تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا

تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد

محمد سعیدی
۱۲:۱۵ ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بیوم

همان‌طور که استودیوی تکلند (Techland) وعده داده بود، امروز تریلری طولانی از بخش گیم‌پلی بازی جذاب Dying Light 2 در دسترس قرار گرفت که قسمت‌های مختلف آن را نشان می‌دهد. برای مشاهده‌ی این تریلر در ادامه با ما همراه باشید.

زمان تریلر منتشر شده از سوی استودیوی تکلند تقریبا ۲۶ دقیقه است و بازی‌بازان قادر هستند تا به نکات جالبی از آن پی ببرند. در این ویدئو بیشتر به تاثیرات انتخاب‌های بازی‌بازان و نحوه‌ی تغییر روند بازی توسط آن‌ها اشاره شده است. این بازی داستان شخصیتی به نام آیدن (Aiden) را روایت می‌کند که تصمیمات شما تاثیر بسزایی در عملکرد وی خواهد داشت. علاوه‌بر این، برخی حرکات پارکور، سلاح‌ها و حالت‌های جدید هم در این تریلر معرفی شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، Dying Light 2 در بهار سال ۲۰۲۰ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. به محض دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان می‌توانید ویدئوی منتشر شده از سوی استودیوی تکلند را تماشا کنید.

دریافت با کیفیت ۴۸۰P

Amirkhan

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aliboostani گفت:

    قسمت اول واقعا بازی عالی و بی نهایت لذت بخشی بود و مطمئنم این قسمت به مراتب بازی قوی تری خواهد بود مخصوصا از نظر داستان گیم پلی هم به خوب بودنش شکی ندارم قسمت اول گیم پلی عالی داشت این قسمت هم مطمئنا همینطوره

  • artyum گفت:

    با این تریلر جیگرم حال اومد
    عجب نمایشی
    تازه این نسخه الفا بود در بازی ببینید با چه شاهکاری طرف خواهیم شد
    از لحاظ گیم پلی و گرافیک پیشرفت چشمگیری شاهد هستیم
    خوشحالم صداپیشه ی “کرین دوباره به این بازی برگشته تا به “آیدن و ماجراجویی ما نفسی تازه ببخشه
    گود لاک
    اند
    گود نایت

  • Mmd Hidden گفت:

    آخ آخ بیا که منتظرتم
    آدرنالین خالص 😉

  • .Rock گفت:

    عالیه عالی.به این میگن پیشرفت

  • AAACE گفت:

    آدم میمونه از چیش تعریف کنه :shutmouth:
    colonel شخصیت جالبی داشت…

  • Sadegh.si گفت:

    بلاخره یک گیم پلی طولانی از بازی دیدیم.
    گرافیک بازی کاملاً در حد زمان انتشار و عناوینی که قراره همزمان انتشار پیدا کنند هست و البته فراتر هم رفته.
    بازی از اون حال و هوای کابوس وار و مخوف نسخه یک کمی فاصله گرفته اما حس ترس و تنهایی هنوز توی بازی هست؛ دوستانی که نسخه یک رو تجربه کردند میدونن اوایل نسخه یک چه کابوسیه.
    سیستم مبارزات بازی بسیار خوب و طبیعیه (هر چند انتظار داشتم بهتر باشه) و جو سنگین تری هم داره.
    از نظر فنی هم که نسخه یک نسبتاً خوب بود و رفته رفته بهتر شد و تقریباً بی نقص؛ اما انتظار از این نسخه بهینه سازی کامل و عالیه.
    هوش مصنوعی هم که خیلی خوب بوده (حداقل تو این گیم پلی) و واکنش کارگرها هم بسیار جالب بود.
    مشخصه تمرکز روی داستان بیشتر شده (از نظر من نسخه یک داستان بسیار خوبی داشت) و همونطور که سازنده ها گفتن و از تریلرها و گیم پلی ها مشخصه انتخاب ها جهت خنده نیستن و تاثیر اساسی روی گیم پلی و اتفاقات بازی دارند.
    در نسخه یک چیزی که خیلی آزار دهنده بود، میتونستی مدت طولانی روی دیوار یا ساختمانی معلق باشی و کرکتر آخ هم نمیگفت که یکم بازی از حالت واقع گرایانه فاصله گرفته بود؛ اما در این نسخه خط stamina در نظر گرفته شده (خط stamina در نسخه یک هم بود اما فقط توی مبارزات و دویدن و حرکات پارکور مثل دراپ کیک محدودیت ایجاد میکرد) و نمیشه خیلی روی جایی معلق بمونی.

    انتظار داشتم aiden یکم حس شوخ طبعی داشته باشه (البته نمیشه زود قضاوت کرد) اما ظاهراً اینطوری نیست و خیلی جدیه؛ کایل کرین تو نسخه یک فوقالعاده جدی و حرفه ای بود و ارتباط برقرار کردن باش یکم سخت بود (البته من کایل کرین رو واقعاً دوست داشتم و شخصیت جالب و شجاعی داشت).
    یک نکته دیگه ای گفتنش خالی از لطف نیست؛ توی نسخه یک به شخصه بعد از گرفتن تمام اچیوپمنت ها و مدت طولانی بازی دیگه هیچ چیزی من رو به چالش نمیکشید و خیلی ریلکس توی مناطق بازی و با وجود نایت هانتر که گله گله میومدن و تاریکی شب قدم میزدم و با یک ضربه (حتی با ضعیف ترین سلاح هام که مثلاً دمیج ۴۰۰۰ داشتند) به ملکوت اعلی میفرستادمشون؛ به همین دلیل انتظار دارم توی نسخه دوم نایت هانترها بسیار قدرتمندتر؛ شب ها بسیار مخوف تر به طوری که حتی با لول فول هم پلیر با ترس و لرز شبا بره بیرون.

    خلاصه که بازی بسیار بسیار با کیفیته و میشه گفت که تکلند بعد از نسخه یک (که از برترین عناوین نسل جاری بود) به فرمول قدرتمندی از ساخت بازی های زامبی محور جهان باز رسیده. باتشکر.

  • ازون بازیهایی که واقعا شاهکاره ولی مظلوم واقع شده. نقاط ضعف کمش، خیلی برجسته شد و نکات مثبت زیادش که اونو تبدیل به اسکاریم سبک وحشت و بقا میکنه زیاد بازگو نشد. کلی ماموریت مختلف (حداقل واسه این سبک) درگیری های نزدیک بی نظیر و با انیمیشن های بسیار متنوع و جذاب. عنوان کامل نسخه ی اول با اضافه شدن باگی ها و نقشه ی جدید دیگه واقعا شاهکار شد.
    یه انتقاد نابجای دیگه هم ازین بازی این بود که چرا خصوصیات عالی چندتا عنوان مختلف مثل فارکرای رو کنار هم گذاشته!! اونم به بهترین شکل!!! خب بازیهای دیگه مگه چی هستن جز الهام و تقلید از بازیهای گذشته؟؟ حتما باید بجای گرافیک گیرای فار کرای از یه بازی درپیت تقلید میشد تا قابل قبول باشه؟! (البته با احترام به بازیهای انگشت شماری که تماما ایده ی نو و بکر داشتن)

  • Fozoulyab گفت:

    زامبی تیغی یَم دیدیم
    گرافیکش محشر بود تنوع گیمپلی محشرتر فقط این جزئیات محیطیش احساس میکم متعادل نیست یسری محیطاش محشر طراحی شدن یسری دیگش با گذر زمان باعث کسالت میشه مخصوصا اینکه ممکنه بارها تو مسیرت از اون نواحی رد بشی اگه تنوع مراحلش بالا بشه میشه از این مورد گذشت چهره یسری شخصیتای فرعی هنوز جای کار داره ولی اصلیا عالی هستن .
    با اینکه بازی تو فضای مدرنی جریان داره ولی بافت شهری کاملا مدرن نیست در کل راضی بودم ازش ممنون تکلند

  • اقا متن من خیلی زیاده ولی ارزش داره خوندنش
    وای خدای من وای خدای من قلبم ایستاد
    همگی :worship: برای dying light
    ببخشید جو گیر شدم
    اینم بگم کلی حرف ناگفته مونده که یا برام سخته یا زیاد میشه یا یادم نیست که بگمش سخته توصیف کردنش
    چقدر شبیه کات سین بودن کلا سینمایی شده به جرعت میتونم بگم یکی از نامزد های گوتی
    بهترین خبری که طی این هفته میتونم بگم شنیدم
    واقعا واقعا واقعا عالی به نظر میرسه اول از همه بگم گرافیک که فوق العاده هستش گیم پلی که واویلا دنیا و اتمسفرش که بسیار عالی شخصیت ها بازم عالی موسیقی که بازم عالی عالی حتی موسیقی تریلر بازی هم توشه
    اولین صحنه ای که شروع میشه جذابه اولین رویارویی ما با شخصیت ها بعدش که برای اولین بار به بیرون میره(حالا ما تو تریلر میبینیم معلوم نیست چقدر از بازی گزشته باشه شاید اولش باشه شاید وسطش منظورم تریلر گیم پلی هستش)
    وقتی برای اولین بار میره بیرون دنیاشو میبینیم خیلی کیف کردم و یه موسیقی بسیار عالی برای چند لحظه هم پخش شد که کاملا با فضاش همخونی داشت بعد صحنه های مبارزه به شدت عالی بودن کلی پیشرفت و بهبود داشتن صحنه جاخالی دادنا یا استفاده از قدرت های اسلحه بعدش که دیالوگ رو انتخاب کرد فهمیدم سطح ازادی عملش بسیار بالاس بعدش که کامیون رو تعقیب کرد ادرنالین خونم به شدت بالا رفت چقدر هیجان انگیز چقدر عالی بود پریدن از روی موانع سر خوردن دویدن تو دیوار پریدن از روی زامبی ها پریدن از توی شیشه ها حتی وقتی زامبی گرفته باشه مبارزات با زامبی ها باز دوباره تعقیب کامیون با اون موسیقیش و…
    دنیاش عالی هستش خیلی هم بزرگه و ساختمون ها نمیدونم جطور توصیفشون کنم فقط اینو بگم به نظر میرسه بیشترشون باز هستن یعنی میشه رفت توشون
    مگه میشه مگه داریم میگم چقدر شبیه کات سین بودن کلا سینمایی شده
    اگه مشکلی چیزی دیدید اینو بدونید یه سال تا عرضه مونده بعدشم من مشکلی ندیدم

  • میگم صداش چقدر شبیه کرین هستش همون راجر کریگ شایدم خودشه
    دست بند رو دستش رو همه شخصیت ها دارن و اینطور که به نظر میرسه نشون دهنده تشعشعات موجود در بازی هستش مثلا موقعی که به درون اون ساختمون میفته شروع میکنه به قرمز شدن حالا شاید اینطور باشه
    انتخاب ها سخته قراره کلی بر سر چند راهی قرار بگیریم که کدومو انتخاب کنیم و چه اتفاقی بیفته

  • اقای سعیدی سلام ببشید کیفیت ۱۰۸۰ یا ۷۲۰ نیست قرار بدید اگه خیر لطفا جوابشو بدید اگرم هست و قراره بعدا قرار بدید لطفا بازم جوابشو بدید؟

  • یه بازی هم هست منتشر شده چرا اصلن نقد و خبری ازش نمیگید عجب، اسم بازیش wreckfest شاهکاریه. عجیبه خبری نمیزارید ازش.

  • Kaladin گفت:

    عجب چیزیه
    واقعا نسخه ی دوم همه ی فرانچایزا باید این شکلی پر از ایده ی جدید باشن
    خدایی اگه side mission هاش هم به خوبی داستان اصلی کار کنن و داستان پر و پیمونی داشته باشه و از همه مهم تر واقعا دنیاش زنده باشه اون وقت سال ۲۰۲۰ عجب سالی میشه
    Cyberpunk 2077
    The Last of Us Part II
    Dying Light 2
    قراره کلی حال کنیم
    اون جایی که پرید رو سقف کامیونه
    واااای اون جایی که افتاد تو اون ساختمون خرابه با کلی زامبی دور و ورش
    اون جاش که خبر مرگ دوستشو بهش میدن بعد ریتم موسیقی تغییر میکنه
    خدایی بازیش مثل فیلم سینمایی بود برا من
    عجب ۲۰ دقیقه ی لذت بخشی بود من که از دیدن ویدیو هیجان زده شدم حالا بازیش کنم که دیگه … :inlove: :inlove: :inlove:

  • EverSinn3r گفت:

    خیلی عالی .

    ولی پشمام انتظاراتشون رفته بالا ، که قراره با گیمپلی سایبرپانک بریزه …

    اولای ویدیو دقت کنید یکم پارکورش خشک تر شده .
    ولی من که بیشتر از ۱۰۰ ساعت روی نسخه یکش وقت گذاشتم
    نمیتونم ایرادی بگیرم 🙂

    Night is Coming …

  • mohamad 47 گفت:

    قسمت اولش که خیلی حال میداد و عالی بود.این نسخه انگار مثله همون قراره حال بده!پیشرفت هاشم که خیلی خوبه.
    حق انتخاب ها هم در نوع خودش جای تحسین داره برای سازندگان.ببینیم نتیجه نهایی چگونه میشه.امیدوارم اون شاهکاری که قراره بشه،بشه.

  • عالی بود.خیلی خیلی هایپم براش و واقعا صبر براش سخته.خیلی هم پیشرفت داشت نسبت به نسخه ی قبل و مطمئنا تا زمان عرضه باز هم خواهد کرد.امیدوارم منتقدا کم لطفی نکنن به این نسخه چون بنظرم نسخه ی قبلی باید مباش بیشتر میشود.مرسی تکلند که انقدر کار درستی.

تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا
تریلری از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 منتشر شد - گیمفا