جزئیاتی از داستان بازی Avengers منتشر شد
پس از معرفی بازی Avengers در رویداد بزرگ E3 2019، استودیوی سازنده تا به الان اطلاعات و گزارشهای مختلفی از این بازی در دسترس قرار داده تا هواداران و علاقهمندان را بیشتر با حال و هوای بازی Marvel’s Avengers آشنا کند. در همین راستا، به تازگی استودیوی سازنده از احساسات انسانی شخصیتهای موجود در بازی Avengers حکایت کردهاند و به نوعی جزئیاتی از داستان را منتشر کردهاند.
سال آینده شاهد یکی از بزرگترین بازیهای استودیوی کریستال داینمیکس (Crystal Dynamics) خواهیم بود که علاقهمندان به کامیکهای مارول، بیصبرانه منتظر عرضهی رسمی آن هستند. تا به الان مشخص شده که این بازی شخصیتها و کاراکترهای شناخته شدهای از دنیای مارول را در این بازی طراحی کرده که هر یک دارای پوشش و ظاهری منحصر به فرد و دیدنی هستند. در کنار این موضوع به نظر میرسد که بازی Avengers امیدوار است تا بتواند تا حد ممکن به احساسات انسان نزدیک شود و به نوعی طبیعی جلوه کند.
طی مصاحبهای که با رئیس استودیوی داینامیکس، آقای اسکات آموس (Scot Amos)، انجام شد او اعلام کرد که تیم سازنده به شدت تلاش کرده تا جایی که میشود شخصیتهای بازی به کاراکترهایی که پیش از این در فیلمهای دنیای مارول دیده بودیم نزدیک باشد. او همچنین ادامه داد که در صدد این هستند تا احساسات و حس انسانها و بازیبازان را در این بازی به کار بگیرند به خصوص در مواقع شکست، حس واقعی این اتفاق در ظاهر شخصیتها در جریان داستان بازی دیده شود. به نوعی احساسات انسانی در این کاراکترها خواهند بود. آموس در اینباره میگوید:
ما زمانی که شروع کردیم تا طرح اولیهی داستان بازی Avengers را بریزیم، به خیلی از چیزها توجه کردیم. ما میخواستیم تا قهرمانان را برای باری دیگر از هم جدا کرده و بازیبازان و کاربران را مجبور کنیم تا آنها را دور هم جمع کرده و یک تیم متحد را تشکیل دهند. بعد از روزی که آنها کتک خورده و زخمی میشوند و اینکه گذاشتند تا شهر سانفرانسیسکو نابود شود بسیار ناراحت هستند و از ناامید کردن سرگروه خود آزرده خاطر هستند.
خوشبختانه در این بازی وقتی تیمها نابود میشوند میتوانند دوباره از نو شروع کرده و خود را بسازند و انسانهای پشت نقاب را نمایان کنند. این همان چیزی است که همواره برای قهرمانان مارول نوشته میشد.
بازی Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانهی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه میشود. همچنین پیش خرید این بازی به کاربران پلیاسیتشن ۴ اجازه میدهد تا زودتر از سایر کاربران به نسخهی بتا بازی و سایر ویژگیهای آن دسترسی داشته باشند. در هر صورت به نظر میرسد شاهد یک عنوان بینظیر و منحصر به فرد در صنعت بازیسازی باشیم.
پر بحثترینها
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- فروش ۸ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 روی استیم تنها در دو روز ابتدایی عرضه
- بیاحترامی دوباره Assassin’s Creed Shadows به فرهنگ و سنتهای ژاپن
- عملکرد ضعیف Spider-Man 2 روی PC همچنان ادامه دارد
- نویسندگان سابق بایوور روی Ghost of Yotei کار میکنند
- نیل دراکمن و کریگ مازن از انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی در سریال The Last of Us دفاع کردند
نظرات
به نظرم نسل موفقی می تونه باشه
و هر نسخه با حفظ ویژگی های مثبت قبل افزودن نقاط مثبت جدید
و همچنین با قوی تر شدن سیستم ها ممکنه بازی در آینده جهان باز تر بشه
اسپایدر من نسخه اولی هم با اینکه نسخه اولش هم از خوبای زمان خودش بود اصلا قابل مقایسه با نسخه آخر نبود و نسخه آخر حدود ۲۰ برابر بهتر بود
اگه برای این بازی هم همین جور باشه میتونه خیلی محبوب بشه ولی فکر نکنم خیلی دنباله داره باشه
این بازی میشه به عنوان یه نسخه دمو قبول کرد :heh: چون ۹۰% گیم پلی شبیه بازی های قدیمیه و احتمالا در هیچ بخشی شاهکار نباشه و فقط به خاطر محبوبیت شخصیت هاش فروش کنه
بتمن و اسپایدرمن با تمرکز روی یک شخصیت موفق شدن
این که این بازی بخواد مثل اون ها بشه به معجزه نیاز داره
دوستان کی ماد جدید رزینت اویل ۲ رو گرفته تبدیل mr x به it خیلی خیلی خفنه
توجه خاصی به داستانش شده که خیلی خوبه