ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا

ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts

سعید آقابابایی
۰۹:۱۶ ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران و مخاطبین عزیز و بزرگوار وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت باشید و مشغول لذت بردن از بازی های رایانه ای نیز در کنار زندگی روزمره تان باشید. امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی دیگر در خدمت شما باشیم و امید داریم که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم، زیرا همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب ویدئویی گیمفا نیز لذت ببرید. ویدئوی امروز از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفاست که به موضوعی جذاب اختصاص دارد. موضوع بررسی بزرگترین بازی های یکی از بزرگترین کمپانی های گیم دنیا به نام الکترونیک آرتز. Electronic Arts کمپانی خیلی عظیم و قدرتمندی است. کمپانی که از سال های دور تا امروز برخی از برترین خاطرات کلی از بازیبازهای دنیا را برای آنها خلق کرده است و هنوز هم دارد به این کار ادامه می دهد، البته با فراز و نشیبی خیلی بیشتر از گذشته. Electronic Arts یکی از بزرگترین کمپانی ها از نظر تعدد فرنچایزهای  قدرتمند و محبوب نیز به حساب می آید. البته این کمپانی مخصوصا در نسل هشتم در مسیرش فراز و نشیب  زیادی داشته ولی نهایتا Electronic Arts یکی از برترین کمپانی های سازنده خاطرات ما گیمرها محسوب می شود. امیدواریم که این کمپانی مجددا به مسیر صحیح بازگشته و بتواند مثل گذشته انتظارات طرفدارانش را از فرنچایزهای قدرتمندی که در اختیار دارد و جزو برترین سری بازی های تاریخ هستند، برآورده کند. امروز می خواهیم به بررسی بازی هایی بپردازیم که نقطه اوج در کارنامه عناوین این کمپانی محسوب می شوند. در واقع در این ویدئو قصد داریم تا به ۱۲ عدد از برترین بازی های کمپانی Electronic Arts در تاریخ بازی های رایانه ای اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. عناوینی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که در این لیست از هر فرنچایز فقط یک نسخه که برترین آن هست قرار داده شده وگرنه کل لیست فقط با مس افکت و بتلفیلد و فیفا پر می شد.

ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا

نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts

 به مانند همیشه در ویدئوهای ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این ویدئو حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و بنده، انتخاب هایی را که از نظرم برتر بوده اند در لیست جای داده ام. پس دقت کنید که این ویدئو، “برترین عناوین کمپانی Electronic Arts” از نگاه ما است، زیرا که اساس چنین ویدئوهایی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد. رتبه بندی و ترتیبی که در این ویدئو برای بازی های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی. به هر حال چه خوشمان بیاید و چه خیر، سلیقه شخصی نیز در چنین ویدئوهایی در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این بازی ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر بازی که بیشتر از آن خاطره داشته باشد و به آن علاقمند باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این ویدئو سعی کرده ایم تا بازی هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد این که جزو برترین های تاریخ Electronic Arts هستند برقرار است. بدون شک عناوین قرار گرفته در این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts، با ویدئوی ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید عنوانی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که آن بازی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین بازی برتر Electronic Arts است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات بنده گرد آوری شده اند و در این ویدئو قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا عنوان دیگری می تواند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم های مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این ویدئو را به عنوان یک ویدئوی سرگرم کننده که به همراه آن برخی از شیرین ترین خاطراتتان را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها نیز خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “برترین عناوین کمپانی Electronic Arts” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    از این مقاله واقعا ممنونم و فقط بگم که جای BLACK توی لیست خالیه
    باید بگم که DENTE INFERNO هم هرگز ادامش نیومد
    DEAD SPACE هم که به دنیای مردگان منتقل شد
    ولی اگه از خود اندرو ویلسون بپرسن میگه التیمت تیم فیفا برترین فرانچایز تاریخشونه

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت آقای آقا بابایی،جدا که کمپانی الکترونیک آرتس واقعا وزنه بزرگی در صنعت گیم محسوب میشود.ولی در نسل هشتم این کمپانی وارد ساخت بازی های آنلاین شد و چند آی پی داستانی خود را از جمله استار وارز و ژنرال ۲ رو کنسل کرد و مشغول ساخت استار وارز بتل فرانت ، anthem ،مس افکت اندرومدا،تایتان فال و… شد که هدف اصلی بخش آنلاین بود و یا بخش داستانی وجود نداشت و یا با کیفیت نه چندان مناسب عرضه شد مثل نید فور اسپید پی بک،تایتان فال ۲ ،مس افکت اندرومدا و….و این در حالی است که بخاطر تصمیمات اشتباه و البته لوت باکس ، بازی های آنلاین این کمپانی هم با استقبال خوبی مواجه نشد مثل انتم و استار وارز بتل فرانت ۲٫البته وجود رقبای سنگین مثل فورتنایت،پابجی،اورواچ،کال آف نقطه سیاه ۴ و… رو نباید بی دلیل دانست.در این زمانه که ما قرار داریم کمپانی و شرکت ها برای بازی ساختن راه سختی در پیش دارند چون اگر بخواهند آی پی داستانی بسازند باید با عناوینی مثل رددد ۲ و گاد رقابت کنند که مرگبار است.اگر بخواهند بازی تمام آنلاین سازند باید با فورتنایت و پابجی رقابت کنند و جدا که کم پیش میاد که بازی های مستقل عین بمب صدا کنند و بازی سازی در کنترل چند کمپانی است.البته الکترونیک آرتس امسال یک استار وارز جدید تمام داستانی دارد،برای ۲۰۲۰ ریمستر ژنرال رو دارد،مدن ۲۰ رو داشت و در ادامه فیفا ۲۰ رو دارد.که بار اصلی الکترونیک آرتس رو از لحاظ سود همین فیفا می کشد.و باید صادق باشیم الآن استودیو ها خیلی سخت می توانند بازی داستانی بسازند مگر اینکه شرکت و کمپانی پشت آن ها باشد اگر هم به عنوان خوبی تبدیل شود کم پیش میاید مثل celest و دوست من پدرو بشود الته دراگون ایج جدید هم باید اشاره کنم.متشکر از نویسنده عزیز.

    • Dragon 313 گفت:

      راستی دوستان حتما بخش داستانی استار وارز بتل فرانت ۲ رو بازی کنید کیفیت بخش داستانیش واقعا عالی است از کنترل شخصیت های متفاوت با قدرت های مختلف بگیرید تا لوکیشن های متفاوت و جلوه های ویژه فوق العاده.

    • Dragon 313 گفت:

      نید فور اسپید هیت،ریمستر نسخه یک ژنرال،فیفا ۲۰،استار وارز سقوط جدای و دراگون ایج جدید بازی های آینده این کمپانی تا به اینجای کار.متشکر از نویسنده عزیز.

    • Dragon 313 گفت:

      ولی واقعا وقتی ویدئو رو دیدم حس کردم عجب با چه کمپانی طرف هستیم البته کم و بیش میدانستیم این زحمت نویسنده است که دوباره به ما گوشزد کرد با چه کمپانی طرف هستیم.
      #متشکر الکترونیک آرتس،موفق باشی

    • Sadegh.si گفت:

      تحلیل جالبی کردید دوست عزیز… فقط اون قسمت که گفتید: «البته وجود رقبای سنگین مثل فورتنایت،پابجی،اورواچ،کال آف نقطه سیاه ۴ و… رو نباید بی دلیل دانست.در این زمانه که ما قرار داریم کمپانی و شرکت ها برای بازی ساختن راه سختی در پیش دارند چون اگر بخواهند آی پی داستانی بسازند باید با عناوینی مثل رددد ۲ و گاد رقابت کنند که مرگبار است.اگر بخواهند بازی تمام آنلاین سازند باید با فورتنایت و پابجی رقابت کنند و جدا که کم پیش میاد که بازی های مستقل عین بمب صدا کنند و بازی سازی در کنترل چند کمپانی است..»

      دوست عزیز این تعبیر شما از بازی سازی به هیچ وجه صحیح نیست. شما همون god of war رو که مثال زدید در نظر بگیرید؛ خب اگر سازنده گان بازی بخوان از همون اول با هدف تسلط بر سبک “h&s” وارد میدان شوند که قطعاً شکست میخوردن. مثلاً فرض کنید سازنده ها هدفشون این بود که کاری با کپکام کنند که دیگه devil may cry نسازه…. خب طبعاً نتیجه ای جز شکست نداره. اصلاً چرا راه دور بریم! همین سازنده های داخلی رو در نظر بگیرید؛ چند ماهه و با یه بودجه کم، میخوان cod و bf رو محو و نابود کنن! من نمیگم موضاعاتی مثل دفاع مقدس پتانسیل رقابت با عناوین بزرگ ندارند و صد البته که دارند، و مهمتر از اون ریشه واقعی دارند نه ساختگی… اما نمیشه یه دفعه ای که همه رو محو کنیم! یک سبک ذره ذره خلق میشه و ذره ذره به اوج میرسه، چه بسا عناوینی هستند که نسخه اول آنها از نسخه های بعد برتر هستند.
      اگر یک بازی ساز ایرانی قصد داره فرنچایزی در حد cod و بهتر خلق کنه، نیاز به الهام گرفتن (الهام، نه کپی) از خود فرنچایز cod داره و باید صبر و حوصله به خرج بده. هیچ عنوانی قبل از خلق شدن جایگاهی نداشته و این برای همه عناوین صدق میکنه. چندین مثال هستن که صحبت بنده رو تایید میکنند، پس این تعبیر که ما بخوایم هر چیزیو از همون اول با بهترینش مقایسه کنیم درست نیست و باید ذره ذره و با پشتکار و کوشش به جایگاه بهترین برسیم. با تشکر از آقای آقابابایی.

  • Mgs4 گفت:

    EAدیگه مرد روحش شاد یادش گرامی الان
    من فقط یه هیولا میبینم که فقط به فکر پوله

  • dead space 2 فقط
    کاری که EA با ایپی dead space کرد منو یاد کاری که مردم ۴۰ سال پیش کردن 😐 😐 😐 😐

  • انتخاب بازی اول از همون اول مشخص بود
    عجب شاهکاریه Mass effect 2
    واقعا همه چیز بازی در بهترین سطح و کیفیت هست
    گیم پلی، گرافیک، داستان، صداگذاری
    انگار ارباب حلقه ها و تایتانیک صنعت گیمه که همه چیزش سرجاشه و نمره بیست کامل رو میگیره.

  • واقا که چرا انقد پول پرست شدی تو EA

  • DarkSide گفت:

    C&C Renegade برام خاطره انگیز ترین عنوانیه که EA منتشر کرده و هیچکدوم از کاراش اندازه بستن استودیو Westwood ناراحتم نکرد.

  • legendboy گفت:

    ممنون و خسته نباشید
    چقدر ip خوب داره این ea
    حیف قدرشون رو نمیدونه
    این نسل بجز چند مورد اصلا خوب کار نکرد
    امیدوارم نسل بعد به راه بیاد و شاهد یه دگرگونی باشیم از الکترونیک آرتس

  • Need for speed most wanted 2005
    Black
    Battlefield bad company 2
    اینا خاطره انگیز ترین بازی های EA بودن برام خصوصا NFS most wanted 2005 که حرف نداشت

  • mgmbro گفت:

    medal of honor european assault و rising sun واقعا بازیهای خوبی بودن من لذت بردم Black هم از اون دستە بازیهایە کە فراموش نمیشن کاشکی یە ریمستر یا نسخه جدیدشو بسازن.

  • wastelander گفت:

    آقا من بیناییم مشکل داره یا واقعا ارباب حلقه ها و جنرالز تو این لیست نیستن ؟

  • AAACE گفت:

    یه بازی هم بود دورانی که SEGA داشتیم، به اسم Desert strike اگه اشتباه نکنم که اونم از EA بود. خیلی خوب بود تو اون زمان :inlove:

  • AladarNumber1 گفت:

    Battlefield 4
    NFS MW – high stakes – the run – hot pursuit 2.
    Mercenaries 2

  • Avelone گفت:

    سلام میکنم خدمت آقا سعید گل. باز هم مثل همیشه عالی کار کردید. فقط یه در خواست داشتم اونم اینه که در مورد بهترین بازی های ولو و بهترین انحصاری های pc یه مقاله برید.

  • Star1 گفت:

    سری Army of Two ، SSX و البته نسخه اول Battlefield Bad Company در کنار Freedom Fighters و Black بهترین بازیایی بود که از EA تجربه کردم.

  • سلام به سعید جانِ آقابابایی
    خسته نباشید میگم بهت الان میرم که ویدیو رو دانلود کنم و
    از الان ندید میگم که ویدیو خیلی عالی شده :heart: .

  • Mikasa گفت:

    dragon age origins :inlove:
    the battle for middle earth 2
    rise of witch king

  • سلام خدمت اقای اقابابایی عزیز خیلی ممنون بابت مقاله بسیار عالی
    ea یه شرکت بسیار خوب بود ولی خودش با سیاست های کثیفش تو این چند ساله خیلی بد شده امیدوارم روزی به اوج برگرده مثل روز هایی که با دیگر شرکت ها در ساخت بازی ای مثل crysis 2 کار میکرد یادش بخیر

  • خدا لعنت کنه کسانی مثل اندرو ویلسون رو
    چقدر IP نابود کرده این ناشر بیخود
    اول از همه knights of the old republic که هیچوقت نذاشتن obsidian نسخه سومش رو بسازه
    بعد dead space که بعد دوتا نسخه شاهکار. نابود شد
    بعدش mass effect که سه گانه ش شاهکار بود با اینکه EA پایان سه رو خراب کرد
    بعد dragon age که از شاهکاری به اسم origins رسید به بازی توخالی مثل inqusition
    ویسرال گیمز رو هم که بستن و اون استاروارز که قراربود توی سبک انچارتد باشه رو کنسل کردن
    یه استاروارز open world RPG هم کنسل کردن
    هرروز لعنت میفرستم به EA و دیزنی که استاروارز رو نابود کردن :reallypissed: :reallypissed:
    R.I.P Bioware که از ساخت بهترین RPG های تاریخ تبدیل شده به استودیوی توخالی و فقط اسمش باقی مونده
    خداروشکر baulder’s gate 3 افتاد دست افراد کاربلد larian studios که یه شاهکار دیگه بدن دستمون

  • الان که این پستتون رو میبینم سعیدجان، یه حس بد و غم عمیقی به قلبم چنگ میندازه. آخر این ویدیو،نمیدونم هنوز همین حس رو دارم یا خاطرات خوبم به اون‌‌ها غلبه میکنن. فقط میدونم ea دنیایی از شاهکار رو بما هدیه داد. شاید این حقشون بوده که اگه بخوان پروژه‌های شاهکارشون رو متوقف کنن، حق انتخاب شرط انسان بودنه. فقط این رو میدونم، که قلب‌های بازی بازان وفاداری بودن که با این انتخاب شکستن.

  • Nemesis گفت:

    دوست داشتنی ترین فرنچایز های عمرم اکثرا مال EA هستن
    سری C&C, Crysis, Mass Effect, Battle For Middle Earth و از همه مهم تر سری NFS که منو وارد دنیای گیم کرد…
    گندت بزنن EA…..گندت بزنن
    ممنون بابت ویدئو

  • عالی، حرف نداشت. :yes: :yes: :yes:
    سعید آقابابایی ما رو یاد چه عناوینی انداخت :inlove: این شرکت چقدر عناوین “بی نظیر” داشته و الان داره خودش رو از چشم میندازه!! مدال افتخار ابر شاهکار، دد اسپیس ابر شاهکار، مس افکت بی نظیر و و و…
    بدون شک مس افکت ۲ باید به عنوان بهترین بازی انتخاب میشد، ازین نظر بازم با انتخابت حال کردم سعید جان :yes:
    اصن من به معنای واقعی کلمه با فرمانده شپرد همزادپنداری کرده بودم اونزمان. انقدر شخصیت پردازی ها عالی بود که واقعا فرماندهی اون سفینه رو زندگی کردم. و چقدر سخت بود بعضی انتخاب ها و اتفاق ها.

  • rezakurd گفت:

    سعید خان دمت گرم خیلی جالب بود مخصوصا برا من دهه شصتی بعد چند سال دوری دوباره برگشتم دلمون تنگ شد برا گیمفا

ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا
ویدئو گیمفا: کوله‌باری از خاطره / نگاهی به برترین عناوین کمپانی Electronic Arts - گیمفا