دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا

دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد

محسن رضوی فر
۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
روند ساخت بازی kingdom come deliverance به خوبی پیش می‌رود

آقای توبیاس استولز-زویلینگ (Tobias Stolze-Zwilling)، مدیر روابط عمومی استودیوی وارهورس (Warhorse) تایید کرد که نسخه‌ی بعدی بازی Kingdom Come: Deliverance نیز از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد. وی همچنین اشاره داشت که این استودیو ابزارهای بسیاری را برای این موتور ایجاد خواهد کرد و در نسخه‌ی بعدی این بازی از آن استفاده خواهد شد.

وی در گفتگو با وب‌سایت Gamepressure در مورد موتور گرافیکی نسخه‌ی بعدی Kingdom Come: Deliverance اظهار داشت:

ما قصد نداریم چیزی را تغییر دهیم. به این دلیل که ما ابزارها و چیزهای زیادی را با  موتور گرافیکی CryEngine ساخته و تنظیم کرده‌ایم. پیش از این هرگز برای عناوین نقش‌آفرینی از این موتور استفاده نشده بود. ما به قدری با این موتور گرافیکی کار کرده‌ایم که می‌ترسیم تغییر آن به معنای شروع از ابتدا باشد. من به همکاری خوب با Crytech امیدوارم.

وی ادامه داد:

ما جاه‌طلبی‌های بزرگی داشتیم و در انجمن کیک‌استارتر خودمان به دنبال نبرد‌های گسترده با صدها سرباز بودیم. هنگامی که ما تلاش کردیم چنین کاری را با CryEngine انجام دهیم، در ابتدا غیر ممکن به نظر می‌رسید و موجب کاهش نرخ فریم می‌شد. زمانی بود که ما نمی‌توانستیم بیش از ۶ شخصیت را در هر خیابان داشته باشیم. این طور به نظر می‌رسید که غیر ممکن است و نمی‌توانیم  این کار را انجام دهیم. ما به چیزهای بیشتری احتیاج داشتیم. سپس ما مجبور شدیم برخی از NPCها را که کار خاصی انجام نمی‌دادند و تنها مجبور به حضور داشتن بودند، قرار دادیم. استفاده از موتور CryEngine در این نوع بازی بسیار سخت بود.

توبیاس در ادامه تایید کرد که به‌زودی برای نسخه‌ی اول Kingdom Come: Deliverance ابزارهای ماد اضافه خواهد شد. با این ابزارها، بازی‌بازان قادر خواهند بود تا وسایل خود را بسازند و ماموریت‌های مختلفی ایجاد کنند. این ابزارها تنها برای نسخه‎‌ی رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

وی توضیح داد:

پشتیبانی از ماد آخرین چیزی است که ما در حال حاضر برروی آن کار می‌کنیم و آخرین چیزی است که می‌خواهیم برای بازی Kingdom Come: Deliverance عرضه کنیم. در حال حاضر ما برروی ابزارهای مادی کار می‌کنیم که در آن افراد می‌توانند وسایل خود را بسازند. اما تنها با یکی از ابزارها می‌توانید ماموریت خود را نوشته و خلق کنید. متاسفانه نسخه‌های کنسولی از این ابزار پشتیبانی نمی‌کنند. این بدان دلیل نیست که ما نمی‌خواهیم، بلکه به این دلیل است شرکت‌های مایکروسافت و سونی در هیچ زمینه‌ای به توافق نرسیده‌اند. اما در مورد رایانه‌های شخصی مشکلی نیست.

بازی Kingdom Come: Deliverance در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق این نشانی مطالعه بفرمایید.

Daniel

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا
دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دنباله‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance از موتور گرافیکی CryEngine استفاده خواهد کرد - گیمفا