از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا

از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد

نیما شعبانی
۲۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا

برای بسیاری از طرفداران سبک استراتژی و البته طرفداران مجموعه‌ی Total War و سبک استراتژی همزمان و نوبتی، سپری کردن گیمزکام ۲۰۱۹ بدون معرفی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Total War Saga کار سختی بود. از ماه پیش بود که شایعات و گمانه‌زنی‌ها بسیاری حول محور بازی Troy: A Total War Saga به وجود آمد و البته تا ساعاتی پیش نیز ادامه داشتند. حال بالاخره سگا (Sega) و کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) با معرفی رسمی این اثر، به این شایعات پایان دادند.

این اثر همراه با یک تریلر سینمایی معرفی شد اما این پایان ماجرا نبوده و سرپرست و طراح اصلی این اثر طی مصاحبه‌ای پس از معرفی رسمی بازی، نسبت به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی موتورگرافیکی توسعه‎ دهنده‌ی این بازی و البته سبک گرافیکی هنری آن همراه با یک دموی درون انجینی اقدام کرد.

بر اساس توضیحات تودور نیکلوف (Todor Nikolov)، بازی Troy: A Total War Saga به جای آخرین موتور توسعه‌ یافته‌ی استودیوی کریتیو اسمبلی یعنی TotalWarEngine 3، توسط نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی موتور بازی Total War: Warhammer 2 توسعه می‌یابد. البته تمام این موتورها بر پایه‌ی موتور بازی‌سازی WarScape توسعه یافته‌اند هم همه‌ی این موتورها در بخش فنی و البته ظاهری تفاوت نسبتا چشمگیری با یکدیگر دارند.

رنگ‌ها در موتور Total War: Warhammer 2 براق‌تر و البته گرم‌تر به نمایش در می‌آیند و البته چون بازی از کتاب ایلیاد اثر هومر اقتباس شده است، رنگ آبی در آسمان نقشه‌ی اصلی بازی جایی ندارد، زیرا هومر در کتاب، آسمان را به رنگ نارنجی و در هنگان غروب توصیف کرده و به همین دلیل هم شاهد آسمان و البته تمی محیطی مشابه‌ی کتاب هستیم. تمام این موارد باعث شد تا کریتیو اسمبلی به جای استفاده از یک موتور جدیدتر، از موتور قدیمی‌تر اما مناسب‌تر برای Troy: A Total War Saga استفاده کند.

البته چون این بازی ترکیبی از تاریخ و افسانه است، به نظر می‌رسد که حداقل شاهد حضور خدایان و هیواهای افسانه‌ای نه طول گیم‌پلی و نبردهای بازی ولی حداقل در نقشه‌ی اصلی بازی باشیم که باز باعث می‌شوند تا موتور Total War: Warhammer 2 با توجه به پیشینه‌اش، موتور مناسب‌تری برای Troy: A Total War Saga باشد.

از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا

از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا

 

بر اساس توضیحات طراح بازی، خدایانی همچون زئوس، آرس، پوسایدون، آپولو و دیگر خدایان یونان باستان در Troy: A Total War Saga حضور خواهند داشت و شما باید برای پیروزی و عملکرد بهتر در نبردها، اعتماد آن‌ها را به خود جذب کنید که می‌توان مشابه‌ی سیستم مورد نظر را در سیستم Wind of Magic بازی Total War: Warhammer 2 مشاهده کرد. البته حضور این خدایان هیچ تاثیر مستقیمی برروی گیم‌پلی نبردها نمی‌گذارد و تنها در قدرت نیروها و البته روحیه‌ی آن‌ها تاثیر گذار است. همچنین در بازی نقاط مهم مانند کوه الیمپوس که در واقع خانه‌ی خدایان است، وجود دارند که بازی‌بازان با تصرف و تحت کنترل گرفتن این نقاط، برتری‌هایی در میزان سلامتی، قدرت، روحیه و سرعت بازسازی و باز پروری نیروها و سربازهایشان به دست می‌آورند.

بازی Troy: A Total War Saga در تاریخ نامعلومی طی سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی عرضه خواهد شد، در ادامه شما را به تماشای دو تریلر منتشر شده از این اثر دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا
از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

از Troy: A Total War Saga رسما رونمایی شد - گیمفا