مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا
مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا
مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا
مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا

مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه)

Game theory
۸ مهر ۱۳۹۸ - 18:13
مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا

کمپانی بزرگ گیگابایت با همکاری وبسایت گیمفا  به صورت اختصاصی برای کاربران عزیز گیمفا مسابقه ای ویژه تدارک دیده است تا علاقمندان شانس خود را برای برنده شدن فلش مموری و SSD امتحان کنند. کافی است که پاسخ صحیح ۳ پرسش زیر را در قسمت کامنت ها ثبت کنید تا در قرعه کشی شرکت کنید. جایزه های این مسابقه شامل ۲۰ عدد فلش مموری ۳۲ گیگابایتی هستند. تمام کسانی که در مسابقه شرکت می کنند فارغ از درست یا غلط بودن جواب، در قرعه کشی ۱۰ عدد فلش مموری شرکت داده خواهند شد و کسانی که هم شرکت می کنند و هم جواب های درست ارسال می کنند، در قرعه کشی اضافه ای هم برای دریافت SSD شرکت داده می شوند. همچنین به بهترین جواب بخش سخت افزار با تشخیص داوران یک عدد پاوربانک ویژه با طرح اختصاصی آئورس از سوی کمپانی گیگابایت اهدا خواهد شد، پس شانس خودتون رو برای برنده شدن SSD و فلش های ۳۲ گیگابایتی و جایزه ویژه گیگابایت از دست ندید.

نکته: پاسخ سوال بخش سخت افزاری را به صورت کامل می توانید در مقالات گیمفا که مربوط به گیگابایت هستند پیدا کنید (لینک کمکی). ۲ پاسخ دیگر نیز که باید بر اساس تحقیق و جستجو در اطلاعات دنیای بازی های رایانه ای به دست بیارید.

 


پرسش شماره ۱:

بخش اول: چهار دسته اصلی که شرکت گیگابایت در حال حاضر برای نامگذاری محصولات(مادربرد) خود استفاده می کند، کدام دسته ها هستند؟

بخش دوم : تکنولوژی اختصاصی Black Equalizer 2.0 مانیتورهای آئورس چه مزیتی نسبت مانیتورهایی که از این تکنولوژی بهره نمی برند دارند؟

پرسش شماره ۲:

طی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به ترتیب از چپ به راست کدام بازی ها به عنوان برترین اکشن ماجرایی سال در مراسم گیم اواردز انتخاب شده اند؟

A.

Bayonetta 2 – Dishonored 2 – Uncharted 4: A Thief’s End – Wolfenstein II: The New Colossus – Super Mario Odyssey

B.

Middle-earth: Shadow of Mordor – Metal Gear Solid V – Dishonored 2 – The Legend of Zelda: Breath of the Wild – God of War

C.

Bayonetta 2 – Super Mario Odyssey – Uncharted 4: A Thief’s End – The Legend of Zelda: Breath of the Wild – God of War

D.

Middle-earth: Shadow of Mordor – Dishonored 2 – Metal Gear Solid V – Wolfenstein II: The New Colossus – God of War

پرسش شماره ۳:

از نخستین بازی Tomb Raider در سال ۱۹۹۶ تا به امروز (با احتساب Shadow of the Tomb Raider) چند نفر در نقش شخصیت بزرگسال لارا کرافت ایفای نقش (صداگذاری) کرده اند؟
A. پنج نفر
B. شش نفر
C. هفت نفر
D. هشت نفر


جوایز مسابقه: 

یک عدد هارد   SSD با ظرفیت ۲۴۰GB که  محصول شرکت گیگابایت هست و همچنین ۲۰ عدد فلش مموری با ظرفیت ۳۲GB برای ۲۰ نقر.

بهمراه جایزه ویژه بخش سخت افزار(پاوربانک اختصاصی آئورس گیمینگ) از سوی گیگابایت

 

مسابقه بزرگ گیمفا با همکاری شرکت گیگابایت (پایان مسابقه) - گیمفا

 

زمان ارسال جوایز:  

زمان پایان مسابقه ۷ مهر ماه می باشد و جوایز نهایتا بعد از ۱ هفته کاری پس از اعلام نتایج رسمی در همین وب سایت برای برندگان ارسال خواهد شد.

همچنین با مراجعه به لینک و صفحه اینستاگرام گیگابایت و آئورس جوایز بیشتری رو برنده بشید (لینک صفحه اینستاگرام پیج آئورس )


جواب سوالات را به همراه ۴ رقم انتهایی کد ملی خود در نظرات همین مطلب بنویسید به صورتی که ابتدا ۴ رقم انتهای کد ملی و در پایین آن به ترتیب جواب های سوالات قرار بدهید.

در ضمن برای ارسال جوایز ارسال تصویر کارت ملی به صورت ایمیل اجباری می باشد.

جواب هایی که فاقد ۴ رقم انتهای کد ملی باشند در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند.

لطفاً ار ارسال نظرات متفرقه خودداری کنید و در صورت نیاز به اصلاح جواب در پاسخ به نظر خود اصلاحیه را قرار بدهید.


لینک قرعه کشی سایت

لینک قرعه کشی اینستاگرام

مطالب مرتبط

نظرات

  • moslem rafiei گفت:

    ۳۰۵۶
    سوال یک بخش اول: gaming- consumer- enterprise- solution
    سوال یک‌ بخش دوم:این امکان را به کاربر می دهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن، واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    سوال ۲: B
    سوال ۳: ۶

  • | E r F a N | گفت:

    ۸۸۵۵
    ١.بخش اول: AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
    بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ٢.B
    ٣.A

  • poryaesy گفت:

    ۶۷۱۳
    شماره ۱ :
    بخش۱ :AORUS Gaming و GIGABYTE Gaming و Ultra Durable™ وServer / Workstation
    بخش۲ : این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    پرسش ۲ : B
    پرسسش۳ : A

  • Disorder گفت:

    سلام خسته نباشید
    کد ملی ۴ رقم آخر (۷۴۳۲)

    جواب پرسشنامه ۱:
    بخش اول:
    GIGABYTE Aoruos Z390 Ultra
    Aorus Xtreme
    Aorus master
    Champion?
    دیگه مطمعن نیستم. حتی همینام درست نیستن احتمالا
    بخش دوم:

    تکنولوژی که برای روشن کردن نواحی تاریک داخل بازی استفاده میشه واس اینکه دیگه مخاطب نره گاما رو بیشتر کنه و بدون مداخله با تغییر کل نواحی بازی فقط قسمتی رو روشن میکنه این قابلیته که مانیتور داره و آئورس ازش استفاده میکنه
    جواب پرسشنامه ۲:

    B
    جواب پرسشنامه ۳:

    ۶ نفر
    ممنون بابت مسابقه

  • mahdi 2004 گفت:

    کد ملی چهار رقم اخر(۴۰۲۵)
    جواب سوال ۱
    AORUS
    Embedded / IoT
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable
    جواب سوال ۱ بخش دوم
    این مزیت قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد نتیجه این کار باعث بالا رفتن جزِعیات نواحی تاریک میشه و در گیم و فیلم کاربرد بسیار دارد
    جواب سوال ۲
    B
    جواب سوال ۳
    B

  • کد ملی:۹۳۱۹
    ١: AORUS gaming Gigabyte gaming..Ultra durable – G1Gaming
    بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ۲:b
    ۳:۶

  • Born To Kill گفت:

    ۲۷۷۱
    ۱-پرسشنامه ی اول:
    بخش یک: aorus gaming _ gigabyte gaming _ g1 gaming _ ultra durable
    بخش دو: در این تکنولوژی بخش های کم نور و تاریک فضای بازی روشن تر دیده می شوند و بازیکن نیازی به افزایش کلی نور در بازی نمی شود. این کار بدون صدمه به شفافیت و کنتراست نور اماکن دیگر صورت می گیرد.
    ۲- پرسشنامه ی دوم: B
    ۳- پرسشنامه ی سوم: B. شش نفر

  • duy._.amir گفت:

    چهار رقم اخر کد ملی:
    ۱۴۵۹
    پرسش اول:
    بخش اول:
     دسته Gaming که طبیعتاً اختصاص به کارهای گیمینگ و بازی دارد و برای هر نوع سیستم مخصوص بازی مناسب است. دسته Ultra Durable بیش‌تر مخصوص استفاده‌های اداری در دستگاه‌های مختلف و با قطعات مختلف است. دسته AORUS GAMING برای کامپیوترهای گیمینگ پیشرفته‌تر طراحی شده‌اند و دسته Deisgnare به کارهایی نظیر تولید محتوا مربوط می‌شود. دسته آخر که AORUS Enthusiast نام دارد، مخصوص کاربران بسیار حرفه‌ای کامپیوتر بوده و بیش‌ترین پرفورمنس ممکن را ارائه می‌دهند و همچنین برای کامپیوترهایی که بر اساس سیستم خنک سازی مایع طراحی می‌شوند و عموماً در آن‌ها از قطعات بسیار قوی استفاده می‌شود، مناسب هستند؛ مثل Z390 Aorus Master
    بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد. که خیلی خوبه چون بیشتر وقتا ادم تو بازیایی که زیاد ممکنه از این صحنه ها داشته یاشه مجبور میشه که میزان روشنایی brightness بازیو بالا ببره که تاثیرش روی تمام صفحه هست و ممکنه جذابیت بازیو پایین بیاره پس این یه ویژگی عالی به حساب میاد.
    پرسس دوم:
    گزینه B
    پرسش سوم:
    گزینه B

  • SARDSIDERS گفت:

    کد ملی:۴۲۳۶
    گیمینگ ها که شامل aorusهای قوی برا گیم هستو شامل:AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming AORUS Enthusiast
    مادر بردای با کوالیتی کم
    مادر بردای مخصوص رندرینگ
    مادربردای کامپیوتر ها با مانیتور های چند گانه
    ۱.۲:عمق رنگ سیاه بالاتر نشون میدن و اینطوری هم برق کم تری مصرف میکنن و هم کیفیت تصویر بهتری میدن
    بخش ۲:b
    بخش ۳:a

  • Kaladin گفت:

    ۵۵۰۳
    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast

    پرسش شماره ۱ بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    .
    .
    پرسش شماره ۲: B
    پرسش شماره ۳ : B
    پنج نفر:
    ( Shelley Blond , judith gibbins , jonell elliott , keeley hawes , camilla luddington )

  • AladarNumber1 گفت:

    کد ملی ۱۶۸۶
    جواب ۱ بخش اول – ultra durable – gaming gigabyte -Aorus gaming -Designare
    جواب ۱ بخش دو – نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن واضح تر میسازد.این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    جواب ۲ – گزینه B
    جواب ۳ – گزینه A

  • m_arian97 گفت:

    ۴رقم اخر کد ملی: ۸۲۸۱
    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast
    پرسش شماره ۱ بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    .
    .
    پرسش شماره ۲: B
    پرسش شماره ۳ : A
    پنج نفر:
    ( Shelley Blond , judith gibbins , jonell elliott , keeley hawes , camilla luddington )

  • SadeqA گفت:

    کد ملی: ۶۷۲۵
    سوال ۱، بخش اول:
    gigabyte gaming – g1 gaming – ultra durable – aorus gaming
    سوال ۱، بخش دوم:
    فناوری Black Equalizer 2.0 گیگابایت قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد. نتیجه این کار بالا رفتن جزئیات نواحی تاریک صحنه است.
    سوال ۲:
    B
    سوال ۳:
    B

  • ۷۷۷۵
    سوال۱٫بخش اول:AORUS Gaming-Gigabyte gaming-mainboard Gigabyte gaming-ultra durable
    سوال۱٫بخش دوم:۱.خمیده بودن ۲. قادر بودن نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد ۳. تنظیمات OSD و نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز
    سوال ۲:B
    سوال۳ : D

  • yusef67 گفت:

    کد ملی۷۷۶۸ سوال بخش یک:aorus gameing-gigabytgaming-ultra durable-g1gaming
    سوال بخش دو:این قالیت باعث میشود نقاط سایه بی نیاز از افزایش روشنای نقاط روشن.وواضح تر شدن ان میشود. و همچنین این قابلیت نه تنها در بازی بلکه در فیلم ها هم بسیار موثر است .
    سوال۲: B
    سوال ۳: ۶

  • MS GAMER گفت:

    ۸۸۵۵
    ١.بخش اول: AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
    بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ٢.B
    ٣.A

  • mas گفت:

    ۴ زقم کد ملی ۸۷۱۲
    پرسش شماره۱-aorus enthlisiast
    aorus gaming
    gigabyte gaming
    ultra durable
    ۲-این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد
    پرسش شماره۲-B
    پرسش شماره۳-C

  • DOWNFALL گفت:

    ۰۲۰۷
    پاسخ ۱ : gigabyte gaming – g1 gaming – ultra durable – aorus gaming
    پاسخ ۱ :فناوری Black Equalizer 2.0 با مدیریت ۱۲۹۶ زیر پیکسل، این امکان را به کاربر می دهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن، واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است و یک راه حل ایده آل برای کاربرانی که می خواهند بازی و دیگر سرگرمی های رسانه ای را ترکیب کنند.
    پاسخ ۲: گزینه B
    پاسخ ۳: ‘گزینه A

  • david3dartist گفت:

    ۴رقم اخر کد ملی: ۸۷۱۷
    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast
    پرسش شماره ۱ بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    شماره ۲: B
    شماره ۳ : A
    پنج نفر:
    ( Shelley Blond , judith gibbins , jonell elliott , keeley hawes , camilla luddington )

  • halker گفت:

    ۵۲۶۴
    سوال یک بخش اول: Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Server-Motherboard
    بخش دوم:این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    سوال دوم:B
    سوال سوم: A

  • rmin101 گفت:

    ۴۶۳۳
    سوال۱.بخش اول:
    Ultra Durable
    Gigabyte Gaming
    Aorus Gaming
    Aorus Enthusiast
    سوال ۱.بخش دوم:
    واضح تر سازی نقاط سایه بدون
    دخالت و افزایش روشنایی نقاط روشن

    سوال۲:
    B
    سوال۳:
    B

  • Parhamhf گفت:

    چهار رقم: ۵۶۸۰
    بخش اول سوال یک: gigabyte gaming . g1 gaming . ultra durable . aorus gaming
    بخش دوم سوال یک: بدون اینکه به بخش های روشن تاثیر بیش از حد بذاره ۱۲۹۶ ناحیه رو متعادل میکنه تا بخش های تاریک راحت دیده بشن
    سوال ۲: B
    سوال ۳: A

  • کد ملی:۱۶۲۱
    ١.بخش اول: AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
    بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ۲-B
    ۳-A

  • Mr.Soheil گفت:

    چهار رقم آخر کد ملی: ۴۷۶۶
    سوال شماره ۱ بخش اول :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast

    سوال شماره ۱ بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    .
    .
    سوال شماره ۲: B
    سوال شماره ۳ : A
    پنج نفر:
    ( Shelley Blond , judith gibbins , jonell elliott , keeley hawes , camilla luddington )

  • GOD OF WAR گفت:

    ۴رقم اخر کدملی ۰۲۵۱
    پاسخ شماره ۱ بخش اول – ultra durable – gaming gigabyte -Aorus gaming -Designare
    جواب ۱ بخش دو – نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن واضح تر میسازد.این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    جواب ۲ – گزینه B
    جواب ۳ – گزینه A

  • ninja07 گفت:

    کدملی:۸۱۶۲
    جواب شماره ۱: بخش اول: AORUS Gaming — GIGABYTE Gaming — Ultra Durable — Server/Workstation
    بخش دوم: ویژگی Black Equalizer این مانیتور قدرت دید در نواحی تیره صحنه های بازی را افزایش می دهد. به این ترتیب
    در حین بازی کردن هیچ دشمنی از دید شما پنهان نخواهد ماند و قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح
    مختلف نمایش دهد.
    جواب شماره ۲: ‌B
    جواب شماره ۳: A

  • Shot گفت:

    ۷۲۱۰
    پرسش شماره یک
    بخش اول:AORUS gaming_Gigabyte gaming_Ultra durable_G1gaming

    بخش دوم: این ویژگی این امکان را به کاربر می دهد تا نور نقاط تاریک را بدون افزایش روشنایی نقاط روشن، روشن تر کند و تصویر بخش سایه یا به اصطلاح تاریک را واضح تر . و همچنین برای دید بهتر و تجربه لذت بخش تر کاربر بدون افزایش نور نقاط روشن که چشم کاربر را اذیت کند یا مشکلات مشابهی بوجود آورد.

    پرسش شماره دو: گزینه B
    پرسش شماره سه: گزینه B

  • Old_Hunter گفت:

    با سلام
    چهار قم آخر کد ملی:
    ۳۲۲۲
    پرسش اول:
    بخش اول :
    AORUS Gaming
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable™
    Server / Workstation
    بخش دوم:
    تکنولوژی Black Equalizer 2.0 با تقسیم صفحه نمایش ۱۲۹۶ زیر ناحیه عمل می کند. در این حالت گیمر می تواند مناطق تاریک را با وضوح کامل و بدون اثر نوردهی بیش از حد مناطق روشن تماشا کند. این ویژگی نه تنها در بازی بلکه در تماشای فیلم نیز بسیار کمک کننده است. و در واقع یک راه حل ایده آل برای افرادی است که هم به بازی و هم به سرگرمی های رسانه ای مانند پخش فیلم و…. می پردازند.
    پرسش دوم:
    B
    پرسش سوم:
    B
    Shelley Blond (1996), Judith Gibbins (1997–۹۸), Jonell Elliott (1999–۲۰۰۳), Keeley Hawes (2006–۱۴), Camilla Luddington (2013–present), and Abigail Stahlschmidt (2015).

  • Qoqnoos گفت:

    ۳۷۱۸
    پرسش شماره ۱
    بخش اول : Gaming Gigabyte , Ultra Durable , Aorus Gaming , Designare , Aorus Enthusiast
    بخش دوم : این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد
    پرسش شماره ۲ : B
    پرسش شماره ۳ : B

  • ۵۲۸۸
    جواب سوال اول:
    بخش یک: aorus gaming _ gigabyte gaming _ g1 gaming _ ultra durable
    بخش دو: در این تکنولوژی بخش های کم نور و تاریک فضای بازی روشن تر دیده می شوند و بازیکن نیازی به افزایش کلی نور در بازی نمی شود. این کار بدون اسیب به شفافیت و کنتراست نور اماکن دیگر صورت می گیرد.
    ۲- جواب سوال۲ :B
    ۳- جواب سوال سوم: B. شش نفر

  • mrr_dadras گفت:

    *۷۳۹۴*
    *سوال یک بخش اول:
    Ultra Durable
    GIGABYTE Gaming
    AORUS Gaming
    Server/Workstation
    *سوال یک پخش دوم:ساده ترین حالتش اینه که ب عنوان مثال شما یک مانیتور داری ک از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه.شما مثلا برای اینکه قسمتای تاریک واضح تر ببینی مجبوری کلل صفه رو نورش زیاد کنی ک باعث میشه قسمتای روشن و سفید زیادی روشن بشه و اذیت کننده بشه مثلا شما تو بازی dying light یاoutlast با توجه ب این تکنولوژی با نور صفه کافی کاملا قسمت های تاریک واضح دیده میشن و نیاز نیست کل صفه روشن کنی تا بتونی فقط اون یذره قسمت تاریک ببینی و با این کار جذابیت بازی از بین نمیره.
    *سوال دو:B
    *سوال سه:A

  • 3mr.x گفت:

    چهار رقم اخر کد ملی۸۱۷۴ 🙂
    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast
    پرسش شماره ۱ بخش دوم:این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    شماره ۲: B
    شماره ۳ : A
    پنج نفر:/Shelley Blond. judith gibbins .jonell elliott .keeley hawes . camilla luddington/

  • naeim20921 گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز
    چهار رقم آخر کد ملی ۹۶۱۱

    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Server / Workstation
    بخش دوم:
    تکنولوژی Black Equalizer 2.0 با تقسیم صفحه نمایش ۱۲۹۶ زیر ناحیه عمل می کند. در این حالت گیمر می تواند مناطق تاریک را با وضوح کامل و بدون اثر نوردهی بیش از حد مناطق روشن تماشا کند. این ویژگی نه تنها در بازی بلکه در تماشای فیلم نیز بسیار کمک کننده است. و در واقع یک راه حل ایده آل برای افرادی است که هم به بازی و هم به سرگرمی های رسانه ای مانند پخش فیلم می پردازند.
    جواب شماره ۲: ‌B
    جواب شماره ۳: B
    شخصیت ها عبارتند از:
    Shelley Blond 1996, Judith Gibbins 1997–۱۹۹۸, Jonell Elliott 1999–۲۰۰۳, Keeley Hawes 2006–۲۰۱۴, Camilla Luddington 2013, and Abigail Stahlschmidt 2015

  • MILAD8TECH گفت:

    چهار رقم آخر کد ملی۹۳۷۲ پرسش اول:
    بخش اول:
    دسته Gaming که طبیعتاً اختصاص به کارهای گیمینگ و بازی دارد و برای هر نوع سیستم مخصوص بازی مناسب است. دسته Ultra Durable بیش‌تر مخصوص استفاده‌های اداری در دستگاه‌های مختلف و با قطعات مختلف است. دسته AORUS GAMING برای کامپیوترهای گیمینگ پیشرفته‌تر طراحی شده‌اند و دسته Deisgnare به کارهایی نظیر تولید محتوا مربوط می‌شود. دسته آخر که AORUS Enthusiast نام دارد، مخصوص کاربران بسیار حرفه‌ای کامپیوتر بوده و بیش‌ترین پرفورمنس ممکن را ارائه می‌دهند و همچنین برای کامپیوترهایی که بر اساس سیستم خنک سازی مایع طراحی می‌شوند و عموماً در آن‌ها از قطعات بسیار قوی استفاده می‌شود، مناسب هستند؛ مثل Z390 Aorus Master
    بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد. که خیلی خوبه چون بیشتر وقتا ادم تو بازیایی که زیاد ممکنه از این صحنه ها داشته یاشه مجبور میشه که میزان روشنایی brightness بازیو بالا ببره که تاثیرش روی تمام صفحه هست و ممکنه جذابیت بازیو پایین بیاره پس این یه ویژگی عالی به حساب میاد.
    پرسس دوم:
    گزینه B
    پرسش سوم:
    گزینه B

  • sadeghd007 گفت:

    چهار شماره آخر کد ملی (۴۶۹۹)
    پاسخ سوال ١ ؛
    بخش اول: AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
    بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ٢.B
    ٣.A

    • sadeghd007 گفت:

      اصلاحیه
      چهار شماره آخر کد ملی (۴۶۹۹)
      پاسخ سوال ١ ؛
      بخش اول: AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
      بخش دوم: فناوری black equalizer 2.0 با مدریت ١٢٩۶ زیر پیکسل, این امکان را به کاربر میدهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن, واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
      ٢.B
      ٣.B

  • samikkk گفت:

    کد ملی ۹۱۳۹
    جواب ۱ بخش اول –
    AORUS Gaming
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable™
    Server / Workstation
    جواب ۱ بخش دو – دید ضعیف یکی از معضلات گیمرهای حرفه ای در زمان اجرای بازیهای رایانه ای محسوب میشود اما مانیتور گیگابایت با بکارگیری موتور Black eQualizerاین مشکل را به صورت اساسی برطرف نموده است. در این تکنولوژی، قسمتهای تاریک توسط نور زمینه تقویت شده و سایر قسمتها در حالت طبیعی خود باقی می مانند؛ همچنین رنگهای تولید شده از وضوح و درخشش بیشتری برخوردار میشوند و چشمان کاربر متحمل خستگی کمتری شده و میزان آسیبهای بینایی به حداقل مقدار خود کاهش پیدا میکنند
    جواب ۲ – گزینه B
    جواب ۳ – گزینه B

  • ۲۰۵۱
    سوال ۱ بخش ۱ :
    AORUS gaming – Gaming Gigabyte – Ultra Durable- Aorus Enthusiast
    سوال ۱ بخش ۲:
    این قابلیت باعث میشه که در صحنه هایی که نور بازی اونجا کم میشه یا منطقه هایی که توی سایه قرار دارن و یا ب دلیل کمبود نور نامشخص هستند بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد,, نور این قسمت ها و شفافیتشون رو بالا ببرد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    سوال ۲ :
    B
    سوال ۳ :
    B

  • Necpower10 گفت:

    ٨٨٨۶
    بخش یک:-gigabyte gaming , ud series-
    xtreme,master-ultra,pro,elite-designare
    بخش دوم : به محیط های کم نور شفافیت بخشیده بدون تغییر کنتراست روشنایی تصویر
    سوال٢:B
    سوال٣:B

  • چهارم رقم اخر کد ملی (۶۲۸۰)
    سوال ۱) بخش اول=G1Gaming . TORUS gaming . Gigabyte gaming . Ultra durable
    سوال ۱) بخش دوم=فناوری black equalizer 2.0 یه مانیتور گیمینگ خاص هستش و این قابلیت رو به گیمر میده که تا نقاطی که سایه هستش رو بدون اینکه نیاز باشه نقاط روشن رو افزایش روشنایی بده واضح تر سازه این قابلیتی هستش که هم در هنگام بازی و هم تماشای فیلم مفید و کاربردی هستش
    سوال ۲) میشه گزینه B
    سوال ۳) میشه گزینه b یعنی ۶ نفر
    خیلی ممنون بابت برگزاری مسابقه
    امیدوارم که موفق بشیم

  • Mfattahib گفت:

    ۱۳۳۶
    ۱٫۱
    AORUS Gaming و GIGABYTE Gaming و Ultra Durable™ وServer / Workstation
    ۱٫۲
    قابلیت شفاف سازی نقاط با نور کم دربازی
    ۲
    B
    ۳
    B

  • arthur fleck گفت:

    چهار رقم آخر کد ملی (۸۴۳۹)
    جواب سوال اول:
    بخش اول= Ultra Durable – Gigabyte Gaming – Aorus Gaming – Aorus Enthusiast
    Ultra Durable = مربوط به مادربورد های اداری
    Gigabyte Gaming = برای استفاده در پی سی های گیمینگ و مادربورد های رده بالایی که با کیفیت بالا بهینه سازی شده اند
    بخش دوم = این قابلیت این امکان را به نمایشگر میدهد تا در صحنه های تاریک و همراه با نور کم و یا به دلیل کم بودن نور در نتیجه مبهم شدن تصاویر و عدم وضوح مناطقی که در سایه قرار دارد، نور و شفافیت آنها را بالا میبرد و این عمل در حالی صورت میگیرد که نور و شفافیت و کنتراست دیگر مناطقی از صفحه که نور مناسب دارند، قابلیت Black Equalizer تاثیر منفی به آنها ندارد. به صورت کلی قسمت هایی با نور کم را با وضوح بالاتری به نمایش میگذارد و قسمت های دیگر که نور کافی دارند، دست نخورده باقی میماند.
    جواب سوال دوم:
    B
    جواب سوال سوم:
    B

  • AC fan گفت:

    سلام
    کد ملی:
    ۸۰۲۱
    پرسش اول:
    بخش اول :
    AORUS Gaming
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable™
    Server / Workstation
    بخش دوم:
    تکنولوژی Black Equalizer 2.0 با تقسیم صفحه نمایش ۱۲۹۶ زیر ناحیه عمل می کند. در این حالت گیمر می تواند مناطق تاریک را با وضوح کامل و بدون اثر نوردهی بیش از حد مناطق روشن تماشا کند. این ویژگی نه تنها در بازی بلکه در تماشای فیلم نیز بسیار کمک کننده است. و در واقع یک راه حل ایده آل برای افرادی است که هم به بازی و هم به سرگرمی های رسانه ای مانند پخش فیلم و…. می پردازند.
    پرسش دوم:
    B
    پرسش سوم:
    B
    Shelley Blond (1996), Judith Gibbins (1997–۹۸), Jonell Elliott (1999–۲۰۰۳), Keeley Hawes (2006–۱۴), Camilla Luddington (2013–present), and Abigail Stahlschmidt (2015)

  • Mr.Game گفت:

    ۴۶۷۹
    ۱) بخش اول=G1Gaming . TORUS gaming . Gigabyte gaming . Ultra durable
    ۱) بخش دوم=فناوری black equalizer 2.0 یه مانیتور گیمینگ خاص هستش و این قابلیت رو به گیمر میده که تا نقاطی که سایه هستش رو بدون اینکه نیاز باشه نقاط روشن رو افزایش روشنایی بده واضح تر سازه این قابلیتی هستش که هم در هنگام بازی و هم تماشای فیلم مفید و کاربردی هستش
    ۲) گزینه B
    ۳) گزینه B

  • kj344 گفت:

    ۵۸۱۳
    سوال۱بخش اول : AORUS gaming – Gigabyte gaming – Ultra durable – AORUS Enthusiast
    بخش دوم: مزیت خاصی ندارد و تنها نکته مثبت آن قیمتش می باشد که بالاست
    سوال۲ : گزینه b
    سوال ۳ : گزینه b

  • ayyobmallahi گفت:

    ۷۴۳۴
    سوال ۱:
    بخش ۱: AORUS Gaming و GIGABYTE Gaming و Ultra Durable و AORUS Enthusiast
    بخش ۲: دید بهتر در نواحی تاریک بازی یا فیلم بدون اینکه روی نواحی روشن تاثیر منفی بگذارد.

    سوال ۲: B
    سوال ۳: B

  • MahdiMirzaei گفت:

    ۱۹۳۶
    ۱-بخش اول: AORUS – Gigabyte gaming – Ultra durable – G1Gaming
    ۱-بخش دوم : فناوری Black Equalizer 2.0 با مدیریت ۱۲۹۶ زیر پیکسل، این امکان را به کاربر می دهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن، واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    ۲- B
    ۳- B

  • majidta گفت:

    ۹۲۲۰
    پرسش شماره ۱ بخش نخست :
    Ultra Durable ، Gigabyte Gaming , Aorus Gaming , Aorus Enthusiast
    پرسش شماره ۱ بخش دوم:
    این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    شماره ۲: B
    شماره ۳ : A

  • asack گفت:

    ۰۲۰۶
    سوال یک بخش یک:Ultra Durable-Gigabyte Gaming-Aorus Gaming-Aorus Enthusiast
    سوال یک بخش دو:این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    سوال دو:B
    سوال سه:A

  • aliniceboy گفت:

    ۴ رقم آخر کد ملی: ۸۵۴۱
    ۱٫ بخش اول: Solution. Enterprise. Consumer. Aorus
    ۱٫ بخش دوم: این قابلیت باعث می‌شود تا نقاط سایه بی نیاز از افزایش روشنایی ِ نقاط روشن، واضح‌تر شده، که هم در بازی‌ها و هم در تماشای فیلم به کار می‌آید.
    ۲٫ B
    ۳٫ A

  • mohamadra گفت:

    سلام
    چهار رقم آخر کد ملی (۴۰۱۵)

    جواب سوال ۱بخش ۱:Ultra Durable، Gigabyte Gaming، Aorus Gaming و Aorus Enthusiast
    جواب سوال ۱بخش۲:قابلیت Black Equalizer 2.0: این قابلیت این امکان را به نمایشگر می دهد تا در صحنه های تاریک با نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند یا به علت کمبود نور مبهم و نامشخص در دید بازیبازان مشاهده می شوند، نور این قسمت ها و شفافیت آنها را بالا ببرد بدون آنکه بر روی روشنایی یا کنتراست و شفافیت بخش های دیگر صفحه که نور مناسب دارد تاثیر منفی بگذارد. در واقع این قابلیت بدون مداخله در بخش های قابل مشاهده و با نور کافی، مناطق و قسمت های تاریک را روشن تر و شفاف تر می سازد.
    سوال ۲:پاسخ (B)
    سوال۳:پاسخ (A)

  • mehrdad78 گفت:

    کدملی ۴ رقم آخر(۶۰۹۶)
    سوال یک بخش اول:
    Gaming- Consumer- Enterprise- Solution
    سوال یک‌ بخش دوم:
    این امکان را به کاربر می دهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن، واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.
    سوال ۲:
    B
    سوال ۳:
    ۶

  • eesonataazera گفت:

    ۰۷۷۴
    سوال اول:
    بخش اول : aorus gaming _ gigabyte gaming _ g1 gaming _ ultra durable
    بخش دوم : سایه هارا واضح تر و روشن تر میکند
    سوال دوم : B
    سوال سوم : B

  • Mmd Hidden گفت:

    چهار رقم آخر کد ملی : ۳۲۷۲
    جواب سوال ۱
    AORUS
    Embedded / IoT
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable
    جواب سوال ۱ بخش دوم
    این مزیت قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد نتیجه این کار باعث بالا رفتن جزِعیات نواحی تاریک میشه و در گیم و فیلم کاربرد بسیار دارد
    جواب سوال ۲
    B
    جواب سوال ۳
    B

  • leon_shot گفت:

    کد ملی : ۸۸۷۴
    پرسش شماره ۱ بخش اول : (gaming) (consumer) (Enterprise) (Solution)
    پرسش شماره ۱ بخش دوم : در واقع خاصیت Black Equalizer این قابلیت را به شما می دهد تا نقاط(( تیره و سایه دار را روشن تر و واضح تر نمیان کنید ))که این قابلیت بسته به سلیقه فرد و قابلیت محیط قابل کم و زیاد شدن است
    پرسش شماره ۲ : B
    پرسش شماره ۳ : B

  • HaDeSthepto گفت:

    ۵۱۲۴
    ۱:
    الف :aorus gaming – gaming gigabyte – ultra durable -aorus enthusiast
    ب : این تکنولوژی صفحه ی مانیتور رو به ۱۲۹۶ بخش مستقل کوچکتر تقسیم میکنه وباعث میشه ک بخش های تاریک تر واضح تر دیده بشن و بخش های روشن تر هم خیلی تو ذوق نزنه.
    ۲: b
    ۳: a

  • Amir گفت:

    ۱-۱ : Aorus Gaming , Gigabyte Gaming , Ultra Durable , Server / Workstation
    ۱-۲ : فناوری Black Equalizer 2.0 بکار رفته در مانیتورهای گیگابایت قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد. نتیجه این کار بالا رفتن جزئیات نواحی تاریک صحنه است بنابراین در بازی Black Equalizer جزئیات نقاط تاریک را بدون اثر گذاری روی بقیه قسمت‌ها افزایش می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید قسمت‌های تاریک را بهتر ببینید
    ۲ : B
    ۳ : B

    • Amir گفت:

      ۲۰۳۲
      ۱-۱ : Aorus Gaming , Gigabyte Gaming , Ultra Durable , Server / Workstation
      ۱-۲ : فناوری Black Equalizer 2.0 بکار رفته در مانیتورهای گیگابایت قادر است نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ سطح مختلف نمایش دهد. نتیجه این کار بالا رفتن جزئیات نواحی تاریک صحنه است بنابراین در بازی Black Equalizer جزئیات نقاط تاریک را بدون اثر گذاری روی بقیه قسمت‌ها افزایش می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید قسمت‌های تاریک را بهتر ببینید
      ۲ : B
      ۳ : B

  • HamedHa گفت:

    چهار رقم آخر : ۰۱۲۹

    سوال ۱ بخش ۱ :
    AORUS Gaming
    GIGABYTE Gaming
    Aorus enthusiast
    Ultra durable

    سوال ۱ بخش ۲:
    Black E 2.0 می تواند نواحی تاریک را در ۱۲۹۶ لول مختلف را نشان دهد،که باعث افزایش جزئیات نواحی تاریک میشود
    در صحنه های بی نور یا نور کم یا مناطقی که در سایه قرار دارند باعث افزایش نور و شفافیت می شود.

    سوال ۲: B
    سوال ۳: B

  • KING.OF.KINGS گفت:

    کدملی:۳۹۱۱ ۱٫
    بخش الف :aorus gaming – gaming gigabyte – ultra durable -aorus enthusiast
    بخش ب : این تکنولوژی صفحه ی مانیتور رو به ۱۲۹۶ بخش مستقل کوچکتر تقسیم میکنه وباعث میشه ک بخش های تاریک تر واضح تر دیده بشن و بخش های روشن تر هم خیلی تو ذوق نزنه.
    ۲٫B 3.B

  • ۳۱۷۰
    سوأل ۱ بخش نخست:Aorus Gaming – Gigabyte Gaming – Ultra Durable – Server / Workstation
    سوأل ۱ بخش دوم: امکان وضوح نقاط تیره بدون شدت یافتن نقاط روشن را در نمایشگر فراهم می کند.
    سوأل دوم: B
    سوأل سوم: B

  • Metal snake گفت:

    ۷۹۲۹ کدملی
    سوال اول:
    بخش اول : AORUS
    Embedded / IoT
    GIGABYTE Gaming
    Ultra Durable

    بخش دوم : سایه هارا بدون نیاز به افزایش روشنایی واضح تر و روشن تر میکند.
    سوال دوم : B
    سوال سوم : B