تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد

علی سلکی
۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا

بازی Daymare 1998 مسیر پر پیچ‌وخمی را پشت‌سر گذاشت است. این عنوان در ابتدا به عنوان یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی ساخته‌ی هوادارن بازی Resident Evil 2 معرفی شد و پس از معرفی نسخه‌ی رسمی بازسازی Resident Evil 2، تبدیل به پروژه‌ی مستقلی شد. حالا امروز تیم اینویدر استودیوز (Invader Studios)  تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را  منتشر کرده‌اند.

این تریلر به داستان، محیط و گیم‌پلی بازی می‌پردازد. همچنین با وجود داستان پشت این بازی، شما می‌توانید شباهت‌های قابل‌توجهی را میان این بازی و مجموعه‌ی Resident Evil مشاهده کنید. در ادامه ما، شما را به تماشای این تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

بازی Daymare 1998 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا
تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Farshad.redmondy گفت:

    بازی جالبی میاد این سبک ها دوس دارم..مخصوصا اول شخص منتظر اخبار و تریلر های بیشتر هستم بیشتر بغهمیم

  • mohamadsam82 گفت:

    می خوام این هفته دانلودش کنم ببینم چطوری هست از سبکش خوشم میاد متا هم شده ۶۵ و یوزر اسکور ۶٫۸ که بخاطر سه تا نمره به ترتیب ۰ و ۲ و۴ این شد وگرنه از ۱۵ رای فقط یک ۸ و این سه تا بودن و بالای ۹ می شد

  • Cell گفت:

    Hitman در Resident Evil :rotfl:
    واقعا فاجعه بود دنیای آخر زمانی کپی خیلی بد و صدا گذاری در حد فاجعه :yes:
    میدونم ربطی نداره و پلتفرمی که Red Dead R2 نداشته باشه پلتفرم نیست همین بازیهای داغون بسه
    Hitman هم رفت تو Evil :laugh:

    • Farshad.redmondy گفت:

      نمیدونستم که توسط ۱۰ نفر ساخته شده..واقعا باید تحسینشون کرد معلوم نیست با چه بودجه ی کمی با تعداد کم که بودن اینو ساختن که واقعا دمشون گرم….بازی های داستانی باید همیشه موفق باشن….

  • satar_in_ahz گفت:

    از این سبک خوشم میاد بازیه جالبه امروز هم کرک شد رفت تو لیست دانلود

  • Kayat گفت:

    این بازی توسط تیم ۱۰ نفر ساخته شده و از ضعف های متعددی برخورداره، به خصوص در قسمت انیمیشن صورت که شاید خیلی ها رو مایوس کنه. اما من یک لحظه هم درنگ نمی کنم و می خرمش. در واقع باید برای این ۱۰ نفر کف مرتبی زد که تونستند با محدودیت متعدد چنین بازی بسازند.

    • eli_lastofus گفت:

      اگر ۱۰ نفره همچین چیزی ساختن شاهکاره در نوع خودش 😯 😯 😯 😯 😯 😯

    • PLAYDEAD گفت:

      kayat
      اتفاقا نیاز به تشویق و کف زدن نیست و اشتباه ترین کار ممکن تو بازیسازی اینه که با یه تیم کم تعداد یا بودجه ی کم بخوای یه بازی با هدف رقابت با بازی های بزرگ با با کپی برداری از بازی های بزرگ بسازی کاری که استدیوهای داخلی زیاد میکنن در صورتی که میشه به جای یه بازی متوسط یا ضعیف که با الگو برداری از بازی های پر هزینه و بزرگ میشه یه بازی جمع و جور ولی با حساب کتاب و پر مغز ساخت , نمونه هاش زیاده تو این نسل.

      • eli_lastofus گفت:

        حرفت درسته
        یک زمانی یک گروه بازی سازی از من خواستن کمکشون کنم در بخش مدل سازی
        ولی دوتا نکته دیدم
        اول اینکه لیدر تیم بسیار نوب بود و کلا از نسل قبل گیمر شده بود و شاید تو عمرش ۱۰تا بازی تموم نکرده بود و هیچی از گیم حالیش نبود که بخواد لیدر باشه
        دوم دیدم تعدادمون کلا به ۱۰ نفر نمیرسه بعد توقع داشت یک بازی بسازه در حد آنچارتد ۴
        بهشون گفتم این نصیحت از من به شما با این تعداد و بودجه و… نمیتونید همچین کاری بکنید. باید یک بازی دو بعدی پلتفرمر چیزی بسازید گوش نکردن و بعد از مدتی به دو دلیل بالا تیمشون دیس بن شد و فقط این وسط وقتشون رو حروم کرده بودن
        الان بازی های ایرانی رو ببین
        یک گروه کوچیک اومده بچه ها مورتا ساخته ولی بازی دوبعدی و موفق هم شده
        حالا همین تیم کوچیک اگر میخواستن یک بازی ۳بعدی در حد بازی های روز دنیا بسازن یا وسط راه جا میزدن یا یک بازی آشغال میشد
        ولی خداییش بازی شبگرد هم قشنگ بود حتما بازی کنید البته ایراد و … زیاد داره ولی خداییش تمومش کردم
        کیلزون ۴ یا گیرز ۴ رو تموم نکردم ولی شبگرد رو تموم کردم
        ولی خداییش با ۱۰ نفر این چیزی که من تو تریلرها میبینم عالییییییییییییییییییی کار کردن حالا چند روز آینده دانلودش میکنم ببینم چه جوری هستش

        • PLAYDEAD گفت:

          دمت گرم قربون آدم فهمیده :yes: دقیقا میخواستم بچه های مورتا رو مثال بزنم… منم قبول دارم بازی خوبیه نسبت به ۱۰ نفر ولی نمرات بازی و یوزر اسکور خیلی پایینه(من اهل نمره و … نیستم) ولی تا این حد پایین نشون میده که این ۱۰ نفر کافی نبوده واسه ساخت چنین بازی در صورتی که به قول خودتون میتونستن با یه بازی نوآورانه و سبک شروع کنن و بعد از مدتی که بودجه ی کافی دستشون اومد با نفرات بیشتر یه پروژه ی بزرگ بسازن و خودشون رو مطرح کنن…به هر حال امیدوارم تجربه کنین و لذت ببرین 😉

      • Kayat گفت:

        PLAYDEAD عزیز
        بازی daymare تاریخچه متفاوبت و شاید به نظر غم انگیزی داشته باشه. هر چند تا حدودی با نظرت موافقم اما نمی تونم به طور قطعی اونو بپذیرم. در این بازی طراح سابق کپکام یعنی ساتوشی ناکای پروژه رو به عهده گرفته. شخصی که نقش مهمی در موفقیت رزیدنت اویل صفر ایفا کرد. فردی که از کپکام کنار گذشاته شد و شاید این مسئله به مذاق ایشان خوش نیامده و همین مسئله باعث خلق daymare 1998 شد.
        به نظر من با توجه به تاریخچه ی این بازی و چالش هایی که پشت سر گذاشته این عنوان بیشتر جنبه ی اثباتی داره تا رقابتی. در واقع شاید اگر این بازی کلید نمی خورد ما اصلا شاهد بازسازی رزیدنت اویل دو ریمیک نبودیم. حالا که رزیدنت اول دو بازسازی شده آیا باید این زحمات این سازنده ها رو فراموش کرد. به نظر من پاسخ منفیه. گر چه میشه گفت موافقم که این تیم می تونست با این تعداد اعضای کم یک بازی خلاقانه بسازه و واقعا خوش بدرخشه اما ما هنوز مطمئن نیسیتیم که با یک بازی کاملا تقلیدی مواجه هستیم. حتی اگر بپذیریم بازی یک آیپی کاملا تکراری است باز هم نمی تونیم از این نکته ی مهم چشم پوشی کنیم که سازندگان به سراغ ژانر survival horror رفته اند. با توجه که مدام با بازی های تکراری و آپن ورلد در نسل هشت مواجه هستیم این خود یک نقطه ی عطف بسیار بزرگه.
        در این بازی کاملا مشخصه که تیم سازنده به دنبال دل خود رفته نه ساختن یک بازی که به اون ها دیکته شده. ژانری از survival horror ساخته شده که در اکثر بازی های وحشت بقا اصلا فراموش شده. و اون هم چیزی نیست جز شیوع یک ایپدمی در مراحل آغازین خود. ما اکثرا در این ژانر با دنیای آخر الزمانی مواجه هستیم. غیر رزیدنت اویل دو در این نسل هیچ بازی دیگری به این مسئله توجه نکرد. آخر چقدر آخر الزمان. پس می تونیم از این منظر هم به بازی نگاه کنیم.
        پس به نظر من حمایت از یک بازی که سعی کرده با توجه به تمام محدودیت ها خوش بدرخشه بهتر از تنها گذاشتنشه. اما صحبت های شما هم کاملا متینه. ولی این طور بد بینانه نگاه کردن به این تیم به نظر من جفاست. هر چند به قول شما ای کاش بودجه ی مناسب به دست می آمد و ما با یک بازی عالی طرف بودیم و بیشتر لذت می بردیم.

        • PLAYDEAD گفت:

          حقیقتش من اطلاعاتم در این زمینه اندازه ی شما نبود و دمت گرم که اینقدر اطلاعات داری :yes: میفهمم چی میگی بعضی مواقع واسه اینکه آدم ها بتونن خودشون رو اثبات کنن باید حمایت بشن و نباید تنهاشون گذاشت ولی خب همونطور که شما گفتی بیشتر جنبه ی احساسی داشته این قضیه.

  • AmirtheGRB گفت:

    این خبری ازش نبود من اون موقع ها که بازی نما سیدی میداد ( ببینید چندسال پیش دیگه) یه تریلر دیدم دیگه هیچ خبری ازش ندیدم

  • raminv گفت:

    یک نکته هست اون هم اینکه اگه سازندگان این بازی رو به عنوان بازسازی رزیدنت ایول ۲ نمی ساختند شاید هیچوقت ما امروز شاهد ساخته شدن عنوان رزیدنت ایول ۲ ریمیک هم توست کپکام نبودیم پس حمایت از سازندگان این بازی توسط ما گیمرها واجبه

  • ehsan M گفت:

    شخصیت پردازیش ادمو یاد بازی های ps1 میندازه

  • خیلی شبیه رزیدنت ها هستش ولی در عین حال جدا از اونا منتظر نقد گیمفا هستم

  • mohamadsam82 گفت:

    بعد دو ساعت بازی کردن بنظرم بازی خوبی بود فضای بازی بسیار شبیه ریمیک ۲ بود سیستم نشونه گیری هم شباهت هایی داشت گان پلی هم خوب بود فقط دویدن یک جوری بود مثل گرم کردن دوران مدارس می مونه و معماهایی شبیه ریمیک ۲ هم در بازی هست کلا ارزش بازی کردن داره با این بودجه و توسعه توسط ۱۰ نفر واقعا باید تحسین کرد و اگه این بازی نبود شاید الان ریمیک ۲ هم ساخته نمی شد تازه فکر کنم بازی اولشون هست که توسعه دادن

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Daymare 1998 منتشر شد - گیمفا