Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا

Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت

مهرداد آهاز
۰۹:۴۵ ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در جریان مراسم Gamescom 2019 سه تریلر عجیب و جذاب را به نمایش در آورد که به مانند رسم همیشگی وی، در کنار ارائه‌ی پاسخ‌هایی، سوالات بیشتری را نیز برای طرفداران ایجاد کرد. اما این پایان ماجرا نبود و وی تریلر دیگری که حاوی اطلاعات مهمی است را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت.

امروز کاربری در یوتیوب، ویدئوی مربوطه را فاش کرد و این ویدئو توانست اطلاعات مهمی را از بازی Death Stranding ارائه کند. لازم به ذکر است که ویدئوی مربوطه تا حدودی بی‌کیفیت بوده و زیرنویس انگلیسی آن نامشخص است. اما جای نگرانی نیست زیرا صدای این تریلر بسیار واضح بوده و به راحتی می‌توانید موضوعات مربوط به آن را درک کنید. تریلر به نمایش درآمده، میان‌پرده‌ای را از بخش‌های ابتدایی بازی Death Stranding به تصویر می‌کشد و تصاویری سه‌بعدی را از وقایع گذشته به نمایش می‌گذارد که در اداره‌ای به نام عول آفیس (Oval Office) جریان دارد. آملی پروژه‌ای را ۱۰ سال پیش آغاز کرد که قرار بود به وسلیه‌ی آن، شهرهای از هم گسیخته را به منظور ملحق شدن آن‌ها به شبکه‌ی کایرال شهرهای متحده‌ی آمریکا (UCA’s Chiral Network)، مجددا به یک‌دیگر مرتبط نماید. وی توسط گروهک تروریستی هومودیمنز (Homo-Demens) در منطقه‌ی اج نات سیتیز (Edge Knot Cities) اسیر شد و بدن او در جهان دیگری که با نام Beach مشهور است، قرار دارد. همچنین سم در گذشته با شخصیت‌های آملی و دای هاردمن (Die-Hardman) همکاری داشته که به نظر می‌رسد، به شکست مواجه شده است. حالا از سم درخواست شده که این پروژه‌ی ناتمام را با سفری از غرب به شرق و به وسیله‌ی گردنبند خود به اتمام رساند. گردنبند وی که Q-Pid نام دارد، در پایانه‌ای قرار می‌گیرید و شهرهای به انزوا کشیده شده را به شبکه‌ی کایرال شهرهای متحده‌ی آمریکا متصل می‌کند.

بدون هیچ سخن اضافه‌ی دیگری شما را به تماشای این تریلر جذاب که به Briefing مشهور است، دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی ارائه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، مقاله‌ی آن را تحت عنوان «نقطه‌ی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمی‌دانیم» از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OzHaN گفت:

    اوه مای گاد
    زدم رو دانلود خدایا خودت رحم کن این دیگ چیه

    • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

      جیگر تو بخورم من سونی و استاد کوجیما شماها هستین که ماسونی فن ها میتونیم باتمام وجود بگیم بهترین بازی هارو میزنیم توی رگ با کنسول قدرتمند ps4 و هیچ کنسول و کامپیوتری به گردش نمیرسه .
      بنازمت ای پی اس فور که خیلی ها تو سایت میسوزن وقتی من حرف میزنم همچون .ادمایی مثل …..ولش خودش میفهمه :rotfl:

      • sarafraz گفت:

        حاجی ناموسن من نمیدونم یه جور میگی کنسول قدرتمند پی اس فور که انگار نه انگاز بعد شیش سال از انتشارش دیگه خود سونیم میخواد کنسول جدید بده خداییش نمیدونم از چی انقد میسوزی هیچ کامپیوتری به پی اس فور نمیرسه؟ پس حتما شما باهوش تر از استریمرای ملیون دلاری توییچی که همه رو پیسی پلی میدن کنسول اگه انحصاریو نداشت تا الان کسی نگاشم نمیکرد ولی متاسفانه چون انحصاریاش خوبن منی که خودم پیسی گیمرمهم پی اس فور خریدم چند ماهیه تا بازیشون کنم ولی هیچوقت این حرفایی که میزنیو درک نمیکنم بازم صد رحمت به سل cell

      • sarafraz گفت:

        میدونی الان با این حجم بیکاری و n تا کامنتی که گذاشتی که همشم یه مش چرتوپرته بی منظقه نه مثل حرف بعضی فنای سونی با منطق فقط داری سوزش خودتو نشون میدی؟ برو درستو بخون معدلت ۲۰ شه ددی واست پلی پنجم بخره بعد باز بیای واس اون بگی بهترین کنسول جهانه :rotfl: :rotfl:

      • PERSIAN NAZI گفت:

        این بود اون گیمر کهنه کار و قدیمی که با رنج و زحمت زندگی کرده و با من درد دل میکرد :no:
        این بود شعار گور پدر برندها و فقط گیمرهای قدیمی رو عشقه ؟ :no:
        جالبیش به اینه که توهم زدین و نرمال نیستین :no:
        سونی زدگی محض که میگن نثار شماهاست و دردی بر این درد بی درمانت نیست :no:
        به گذشته فکر کردم و دیدم اصلا شبیه به هم نیستیم و تو سرتاپا دروغی و چیزی از هنر گیم بارت نیست و با انحصاریهاتون برای خودت برجهای جومیرا ساختی
        برو دست عباس رو بگیر و برو همون پردیس گیم و اونجا رو به گند بکش نه اینجا رو :no:
        دوستانه بگم که گیمر نیستی و گیمرنما شدی
        صد رحمت به اون عماد پلی استیشن که منطق داشت و دلم تنگ شده برای گپ زدن باهاش چون حالیش بود و بیراهه نمیرفت

    • bushwhack گفت:

      گوتی امسال…
      میریم واسه هتریک گوتی!
      چندین و چند بار گفتم بازم میگم اگه این بازی گوتی نشه دستگیره ها رو آویزون میکنم با دنیای گیم خداحافظی میکنم…
      امیدوارم بقیه پلتفرما ماسک داشته باشن که تو گرد و خاک این بازی خفه نشن!

    • kamyyy گفت:

      لست ۲ و سری بایوشاک بهترین های تاریخ هستند

    • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

      تمام انحصاری های سونی بهترین های تاریخن. فکر کردی مثل استراتژیک های اشغال کامپیوتره :rotfl:

      • استراتژیک های اشغال کامپیوتر؟
        چقدر حرف بی ارزشی زدی متاسفم برات

      • Sadegh.si گفت:

        این همه از دیوار ژاپنی ها صعود کردی مردک … هم بهت نرسید. اگر با یک قطعه خوش هستی و در ذهن م.ع.ل.و.ل.ت ملکه سونی هستی که خدا زیادش کنه اما شعور و ادب خانوادگیت رو به رخ نکش.
        .
        .
        .
        ببینید دوستان؛ من خیلی کم وقت میکنم به گیمفا سر بزنم و متاسفانه نه اخباررو میتونم درست دنبال کنم نه وقت میکنم خیلی بازی کنم. در نتیجه زیاد تو جو سایت نیستم و نمیدونم چی میگذره؛ اما هر وقت ترولری رو دیدم سعی کردم حالشو بگیرم که نمونه اش همین حورالعین بالاییه (به هیچ وجه هم رو پلتفرمی تعصب ندارم و پلتفرم اصلیم pc هستش ولی خدا اونقدر بهم داده که راحت به همه پلتفرما دسترسی دارم).
        حالا یکسریا مثل …. سنشون پایینه و اشکالی نداره اگر چیزی بگن (یه چندسال دیگه میان به این نظراتشون میخندن). بعضیا هم مثل سل ترول میکنن اما حواسشون هست به شخصیت کسی توهین نکنن یا خیلی الفاظ بدی نسبت به عنوان یا پلتفرمی به کار نبرن که بازم مورد نداره.

        اما یکسری افراد با کلی ریش و پ.ش.م مثل “ملکه مسعود جون” که ظاهراً بچه نیستن، ولیکن از نظر عقلی…. «فکر کردی مثل استراتژیک های اشغال کامپیوتره» استراتژی آشغال؟! کامپیوتر؟ دوستان، همه میدونیم که کامپیوتر و موبایل نیاز همه است و شاید این ملکه تو غار زندگی میکنه که اینطوری میگه کامپیوتر و انگار کامپیوتر صرفاً برای بازیه و اگر قصد بازی نداشته باشید کامپیوتر لازم ندارید! هر انسانی (البته این ملکه رو نمیدونم چیه) در این عصر تکنولوژی بعد از رد کردن سنی و ورود به اجتماع به یک کامپیوتر احساس نیاز پیدا میکنه (حالا شاید یک موبایل هم برای بعضیا کافی باشه که البته موبایل با هدف یک کامپیوتر کوچک ساخته شده و خالقش هم کامپیوتره و خالق کنسول هم کامپیوتره و خالق خیلی لوازم الکترونیکی و دیگر لوازم کامپیوتره پس انقدر بحث خالق و مخلوق رو پیش نکشیم) برای انجام کارهای روزمره و بعضاً هم برای بازی (به استثناء غار نشینان). و اما اون «استراتژیک های اشغال» تنها استراتژی آشغالی که سراغ دارم اون ….
        استغفرال.. خوشم میاد وقتی اون آشغال های استراتژی (که نداریم) وجود داشتن این ملکه ….. در قسمت زیرین ظ.ه.ر تشریف داشتن! هیچ پلتفرمی عنوان آشغال نداره، هر کسی نظرش محترمه، همه موظفن به همدیگه احترم بذارن؛ خطاب به همه دارم میگم؛ اون آ.ش.غ.ا.ل آداب معاشرت بعضیا (ملکه زنبورها) که دارن و نه پلتفرم و یا یک عنوان.
        درود بر فن های واقعی (واقعی) که نظر همه براشون محترمه، درود بر فن هایی که هیچ چیزی رو برای بزرگنمایی خودشون و یا املاکشون کوچک و یا تخریب نمیکنن، درود بر فن هایی که از ترول دفاع نمیکنن (حتی اگر به نفع پلتفرمشون باشه).
        کلام آخر و خطاب به مسئولین سایت:
        اقای اهاز و یا مسئول محترمی که در حال بررسی نظر بنده هستید (که بعید میدونم تایید کنید)؛ لطفاً در تایید نظرات دقت بیشتری به خرج بدید. خیلی از اعضای سایت از جمله بنده حتی الامکان سعی میکنیم از بحث کردن اجتناب کنیم؛ اما اشخاصی در سایت وجود دارن که اجازه نمیدن جو سایت آرام و دوستانه باشه و این باعث میشه که ارزش مقالات و پست های سایت پایین بیاد که این مسئله رو شما به عنوان مسئولین سایت بهتر از بنده درک میکنید. پس لطفاً در تایید نظرات دقت کنید و اجازه ندید که به شخصیت یا پلتفرم و یا حتی عنوانی توهین بشه. با تشکر.

  • JJSTYLE36 گفت:

    لعنتی لحظه به لحظه داره بهتر میشه…ببخشید کوجیما اگه بهت شک کردم

  • Farshad.redmondy گفت:

    نسخه کامل تریلر گیمزکامه..منم مثل سونی فن ها منتظر یه گیم پلی پنج شیش دقیقه یا حتی بیشتر تا بازی رو بفهمیم واقعا و چیزی به عرضه نمونده برای سونی فن ها که انقد منتظرش بودن و بازی موفقی میشه و منتظر نظرات سونی فن ها بعد از پلی بازی هستم که بازی چجور بوده و مبارکتون

  • حس نمیکنید گرافیک بازی دانگرید شده؟

  • s3me گفت:

    نمره ۶۰ -۷۰ روی شاخشه بازم خوبه برا این بازی

    • Farshad.redmondy گفت:

      نه داداش اینجور نباید گفت واقعا ارزش این بازی خیلی بالاس مخصوصا که کارگردانش بازی متال گیر باشه و مطمعنم بازی موفقی میشه و همینطور هم نمراتش

    • Reason گفت:

      چند روز پیش تاکید کردم که یسری فنای مایکرو باعث میشن آدم حالش از مایکرو بهم بخوره،منظورم دقیقا امثال خودتن یه درصدم شک نکن!!
      بخدا سونی فنا مایکروسافتو دوست دارن کمپانی قابل احترام و بزرگیه
      ولی یه بخش عظیمی از فناش حال آدمو بهم میزنن=))

      • PERSIAN NAZI گفت:

        سونی فنها مایکروسافتو دوست دارن :laugh: ّدروغ بزرگتر از این چی میتونه باشه اخه :laugh:
        اگه چند نفر همچون علیرضا یا یاشار یا شایان باشن ادم منکرش نمیشه ولی فعلا افراد دروغگو زیادی عین خودت هستن که ایجاد نفرت میکنن و مدام دروغ میگن
        فعلا فنهای سونی بیشتر تهوع اورن و جلوشون علی گلزار و احسان و عباس و سلولی و پیمان وایسادن فهمیدی
        خدا میدونه خودت چند نفر رو جعل کردی فقط

        • postman گفت:

          من سونی فنم و مایکروسافت رو خیلی دوست دارم 🙂

          • منم سونی فنم و مایکروسافتو دوست دارم

          • PERSIAN NAZI گفت:

            منم پیسی گیمرم و هر ۳ طرف سونی و مایکروسافت و نینتندو رو دوست دارم اما خداوکیلی تو ۲ طرف بدردنخور پیدا میشه و نمونش هم اونهای هستندکه ادای بافرهنگها رو درمیارن
            من میگم اگه از چیزی خوشت نمیاد بذارش کنار
            نظرت رو بگو اما بی احترامی نکن
            دل بدست بیاد اما نشکن
            خداوکیلی بدحرفیه

            • postman گفت:

              تو هر زمینه‌ای یه سری آدم مریض پیدا میشن دلیل نمیشه به کل افراد اون زمینه تعمیم داد. الان تو همین سایت هم طرفدار مایکروسافت و هم طرفدار سونی هستن که معلوم الحالن و به قدری ترحم برانگیزن که آدم حتی نمیتونه ازشون بدش بیاد. یه سری هم صرفا از یه طرف خوششون میاد و به همون چسبیدن. اینکه من میگم طرفدار سونی هستم به این معنی نیست که اگر در توانم بود بازی‌های ایکس باکس استودیوز رو نمیخرم و بازی نمیکنم. فقط اولویت دارم. یعنی اگر پول خرید یه کنسول رو داشتم کنسول سونی رو میخرم. چون صرفا به شدت با انحصاریاش حال میکنم و چاره‌ای ندارم جز خرید کنسولش. ولی اگر بتونم ایکس باکس و سوییچ هم میخرم خب.
              کسی هم که صرفا از یک شرکت طرفداری میکنه به خاطر خود اون شرکت، هنوز به بلوغ فکری نرسیده که تصویر بزرگتر رو ببینه. میخواد من باشم یا هر کس دیگه. واقعا دلیل منطقی وجود نداره که یک نفر بیاد و به خریدارای محصول یک شرکت دیگه توهین کنه یا مسخرشون کنه : )))
              اول و آخر قضیه این بازی‌ها هستن که مهمن. حالا یه بازی فقط رو یه محصوله مثل سوییچ. یه بازی رو یه محصوله مثل ایکس باکس. یکی هم رو پلی استیشن. بازم این وسط اون پلتفرم اهمیت چندانی نداره. تجربه اون بازی مهمه فقط. آقا شما دیوانه‌ی هیلویی؟ خب هیلو رو پیسی و ایکس باکس میاد فقط. حالا بسته به شرایطت رو یکیش تجربش میکنی. من عاشق لستم؟ راهی ندارم جز خریدن یه پلی استیشن و بازی کردن روی اون. اینکه بیام به بقیه بگم ببین رو پلی استیشن لست هست ولی رو ایکس باکس نیست پس ایکس باکست به درد نمیخوره، کودک منشانه هست و فرقی با خز بازیای اینستاگرام نداره. حتی سطحش پایینتره.

              • PERSIAN NAZI گفت:

                من واقعا خوشحالم که همیشه میشه با شما یه گپ دوستانه زد و همیشه قدرت قانع کردن ادم رو دارید و حرف حق میزنید :yes: :rose:
                نه تنها سونی بلکه مایکروسافت ویندوز هم تا دلمون بخواد انحصاری داره درست عین نینتندو ولی مشکل اینجاست که صرفا برای خیلیها فقط سونی به چشم میخوره و دچار سونی زدگی شدید شدن
                من انچارتد ۱ رو بازی کردم و همون چند ساعت اول ولش کردم و لست و نیر اوتوماتا و استیکس و خیلی بازیهای دیگه هم برام همینطور بودن
                بازی هم بود که خوشم نیومد اما به زور و بلا تا اخر رفتم عین اویل ویتین ۲ یا فاینال فانتزی ۱۵ و ۱۳
                مشخصه ما حق انتخاب داریم و این وظیفه رو هم داریم که به علایق و سلایق دیگران احترام بذاریم تا احترام متقابل رو دریافت کنیم
                این مدت که تو گیمفا بودم بیشتر از هر کس دیگه جعل شدم و تا دلت بخواد برام فحش فرستادن چون از اسپایدر من و انچارتد و لست خوشم نیومده اما کسی نگفت که طرفدار بلاد بورن یا خدای جنگ هم هستم
                و باز هم میرسیم به حرف خودتون که اینها همش عروسک بازی بچهای کوچیکه که کی عروسکش قشنگتره

                • postman گفت:

                  :yes: :yes:
                  من نمیفهمم آخه اینکه از اسپایدرمن خوشت نمیاد چرا باید باعث بشه یه نفر حس کنه به مقدساتش توهین شده. الان من خودم از هورایزن به اون شدتی که بقیه ازش تعریف کردن خوشم نیومد. حال داد بهم ولی اون حس ناب رو بهم نداد. حالا بیا بین با همین یه حرف چقدر چاقوکشی میشه واسم : )))))

          • @postman
            کاملا موافقم :yes:
            داداش در جواب کامنت پایین شما،که گفتید توهین به مقدسات،بله حرف شما درسته افرادی هستن که اینجوری هستن،ولی مقصر باعث و بانی این کاره،
            که همش توی پست های سونی تیکه و کنایه میندازن،نظر شخصی خودشون رو توی سایت به دیگران تحمیل میکنن،و به جای اینکه چند تا نظر مفید تبادل بشه یه عده به اندوخته هاشون اضافه بشه،آقایون pc فن همش سعی دارن توی هر پست پلتفرم خودشون رو سکو بزارن،نمیزارن بقیه بحث کنن،هر عملی،عکس العملی داره،بقیه هم مجبور میشن جوابشون رو بدن،من نمیگم که خودم نظراتم از هر عیب و نقصی دوره،ولی حداقلش توی این یک سال هیچ پلتفرمی رو مسخره نکردم،از بازی بد نگفتم،
            از بقیه هم احترام متقابل انتظار دارم،وقتی یکی مثل همین آقایی که پایین باهاش بحث داشتید،چند وقت پیش میاد توی یکی از کامنتای من ریپلی میکنه،که آنچارتد کپی توم ریدر هست، و پیشکش خودت،خب جواب چنین کاربری رو باید چی داد؟
            امیدوارم از حرفم منظور بدی برداشت نکرده باشی،من فقط خواستم بگم همیشه یه طرف مقصر نیست،

            • PERSIAN NAZI گفت:

              اون کی بود که به بتلفیلد بازها میگفت نوب
              کی گفت پلتفرم بی انچارتد مفت گرانه
              کی گفت سیدی پراجکت بدترین بازیساز تاریخه
              مگه با رفقام درگیر نشدی و میانجیگری کردم
              مگه منو جعل نکردی
              مگه برام فحش نفرستادی
              شدین یه دسته و به همه توهین میکنید
              از دار دنیا فقط سونی بازی میسازه
              هروقت یاد گرفتی به بقیه احترام بذاری بیا تا احترام متقابل رو بگیری
              من نظر شخصیم رو گفتم و اومدین با فیلتر شکن منفی باران زدین :laugh:
              چیزی داری که بخوای بگی

              • اولا این حرفایی که داری میزنی،هیچکدوم رو من نزدم،مدرک داری بیار،بعدشم این من و چند تا کاربر دیگه بودیم که همش توی خصوصی برامون فحش میفرستادن،پس مظلوم نمایی نکن،الان چند بار این میگی،
                اونی که گفته نوب بتل میزنه مسلما اشتباه گفته چون من افراد حرفه ای زیاد دیدم توی بتل،یا تو از خودت.الکی این جملات رو درواردی
                مولتی لست اف اس هاردکوره،به خاطر همین بیشتر افراد حرفه ای در بلند مدت دنبالش میکنن،ولی بتل اینجوری نیست،هم پرو بازی می کنه و
                هم نوب های زیادی داره،
                برو یه نگاه به کامنتا بکن،ببین همش این خودتی توی پست های سونی حاشیه ایجاد بین کاربرا دعوا درس میکنی
                دیگه هرجا نام کاربری تو رو ببینم،فقط ازت رد میشم،نظرت رو هم حتی نمیخونم،حالا ببین،این به بقیه سونی فنا هم هماهنگ میکنم،تا تو دیگه از این مسخره بازیا در نیاری،وقتی مورد کم توجهی قرار بکیری حساب کار دستت میاد،چون تو عقده توجه داری

            • postman گفت:

              اصلا حالا گیریم که تیکه و توهین به بازی مورد علاقه. ببین نمیدونم واقعا شاید من دیگه خیلی روحم پیر شده و این مسائل به هیچ جاییم نیست. ولی من الان شده ۲۲ سالم و به عقب که نگاه میکنم تو ۱۸ سالگی مثلا طرف پلی استیشنو مسخره میکرده من حرص میخوردم. نگاه میکنم میبینم که واقعا چرا حرص میخوردم؟ مگه با مسخره کردن اون پلی استیشن من مسوزه؟ مگه کیفیت بازیهایی که دارم کم میشه؟ مگه یهو اون داستان شاهکار لست عوض میشه؟ خب حالا مسخره کنه تا جونش در بیاد من لذتمو از بازیام میبرم. همینم باید فنهای ایکس باکس در نظر بگیرن. حالا یه نفر کنسولشونو مسخره میکنه مگه فریم ریت هیلو ۵ از ۶۰ میاد رو ۳۰ یهو؟ یا اون گرافیک گیرز۴ پیکسلی میشه؟ مگه اون فضای دوست داشتنی کاپهد تغییری توش ایجاد میشه؟
              حالا این وسط یه سری از سونی فنها گیر دادن به اینکه ایکس باکس دارها انحصاری ندارن. اولا بازیهای مایکروسافت فقط روی ویندوز ۱۰ میان در حالی که مالتی پلتفرمها هنوز روی ویندوز ۷ هم عرضه میشن و خیلیهاشون روی مک و لینوکس هم میان حتی. ثانیا باز هم کنسول داشتن چیز بدی نیست حتی اگر انحصاری نداشته باشه. کمترین مزیت کنسول اینه که مراحل نصب طولانی و نگرانی از اینکه بازی به سیستمت میخوره یا نه نداری. آپدیتهای مداوم میاد براش و پشتیبانی میشه. در کل ویژگیهایی که باعث بشه ارزش گرفتن داشته باشه رو داره. حتی بدون انحصاری.

        • فعلا که نظرات شما تهوع آور هستش،که مدام توی نظرات خودتون اسم بقیه کاربران رو میارید و مسخره میکنید همش توی پستهای سونی از قدرت نجومی سیستمی که دارید حرف میزنید،این فقط عقده شماها رو میرسونه،
          خدمتت عرض کنم من خودم اوایل نسل یه ایکس وان خریده بودم،الان هم خیلی وقته خاموشه ازش استفاده نمیکنم،این رو مایکروفنای سرشناس این سایت مثل داداش محمدرضا هم میدونن،پارسال اوایل انتشار فورزا به عشقش فقط رفتم کنسولم رو روشن کردم،چون هر عنوانی از مایکروسافت که به نظرم با کیفیت باشه تجربه میکنم از خیلی مایکروفنا و pc فنای مثل شما مایکروسافت رو بیشتر دوست دارم،چی خیال کردی؟! :no: 😕
          فعلا که این شمایید از موفقیت های بی اندازه سونی در این نسل حسادت میکنید،از سونی بدتون میاد،همه رو مثل خودتون فرض نکن

          • PERSIAN NAZI گفت:

            دقیقا حسی که من به تو و رفقات دارم

            • فعلا عقده انحصاری ها رو دلت مونده،اومدی اینجا چند تا حرف بزنی،اعصاب بقیه خورد کنی،کسی باهات کاری نداره،گویا شما از مرحله خوددرگیری هم گذشتی 😕
              یعنی چندتا بازی که عقده تجربشون رو داری،ارزش این همه دعوا رو داره؟!!’ارزش فحاشی توی خصوصی کاربران رو داره؟!!!

              • sarafraz گفت:

                دوست عزیز درسته که هرسه پلتفرم کاربر عقده ای داره تو سایت ولی خداییش شما این پستو ببینی یکی هست که همه میدونیم کیه یعنی سر بی ربط ترین کامنتم که هیچ ربطی به اون شخص نداره و نظر شخصیه ریپلای کرده و هرچی حرف بی منظقه گفته نمیدونم چرا گیمفا اینارو بن نمیکنه ایشونم کلا خوددرگیری داره الکی باهاش بحث نکن که یهو میگه من الترا ۲۰۸۰ دارن :rotfl:

        • Reason گفت:

          جعل؟من سالی به اندازه‌ی شمار انگشتان دست‌کامنت میذارم بعد برم کسیو جعل کنم؟
          حالا مهم نیست تهمتایی که زدی ذهن مریض و‌ پارانویدت میتونه هر قصه‌ای واسه خودش بسازه،
          محض اطلاعت بگم که من تمام انحصاری های مایکرو رو بازی کردم و خواهم‌‌ کرد اینم داشته باش
          خیلیم علاقه داری ببینی کیم و پی ببری مثل خودت آدم الافی نیستم میتونی پیام شخصی بدی موضوعو قشنگ بشکافم برات

      • AL1K1NG گفت:

        میدونستی دقیقا همین حس ب سونی و فن هاش هم موجوده؟

      • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

        داداش الان تنها کسایی که تو سایت از سوزش موفقیت سونی رنج میبرن پی سی فن ها هستن :rotfl:
        حالا راکستار ادم حسابشون نکرد رد دد رو نداد اینم یه داغ دیگه روی دلشون :rotfl: :rotfl:
        ولی درکل خیلی بدبختن

        • PERSIAN NAZI گفت:

          باشه پیسی فنها بدبختن :laugh:
          اما یادت باشه که تو سونی فن اول از همه گفتی گور پدر سونی :laugh:
          من که هیچ وقت استیم رو فحش ندادم
          داغ استالکر هم بمونه رو دل شماها که بهترین شوتر تاریخ رو داریم با زمان بازی طولانی که دست همه طرف ازش کوتاهه 😎
          در اینده هم بهت سلام میدم شما فعلا تو فکر پلاس هکی و اشتراکی باش و یادت باشه بسته بندی کنسولت عربیه :laugh:

      • Majid گفت:

        داداش رو چه حساب میگی ماکروفنه؟
        بعدش هم شاید فقط نظر واقعیش گفته که هیچ اگه قصد دیگه ای داره بازم هیچ
        یه سری فقط دارن سایت خراب میکنن چه ماکروفن چه پی اس فن
        یه سری هم معلوم نیست فن کدوم هستن
        از یه سال قبل تعداد همچین آدمایی خیلی زیاد شده و کم و بیش نوآوری هایی در این زمینه از این افراد شاهدیم
        خیلی حساس نباشید

      • داداشم نظر این مسعود جونو بالا و بالاتر بخون .. بعضی از سونی فنام گندشو در میارن .. خیلی بی کخم نیستیم ما

  • PERSIAN NAZI گفت:

    با چه کامپیوتر قدرتمندی نمایشش دادن :yes:

  • این بازی قدرته از بین بردن خیلی از محدودیتا رو داره…امیدوارم بتونه

    • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

      واقا دمش گرم که برای پی سی نمیاد :rotfl: :rotfl:
      خخخخ قضیه رد دد میشه :rotfl: باز روز عرضه اتش نشانی بازارش گرمه تماس پشت تماس پی سی فن :rotfl:

      • sarafraz گفت:

        .ای خیلی تو باحالی حاجی آخه یه پیسی فن که یه مادربردش حداقل اندازه کنسول ( ۴تومن) می ارزه چرا نمیتونه اینارو بازی کنه و باید بشینه حسرت بخوره چرا انقد تو عقده ای هستی خب نمیتونی پیسی بگیری دلیل نمیشه بشینی همش کامنت بزاری عقده هاتو خالی کنی من خودم پیسی گیمرم ولی تنها انحصاری که بازی نکردم هورایزن زیرو بوده همین :rotfl:

  • Mgs4 گفت:

    استاد چه آشی برامون پختی بهبه شک کردن به کار استاد حرام است منتظر شاهکار استاد و نمره۱۰از گیم اسپات باشید گیم اسپات همیشه سر ساخنه های استا سر تعظیم فرود اورده اینم روش

  • بازی های کوجیما کلا جوریه که شاید با صد ها استدلال و پیش بینی داستان بازی رو حدس بزنی ولی وقتی تمومش میکنی میبینی تمام پیشبینی هایی که کردی یک صدم داستان بازی نیستش و کلی چیز مخفی باهاش هست تنها چیز نگران کننده این هست که ممکنه گیمپلی خوبی نداشته باشه ولی با شناخت خوبی که همه از استاد دارن اون همیشه میخواد موقع عرضه بازی همه سوپرایز بشند

  • h00man گفت:

    توی خوده تریلر چنیدن بار کلمه Chiral Network رو” کایرال” تلفظ میکنن ولی شما هم تو این پست هم پستای قبلی نوشتین “چایرال” 😕

    • باور کن به خاطر عجله و این که زودتر از بقیه ی سایتا به دستتون برسونم، همین الانم که دارم اینو مینیویسم هنوز تریلرو خودم کامل ندیدم. الان درستش میکنم. به علاوه، یه خبر دیگه هم از DS تنظیم کردم که تا چند دقیقه ی دیگه میره رو سایت بعدش با خیال راحت میشینم خودم نگاه میکنم.

  • You see!?…I came to understand the truth of the death stranding چقدر این جمله جذاب گفت البته نه تو این تریلر…تو تریلری که اوایل تابستون اومد

  • kamyyy گفت:

    چیز خاصی نداشت تریلر . کیفیت هم پایین بود

  • mo1234 گفت:

    ووااااای مگه میشه اصلا چقد خفنه واااای چه گرافیکی اونجایی که پایین نگاه کرد واااای نکنه دارم خواب میبینم وای وای

  • Unique Path گفت:

    ?Hey sam what’s your status
    .My status is f..ked

  • Mikasa گفت:

    خوشم میاد گیمفا اینهمه نظرات فن بوی بازی که ۹۹ درصد ربطی به ویدیو هم ندارن رو تایید میکنه
    ولی من یه نقد نوشتم و توش کوچکترین فنبوی بازی نبود رو گرفت پاک کرد
    گیمفا جان ما مسخره ی شما نیستیم ده دقیقه متن بنویسیم شما بی دلیل پاک کنی

  • 1Q2W3E4R5T6Y7U8I9O0P گفت:

    پشت درای بسته این بازی اومد اما elden ring نیومد

  • حرفی برای گفتن باقی نگذاشت فوق العاده بود :heart:

  • DeathStrokeV2 گفت:

    با اینکه ps4 ندارم ولی از روز اول خبر ساخت این بازی دنبالش میکنم و مطمعنم متای بالای ۹۰ روی شاخشه
    امیدوارم روی pc هم بیاد چون بازی به این عظمت روی pc بازی کردنش میارزه :yes: :yes:

  • sarafraz گفت:

    ذوستان سونی فن نمیشه خودتون یه چیزی به این مسعود بدین ساکت بشه خداییش داره آبروی شمارم میبره مث امین که آبروی پیسی گیمرارو برده :struggle: :sidefrown:

  • DeadSpace گفت:

    خوبه زیرنویس و زبان اون پسره ایتالیاییه :yes: :inlove:

  • گمنام گفت:

    شبیه ساز شا…ن نداشتیم که حالا دیگه داریم 🙂
    جاش قارچ سبز میشه 🙂
    کوجیما گفته اگه همه شخصیت یه جا کارشونو انجام بدن چیز خوبی درمیاد

Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا
Gamescom 2019 | تریلر جدید بازی Death Stranding لو رفت - گیمفا