TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد

سعید حلاجیان
۱۳:۲۷ ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

هیدئو کوجیما وعده داده بود که طی رویداد TGS 2019 به نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی محبوب و مورد انتظار Death Stranding خواهد پرداخت. بر همین اساس به تازگی در حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Death Stranding به نمایش گذاشته شد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

رویداد TGS 2019 با پنل شرکت سونی و نمایش تریلرهایی از بازی‌های جدید این شرکت از جمله Death Stranding آغاز شد. اگرچه تریلر نخست منتشر شده از بازی Death Stranding کوتاه بود اما شاهد قسمت‌هایی از بخش داستان و میان پرده‌های بازی بودیم. حال کوجیما همان طور که وعده داده بود در رویداد TGS 2019 حضور یافت و حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی محبوب نیز به صورت زنده به نمایش گذاشته شد. شما می‌توانید نسخه‌ی زبان ژاپنی تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید. به محض انتشار نسخه‌ی انگلیسی این پست به ورز رسانی شده و لینک‌های دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

توجه: لینک‌های دانلود مربوط به نسخه‌ی ژاپنی تریلر هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا
TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sorena گفت:

    یادم باشه یه وقت اسباب‌کشی داشتم زنگ بزنم به خدمات کوجیما! اینجور که پیداس باربریشون حرف نداره!
    مارو باش امیدوار بودیم حداقل چهل دقیقه اش بارکشی نباشه!
    بازی اگه متای صد هم بگیره( اشکال نداره یکم سورئالیستی فکر کنیم) باز بلحاظ اقتصادی تبدیل به یه فاجعه میشه!

  • Max.level گفت:

    من اصلا اونقدری که هایپ بازی های امسال به غیر از ساخته کوجیما هستم برای این عنوان نیستم ولی خوب اگر منطقی به قضیه نگاه کنین قطعا نا گفته های زیادی از بازی‌ وجود داره که تا زمان عرضه نمیشه به طور دقیق قضاوتشون کرد به هر حال امیدوارم که به اون چیزی که حق باشه برسه و موفقیتش رو تضمین کنه و فن ها رو خوشحال و غرق در لذت :yes: :yes:
    دوستان خواهش میکنم انقدر نگید شبیه ساز پیاده روی و از این دست موارد، چون این همون کاریه دقیقا که یه عده فن بوی برای بازی هایی مثل رد دد ۲ و ویچر ۳ از این الفاظ استفاده کردن و خیلی هارو من جمله خودم رو آزرده خاطر کردن، همونایی که الان توی این پست غیبشون زده و به یک غار دور افتاده پناه بردن، اسم نمیبرم :-)) :-))
    امیدوارم بعد از این دیگه هیچکس به rdr و ds به هیچ عنوان لقب شبیه ساز پیاده روی نده و یکم از قوه منطق خودش استفاده کنه کوبیدن کار راحتیه همه از پسش بر میان مهم اینه انقدری درک داشته باشیم که همیشه همونقدر که بدی ها و نکات منفی رو میبینم نکات خوب اون رو هم در نظر بگیریم، کمترین حسنش اینکه که کسی بهش توهین نمیشه و جو دوستانه برقرار میمونه، باید قبول کنیم سلایق متفاوته و هر کس با یه دیدگاهی به سمت یک بازی میره، همه جوره هستش :yes: :yes:
    قطعا هیچ بازی شبیه ساز پیاده روی نیست و اون کسی که یه بازی رو به این القاب خطاب میکنه بدون شک باید به مغز خودش شک کنه
    در آخرم اینکه بگم این تریلر اون چیزی که بنده هم انتظار داشتم نبود اما به هر حال امیدوارم خود بازی خیلی بهتر از اون چیزی باشه که همه دیدیم :yes: :yes:

    • برای اولین بار :yes: جالبیش میدونی کجاست کاربری مثل amir2t که رددد فنه میگه برای من گیمپلی از همه چی مهم تره ولی تو بازی های ۲۰۱۸ گاد که گیمپلی محور بود و رددد مثل این داستان محور میگفت رددد بهترین بازی ساله :laugh: اینکه اینقدر چزئیات توی این بازی وجود داره رو نادیده میگیره و از اونظرف به خاطر جزئیات رددد میگفت اون باید بهترین بازی سال بشه :laugh: (خار تناقض).در هر صورت از این به بعد هر کی به این بازی بگه شبیه ساز پیاده روی نباید برای بازی هایی مثل رددد شنیدن واژه شبیه سازی اسب سواری و برای ویچر شبیه ساز زنگوله تکون دادن ناراحت بشه.تو پست متای این بازی خیلی ها رو ملاقات میکنم و به قول الی انتقاممو ازشون میگیرم 😀

      • Max.level گفت:

        امیدوارم تو هم ازین پس به چیزایی که داری میگی تا همیشه اعتقاد داشته باشی من فن بوی نیستم فقط رد دد رو دوست دارم همون حسی که وقتی یه نفر میاد به دث استرندینگ میگه شبیه ساز پیاده روی و تو رو آزارت میده برای من هم چیزی مشابه همینه :-)) :-))
        امیدوارم هیچکس و به هیچ وجه دیگه یکی از دو بازی رو با این الفاظ مورد توهین قرار نده فرقی نداره هر دوشون با ارزشن و باید احترام گذاشت
        من بار ها گفتم عنوان بازی سال کاملا حق گاد بود و هیچ شکی هم ازین بابت ندارم یا ترسی هم از گفتنش ندارم چون واقعیت همینه گاد یه پکیج کامل از تغییرات مثبتی بود که نه تنها فرنچایز رو دوباره به اوج برگردوند بلکه منبع الهامی شد برای خیلی از بازی های آینده :yes: :yes:
        اینم بدون کسی مثل تو با این عکس پروفایل در درجه اول به خودش توهین میکنه و بعد به دیگران، اونایی هم که تو میگی الان تو این پست نیستن به این خاطره که مدت هاست فعالیت قابل توجهی تو بخش نظرات ندارن حالا اینکه نظرشون در رابطه با این بازی چی باشه، دیگه تا وقتی بیان نکنن نمیتونیم متوجهش بشیم
        بازیای اپن وردی مثل رد دد و دث و ویچر و… در اولین نظر برای تعامل با محیط و لذت بردن از اون ساخته شدن بعد از اون برای مواردی مثل گیم پلی که بازم به سلیقه اشخاص بر میگرده، من دووم رو بخاطر گیم پلیش عاشقشم رد دد رو به خاطر دنیای زیبا و سپس داستانش که برای من از هر نظر روایت و ماجرا خوبی داره عاشقشم، در کنار همه اینا هم با افتخار میگم سونی فن هستم 🙂 🙂
        اونایی هم که دارن اینجا به این بازی توهین میکنن و مسخرش میکنن میتونن یه فن بوی باشن یا همون برای انتقام که خودت گفتی پا به این پست گذاشتن :yes: :yes:
        در همه حالت این جنگ کنسولی و فن بازیا غلطه هیچ فرقی هم نمیکنه از سمت کی باشه :heh: :heh:

      • ۱- نظر من نظر منه ! نه به تو نه به کس دیگه ایی مربوط نیست ! این برای بار اخره که جواب امثال ترولایی مث تورو میدم توی خصوصی همه شاخن حرفی داری مث آدم بزن نیاز به این مسخره بازیا نیست !
        ۲- من rdr2 رو فقط برای جزئیات گفتم ؟ برو پیاممو بیار
        بدون سند حرف زدن راحته گلم
        من گفتم rdr2 حقش بوده گوتی بشه چون بازی توی تک تک اجزا فوق العاده بود ! کسی که میگفت ردد اسب دوانیه شما بودی
        ۳-death stranding و جزئیات !! ؟؟؟؟ شوخی میکنی نه ؟ تو به اون محیط خالی میگی جزئیات ؟؟؟ :))
        این بازی در بهترین حالت باز هم تا اینجا از نظر من شبیه ساز پیاده رویه
        نظر هرکس هم محترمه چیزی که شما و امثال شما نمیتونید درکش کنید عزیزم
        پ.ن : نبینم باز خصوصی شاخ بازی دراری آفرین :rotfl:

  • دوستان دقت کنید همانطور که خود کوجیما گفت دث استرندینگ در حال ارائه یک سبک تازه و نوینی در صنعت بازی های ویدئویی هستش پس در نتیجه انقدر اشکال نگیرید که چرا همش بازی پیاده روی و مبارزات نفس گیر نداره چرا که دث استرندینگ یک بازی کامل داستان محور هستش و تمام تمرکز کوجیما بر روی ارائه یک داستان منحصربفرد هستش و در عین حال یک گیم پلی خاص رو هم ارائه میده که بیشتر در اکتشاف و ماجراجویی خلاصه میشه…

  • امیدوارم هر چه زودتر نسخه انگلیسی هم بیاد

  • Hamed_Gamer72 گفت:

    یکی از بازیهایی که دنیای وسیعی برای گشت و گذار داشت اسکایریم بود. بعد از دیدن این تریلر خاطرات اون بازی برام زنده شد. جالبه اسکایریم هم وضعیتی مشابه همین بازی رو داشت. هر کسی خوشش نمیومد. البته مهمترین رکنش داستان بازی هست. من به شخصه از این بازی حمایت میکنم. حرفهای زیادی برای گفتن داره. گیم برای پیشرفت به همچین اشخاصی نیاز داره که دیدمون رو نسبت بهش بازتر کنیم :yes: :yes: :yes:

  • mjshafa65 گفت:

    عزیزم ماهمینجوریش زیر بار مشکلات لح شدیم…اشکمون رو میخوای دربیاری توبازی هم کار آخه 🙂 🙂 🙂
    نه به تیزرای اولی نه به گیم پلی ها..
    البته الانم زیاد معلوم نشده دقیقا هدفش چیه استاد

  • گیم پلی رو دیدم و باید بگم یک بازی پر از ریسکه ! یا با کله سقوط میکنه و یا موفق میشه که البته احتمال موفق شدنش به ویژه از سمت منتقد ها خیلی بالاتره … به هرحال من مشکلم با برخی نظرات کاربران عزیز هست :

    بعضی ها میگند که داستان عامه پسند نیست و برای گروه خاصی ساخته شده در حالی که کوجیما در مصاحبه ای که با جف کیلی توی جشنواره ی فیلم “تروپیکو” (( فکر کنم اسمش این بود )) داشت گفت که : من می خواهم اثری بسازم که هم طرفداران سینمای مستقل امثال لینچ‌و هم دوستداران دنیای سینمایی مارول از آن لذت ببرند . پس هدف کوجیما یک بازی عامه پسند بوده نه یک بازی خاص و به اصطلاح کالت . البته ممکنه استاد بخش های مهم گیم پلی رو ازمون پنهون کرده باشه و صرفا با این باربری و پیاده روی طرف نباشیم . دسته ی دیگری از کاربران بهش لقب “فلسفی” رو میدند . صرف نظر از اینکه داستان مضمون فلسفی خواهد داشت یا نه ، باید اشاره کنم که امثال Silent Hill ، Alan Wake ، Bioshock و … هم فلسفی هستند اما به نظرتون گیم پلی بدی دارند و یا اینکه عامه پسند نیستند ؟ این بازی هایی که اشاره کردم مسائلی پیچیده و فلسفی رو به گونه ای به کار بردند که برای مردم عامه هم جذاب باشه . پس لطفا این قضیه ی ” این بازی برای افراد خاصی ساخته شده ” رو بذارین کنار ! دلیل اصلی ناسازگاری مخاطبان با این بازی نحوه ی هایپ کردن و نمایش این بازی توسط کوجیما هست . در هر صورت امیدوارم این سبک جدید کوجیما همگی رو راضی نگه داره و بشه این بازی رو در میان کلکسیون شاهکار های نسل هشتم جا داد ….

TGS 2019 | تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Death Stranding منتشر شد - گیمفا