گیمفاوب سایت خبری تحلیلی بازی های ویدئویی
English
ADS

ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 برروی داستان اصلی تاثیرگذار خواهند بود

اخبار بازی
ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 برروی داستان اصلی تاثیرگذار خواهند بود

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در بازی The Witcher 3 نشان داد که تمرکز زیادی برروی طراحی ماموریت‌های جانبی این عنوان داشته است. چندی پیش، این استودیو اعلام کرد که یک تیم اختصاصی برروی ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. حال بر اساس صحبت‌های جدید طراح ارشد ماموریت‌های بازی، این ماموریت‌ها حتی برروی داستان اصلی نیز تاثیرگذار خواهند بود.

آقای فیلیپ وبر (Philip Weber)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با انجمن وب‌سایت CD Projekt Red، توضیحاتی را در مورد ماموریت‌های جانبی این بازی ارائه داد. وی توضیح داد که همانند بازی The Witcher 3، در عنوان Cyberpunk 2077 نیز ماموریت‌های جانبی متنوع و در ارتباط با خط داستان اصلی خواهند بود.

وی اظهار داشت:

ماموریت‌های جانبی می‌تواند کاملا از بخش داستانی جدا باشند، اما در عین حال می‌توانند داستان ماموریت‌های اصلی را ادامه دهند و حتی شاخه‌ی جدیدی در داستان اصلی ایجاد کنند.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد حتی تصور نمی‌کردند تا زمانی که خط داستانی Baron در بازی The Witcher 3 را به اتمام می‌رساندند، آن‌ها پیش از این مشغول انجام یک ماموریت جانبی بودند که این خط داستانی را از ماموریت‌های اصلی ادامه می‌داد. هنگامی که Geralt اطلاعاتی در مورد Ciri بدست می‌اورد، ماموریت اصلی به پایان می‌رسید، اما داستان Baron همچنان به عنوان یک ماموریت جانبی ادامه داشت.

بر اساس صحبت‌های وبر، در بازی Cyberpunk 2077 ماموریت‌های جانبی می‌تواند تاثیر بزرگی برروی داستان اصلی داشته باشند. بنابراین انجام این ماموریت‌ها مهم خواهد بود.

وی ادامه داد:

ما دوست داریم عنوانی را بسازیم که در آن هر کاری که انجام می‌دهید برروی داستان بازی تاثیر داشته باشد. شخصیت‌هایی که شما در ماموریت‌های جانبی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، ممکن است ناگهان در داستان و ماموریت اصلی ظاهر شوند. بنابراین، بازی‌باز نمی‌داند که چه چیزی در انتظارش خواهد بود. گاهی اوقات یک ماموریت کوچک می‌تواند به یک چیز بسیار بزرگ‌‌تری تبدیل شود و سپس کل داستان اصلی را تغییر دهد. بنابراین کاملا ارزش دارد که این ماموریت‌ها را در بازی انجام داده تا مشاهده شود که آن‌ها چگونه با یکدیگر تعامل دارند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

12345678910(7 رای, میانگین آرا 10٫00 از 10 )
Loading...
نظرات

  1. Clara گفت:

    فکر کنم دفعه سوم چهارمه اینو میگن!

    21Thumb up 15Thumb down
  2. Navid1899milan گفت:

    یادش بخیر تو ویچر هر غلطی که نباید بکنم کردم و آخرش فکر کنم شخمی ترین پایان نصیبم شد. Grin تو یه قسمت هم قشنگ توضیح داد چه غلطایی کردم که نباید میکردم Laugh
    تازه من خیلی از اشتباهتم رو برگشتم درست کردم! مثلا همون اول که گرالت تو جنگل به اون خانوم جادوگر کفتر سخنگو نشون میده Grin و صبح از خواب پا میشه، بعدا یجای دیگه، تو یه ماموریت فرعی ملاقاتش میکنه که من زدم کشتمش Cry پشیمون شدم و از اول اون ماموریت رو رفتم و قضیه رو کاملا با صلح و صفا تموم کردم. تو پایان بندی هم همین خانوم محترم حضور داشت، که اگه میکشتمش مسلما تو پایان بندی داستان اصلی حضور نداشت!

    22Thumb up 4Thumb down
  3. Samfisher007 گفت:

    فقط gta بعدی میتونه رو دست این بیاد.واقعا محشره این گیم و این استودیو Yes

    19Thumb up 13Thumb down
  4. OzHaN گفت:

    تو ویچر هم همینطور بود فک کنم
    البته بیشتر رو پایان های بازی تاثیر داشتن

    9Thumb up 0Thumb down
  5. sadegh.si گفت:

    جزییات فوقالعاده است. امیدوارم مکانیزم ها، المان ها و آزادی عملی که سازنده ها بهش اشاره میکنند به خوبی پیاده سازی بشه.
    دوستان یه خواهشی ازتون دارم؛ میشه انقدر اسپویل نکنید! توی پست های اخیر صدتا بازی رو به صد روش سامورایی برامون اسپویل کردن دوستان، یک اخطار اسپویلی بزنید بد نیستا (محض رضای خدا)!

    8Thumb up 0Thumb down
  6. Senatorbigy گفت:

    این قابلیت توی GTA Vice City هم بود Wink ولی الان شده یه فیچر توی بازی ها Question عجب بابا عجب Thinking tnxXx

    4Thumb up 8Thumb down
  7. sasuro گفت:

    جمله ای ماندگار در تاریخ صنعت گیم :
    Lambert, Lambert, What a prick Grin

    2Thumb up 0Thumb down
  8. maximus1370 گفت:

    همین موضوع باعث میشه ارزش انجام ماموریت های جانبی خیلی بیشتر بشه و در کنار پیشروی توی داستان اصلی اونا رو هم بازی کنیم که زمان گیم پلی و تنوعش بسیار بالا میره.بیشتر بازیا بعد تموم شدن خط داستان اصلی ماموریتای فرعی رو انجام میدم که بعد یه مدت جذابیتی ندارن و نیمه کاره ولشون میکنم

    1Thumb up 0Thumb down
  9. Arash.s1129 گفت:

    بنظرم بازیش موفق عمل میکنه
    تو ویچر که اصلا یه وضعی Grin

    0Thumb up 0Thumb down
عضویت در سایت

Register For This Site

دریافت رمز جدید

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

نام کاربری و یا آدرس ایمیل خود را جهت طی کردن مراحل بازیابی رمز عبور وارد نمایید.
ورود به حساب

جستجو در سایت