اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا

اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟

ربین قهرمانی
۱۴:۰۰ ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا

مطمئناً بازی Death Stranding یکی از مرموزترین و واقع بینانه‌ترین عناوین چند سال اخیر است و با اینکه چندین تریلر از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده، هنوز هم برخی شبهات در مورد این بازی وجود دارند که بی‌‌جواب مانده‌اند.
داستان بازی با استفاده از چندین کاراکتر ساده و کلاسیک ساخته شده توسط خود کوجیما روایت می‌شود و تریلری هم که از گیم‌پلی آن منتشر شد، جلوه‌های بسیاری از بازی را به نمایش می‌گذاشت. اما چیزی که در مورد این بازی صدق می‌کند آن است که کارگردان این بازی هیدئو کوجیما می‌باشد و مسلماً ما می‌دانیم که این شخص فقط به این چند مورد کوتاه در مورد عنوان جدید خود بسنده نمی‌کند، پس احتمال می‌رود که این بازی بسیار فراخ‌تر از انتظات شما باشد.

هیدئو کوجیما در جریان گزارشی، به اطلاع رساند که می‌خواهد به عنوان یک ژانر جدید بر روی بازی Death Stranding کار کند و به قول خودش، یک ژانر یا سبک جدیدی را پدید آورد. برخی از منابع آگاه خبر داده‌اند، با اینکه کوجیما خود کارگردان این بازی است، اما هنوز خود او هم از سبک آن اطلاع ندارد. در طی مصاحبه‌ای که کوجیما با یکی از وبسایت‌های خارجی داشته، گفته است که دنباله‌های این سبک در حال آماده شدن هستند و خاطر نشان کرد که سخت‌ترین بخش ماجرا آنجاست که می‌خواهید یک چیز جدید را خلق کنید؛ شما در واقع با انجام این کار، دنباله‌های جدیدی را برای کار خود می‌سازید و ممکن است چیزی که شما آن را خلق کرده‌اید دیگر به عنوان یک سبک شناخته نشود.

گذشته از تمامی این‌ها، سخن کوجیما یک واقعیت است. اگر بازی Death Stranding به میزان لازم خاص و منحصر به فرد باشد، می‌تواند سبک و دنباله‌ی جدیدی را برای دنیای بازی‌های ویدئویی رقم بزند، اما انجام این عمل به بازنگری بسیاری احتیاج دارد. این اثر جدید کوجیما در برخی از جهات مشابهت زیادی با فرنچایز قبل از خود، یعنی سری Metal Gear Solid دارد. همچنین در زمینه‌ی مخفی‌کاری نیز شباهت بسیاری به همدیگر دارند و المان‌های مخفی‌کاری در این بازی شما را یاد سری متال گیر می‌اندازد.

اگر بازی Death Stranding بتواند یک ژانر جدید را به ما ارائه دهد و در این زمینه به موفقیت دست یابد، ساخت دنباله‌های این سبک چندان دور از ذهن نیست. فعلاً باید تا تاریخ انتشار بازی صبر کنیم و ببینیم که کوجیما چه چیزی را به ما ارائه می‌دهد و آیا می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

بازی Death Stranding قرار است که در تاریخ ۸ نوامبر سال جاری (مصادف است با ۱۷ آبان ماه سال جاری) برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه گردد. اخباری مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی وجود دارد، اما نمی‌توان چندان به این اخبار و شایعات دل خوش کرد. اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، می‌توانید با دنبال کردن این نشانی، از آخرین اخبار مربوط به این عنوان آگاه شوید. همچنین اگر هنوز هم خواهان اطلاعات بیشتری از این بازی هستید، پیشنهاد می‌شود که تحلیل ویدئوی گیم‌پلی منتشر شده از این بازی در جریان کنفرانس TGS 2019 را در این نشانی با قلم ریبین قهرمانی و با عنوان دیداری با ناگفته‌ها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیم‌پلی بازی Death Stranding مطالعه کنید. اگر هنوز هم خواهان اطلاعات بیشتری در مورد این بازی هستید، می‌توانید مقاله‌ی آرین مرادی، با عنوان نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم را در این نشانی مطالعه کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را در این نشانی و این صفحه‌ی سایت و اطلاعات جدیدی را که در رابطه با شخصیت‌های بازی که جدیداً منتشر شده است را در این نشانی مشاهده و مطالعه کنید.

حال نظر شما کاربران همیشگی وبسایت گیمفا در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • امسال هم گوتی مال سونیه :shy:(دث استرندینگ)
    (اویل ۲ هم حقشه،ولی چون ریمیک هست،فکر نکنم جایزه بگیره،دقیقا مثل شادو اف کلوسوس)

  • ای کاش کوجیما همون سبک سایلنت هیل که انتخاب کرده بود رو ادامه میداد .

    • Avelone گفت:

      آخ آخ اسم سایلنت هیل رو نیار که هروقت اسمشو می شنوم(یا میبینم) اشکم درمیاد یه زمانی اسم سایلنت هیل میومد همه کف و خون قاطی می کردن اما وقتی کونامی داد بازیو دست غربی ها سایلنت هیل تبدیل به سری بازی شد که هرکی اسمشو می شنید ناراحت می شد که چه پتانسیلی از دست رفت کوجیما با بازی سایلنت هیلز می تونست کاری کنه که سری سایلنت هیل باز هم بر سر زبان ها بیفته اما بخاطر کونامی(و به نظرم در جاهای تقصیر خود کوجیما هم بود اما نه به اندازه کونامی) باعث شد که دیگه هیچ وقت اسمی از سایلنت هیل نشنویم

  • اجازه بدید اینی که داره می سازه رو بده بیرون
    اگه خدا بخواد ادامه هم می ده….
    کاری که کوجیما می کنه واقعا ریسکی هست
    یه سبک جدید اون هم الان که دنیای گیمینگ پر شده از بتل رویال و مولتی پلیر

  • Clara گفت:

    ۱۷ آبان…. اگه گذشت این یه ماه نیم……!
    به هرحال من که حتی ظرفیت یک رو هم تا سر برج نمیتونم تهیه کنم دوستان خواهشا اگه بازی رو همون روز عرضه و حتی قبل تر ازون ( ایرانه دیگه!) تهیه کردین به هیچ وجه بازی رو اسپویل نکنید با تشکر!

  • در مورد این که میتونه موفق باشه‌یا نه (جواب‌ من اینه که میتونه)
    در مورد این که این سبک ازش به عنوان یه سبک جدید یاد بشه (جوابم امیدوارم)
    اما در مورد قسمت های بعدی که عنوان شده …
    خب مسلما به این بازی بستگی داره
    ساخت یه دنیا خیلی سختو زمان بره
    حالا که این کارو کرده…برای ادامش خب یکی از اصلی ترین چالشاش حل شده
    اما قبل از ساخت شماره ی بعدی باید سه تا چراغ سبز بازی بگیره تا ساخته‌بشه
    ۱-استقبال‌ و فروش بازی(نه متوسط و نه خوب…باید عالی باشه چون یکی از پرهزینه ترین بازیها بود به نظرم…بابت بازیگراش و وسایل پیشرفته ای که استفاده شده و شخص کوجیما و تبلیغات گستردش)
    ۲-خود کوجیما(اینکه کوجیما بخواد این عنوان مثل متال گیر به یه سری فرانچایز تبدیل کنه یا بره‌ سراغ یه آیپی دیگه…که به نظرم مورد اولی باشه به دلیل متن مصاحبه)
    ۳-رضایت سونی

  • به نظر من دیگه زیادی دارید این بشر را بزرگ میکنید این ذهن خلاق این انسان مریخی این خدا تنها کاری که کرده یه بازی شبیه ساز پیاده روی و کوه نوردی و صخره نوردی ساخته گیم پلی از دم تعطیله چیز جدیدی هم نیس خیلی از بازی ها گیم پلی شون اینجوریه گان پلی هم تو سبک متاله اگه نخوام بی انصافی کنم میشه گفت فقط داستانش شاهکاره و جون میده از تو یوتیوب فقط داستان اصلی را ببینی و رد بشی بری واسه بازی کردن خیلی وقت گیره

    • تا حالا گربه ای که دستش به گوشت نرسیدرو دیدید؟
      حالا ببینید…
      متنفرم از افرادی که توو زندگیشون هیچی نشدنو توو فضای مجازی افراد صاحب سبکو مسخره میکننو بزرگترین کارشون این بود که با مگس توو خونشون شرط بندیه اینو کردن که میگیرمت…مگسه هم گفته اگه میتونی بیا…بگیر…
      لعنتیا منقرض نمیشن

      • Omidsoltani7
        استاد منتقد هنوز نمیدونی من خودم فن پی اس ام تنفرت را واسه خودت نگه دار و قبل از اینکه جن زده بشی و هوچی گری کنی کمی فکر کن
        بازی که بیاد اولین کسی که هیچی ازش نمیفهمه خود تویی از بس که زبانتم قویه حرف من اینه قبل از اینکه هندونه را نخریدی واسه سرخی و شیرینیش کف و خون قاطی نکن تو کوجیما پرستیت بکنن اول و آخر اونی که باید یه تومن واسه این بازی بذاره خود تویی منم میگیرمش ولی قبل بازی سازنده اش را حلوا حلوا نمیکنم.

        • اولا استاد نه رییس
          دوما من کاری ندارم تو فن چی هستی
          سوما اینکه من از بازی چیزی سر در بیارم یا نه به تو ربطی نداره…در مورد زبان انگلیسی هم…آره….زبانم خوبه…فکر نمیکنم توی قرن ۲۱ این موضوع غیر عادی باشه(آرزوهای خودتو به‌ دیگران ربط نده)
          چهارما فرق منو تو اینه که من میدونم از کی هندونه بخرمو به سرخ بودنش اعتقاد دارمو تو نمیدونی اصلا هندونه میخوای یا خربزه(فروشندش بماند)
          پنجما نه عزیزم ۱تومن نیستو ۵۰۰ ۶۰۰ هست…کوچیکترین کاریه که میتونم بکنم (انگار خیلی وقته به مفت بازی کردن عادت کردی…دلار پایین اومده…قیمتا از دستت در رفته)
          شیشما پرستش کوجیما؟؟!!
          چی میزنی؟
          دنیا میگه نابغس…منم با آثارش زندگی کردم…ساخته ی جدیدشم به دلم نشسته…توو بخش نظراتم…نظرمو عنوان میکنم…تو میگی‌ پرستش؟؟!!
          متاسفم برات……….
          هفتما تو که ترول میکنی خودشو بازیشو….واسم خنده‌دار که چجوری توو همه پستاش هستی پس چرا(تکلیفتو با‌ خودت معلوم کن) بعد میخوای بازیشو پلی هم کنی؟!
          در آخرم…هیچ وقت منو ریپلای نکن

  • Dragon 313 گفت:

    البته عنوان خبر آقای قهرمانی باید این میبود کوجیما به شبیه ساز پیاده روی عنوان death stranding واکنش نشان داد،در سایت های دیگه همچین عنوانی زده بودند.

  • R6.Forever گفت:

    یه چیزیو میدونم ، اینکه کوجیما چیز بد نمیسازه و همرو راضی نگه میداره و اینکه متای بازی بالای ۹۰ میشه ، ولی من هنوز تو دلم موند که P.T رو میساختن 🙁 لعنت بهت کونامی ، آخه شاخ بازی؟ اونم واسه کوجیمای کبیر؟؟ برو بمیییییر!!! :no: 😥

  • Sony_ps گفت:

    به نظرم بازی ساز زمانی که میخواد یه نمایش یا یه تریلر از بازیش بده بیرون باید روی این تمرکز کنه که چی از بازیش نشون بده که واسه گیمر جذاب باشه و مجذوب اون بازی بشه ، ادم باید حرف حق بزنه خدایی استاد کوجیما هیچ چیز جذابی از بازیش نشون نداده که ادم به قول معروف ادرنالین خونش بره بالا واسه بازیش لحظه شماری کنه ، هر چی نشون داده ، حالا مبارزه ، راه رفتن ، دویدن، نقل مکان کردن ، همرو بهترشو توی این بازی های اخیر تجربه کردیم ، الان من فقط بخاطر این واسه این بازی لحظه شماری میکنم چون از اقای کوجیما یه شناختی دارم ، میدونم منظورش چیه( حالا تا حدودی) حالا نقد و نمره های بازیش که بیاد معلوم میشه که واقعا اسطوره بازی سازی هست یا گیمر جماعتو پخمه گیر اورده.

  • کسایی که سر بازی جدید کوجیما چرت و پرت میگن شرط میبندم ۱۰۰% که هیچکدوم از سری های متال گیر رو بازی نکردن مخصوصا متال گیر های قدیمی که با صبر و حوصله زیاد باید تمومشون میکردی یه مشت بچه که تازه گیم شروع کردن اومدن از بازی کوجیما ایراد میگیرن :rotfl:

  • One Man گفت:

    امکانش هست که مصاحبه کامل رو ترجمه کنید و قرار بدید؟ چون جوری هست که همش باید خونده بشه.
    https://www.gameinformer.com/interview/2019/09/16/hideo-kojima-answers-our-questions-about-death-stranding

  • pc.gamer1 گفت:

    حالا بزار این خودش بیاد . ببینم ارزش ادامه دار شدن داره یانه

  • Vahid333 گفت:

    سونی استودیو کوجیما رو بخره دیگه

  • Shadowwarior22 گفت:

    خیلی حرفاش جالبه :rotfl:
    مثلا من میام یه فیلم یا بازی یا موسیقی یا کلا یه اثر هنری تولید میکنم و اگه ازش استقبال نشد میگم : درک این اثر کار هر کسی نیست :rotfl: 😀
    حقا که استادی !

  • اسم سبکشو مثلا اگه یه بازی با این سبک اومد باید گزاشته بشه جهان باز . اکشن . کوجیما مثلا

  • mahdi.r گفت:

    من تو پست کیانو و کوجیما گفتم death stranding 2 همه مسخره کردنو و گفتن امکان نداره

اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا
اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ - گیمفا