آقای کوجیما به توضیح دلیل اضافه کردن درجهی سختی بسیار آسان به Death Stranding پرداختند
اخیرا مشخص شده بود که بازی Death Stranding، ساختهی جدید آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، شامل درجات سختی مختلفی از جمله درجهی سختی بسیار آسان (Very Easy) میشود. آقای کوجیما این بار به سراغ حساب توئیتر خود آمده و دلیل اضافه کردن این درجهی سختی نامتعارف به بازی را به هواداران توضیح داده است.
آقای کوجیما روز گذشته در حساب توئیتر خود بیان کرد که بازی Death Stranding بازهی زیادی از کاربران را هدف قرار داده و قرار است برای گروههای مختلف قابل تجربه و لذتبخش باشد. آقای کوجیما در این پیام تایید کرده بودند که بازی در کنار درجات سختی متعارف، شامل درجهی سختی بسیار آسان نیز میشود. ایشان امروز دوباره به سراغ حساب توئیتر خود آمده و در پیامی جدید، دلیل اضافه کردن این درجهی سختی عجیب را جذب «هواداران سینما» بیان کردهاند. با توجه به این که بازیگران معروف و شناخته شدهی بسیاری در ساختهی جدید آقای کوجیما حضور دارند، این درجهی سختی با در نظر گرفتن «هواداران غربی که در انجام بازیهای ویدئویی بیتجربه هستند»، طراحی شده است.
آقای کوجیکا در این پیام بیان کردهاند:
در حالت معمول، شما تنها با درجهی سختی آسان روبهرو میشوید ولی با توجه به این که بازیگرانی مانند نورمن (Norman)، مدس (Mads)، لی (Lee) در این بازی حضور دارند، ما حالت بسیار آسان را برای هواداران سینما اضافه کردهایم. کسی مانند یانو (Yano) نیز که پیش از این حتی اولین مرحلهی PAC-Man را به پایان نرسانده بود توانست بازی را در درجهی سختی بسیار آسان تمام کند.
آقای کوجیما این پیام را در پاسخ به پیام منتشر شده از سوی دستیار شخصی خود منتشر کردند. خانم آیاکو تراشیما (Ayako Terashima) در پیامی بیان کرده بودند که با وجود نداشتن تجربهی بالا در زمینهی بازیهای ویدئویی، توانستهاند بازی را با انتخاب درجهی سختی بسیار آسان به پایان برسانند. خانم تراشیما در ادامه این پیام بیان کرده بودند که «درجهی سختی بسیار آسان برای کسانی طراحی شده است که معمولا اهل انجام بازیهای نیستند یا بیشتر به سینما و یا سبک نقشآفرینی علاقه دارند». به گفتهی ایشان «درجات سختی معمولی و سخت برای طرفداران سبک اکشن طراحی شده است».
واضح است که آقای کوجیما در زمان طراحی و ساخت Death Stranding هیچ یک از هواداران را از یاد نبردهاند. با توجه به موارد یاد شده، به نظر میرسد تمامی بازیبازان فارغ از سطح توانایی، طرفداران سینما و حتی کسانی که زمان زیادی را صرف بازیهای ویدئوی نمیکنند نیز میتوانند از تجربهی این بازی مورد انتظار لذت ببرند. علاوه بر این، این تصمیم بازهی افرادی که میتوانند بازی را خریداری کنند را نیز افزایش میدهد که قطعا تصمیم بسیار خوبی برای استودیو و تیم سازنده خواهد بود. شاید حتی شاهد تغییر نظر افراد غیرگیمر نسبت به صنعت بازیهای ویدئویی بعد از تجربهی این بازی باشیم.
بازی Death Stranding در تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری (۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. تیم سازنده قرار است در جریان مراسم Tokyo Game Show امسال بیش از ۸۰ دقیقه از محتوای این بازی مورد انتظار را به هواداران نمایش دهند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ابروی یانو را پیش گیمر ها برد :rotfl:
این درجه اسان برای نازی خانوم خوبه که :rotfl: :rotfl: :stop:
تصورشو بکنید پستونک یا لباس مرغ یا کهنه مشما و پوشک برای EASY بازی کنها بذاره :laugh: :laugh: :laugh:
درجه ساده ولفنشتاین توی منو عکس بلازکوویچ را با پستونک نشون میداد :rotfl:
کلاه مرغی هم تو فانتوم پین بود وقتی میذاشتی رو سرت تا دو بار دیده شدن دشمنا فک می کردن دارن خیالات می بینن :laugh:
این یه طرز تفکر که کوجیما داره ، یه طرز تفکر هم استاد میازاکی داره
اون میگه تا وسط بازی های من یه سکته ناقص نزنی ، دوتا دسته بازی نشکونی ، چهارتا فحش ندی ، غلط میکنی از بازی لذت ببری ! 😀
:rotfl: :rotfl: :yes:
قطعا صنعت فیلم سازى و هالیوود از صنعت گیم درس هاى زیادى یاد خواهد گرفت
بعضی بازی ها اونقدر اسکریپت و چیت داخلشون تعبیه شده که واقعا درجه ی خیلی راحت برای از کار انداختن چیت های هوش مصنوعیش نیازه، امیدوارم این یکی از اون دسته بازی ها نباشه
فکر کنم یک چیزی مثل کلاه مرغی یا حتی کلاه جوجه هم این بازی کوجیما داره که سیستم فال دمیج یا چیز های دیگه ای رو غیر فعال میکنه
یه جعبه هم هست حتما یه جا که بری توش مخفی بشی :evilgrin:
خخخ جعبه رو حتما کوجیما میزاره
امیدوارم بازیش به اندازه کافی چالش برانگیز باشه چون به شخصه فکر میکنم آسون بودن یه بازی تو ذوق میزنه
فک نکنم بازیش اینقدر هم سخت باشه 🙂 ولی وقتی که اومد من خودم میزارمش رو سخت و بازیش میکنم
اخه استاد بعضی وقت ها حرفایی میزی که ادم نمیدونه چی بگه کل دنیا میدونن دلیل وجود درجه سختی پاین داخل بازی ها چی هست
سریع اون تریلر گیم پلی رو بده
درجه سختی نداره نصفش راه رفتنه نصفش کات سین 😀 😀 از شوخی بگذریم امید وارم بازی خوبی بشه
تو mgs3هم درجه خیلی آسان گذاشته بود
به شخصه عاشق چالشم ولی نه خیلی …..خدارو شکر استاد کوجیما به فکر همه جور طرفداری هست….یه سری بازی ها هستن چالش خورشون ملسه مثل بلادبورن
درجه سختی آسونش اینه که سریعتر راه میره نردبونشم درازتره دستشوییشم کمتر طول میکشه