میزان محتوای تولیدی و سطح خلاقیت استودیوهای جدید مایکروسافت، گرینبرگ را شگفتزده کرده است
آقای آرون گرینبرگ، یکی از اعضای ارشد اکسباکس، در جدیدترین مصاحبهی خود بیان کرده که از سطح خلاقیت و میزان محتوای تولید شده توسط استودیوهای تازه خریداری شدهی این شرکت کاملا شگفتزده شده است.
شرکت مایکروسافت در طول یک بازهی یک سال و چند ماهه، هفت استودیوی جدید را خریداری کرد. این هفت استودیو شامل پلیگراند گیمز (Playground Games)، آندد لبز (Undead Labs)، کامپالشن گیمز (Compulsion Games)، نینجا تئوری (Ninja Theory)، آبسیدیان (Obsidian)، ایناگزایل (inXile) و دابل فاین (Double Fine) میشدند.
همانطور که انتظارش را داشتیم، تمامی این استودیوها در زمان خریداری شدن توسط شرکت مایکروسافت، برروی پروژههای معرفی نشدهای کار میکردند. آقای آرون گرینبرگ (Aron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی بازیهای اکسباکس، در جدیدترین مصاحبهی خود با مجلهی Xbox: The Official Magazine، بیش از هر چیز برروی میزان خلاقیت استودیوهای جدید تاکید کرده و بیان کرده است که میزان محتوای تولید شده و سطح خلاقیت این استودیوها، ایشان را به شکل لذتبخشی شگفتزده کرده است.
برای من، سر زدن به تک تک این استودیوها، راه رفتن در آنها، ملاقات با اعضای تیم سازنده و تماشای کار آنها، به شدت هیجانانگیز بوده است. در بین تمام این تیمها، پروژههایی وجود دارد که اکثر مردم دربارهی آنها اطلاع دارند ولی چندین پروژه نیز وجود دارد که هیچکس هنوز چیزی دربارهی آنها نمیداند. تمامی این پروژهها بسیار متنوع و به شدت هیجانانگیز هستند. من به شکل لذتبخشی از سطح خلاقیت و میزان آنچه که در حال تولید است، شگفتزده شدهام. من فکر میکنم که مردم بهزودی خواهند دید که چه میزان محتوا در حال تولید است. این موارد تنها به استودیوهایی مربوط میشود که ما سال گذشته خریداری کرده بودیم. من فکر میکنم که ما خبرهای غافلگیر کنندهی زیادی داریم تا آنها را در سال آینده با هواداران به اشتراک بگذاریم.
شما میتوانید انتظار بازیهای جدید، دنبالههای جدید و آیپیهای جدید را داشته باشید. شما حتی میتوانید انتظار چیزهایی را داشته باشید که ما در گذشته حتی به آنها فکر هم نمیکردیم؛ و این همان قسمت جالب ماجرا است.
زمانی که ما با استودیوی نینجا تئوری ملاقات کردیم، آنها به ما گفتند که ما پیش از خریداری شدن توسط شما، برروی این پروژهی چندنفره (Bleeding Edge) کار میکردیم. ما واقعا انتظار چنین چیزی را نداشتیم. تیمی که در گذشته برروی بازی Hellblade کار کرده بود، حالا مشغول توسعهی یک بازی کاملا جدید بود و ما هنوز دربارهی این پروژه صحبت نکرده بودیم. در استودیوی آبسیدیان، یک تیم برروی توسعهی The Outer Worlds و یک تیم برروی ساخت Pillars تمرکز دارد و علاوه بر این، یک تیم نیز برروی یک پروژهی کاملا سری کار میکند.
و به استودیوی ایناگزایل میرسیم. در این استودیو، یک تیم وجود دارد که برروی Wasteland 3 کار میکند و یک تیم نیز برروی چیزی دیگر تمرکز کرده است. ما فقط یک آیپی جدید به دست نیاوردهایم؛ کاری که ما کردهایم این است که مجموعهای از خلاقترین ذهنهای حاضر در صنعت بازیهای ویدئویی را دور هم جمع کردهایم و به آنها، آزادی عمل و امکانات لازم را دادهایم تا بروند و همان کاری که دوست دارند را انجام دهند. و مهمترین اینکه، ما به آنها اجازه میدهیم کار خود را به صورت مستقل انجام دهند. ما به هر شکلی که بتوانیم از آنها حمایت کرده و از آنها میخواهیم که هر وقت که آماده بودند، با ساختهی جدید خود برگردند تا بتوانیم زمان مناسب برای نمایش ساختهی جدید آنها را مشخص کنیم.
احتمالا دیگر زمان زیادی تا رونمایی از برخی از این پروژههای معرفی نشده، باقی نمانده است. مراسم X019 که در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آبان ماه سال جاری (۱۴ تا ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) در شهر لندن برگزار میشود، بزرگترین رویداد شرکت مایکروسافت پس از مراسم E3 است. از این رو، میتوانیم انتظار حضور این شرکت با دستانی پر در این مراسم را داشته باشیم.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
- ترامپ دستور داد بخش DEI تمام آژانسهای دولتی آمریکا تا فردا تعطیل شود
نظرات
و این آغاز یک پایان برای. کم بودن انحصاری های xbox هست
بحث کم بودن نیست بحث کیفیته
کامل مواقم
رقابت برای نسل بعد رو ما کرو از حالا شروع کرده. نسل بعد با یه شروع قدرت مند چه شود
مررررررسی گیمفا هم از این پست که پوشش دادید هم پست قبلی ابسیدین که انگار بوی سوزش میومد :laugh: …و حالا این خبر از استودیو های ماکرو و انحصاری های بعدی…نینجا تئوری و این اگزایل و ابسدین این سه تا پروژه هاشون کم کم خبر ازشون میاد تو کنفرانس ها پیش رو…مخصوصا فبیل و استودیو د اینشیتی….
منتظررر کنفرانس xo بدجور… :heart:
بوی سوزش رو خوب اومدی :rotfl: :yes: ما که دیگه به این بو عادت کردیم البته بهشون چیزی نگیم بهتره و این دل خوشی رو ازشون نگیریم طرف کلی وقت میذاره سایتارو میگرده تا یه خبر ضد مایکرو پیدا کنه و بیاد کامنت بده less reasons to buy xbox اوج لذت زندگیش همینه یا اون یکی که زندگیشو وقف سایت متاکریتک و شمردن نقدهای بازیا و مقایسشون میکنه :laugh:
تورو خدا به ما چیزی نگین اصن با تحملشو نداریم چون ماخیلی به داشتن بازی هایی مث کرک داون ۳ و استیت آف دیکی و دزدان دریایی علاقه داریم هیچی نباشه بهترین بازی های نسلن الانم آبسیدین که ۸۰ درصد تیمش رو اوتر ورلد و یه تعدادی رو یه بازی مولتی پلتفرم دیگه و فقط ۵ تا ۱۰ درصد دارن رو بازی کار میکنن یعنی تا دوسال دیگه حتما آماده میشه چون میدونی آبسیدین کارمنداش از فضا میان البته یکم تنبلن چون خودشون گفتن اگر باری یه ایده اگر لازم باشه کار زیاد انجام بدیم بیخیالش میشیم و چیزی به نام کرانچ تایم که ناتی داگ و سونی براشون خیلی مهمه اصن براشون اهمیت نداره inxile هم که واقعا شاهکار سازه فقط هیشکی بازیاشون براشون مهم نیست قابل ذکره این استودیو درحال ساخت یه بازی vr برای ps4 هم هست :rotfl: کلا مایکرو خیلی خوبه سونی شانسی تونست این نسل تحقیرش کنه الان اینقدر xb1x خوب بوده که کل فروش سال مایکرو تا ماه پیش ۱٫۵ میلیون کنسول بوده درحالیکه سونی ۵ و خورده ای فرخته اینا همش media bias وگرنه مایکرو عمو فیل معصومن بنده های خدا مدیونی فک کنی سر کارتون گزاشتن یه نسله آدم هایی مث شما خیلی خوبن تا آخر عمر هر کار باهاشون بکنی بازم طرفتو میگیرن
همون فیبل کافیه تا پوزتو به خاک بمالیم مهدی آره حالا خوبه در به در دنبال گیم پس بودی
وای ببین عین این حرفو جنرال رام یا یکی دیگه که فک کنم الان رفته از سایت درباره اسکیل بوند گفت یادش بخیر بزار ببینم اگر تونستم پستشو پیدا میکنم
بعد ناتی داگو سانتا و اینسومنیاک و گوریلا و ساکر پانچ بر بر دارن نگاه میکنن لابد مایکرو هر کار خفنی بخواد بکنه سونی قبلا انجامش داده جوجوهم در باره گیم پس بگم آره میخواستم ۱ دلار بدم همه انحصاری های با ارزش مایکرو بازی کنم از اونجایی که تعدادشون کمه تو کمتر از ۱ ماه سر و تهش هم میاد و خدایی گیرز هر چقدرم که معمولی بود ولی ارزش ۱ دلار داشت البته با همین ۱ دلا ۳ میلیون پلیر بیش تر تو چند روز اول نداشت تازه همین الان تعداد پلیر های استیم زیر ۴۰۰۰ نفر اومده پس بیخیال شدم برم با ارواح بازی کنم
گیم پس ۱۰ دلاره لابد به تو ۱ دلار میدن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: گیرز ۵ هم بازی عالیی هس به درک که نمیخوای بازی کنی به من ربطی نداره cell که سردستتون بود آخر کوتاه اومد که gears و halo و کنسول xbox فوق العادس تو چی میگی من نمیفهمم ایکس باکس بدون بازی انحصاری ۶۰ میلیون فروخته که رقم خوبیه بزار فیبل ۴ ( ویچر کیلر ) بیاد با پروژه ی initiative اون وقت بازی با ارواح یادت میره
فرشاد چرا از تیم دوم پلی گراند گیمز چیزی نگفت ؟؟
سازنده hellblade قطعا شاهکار تحویل میده.
بعضی از دوستان میگن pc پلتفرم جداست هم باید درجواب به اونا بگم ویندوز متعلق به ماکروسافته پس pc هم زیر مجموعه اونا حساب میشه. با منطق حرف بزنید
پس سامسونگ و شیائو می و نوکیا و سونی و الجی و ریزر و بقیه گوشی ها همه مال گوگل هستن و زیر مجموعه اونه 😐 😐
(با استفاده از منطق تو)
پی سی زیر مجموعه ی مایکروسافت نیست نمیدونم کی میخوایین اینو بفهمین که پی سی فقط مایکروسافت استور و ویندوز نیست و شامل استیم و اپیک گیمز و اورجین و مک و … هم میشه و مایکرو گفته از این به بعد بازیهای ایکس باکس برای استیم هم میاد و استیمم مال مایکروسافت نیست پس انحصاری نیست
درسته و جالبه بازی هایی مثل گیرز پنج روی استیم منتشر میشن..کرک هم میشن و میشه روی لینوکس و مک هم بازی کرد نمیدونم این کجای انحصاری هست لطفا توضیح بدین :sarcasm: :sarcasm: :idk: :struggle: :struggle:
ببین همشون سوختن ک انحصاری ندادن.خیلی منفی دادن بت
تاحالا اسم پلتفرم steam به گوشت خورده
الان گوگل کروم هم رو ویندوز اجرا میشه یعنی گوگل برای مایکرو سافته :rotfl:
داداش استیم فروشگاه خودشو داره و یک دلار از ۶۰ دلاری که مشتری پول میده تو جیب مایکرو نمیره بعد چطوری انحصاری مایکرو به حساب میاد وقتی مایکرو هیچ سودی ازش نمیبره
نمیفهمن دیگه. چرا شو کی میدونه؟ :laugh:
عزیزم منطق حکم میکنه PC پلتفرم جداست و ربطی به مایکرو نداره. ریپلایم کن تا کامل جوابتو بدم
:inlove: :inlove: :inlove:
اینجور که معلومه XO19 قراره خیلی بهتر از XO18 باشه چندتا از بازیای جدید فرست پارتیا رو خواهیم دید :inlove: :heart:خیالم راحته که اسکارلت با یه لاین آپ عالی و پر از ابر شاهکار منتشر میشه اگرچه همون halo فروشش رو تا مدتها تضمین میکنه مثل زلدا که هنوزم به خاطرش دارن سوییچ میخرن :inlove: :yes:نسل بعد دوباره به همگان ثابت میشه تو صنعت گیم هم هیچ کس به گرد پای مایکروسافت نمیرسه 😎 :yes:
“نسل بعد دوباره به همگان ثابت میشه تو صنعت گیم هم هیچ کس به گرد پای مایکروسافت نمیرسه” :rotfl:
بزار اول ماکروسافت برندهی یه نسل بشه، نسل های آینده پیشکش.
میشه دوبارخ رو یا رسم شکل توضیح بدی؟
چون تا جایی که یادم میاد مایکرو هیچ وقت اول نبوده
کلا سه نسل مایکرو کنسول داده که هر سه تاشو سوم شد
تو نسل ۶ از سونی و نینتندو با اختلاف باخت نسل ۷ از wii و ps3 با اختلاف کمتر باخت تو نسل ۸ که چیزی نگم بهتره پس ممنون میشم بگی کی مایکرو اول بوده که میخواد دوباره ثابت کنه کسی به گرد پاش نمیرسه
من نمیدونم چرا یه مدت به بخش گیمینگ microsoft امید داشتم که بتونن مثل نسل قبل بازی های خوب و انحصاری بیرون بدن ولی دیگه هر کاری بکنن برای من حناشون رنگی نداره, متوجه شدم همش بازار گرمی و فکر سود بیشترن نه چیز دیگه.سندش هم مربوط به ایده دادن game pass برای pc و nintendo switch به غیر از بازی هاشون که قرار اونارم بدن هست. با احترام به اونایی که هنوزم با این خبر ها هایپ میشن ولی خودتون رو الکی خوشحال نکنید.من نسل قبل خودم x360 داشتم و اصلا حس کمبود نداشتم که برم ps3 بگیرم (به غیر از آخر نسل و بازی های انحصاری ps3 که ترکوند) ولی خدا رو شکر این نسل انتخاب درستی کردم و ps4 گرفتم.
من تا نبینم بازی داستانی قوی این حرف رو باور نمیکنم،حرف رو همه میزنند مهم عمله ،هر وقت یک بازی خوب جهان باز در حد رد دد ،ویچر اینا ساخت من قبول میکنم،مایکروسافت نیاز به آی پی جدید خوب داره
باز این حرف مفت زد.اون حرفهاش که میگفت ما بهترین لاین اپ و انحصاریها رو توی نسل هشت داریم یادمون نرفته.این هر موقع از یه چیز شگفت زده شد اون گند زد
هیچی برام مهم نبود تا اینکه دیدم ابسیدین
جدا از the outer worlds داره روی pillars of eternity و یه بازی معرفی نشده کار میکنه :inlove: :inlove: :inlove:
امیدوارم شاهکارای ابسیدین ادامه پیدا کنن
البته به شدت هم منتظر wastelands 3 هستم