سقوط یک اسطوره | نمرات Contra: Rogue Corps
نسخهی جدید مجموعهی Contra و البته آخرین نسخهی آن روز گذشته در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانهی شخصی قرار گرفت و حال نقد و نمرات این اثر نیز منتشر شدهاند. با ما همراه باشید تا به بررسی نمرات این بازی بپردازیم.
مجموعهی Contra همراه با بازی Contra: Rogue Corps بازگشته است که در واقع باید ادامهی داستان بازی خاطرهانگیز Contra III: Aliens War را روایت کند اما به نظر میرسد که این اثر به هیچ وجه به عنوان حسن ختام عالی و حماسی عمل نکرده و بیشتر تبدیل به یک اقتباس از مجموعهی Contra شده است. بر اساس بازخوردهایی که از سوی منتقدین صورت گرفته، بازی Contra: Rogue Corps به هیچ وجه عملکرد عالی را ندارد و البته صحبتهای شرکت کونامی را که این اثر را یک بازی سطح بالا معرفی کرده بود، نقض میکنند.
۷/۱۰ : GameSpew
این اثر یک بازی AAA محسوب نمیشود و چیزهای عالی را برای به نمایش گذاشتن ندارد اما از اینکه موارد جدیدی را نیز امتحان کند نمیترسد.
۶/۱۰ : The Games Machine
Contra: Rogue Corps حسن ختام نا امید کنندهای است برای حماسهای که روزهای بهتری را در گذشته مشاهده کرده است.
۶/۱۰ : Multiplayer.it
نقل قولی از آینده.
۵/۱۰ : IGN Italia
بازگشت مجموعهای دوست داشتنی که با گیمپلی تکراری، سیستم کنترل مبهم و گرافیک ضعیف آسیب دیده است.
۵/۱۰ : Vandal
Contra: Rogue Corps ایدههای خوبی دارد اما با محصول بسیار ناقصی رو به رو هستیم. طراحی بسیار ضعیف مراحل و تاخیر در برگزاری بسیار که به هیچ وجه متعلق به نسل حاضر نیست. به هر حال شاهد تجربهی خوبی به صورت چندنفره و با دوستان هستیم اما اگر قصد دارد تا به تنهایی به تجربهی Contra: Rogue Corps بپردازید، پیشنهاد میکنیم که حتما از آن فاصله بگیرید.
۴/۱۰ : SpazioGames
Contra: Rogue Corps ضعیفترین نسخه از مجموعهی Contra و البته یک بازی تیراندازی خسته کننده و شلخته در نوع خود. در کل ترجیح میدهیم تا بارها به تجربهی Contra Anniversary Collection بپردازیم تا Contra: Rogue Corps را تجربه کنیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
به نمره نیست
قبلا هم گفتم که من نینجا بلید با متای ۶۳ رو بالای ۵۰ بار بازی کردم
ولی ای کاش یه تلنگری بشه واسه کونامی
دقیقاً باهات موافقم داشی منم همین تجربه رو با بازی alakhine`s gun داشتم با اینکه متاش شده بود ۴۶ و یه تقلید کامل از بازی hitman blood money بود ( نقدش تو همین گیمفا هست مقاله ای به اسم《لطفاً فاجعه نسازید》 ) ولی اینقدر بهم چسبید بازی کردنش و اینقدر لذت بردم از بازیش که خودش یه مقاله جدا میطلبه ، من تنها چیزی که برام مهم نیس متاس بازی اگه به دلم نشست و به قول یارو گفتنی باهاش حال کردم تا آخر بازیش میکنم ولی اگه به دلم ننشست میخواد بازی سال شده باشه با ۱۰۰۰ تا جایزه ، با ۱ میلیارد فروش برام مهم نیست راحت میزارمش کنار
خیلی ناراحت شدم
این بازی نسخه دو بعدی محشر بود
نمیدونم چه اصراریه هر بازی رو ۳بعدی بسازن؟ وقتی بلد نیستی، همون ۲بعدی بساز، البته برعکسش هم صادقه.
بیشتر از این هم انتظار نداشتم
بازگشت مجموعهای دوست داشتنی که با گیمپلی تکراری، سیستم کنترل مبهم و گرافیک ضعیف آسیب دیده است.
عملا چیز خاصی نداره