یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا

یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد

truth seeker
۱۱:۱۵ ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا

آقای ایو گیلمات (Yves Guillemot)، مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft)، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت GameIndustry درباره‌ی علاقه‌ی این شرکت برای ادامه‌ی ساخت عناوین جهان‌باز و استفاده‌ی بیشتر از سبک طراحی جهان عناوینی همچون Assassin’s Creed Odyssey، صحبت کرده است.

در جریان این مصاحبه، از آقای گیلمات پرسیده شد که آیا این امکان وجود دارد که بازی‌های این شرکت مانند سری Assassins Creed، در آینده از طراحی نسخه‌هایی مانند Odyssey فاصله گرفته و دوباره به همان جهان استفاده شده در Assassin’s Creed Unity بازگردند. مدیر ارشد اجرایی شرکت یوبی‌سافت در پاسخ به این سوال بیان کرند:

نه، هدف ما این است که شما بتوانید Unity را در دل Odyssey داشته باشید. اگر شما دوست دارید یک داستان اصلی ۱۵ ساعته را تجربه کنید، ما آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم ولی علاوه بر آن، شما می‌توانید داستان‌های بیشتری را در کنار آن داشته باشید. شما در آن جهان زندگی می‌کنید و می‌توانید هر آن‌چه که دوست دارید را دنبال کنید. شما می‎توانید چندین تجربه مانند تجربه‌ی Unity داشته باشید.

زمانی که در ادامه صحبت از مدیریت مالی چنین پروژه‌های بزرگی در طول بازه‌های زمانی طولانی شد، آقای گیلمات بیان کردند که دلیل تصمیم این شرکت به شرایط فعلی بازار مربوط می‌شود.

چنین پروژه‌هایی قابل مدیریت هستند چون جهان بسیار بزرگ است و تعداد بی‌شماری از بازی‌بازان می‌توانند بازی‌های ما را تجربه کنند. چیزی که ما در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، این است که شمار بازی‌بازانی که بازی‌های ما را تجربه می‌کنند، به صورت مداوم بیشتر و بیشتر می‌شود.

بازارهای بیشتری در حال ظهور هستند و طول عمر بازی‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل، ما باور داریم که می‌توانیم میزان سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهیم؛ چراکه می‌دانیم این سرمایه در درازمدت به ما برگردانده می‌شود.

آقای گیلمات در بخشی از این مصاحبه در رابطه با خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز صحبت کردند. به گفته‌ی ایشان، خریدهای درون‌برنامه‌ای به تیم‌های سازنده اجازه می‌دهد محتوای جدیدی را برای بازی‌هایی که بازی‌بازان عاشق آن‌ها هستند، تولید کنند.

ما تیم‌های بزرگی داریم که برروی تولید محتوای جدید تمرکز دارند تا بازی‌بازان بتوانند در همان جهانی که عاشق آن هستند، باقی بمانند. این موضوع که برخی از بازی‌بازان آیتم‌هایی را درون یک بازی خریداری می‌کنند، به تیم‌های ما اجازه می‌دهد به تولید محتوای بیشتر ادامه دهند.

ساخته‌ی بعدی شرکت یوبی‌سافت، بازی Gods and Monster است که توسط تیم سازنده‌ی Assassin’s Creed Odyssey توسعه می‌یابد و در تاریخ ۶ اسفند سال ۹۸ مصادف با ۲۵ فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی، برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا
یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چه فایده وقتی بیشتر ماموریت های بازی اینه که از نقطه A بری تا نقطه B، فلان شخص رو بکشی یا باهاش صحبت کنی تا کات سین داستانی فعال بشه و دوباره تکرار. سیستم پارکور اساسین هم نه تنها تکراری شده بلکه پسرفت داشته و بعد از دزموند داستان برای من اصلا جذابیت نداره.

  • اسم یونیتی اومد همیشه برام آزار دهنده بوده که مردم با شنیدن اسمش یاد باگ میوفتن و البته حق دارن ..
    اگه یوبیسافت یکم بیشتر به خودش زحمت می داد یکی از بهترین نسخه های سری می شد .. چه پتانسیلی داشت
    حیف :struggle:
    هرچند همینی که الان هست با آپدیتاش بازی خوبیه ولی حقش بیشتر از اینا بود ..

  • PLAYDEAD گفت:

    یوبی سافت و ea و اکتیویژن خیلی وقته فهمیدن گیمرهای این نسل کیفیت براشون مهم نیست و کمیت رو ترجیح میدن واسه همین یه مشت بازی آب دوغ خیاری میدن و گیمرها هم خ.ر کیف(دور از جون بچه های گل گیمفا ) پیش خودشون میگن وای چقدر زیاد سرگرم میشیم و چقدر محیط ول زیاده تو بازی :rotfl: یادتونه بچه که بودیم میرفتیم مغازه اگه بهمون ۱۰ تا اسکناس ۲۰ تومنی میدادن فکر میکردیم از یه اسکناس ۱۰۰۰ تومنی بیشتره چرا؟ چون تعدادش بیشتره و خب قدرت استدلال هم نداشتیم حالا حکایت گیمرهای این نسله و یوبی سافت هم اون فروشنده نامرد

    • mohamad 47 گفت:

      PLAYDEAD
      عباس بودی اره؟همیشه با نظرات حال میکردم و میکنم.از معدود کسایی هستی که همیشه حرف دل منو میزنی و یه چیزی سرت میشه از گیم.متاسفانه هر چی میشکیم از گیمر های نوب این نسله.گیم های نسلهای قبل کجا اینا کجا.درسته گرافیک بالا رفته ولی مگه همه چی گرافیکه؟
      خیلی منتظر یه پرنس بودیم یا اسپلینتر سل(البته نه جهان باز خخخ)که اونم به خاطره ها می پیونده

      • PLAYDEAD گفت:

        عزیزمی داش محمد کوچیکت عباسم :inlove: کلا یه نسل از گیمرها(خودم و خودت) با گیم بزرگ شدن حالا منظورم از بزرگ شدن چیه؟ یعنی اینکه تقریبا از اوایل این صنعت دنبالش کردیم و ذره ذره رشدش رو دیدیم تا به اینجا رسیده و اینقدر تجربه های متفاوت از گیم داشتیم و حس های مختلف ازش گرفتیم که با معدود گیم های این نسل ارتباط برقرار میکنیم و اصلا دلیلی که هنوز گیمریم به خاطر تجربه ی همون حس و حال قدیمه و یه جورایی داریم بین این همه بازی که منتشر میشه دنبال اون تجربه ی به خصوص خودمون میگردیم که متاسفانه خیلی کم گیرمون میاد واسه همین نه گیمرهای جدید میتونن مارو درک کنن نه ما اونارو که هر دوتاش طبیعیه ولی چه میشه کرد که دوره ی گیمرهای جدیده و کمپانی ها هم مخاطبشون بیشتر اینجور افراده ولی خوشحالم که هنوزم هستن سازنده هایی هر چند کم تعداد که واسه امثال ما ارزش قائلن و چیزی که ما دنبالشیم رو بهمون میدن در واقع ما از گیم بیشتر از سرگرمی دیدیم و انتظار داریم و این خودش خیلی ارزشمنده از نظر من و همین باعث میشه که با همون تعداد اندک گیم زندگی کنیم نه فقط در حد وقت گذرونی شرمنده چشمات رو درد آوردم چون میدونم مثل خودمی و دلت پره موفق باشی :rose:

        • mohamad 47 گفت:

          دمت گرم داداش.خیلی خوب گفتی.دقیقا میدونی دارم در مورد چی حرف میزنم.اون روحی که باید تو گیم ها باشه نیست مگر معدود.اصلا نه تنها گیم ها این طور شدن بلکه فیلم ها و اهنگ ها هم قدیمی تراش یه چیز دیگه بودن.
          من همیشه فکر میکنم از وقتی که اینترنت و فضای مجازی همه گیر شد،خلاقیت ها و نبوق و استعداد بین بشریت خیلی کم شده. از طرفی دیگه همه راحت طلب شدن.

  • EROON BLACK گفت:

    یوبی اگه راست میگه خودشو میتونه تو واچ داگز ۳ نشون بده چی تو چنته داره

  • یوبیسافت در ساخت بازی های جهان باز دیگه استاده برا خودش کلا بازی های عالی عالی میسازه
    گفتن که دیگه بازیه خطی شاید نسازن

  • عالی بازی فقط جهان باز بقیه حوصله سر بر

  • kamyyy گفت:

    حالم از عناوین جهان باز بهم می خوره به جز رد دد ۲

  • وقت راه سرکیسه کردن نوب گیمرا رو پیدا کرده چرا بذاره کنار

  • تکراری شد دیگه گفتن اینکه اسپلینترو پرنس چرا ساخته نمیشن
    اساسین مخفی کاریو خیلی بیشتر از نقش آفرینی دوست داشتم
    موتور بازیسازی شرکت یوبیسافت واقعا ملال‌آور‌ و تکسچرای بی کیفیت تووش بیداد میکنن
    هر چقد کپکام بهم ثابت کرد که یه شرکت بخواد خوب باشه…میتونه
    همون اندازه یوبی سافت بهم ثابت کرد که چقدر میتونه بیخیال باشه

  • mohamad 47 گفت:

    الان یوبیسافت فقط به دنبال ساخت بازییه که بتونه ازش خوب پول دربیاره.بازی هاشم بد نیستن.خوبن ولی یوبیسافتی که بازی هایی مثل اسپلینتر سل و پرنس میساخت رو من میخوام.این بازی های نسل هشتش کلا و صرفا برای سرگرمی و درامد زایی هستش و هیچ محتوای ارزشمندی نداره.
    الان دارم اوریجین رو بازی میکنم.بازی یه نقشه بزرگ و زیبا داره ولی وقتی با رد دد مقایسه میشه خیلی از نظر فیزیک و گرافیک فنی عقب تره.از نظر موسیقی خوبه ولی از شاهکار هایی مثله برادر هود خیلی فاصله داره.تو بخش ماموریت ها باید بگم که اصلا برام اهمیتی نداره که چی میشه کی کیو میکشه و فلان.من فقط برای سرگرمی دارم میرم جلو و هیچ کدوم از کرکتر ها برام اهمیتی ندارن چون عمیق نیست هیچی.یعنی یه چیزی که واقعا بعد بازی هم تو خاطرم بمونه!.همچی سطحیه.گیم پلی و مبارزات هم چنگی به دل نمیزنه و اوپ طور که باید خوب نیست و میتونست خیلی بهتر باشه.چیزی که فقط باعث شده سرد نشم از بازی المان های نقش افرینی و لول زنیه که انگیزه میده بهم.اگه همین هم نبود ادامه نمیدادم.

  • من نمیدونم چرا همه بازی یوبی مشکل دارن آقا من با اساسین ادیسه واقعا حال کردم و ۱۵۰ ساعت گیم پلی خالص و بدون خستگی بهم داد یکی از بازی هایی هم بود که حس ویچر رو بهم میداد حتی انقدر خوب بود که بازیو همون بار اول پلات کردم

  • پس بای بای اسپلیتترسل و پرنس.
    بای بای 😥

  • AladarNumber1 گفت:

    واسه همینه که شاهزاده و سم فیشر جدید مدتهاست نیومدن.

    • سلام الادار عزیز فروش بلک لیست و ریمن لجندز اونقدری که باید خوب نبود و متاسفانه به سرنوشت بازی beyond good and evilدچارشدن که با وجود امتیازات بالا و استقبال یوزرا فروش مناسبی رو تجربه نکردن و یوبی میخاد بزاره ملت تشنه ی بازی شن نا وقتی بازی معرفی شه همه دیوونه شن
      امیدوارم با سم فیشر عزیز با صدای خسته ی مایکل آیرونساید تو نسل هشتم لااقل ببینیم
      میان نسلی هم شد چه بهتر

یوبی‌سافت در حال حاضر برنامه‌ای برای فاصله گرفتن از عناوین جهان‌باز ندارد - گیمفا