکنون نسخه‌ی جدید بازی Mafia  به صورت رسمی تایید نشده است. جالب است که بدانید در سال ۲۰۱۷، استودیوی هنگر ۱۳ (Hangar 13)، سازنده‌ی بازی Mafia 3، به دو گروه تقسیم شد. یک تیم وظیفه‌ی کار برروی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بازی Mafia 3 را برعهده داشت و تیم دیگر، برروی یک پروژه‌ی جدید کار می‌کرد. طرح اولیه‌ی این بازی یک پیش‌زمینه داستانی در شهر لاس وگاس دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی بود. با این حال، این پروژه پس از مدتی لغو و تیم دوم کار برروی یک عنوان جدید را آغاز کرد. با توجه به اطلاعات جدید، این احتمال وجود دارد که تیم دوم استودیوی هنگر ۱۳ در حال کار برروی نسخه‌ی بعدی سری Mafia باشد.

بازی Mafia 3 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر گردید. اگرچه این بازی نتوانست از سوی منتقدان نقدها و امتیازات خوبی کسب کند، اما با این حال توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد و مجموعا ۵ میلیون نسخه از این عنوان در سراسر جهان به فروش رسید. با توجه به این آمار فروش، احتمال ساخت نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

نظر شما همراهان گیمفا در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا
نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    نسخه اول رو که همه ازش تعریف میکنن متاسفانه بازی نکردم ولی مافیا ۲ برام یکی از بهترین بازی هاست…نسخه سوم اما جزو بدترین ها! آخه مافیای کت و شلواری که با فیلم های گادفادر تو ذهن ما موندن چه نسبتی با یه گوریل انگوری سیاهپوست داره؟! نسخه سوم هم از لحاظ داستان و هم از لحاظ فنی برای من یه فاجعه بود!
    امیدوارم نسخه ۴ رو بسازن و مافیا رو برگردونن به دوران اوج :yes:

    • HEAVY SQUAD گفت:

      یاشار جان مافیا ۱ یکی از بهترینهای زمان خودش بود

      • Y PS گفت:

        من از دوستان زیادی همین فرمایش شما رو شنیدم
        حیف که زمان خودش بازی نکردم و بعدا هم دیگه نتونستم

        • MASOUD.PS4 گفت:

          داش شماره یک شو دوبله فارسی رفتم اقا چقدر محشر بود واقعا از کفت رفته.
          شماره ۲ که دیگه خودت میدونی.
          اما ۳ من باگان پلیش لذت بردم.
          اق بیخیال من موندم اخر سال چکار کنم که از ذوق فراوان سکته نکنم .
          اخه سایبرپانک ds و لست اف اس سلطان جهان اینارو قراره داشته باشیم و یک لذت جانانه ببریم و سال بعد هم که معلومه سال اخر کنسول مونه و اون سال رو هم با روح توشیما و دریمز و…………..حال کنیم.
          کلا یک سال و نیم دیگه وقت داریم دوستان بعدش دیگه برای کنسول ما نخواهد امد بازی .
          وخریدن کنسول نسل ۹ در ایران مثل خریدن میکرو زمان بچگی است که ۲ سال گریه کردم تا ۶ هزارتومان خریدن برام

    • postman گفت:

      نمیدونم چرا در مورد من دقیقا عکس این موضوع صادقه و از نسخه سوم خیلی خوشم اومد و اصلا با نسخه اول حال نکردم. منظورم از نظر گیمپلیه البته.

      • Shadowwarior22 گفت:

        من شدیدا با نسخه دوم زندگی کردم… لعنتی دلم میخواست فقط برم لباس جدید بخرم ! حیف دارم با گوشی تایپ میکنم و گرنه یه سری از اسکرین شاتامو میذاشتم قند تو دل گیمرای قدیمی آب بشه…
        بهرحال من به طرز وحشتناکی با نسخه سوم هم حال کردم و بعد از کرکی تموم کردن رفتم اصلش رو هم با تمام dlc ها از استیم خریدم ! اقا بسازید هرچه از سری مافیا رسد نکوست…

    • Vito Scaletta گفت:

      مافیا ۳ فقط به اعتبار مافیا ۲ و ۱ فروش خوبی داشت و از لحاظ گیمپلی و طراحی مراحل خیلی ضعیف بود و من رو ناامید کرد و خیلی ناقص بود. امیدوارم نسخه بعدی مثل مافیا ۲ خوب باشه با یه شهر جدید و شخصیت های جدید

  • Tommy Angelo گفت:

    فقط میخوام نسخه ریمیک مافیا ۱ باشه نه نسخه جدید

  • HEAVY SQUAD گفت:

    هنوز اون گند مافیا ۳ که به عنوان پر باگترین و بدترین بازی سال انتخاب شد پاک نشده که یکی دیگه جایگزینش بشه
    خداوکیلی نسخه اول و دوم چی بودن و سومی چی شد
    سکانسهای خاطره انگیز زیادی تو ۱ و ۲ داشتیم که یادشون بخیر

  • می تونم به جرئت بگم دیگه هیچ نسخه ای به پای یکش نمی رسه .. یه بازی افسانه ای بود حداقل برای من .. بالغ بر ۲۰ بار شاید تمومش کردم و این درحالیه که هیچ کدوم از نسخه های سری اساسین و حتی لست ۱ و .. نشده بیشتر از ۴ ۵ بار تموم کنم .. یکی از اولین بازیای زندگیم که همون اولا گرفتمش ..
    تام ،سام ، وینچنزو ، اونی که لنگ می زد ، سالیاری .. چه نوستالژی …
    باور کنید اگه یه بازسازی یا ریمیک یه همچین چیزی رو بسازن من اولین نفری هستم که می خرمش …

  • این خبر لذت بخش تر از خبر لست آف آس بود برام .. یعنی میشه

  • ما هم دلمون نسخه جدیدی از مافیا میخواد اما اینبار یه بازی بزرگ و درخور مافیا نمیگم قسمت قبلی بد بود خیر خیلی هم خوب بود ولی نه اونطور که باید میبود

  • Mgs4 گفت:

    ما فیا فقط مافیای۲ نه این جدیدی الکی ها

  • ERFAN103079 گفت:

    آقا مافیا ۳ یکی جز یکی از بهترین نسخه ها بعد از ۲ هستش هم داستانش عالی بود هم گیم پلی عالی داشت و فقط مشکلات فنی و اف فریم متعدد داشت ولی هسته اصلی بازی عالی ساخته شده بود کاش تو نسخه بعدی ادامه همین شخصیت لینکون یا ویتو یا یکی مثل همین نسخه سه که کنارش شخصیت های ۲ و ۳ رو هم ببینیم :laugh: :yes:

  • واقعا بهترین گان پلی رو داشت که تجربه کردم، البته uncharted 4 هم خوب بود ولی این بازی گان پلیش یه چیز دیگه بود واسم، مخصوصا انیمیشن های واقعی کشته شدن و زخمی شدم دشمنا، تو نسل بعد همین هسته گیم پلی رو نگه دارن و فقط رو مشکلات گرافیکی و باگ ها کار کنن دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره :yes:

  • فرشاد گفت:

    مافیا ۳ که واقعا خسته کننده بود مراحلش و هوش مصنوعی به هوش الاغ ۳ تا سور زده بود اما در بعضی جهات بد نبود مثل کشتن آدما وگرنه از هر نظر خزعبل بود واقعا خسته شدم وقتی تمومش کردم اصلا رو شخصیت پردازی ها کار نشده بود تا میرسیدیم به پخش زمین بین کاساندرا و ویتو و برک کافی بود مثلا به ویتو بدیم زمین رو صدا اون ۲ تا در میومد که این آیتم کلا مسخره بازی بود ماشین های بازی هم که قابلیت سیو تو گاراژ نداشت آخر بازی هم ۲ تا پایان داشت که من تو شهر موندم تخت پادشاهی رو نه به صورت تکی بلکه گروهی مدیریتش کردم حالا اونایی که رفتن از شهر نمیدونم چی میشه ولی اگه بخوان ادامه بازی رو بر اساس موندن لینکلن بسازن قابل انجام چون آخر بازی هم لئو گالانته رو نشون میدن که هنوز زنده اس هم جویی که شده راننده اش حتا یه خط هم دیالوگ نمیگه خلاصه اش کنم مافیا بعد از نسخه ۲ مرد نسخه های بعدی شاید اسم مافیا رو یدک بکشن ولی هیچ چیزی از نسخه های قدیمی به ارث نبردن هنگر ۱۳ فقط واسه طولانی کردن مافیا ۳ بیخودی کلی مراحل فرعی گذاشته بود تنها نکته مثبت بازی جمع کردن مجله های پ.ل.ی ب.و.ی بود در کل موسیقی های بازی و ماشین های بازی بود که بیشتر باعث شدن مافیا ۳ رو تموم کنم

  • ehsan M گفت:

    ایشالا یه گیم پلی و فیزیک واقعی و کنترل سنگین برای ماشینها و انیمیشنها داشته باشه

  • nightcrawller گفت:

    مافیا ۱ با اون دوبله فوق العاده بود گیم پلی بازی واقعا عالی بود و داستان بازی هم حرف نداشت عالی بود. نسخه دوم هم با اینکه حال هوای نسخه اول رو نداشت اما بازم با یه داستان گیرا و جذاب و یه گیم پلی خیلی خوب تجربه فوق العاده ای بود. سکانس اخر بازی با اون اهنگش :inlove: متاسفانه نسخه سوم رو نتونستم تجربه کنم ولی به نظرم باید برگردن به همون دوران و حال و هوای نسخه های اول و دوم. :inlove:

  • Vito scaletta گفت:

    ای جانم مافیا کجایی ویتو دلم برات یه ذره شده.خیلی ممنون اقای رضوی فر واقعا خوشحال شدم اسم مافیا رو دیدم چند لحظه قلبم ایستاد به زور تونستم همین کامنت رو بنویسم خدا کنه مافیا دوباره به اون اوج خودش برگرده

  • Vito scaletta گفت:

    http://23.237.126.42/ost/mafia-2/zkvgdmqq/332_charles_holley_-_rave_on-fresh.mp3 /اینم هم یکی از اهنگ های شاهکار مافیا ۲ برای شما.گوش کردن به این اهنگ ها روح منو شفا میده

  • majidam گفت:

    خبر بسیار خوبیه امیدوارم واقعیت داشته باشه اما همون اشتباهات مافیا ۳ رو تکرار نکنن و به سبک بازیشون وفادار باشن که در مافیا ۳ اصلا وفادار نبودن و حس مافیایی بهت دست نمیداد و بهتره ساخت مافیا در اختیار استودیویی بزارن که مافیا ۲ رو ساخت که اوج هنر و طراحی توش موج میزد تو رو به دوران قدیم و کلاسیک میبرد با محیط قدیمی و ماشینها قدیمی و اهنگهای قدیمی و کلاسیک و لباسهای بسیار شیک و قدیمی یعنی مافیا ۲ در زمان خودش شاید در این زمان بشه اشکالاتی ازش گرفت چون بازیا پیشرفت کردن اما در زمان خودش بازی مافیا دو نسبت به سایر بازی ها مشکلاتش کمتر بود فقط و فقط به نظرم خیلیا خیلی از گیمرها دوست داشتن بازی طولانیتر باشه بازی به اندازه ی طولانی هست و نمیشه ازش ایراد گرفت اما خوب داستانش خیلی خوب بود گیمرها رو درگیر میکرد با مراحل متعدد و متفاوتش و اصلا گذر زمان رو حس نمیکردن از بس داستان و مراحل خوبی داشت همراه با گرافیک خیره کننده در زمان خود

  • مازیار گفت:

    نسخه دومش بهترین نسخه مافیا بود و یکی از بهترین گرافیکای بازیای جهان باز رو داشت

  • kamyyy گفت:

    شماره سه افتضاح بود . کسل کننده و طولانی

  • postman گفت:

    نسخه دوم که محشره.
    من نسخه اول رو چند روز پیش شروع کردم به بازی کردن. چون افتادم به جون بازیهای قدیمی و به قول معروف old school و خرد خرد دارم تجربشون میکنم.
    با هر معیاری با بازیهای دوران خودش که مقایسه میکنم گیمپلیش اصلا و ابدا خوب نیست. vice city هم همون سال اومد ولی اون هنوز هم حرف برای گفتن داره. در حالی که توی مافیا ۱ حتی عرضه نداشتن یه دوربین درست برای گیمپلی درست کنن. از وضعیت افتضاح مپ بازی و همچنین مینی مپش، چینش فاجعه بار دکمه‌ها روی کیبرد و پوستی که از آدم کنده میشه تا درست کنه جاشون رو، از روی قلتک نبودن گیمپلی که باعث میشه ذره ای نشه لذت برد هم دیگه نگم. تاکید میکنم که من دارم بازی رو با هم دوران های خودش مقایسه میکنم و اصلا نسبت به تجارب امروزی نمیسنجمش. مافیا ۱ به نظر من و برای من از نقطه‌ی گیمپلی یه بازی ماقبل نقده. چون حتی دیگه رقبت نکردم بیشتر از دو مرحله برم بازی رو. مشکل بازی چالش برانگیز بودن و واقعگرایی گیمپلیش نیست. روون نبودنشه. حتی بازیهای سولزبورن که دیگه انتهای چالش و سخت بودن هستن گیمپلی سر راستی دارن و چرخ دنده‌هاشون به درستی توی هم میچرخه. ولی من همچین چیزی رو توی گیمپلی مافیا ۱ حتی یک لحظه حس نکردم. خلاصه که بیخیال بازی شدم و رفتم داستان زیباشو جداگونه خوندم.

  • mhmteam گفت:

    به جرات میتونم بگم یکی از بهترین بازیهای عمرم بود مافیا
    نسخه ی ۱ و همون سالی که اومد بازی کردم و تا الان ۷٫۸ باری بازی کردم فوق العادست این نسخه
    نسخه ی ۲ ام خیلی خوب بود ولی ایرادی که داشت این بود که بازی یه مقدار کوتاه بود و فاقد مراحل جانبی بود
    نسخه ی ۳ به معنای واقعی افتضاح بود به قول معروف اصلا مافیا نبود معلوم بود سازنده هاش فقط میخواستن یچیزی شبیه جی تی ای در بیارن ولی بدجور خراب کرده بودن(بازی کاملا معلوم بود که ناقص اومده بازار بازی پتانسیل خوبی داشت ولی باید حداقل چند ماه تاخیر میخورد تا یکم بهتر شه اینا واسه سود بازی و سر وقت دادن گفتن با چندتا آپدیت درستش میکنیم ) اصلا تم مافیا نداشت بازی به غیر اون اون مشکلات عجیب غریب بازی که همه میدونن دیگه
    ولی من مافیا۳ رو نسخه ای که آپدیت داده بودنو اولین بار بازی کردم یعنی خیلی از اون مشکلاتی که دوستان میگن و من ندیدم به اضافه اینکه لباس و اینام اضافه شده بود من احتمال میدم خیلی از کسایی که نظر میدن همون نسخه ی اول پر عیبو بازی کردن و بازی و ول کردن هرچند منم که نسخه ی آپدیت و بازی کردم نتونستم بازی و تموم کنن نه بخطر ایرادات گرافیکی و فنی بخاطر مراحل مسخره ای که داشت همش باید میرفتی تو یه جا میزدی همه آدمارو میکشتی بعد اونجارو داغون میکردی تا لابه لای این مراحل فرعی مسخره دوتا ماموریت اصلی ام بهت میداد..این یکی از بدترین چیزایی بود که تو بازی وجود داشت یعنی برای اینکه بازی و طولانی کنن شمارو مجبور میکنن که ماموریت فرعی های مسخره و تکراری حوصله سر برو بری..شما حساب کن منی که عاشق مافیام و مافیا ۱ و ۲ رو باهم بالای ۱۰ بار رفتم مافیا ۳ رو حتی یبارم نتونستم تموم کنم به قدری که بد بود…
    کلا به نظرم مافیا اگه میخواد دوباره جون بگیره باید برگرده به فضای مافیا ۱و ۲ البته با وجود خبرایی که از جی تی ای قدیمی الان هست که میگن اونم قرار توی بازی سال ۱۹۷۰٫۸۰ باشه چون این دوتا بازی برای یه شرکت هست(تیک تو) یکم بعیده هر جفت بازیا سال ۱۹۷۰ اینا باشن
    ولی خلاصه بنظرم حتما یاید یه مافیای دیگه بدن و گندی که با مافیا۳ زدن و بشورن ببرن ….

نشان تجاری جدید شرکت تیک-تو به نسخه‌ی بعدی سری Mafia اشاره دارد - گیمفا