مصاحبه با مدیر عملیات بازی Roller Champions | صحبت در مورد ایدهی ساخت، امکانات و مکانیسم بازی
در جریان کنفرانس شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در E3 2019، این شرکت به طور رسمی از بازی Roller Champions رونمایی کرد و فضای جدیدی از بازیهای ورزشی را در معرض بازیبازان قرار داد. این عنوان با رنگ و بوی خاصی به میان آمد و یک مسابقهی پرسرعت و متشکل از دو تیم سه نفره را به نمایش گذاشت. رقابتکنندگان در این بازی برای به دست آوردن توپ به مبارزه با یکدیگر میپردازند و هدف آنها پرتاب کردن این توپ به درون جایگاههای خاصی از بازی است. این پرتاپ پس از دور زدن مسیر مسابقه میسر خواهد شد و هرچقدر که بازیباز دور بیشتری زده باشد، امتیاز بیشتری را نیز از آن پرتاب به دست خواهد آورد.
این بازی بسیار ساده و سریع و در عین حال به شدت جذاب به نظر میرسد که به جرات میتوان گفت که تا به حال نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. حال به تازگی مصاحبهای با نائومی بارنس (Naomi Barnes)، یکی از مدیران این پروژه صورت گرفته و سوالاتی که در طی تجربهی گیمپلی این بازی به ذهن میآید از ایشان پرسیده شده است. به واسطهی این مصاحبه اطلاعات جالبی از بازی Roller Champions به دست آمده است. پس بدون هیچ مقدمهای، شما را به خواندن این مصاحبهی جذاب دعوت میکنم.
بهطور کلی مفهوم و ایدهی بازی Roller Champions چگونه به وجود آمد؟
ما داشتیم به مسیر تغییر و تحول بازیهای ویدئویی در این چند سال اخیر نگاه میکردیم و متوجه شدیم که الان نمایشهای دیدنی زیادی در بازیها وجود دارند. پس راه ادغام گیمینگ و نمایشهای جذاب، یک بازی ورزشی شناخته میشود. همین بود که ما به فکر یک ورزش جدید افتادیم.
در نمایشی که در مراسم E3 شاهد بودیم، یک مسیر ساده و بیضی شکلی در مسابقات وجود داشت. حال سوال اینجاست که مسیرهای دیگری با شکلهای متفاوت در نسخهی کامل بازی وجود خواهند داشت؟
در حال حاضر برای دمویی که در E3 بود، The Acapulco و Mexico City هستند که هر دوی آنها بیضی شکل میباشند.
آیا Roller Champions یک بازی PvP خواهد بود یا یک تجربهی تک نفره را نیز در اختیار بازیبازان و کاربران قرار میدهد؟
فعلا، دو تیم سه نفره در نظر گرفته شدهاند اما شما باید همچنان خبرهای این بازی را دنبال کنید تا با جزئیات بیشتری در مورد فروشگاه بازی آشنایی پیدا کنید.
چه نوع سیستم شخصیسازی در نسخهی کامل Roller Champions به بازیبازان و کاربران پیشنهاد خواهد شد؟
ما زمانی میتوانیم در مورد این مسائل صحبت کنیم که به زمان عرضهی بازی نزدیک شده باشیم. در حال حاضر تنها شش کاراکتر قابل بازی در Roller Champions وجود دارند و ما میخواهیم که تمرکز شما برروی گیمپلی بازی باشد چراکه، به شدت به فیدبکهای شما نیازمند هستیم.
با توجه به اینکه قرار است بازی Roller Champions یک عنوان رایگان شناخته شود، کسب درآمد این بازی به چه روشی خواهد بود؟ من میدانم که هماکنون بسیاری از اطلاعات نمیتوانند در دسترس قرار بگیرند اما سوال این است که درآمد مورد نظر تنها حاصل از پرداختهای درون برنامهای برای پوشش و ظاهر شخصیتهای بازی خواهد بود؟ آیا لوت باکس در بازی وجود خواهد داشت؟
هنوز یک مقدار زود است تا بگوییم. بگذارید در آیندهای نه چندان دور در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
چه تفکراتی پشت این بازی وجود داشت که Roller Champions را یک عنوان رنگارنگ، زیبا به همراه کیفیت کارتونی بسازید؟
چیزی که ما میخواستیم این بود که یک بازی بسازیم که در اختیار همهی ما و بازیبازان قرار بگیرد. مفهوم این بازی به گونهای است که نه خیلی فانتزی و نه خیلی واقعی است بلکه یک چیزی در حد فاصل این دو بخش شناخته میشود.
میتوانید به ما بگویید از پیشرفتهایی که در درون بازی اتفاق میافتند چه انتظاراتی را میتوانیم داشته باشیم؟
در حال حاضر که نسخهی دموی بازی به صورت زنده برروی پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است، بازیبازان به دنبال به دست آوردن طرفدار و ایجاد محبوبیت برای خود هستند. به نوعی شما یک سوپراستار در حوزهی ورزشی هستید. هر چقدر که طرفدار بیشتری برای خود به دست آورید، مقدار پیشرفت شما بیشتر است.
آیا بازی Roller Champions حالتهای مختلفی خواهد داشت؟
هماکنون همین چیزهایی است که میبینید. اطلاعات بیشتر زمانی منتشر خواهند شد که به تاریخ عرضهی بازی نزدیکتر شده باشیم.
لوازمهایی که در بازی وجود دارند چگونه برروی نحوهی بازی رقابتکنندگان تاثیر خواهد داشت؟
باید بگویم چیزهایی که بازیبازان برای شخصیت خود انتخاب کرده و میپوشند، تاثیری برروی روند بازی آنها نخواهد داشت. همهی کاراکترها از یک ست یکسان در حرکات خود بهرهمند هستند. در واقع یک مکانیسم ساده برای تمامی شخصیتها در نظر گرفته شده است که به بازیبازان اجازه میدهد تا بر اساس تفکرات خود حرکات جدیدی را به وجود آورند و به نوعی تکنینکهای منحصر به فردی را برای خود به ثبت رسانند. ما میخواهیم تا شما داستان مخصوص به خود را به وجود آورید. پس این عنوان واقعا شما را در فضای یک بازی ورزشی قرار میدهد که تمرین، مسابقه و خلاقیت در تاکتیکها در آن به چشم میخورند
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
فقط یکبار اسم این مزخرف رو شنیدم و بس ! حتی نگاه کردن به عکساشم سرم رو درد آورد …
کپی برابر اصل با فیلم Alita . دوحالت داره یا الیتا از روی این اسکی رفته یا این از روی الیتا
این یبازی منو یاد فیلم Alita.Battle.Angelمیندازه دقیقا همونه البته بستگی داره دوست خوبمونم گفت یا اون از این کپی کرده یا این از اون ولی بهتر بود وی آرشم میساختن خفن بود
در هر حال امید وارم شخصیت اصلیش دختر اگر باشه دیگه صدرصد ازرو همدیگه کپی شدن
فقط خواستم بگم مرسی که مقالات تیتر یک رو با یه تگ جدا کردین! :yes: :shy: