شرکت اینترنت گیمینگ دیتابیس توسط توییچ خریداری شد
مالک شرکت اینترنت گیمینگ دیتابیس (Internet Gaming Database)، آقای جروم ریچر (Jerome Richer)، با انتشار پیامی رسمی اعلام کرد که این شرکت توسط توییچ (Twitch) خریداری شده است.
در مطلب منتشر شده توسط آقای ریچر آمده است:
امروز، ما بسیار خرسند هستیم که میتوانیم فصل بعدی داستان خود را به شما معرفی کنیم: شرکت اینترنت گیمینگ دیتابیس به خانوادهی بزرگ توییچ پیوسته است. میلیونها نفر به صورت روزانه به سراغ توییچ میآیند تا بتوانند با استریمرهای مورد علاقهی خود ارتباط برقرار کنند. این فرصت، شرکت اینترنت گیمینگ دیتابیس را وارد مرحلهای تاره میکند و این امکان را برای ما ایجاد میکند تا تاثیر بیشتری برروی زندگی گیمینگ شما داشته باشیم.
چرا توییچ؟
هدف اصلی ما همیشه این بوده است که کاملترین دیتابیس مربوط به بازیهای ویدئویی در جهان را بسازیم. با این حال، رسیدن به چنین هدفی با داشتن یک تیم کوچک و مستقل بسیار دشوار و چالشبرانگیز است. ملحق شدن به شرکت توییچ این امکان را به ما میدهد تا با استفاده از تجربه، امکانات و تواناییهای این شرکت، سرعت پیشرفت خود را افزایش داده تا بتوانیم همان نسخهای از اینترنت گیمینگ دیتابیس که همیشه آرزوی آن را داشتیم را به شما عرضه کنیم. نه تنها این، بلکه با توجه به این که هر دو شرکت هسته، فرهنگ و اهداف مشابهی دارند، این تصمیم را برای ما بسیار آسان کرد.
برنامههای آیندهی ما چیست؟
ما قصد داریم ویژگیهای رایگان و پولی خود را با یکدیگر ترکیب کرده و تمامی آنها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. از این پس، شما در کنار اشتراک گذاری دادههای خود با توییچ، این اطلاعات را با ما و هزاران نرمافزار، وبسایت و سرویسهایی که از این دادهها استفاده میکنند، به اشتراک میگذارید.
ما قصد داریم از این فرصت تازه استفاده کنیم تا بتوانیم در کنار حذف کردن برخی از ویژگیها و جابهجایی برخی از زیرساختها، فضا را برای اضافه شدن ویژگیها و امکانات جدید آماده کنیم.
شرکت آمازون (Amazon)، مالک اصلی توییچ، پیش از این نیز شرکت اینترنت مووی دیتابیس (Internet Movie Database) را خریداری کرده بود. علاوه بر این، حالا با اضافه شدن اینترنت گیمینگ دیتابیس به این مجموعه، باید شاهد بهبود کیفیت عملکرد سیستم جست و جو در توییچ باشیم.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات