مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا

مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد

مهرداد آهاز
۲۲:۱۵ ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا

به تازگی از بازی Project Resistance رونمایی شد و در پی آن، بازخوردهای منفی فراوانی از جانب طرفداران مجموعه‌ی Resident Evil به شرکت کپکام (Capcom) سرازیر شده است. بازی‌بازان به شدت از رویکرد جدیدی که این شرکت برای مجموعه‌ی یاد شده در پیش گرفته است، ناراضی بوده و خواستار عنوانی به‌ مانند Resident Evil 2 Remake و یا Resident Evil 7 هستند. اکنون مت واکر (Matt Walker)، تهیه‌کننده‌ی شرکت کپکام، نسبت به این اعتراضات واکنش نشان داده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Project Resistance قرار است یک عنوان چندنفره به همراه همکاری و رقابت‌های پویا باشد. در هر رقابت چهارنفره در مقابل یک نفر، شبکه‌ای از دوربین‌های مدار بسته و تله‌ها در محیط آن به کار رفته است تا مانع خروج بازی‌بازان از شرکت آمبرلا (Umbrella) شود. بسیاری از طرفداران خواستار Resident Evil 3 Remake و یا Resident Evil 8 در قالب رویکرد نسخه‌های جدید این مجموعه بوده و چندان از رونمایی این نسخه خوشحال نیستند. اکنون مت واکر به این اعتراضات واکنش نشان داده است و اظهار داشت:

شاهد بسیاری از بازی‌بازان هستیم که از ایده‌ی ساخت Project Resistance ناراضی هستند. آن‌ها کاملا حق دارند که خواستار تجربه‌ی عنوانی باکیفیت از هسته‌ی اصلی به کار رفته در Resident Evil 2 و Resident Evil 7 هستند.

از نظر من، ما به عنوان یک شرکت توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ویدئویی، احتیاج به گسترش و ارائه‌ی تجربه‌های جدیدی علاوه بر بهبود دادن عنوانی که بازی‌بازان از ما انتظار دارند، داریم. اگر ما به ارائه‌ی محصولاتی تکراری ادامه دهیم، مردم به آرامی علاقه‌ی خود را نسبت به ساخته‌های ما از دست می‌دهند.

بازی Project Resistance دارای روشی جذاب برای ارائه‌ی رویکردهای جدید است. مهمترین بخش این ماجرا چه می‌تواند باشد؟ این است که اگرچه که بازی Project Resistance به روشی سنتی عمل نمی‌کند ولی یک تجربه‌ی وحشت‌ بقای خارق‌العاده است. به عقیده‌ی من، ما با توسعه‌ی عنوانی مرتبط با مجموعه و در عین حال نامرتبط با هسته‌ی اصلی آن، بازی‌بازان را سردرگم می‌کنیم. اما خوشبختانه این بازی در تله‌ی یاد شده گرفتار نمی‌شود.

لازم به ذکر است که وی در خصوص نسخه‌ی بتای این بازی اظهار داشت:

من نمی‌توانم برای تجربه‌ی نسخه‌ی بتای Project Resistance توسط بازی‌بازان و مشاهده‌ی آن‌ها نسبت به رویکردهای تازه‌ی این نسخه صبر کنم. من احساس می‌کنم این موضوع برای شرکتی به اندازه‌ی ما بسیار نایاب است. بر اساس این بازخوردها، این بازی می‌تواند از یک پروژه به یک عنوان شگفت‌انگیز رشد کند.

بازی Project Resistance قرار است در تاریخی نامشخص برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و با دنبال نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا
مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • pezhmanm666 گفت:

    پدر س…..گ تو رزیدنت ایول ۳ یا ۸ رو میدادی بعد میدیدی مردم علاقه‌ شون رو از دست می‌دن یا نه. البته واژه بهتری پیدا نکردم

  • mehrdadPS گفت:

    فکر کردم capcam با ارایه بازی های عالی مثل DMC5 و RE2 ریمیک دوباره داره به اون روزهای خوبش بر می گرده ولی حیف یادم نبود ن…. شب درازه :-((

  • PLAYDEAD گفت:

    ببین سالار! بگو پول تو بخش آنلاینه و خودتو خلاص کن…معنی نوآوری رو هم فهمیدیم 😐 یعنی طمع و تعصب داره دنیا رو نابود میکنه.

  • فرشاد گفت:

    اویل فقط نسخه های ۲ تا ۴ و با کمی ارفاق اویل ۵ البته اویل ۶ بد نبود ها ولی ترسناک نبود و هیجان خاصی نداشت به نظرم خفن ترین اویل تا به امروز نسخه ۴ ام لعنتی فضاش آدمو دیوونه میکرد اویل ۲ هم که شاهکار کپکام نسخه نمسیس رو ریمیک میکرد امسال فک همه میومد پایین فکرشم دیوونم میکنه نمسیس با گرافیک نسل هشت یا نسل ۹ وای برگام ریخت خیلی بازی خوفی میشد

    • mm_44 گفت:

      داداش resident evil remake هم عالی بود که سال ۲۰۰۲ برای گیم کیوب عرضه شد اگر اشتباه نکنم امتیازشم ۹۱ شد
      رزیدنت اویل ۶ با اختلاف زیاد بدترین نسخه ی سری بود و یه لکه ی سیاه برای این فرانچایز , ولی به شخصه بهترین نسخه ای که از اویل تجربه کردم نسخه دوم بود حتی از چهار هم بیشتر دوستش دارم
      اویل دو هم نسخه ی اورجینال و هم ریمیکش بدون شک بهترین تجربه ی من از سری رزیدنت اویل بود

  • با سلام به همگی
    وقتی یکم بیشتر راجب این نسخه فکر می کنم به این نتیجه می رسم که این پروژه یکم با آمبرا کورپ و عملیات راکون سیتی فرق داره…
    تو این دو تا نسخه سعی کرده بودن این بازی رو کلا تبدیل به یه شوتر سوم شخص کنن ولی این جا یکم قضیه فرق می کنه
    خدا وکیلی همچین ایده ای رو تو هیچ بازی ای ندیده بودم (البته کم سابقه بودنم تو دنیای گیم همچین بی تاثیر هم نیست اما..) به نظرم این یه بازی قابل احترامه

    • “خدا وکیلی همچین ایده ای رو تو هیچ بازی ای ندیده بودم”
      جدی؟ Last Year: The Nightmare همین پارسال اومد… (خخخ “last year”, پارسال)
      جدا از اون DBD, Friday the 13th, Deceit و… هستن، بازی اینجوری خیلی هست.

      • Avelone گفت:

        نه داداش این بازی با اونا فرق میکنه تو بیشتر اونا مثل دد بای دی لایت هدف فقط فرار کردن بوده و شخصیت اصلی زیاد نمی تونسته از خودش دفاع کنه و همچنین توی اون بازی هایی که نام بردی پلیری که نقش هیولا(یا آدم بده) رو بازی می کرد فقط نقش یک موجود رو بازی میکرد اما تو این شخصیت بد بازی گیم پلی استراتژیک داره میشه مشابه این بازیو فیبل اجندز دونست که کنسل شد

        • اتفاقا تو این بازی هم هدف فرار کردنه، ویدیوی گیمپلی بازی اومده.
          شالوده ی همه ی این بازی ها یکیه. قاتل سعی در گیرانداختن و کشتن بازماندگان داره (به هر نحوی با تله گذاشتن یا مستقیما وارد عمل شدن) و بازماندگان باید یک سری هدف هارو انجام بدن قبل از اینکه بتونن فرار کنن. تو DBD هم میتونی از خودت دفاع کنی. چراغ قوه، خنجر و پَلِت و… همه برای دفاع هستن. تو Last Year و FT13th که کلا میتونی قاتل رو بکشی. تو Deceit هم که ماشالله بیشتر زمان بازی بازمانده ها نقش هانتر رو دارن و با شات گان میافتن دنبال قاتل ها.
          ” همچنین توی اون بازی هایی که نام بردی پلیری که نقش هیولا(یا آدم بده) رو بازی می کرد فقط نقش یک موجود رو بازی میکرد”
          سیستم مسترمایند شبیه تله گذاری Last Year هست.

          • Avelone گفت:

            داداش من غیر از last year بقیرو بازی کردم اما تا جایی که یادمه تو فرایدی فقط میشد برای چندثانیه جیسون رو زمین گیر کرد و نمیشد کشتش تو dbd فقط برای یکی دو ثانیه می شد گرافتارش کرد و ازش دور شد ولی این خیلی متفاوت تر از اوناس حالا من نمی خوام از بازی دفاع بی خود کنم و یا شاهکار جلوش بدم اما این بازی متفاوت تر و بهتر از اوناست و نوشتی که سیستم مسترمایند شبیه تله گذاری last year هست اما تو این بازی کلا همه گیم پلی مسترمایند استراتژیکه و کلا میشه: تله/ زامبی ها/ مستر ایکس و….. رو ظاهر کرد و درکل به نظرم این بازی از اونا بهتره

      • البته شخصا فکر میکنم Deceit ابتکار و خلاقیت بالایی تو این سبک داشت. حیف مثل DBD محبوب نشد، اینجوری شاید سازنده هاش میتونستن بیشتر خرج گسترش بازی کنن.

      • فکر کنم یه سوتفاهم پیش اومد
        این که همزمان با سعی و تلاش چهار نفر یه پلیر دیگه مستقیما بخواد جلوشونو بگیره رو تا حالا ندیده بودم
        من از زامبی مثل س*گ می ترسم خیلی خبر این جور بازی ها رو دنبال نمی کنم

    • Avelone گفت:

      داداش این بازی ایدش خیلی شبیه فیبل لجندز هست(که البته اون بیچاره کنسل شد) باهات موافقم تو امبرلا کرپس و اوپریشن راکون سیتی آدم یاد گیرز میوفتاد(کاور بگیر شلیک کن برو جلو) و هیچ ترسی تو بازی نبود اما اینطور که من تو تریلر دیدم قراره ترس از مرگ رو شاهد باشیم نه مثل کلی از بازی های ترسناک که با جامپ اسکر باعث ترسیدن می شن با وجود Mr.x و لیکر ها و کلی زامبی های دیگه قراره همون ترسی رو حس کنیم که تو re2 remake حس کردیم حالا خیلیا فقط بخاطر اینکه بازی انلاینه بازیو میکوبن اما من مطمئنم بازی موفق خواهد شد چون کپ کام راه خودشو پیدا کرده

  • UMK3 گفت:

    اگر به عنوان dlc با قیمت ۱۵ یا ۱۰ دلار بود ارزش خرید وداشت نه بعنوان یک بازی مستقل با قیمت بالا

  • game 2016 گفت:

    اگه میخوای یچی بسازی که یه پولیم تو مولتی به جیب بزنی لاقل وقت بذارید از اون مختون استفاده کنید یچیزی بسازید که بدرد بخوره نه بازی در حد هوش زمان سگا اتاری شاید اون موقع این بازی واقعا جالب بود ولی الان ملت دنباله یه شبیه ساز بدرد بخور هستند هم بترسند هم لذت ببرند فقط کافیه یکم وقت بذارید فکر کنید من مطمعا هستم حتی برای بخش انلاینم میشه بازی ساخت که کسیو جذب کنه ولی زمان لازم داره نه این چرتو پرتی که ساختید .

  • dmc.bms گفت:

    چرا متوجه نیستن ما کریس و لیان خودمون رو میخوایم ؟؟؟؟؟

  • bushwhack گفت:

    ما گیمرای ایران از لحاظ خرید گیم که عدد خاصی رو رقم نمیزنیم تو فروش جهانی… ولی امیدوارم تمامی فنای رزیدنت ایول تو دنیا این بازی آشغال رو تحریم کنن تا بدونن همیشه باید به خواسته های مشتریا و طرفدارا احترام بذارن…!
    من یکی خودم منتظر ریمیک ۳ یا ریمستر ۴ بودم که بدجوری افکارم رو نابود کردن… زدن تو برجک همه گیمرا!

  • MS GAMER گفت:

    هیچ ماست بندی نمیگه ماست من بده.آخه احمق تو دیدی که همه چجوری از رزیدنت ۷ و رزیدنت ۲ حمایت کردن باز رفتین سراغ آنلاین یعنی واقعا عقلتون نمیرسه گیمرا یه بازیه وحشت و بقا در حد سه گانه اول یا نسخه چهارم میخوان

  • TzzzT23 گفت:

    “از نظر من، ما به عنوان یک شرکت توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ویدئویی، احتیاج به گسترش و ارائه‌ی تجربه‌های جدیدی علاوه بر بهبود دادن عنوانی که بازی‌بازان از ما انتظار دارند، داریم. اگر ما به ارائه‌ی محصولاتی تکراری ادامه دهیم، مردم به آرامی علاقه‌ی خود را نسبت به ساخته‌های ما از دست می‌دهند.”
    منظورشون اینه دنبال یه سری جدید از RE هستن که پول مفت از گیمر ها بچاپن و بتونن ازش چندین نسخه بسازن بعدا. جالبه آخر همین متن میگه مردم علاقه ی خود را نسبت به ما از دست میدهند در صورتی که به خاطر این حرکت مسخره بیشتر از قبل ازشون کینه به دل میگیرن.گیمپلی بازی که افتضاح محض بود و عملا بی هدف بود.بیشتر به بخش zombie بازی های cod شبیه بود معما ها و پازل هاش .

  • بعععله ، گیمرا بایدم ناراضی باشن یکیشم خود من ، تا وقتی که ریمیک ۳ رو ندید بیرون همین آشه و همین کاسه

  • این نسخه اصلا حس ترس رو درست و حسابی به ادم منتقل نمیکنه
    اما یه شایعه ای بود که میگفتن دو re در دست ساخته اون چی شد

  • Star1 گفت:

    خب دریت میگه، محصولاتی تکراری باعث میشه مردم علاقه‌ شونو از دست بدن و این مجموعه نابود بشه.

  • peen گفت:

    یه اشغال دیگه که به اسم رزیدنت میاد ولی کاری به جز ضربه زدن به رزیدنت نمی کنه

  • kamyyy گفت:

    دل برای رزیدنت هشت صابون زده بودم

  • چی میگی مت واکر :shout: دست تو بود الان به جای DMC 5 ادامه ی ریبوت نینجا تئوری رو میساختی.همه منتظر رزیدنت ایول ۸ و ریمیک ۳ هستن اونوقت تو میای با این بازی بد آبروی سری و مستر ایکس با اون ابهتش توی رزیدنت ایول ۲ رو میبری.امیدوارم گند بزنه این بازی تا کپکام بفهمه تا دوتا بازی خوب عرضه میکنه نباید بعدش گند بزنه.این بازی رو باید به عنوان بخش مولتی پلیر رزیدنت ایول ۲ قرار بدن که ۶۰ دلار پول از مردم میگیرن و یه بازی نهایتا ۷ ساعته تحویل میدن.با اینکه قبلا هم گفتم بنظرم رزیدنت ایول ۲ تا الان بهترین بازی سال بوده و بارها تمومش کردم.ولی این توهین به شعور مخاطبه که به خاطر دوتا بازی که مکمل همن و مجموعا باید ۶۰ دلار باید ۱۲۰ دلار پرداخت کرد.یکم از راکستار و ناتی داگ و سانتا و CDPR یاد بگیر.اینقدر شاهکار و بازی خوب هم عرضه کنی مثل RE 2,DMC 5,MHW,RE 7 باز هم به خاطر همین کارات نمیتونی خیلی محبوب بشی.در ضمن کپکام جای امثال استاد میکامی و کامیا و ایتسونو هست نه مت واکر :no: 🙁

  • ROCKET گفت:

    حیف وقت ک نظر بدی به این بازی

  • Behnam.sbs گفت:

    حماقت جدید کپکام پروجکت رسیستنت
    بابا یکی نیست به اینا بفهمونه احمقا بازی ترسناک حالش به اینه تنها تو راه رو باشی یهو سرو کله زامبی کنه یا باس خفن پیدا بشه ب.ش.ا.ش.ی تو خودت
    آخه اویل انلاین؟!!
    آخه گوسفندا کدوم دفعه اویل انلاینش جواب داد که این بده؟!

مت واکر به نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با Project Resistance واکنش نشان داد - گیمفا