نقشهی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنیتر از The Witcher 3 خواهد بود
استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) تایید نمود که نقشهی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی غنیتر از The Witcher 3 است. البته برخی از طرفداران این موضوع را حدس زده بودند و کاملا با عقل جور در میآید زیرا به طور حتم، شهر نایتسیتی شلوغتر از ماجراجوییهای گرالت در جنگل، روستا و زمینهای کشاورزی است.
به تازگی مصاحبهای با ریچارد برزیموسکی (Richard Borzymowski)، تهیهکنندهی بازی Cyberpunk 2077، در جریان مراسم Gamescom 2019 صورت پذیرفته است که وی در جریان آن و در رابطه با وسعت نقشهی بازی Cyberpunk 2077 اطلاعاتی را منتشر ساخت. وی در این خصوص توضیح داد:
اگر شما وسعت سطح نقشهی بازی Cyberpunk 2077 را در قالب کیلومتر در نظر بگیرید، این بازی از این منظر کوچکتر از The Witcher 3 است. ولی قطعا حجم محتویات آن بر بازی یاد شده چیره میشود.
همانطور که مطلع هستید، بازی The Witcher 3 جهانی پر از جنگل و مسیرهای وسیع را دارا بود که در میان این راهها، شهرهای کوچک و بزرگ، مانند: ناویگراد (Novigrad) قرار داشت. اما در بازی Cyberpunk 2077 شهر نایتسیتی وجود دارد که بنیاد اصلی محیط این بازی را تشکیل میدهد. حتی شما میتوانید این شهر را یک شخصیت اصلی نیز تصور کنید که به طور حتم بایستی غنیتر باشد. اگر این شهر باور پذیر نبود، هرگز تاثیر رضایتبخشی را برروی ما نمیگذاشت. در نتیجه ما زندگی را به آن بخشیدیم.
لازم به ذکر است که وسعت نقشهی بازی Cyberpunk 2077 از نظر مساحت عمودی نیز بسیار وسیع است زیرا ساختمان، برجهای بلند و آسمانخراشهای شرکتهای مختلف در آن نقش بهسزایی را ایفا میکنند. ویدئوی ۴۸دقیقهای از گیمپلی این بازی، شهرهای شلوغ با جمعیتی عظیم را به نمایش گذاشت که توضیحات ریچارد را بیش از پیش برای ما روشن میسازد.
بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه گردد. علاقهمندان میتوانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایند.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
چه عجب بالاخره یه شرکت متوجه شد که از یه جایی به بعد باید بیخیاله افزایش وسعت نقشه شد،هی میومدن میگفتن این جدیده از قبلیه فلان قدر وسعتش بیشتره یا از این ور مپ تا اون ورش فلان قدر طول میشکه تا برسی،بابا اصلا به اون ورمون که فلان قدر طول میکشه برو روی محتوات کار کن :-/
کمیت مهم نیست کیفیت مهمه
نخیر کیمیت هم خیلی مهمه من که میگم ۳۰%کمیت/۷۰%کیفیت
درسته کیفیت مهم تره مثلا نقشه و دنیای gtav عملاً ۷۰ درصد اش خالی و hollow ه و واقعا شرکت راکستار فقط با کپی سازی سعی کردن فقط نقششو بزرگ کنن
اما از لحاظ کیفی واقعا خیلی بد کار شده و کار خاصی نمیشه کرد توش و نصف ماموریت ها هم خلاصه میشه به رفت از اینطرف شهر به اونطرف شهر(چون بالاخره باید با یه روش هایی ساعت گیم پلی بازی رو زیاد کنند یا نه 😉 )
و ۹۰% ساختمون هاش رو نمیشه بری توش
ساختمون ها هیچی
میشه گفته برای بزرگ کردن شهر بود که از بازمه های رانندگی و مسابقات بازی بود
اون کوه بالای شهرو چی میگی :-/
موافقم کلا راک استار نقشه های پوچی دارن بازیهاش مثلا همین رد دد باید ۲ ساعت میچرخیدی تا یه npc بببنی که مثلا مار گزیده بودش :rotfl:.
آخی الهی بمیرم که راکستار بدجور برجکتو اورده پایین
خب لامصب نکنه انتظار داری npcها مث سربازای یه پادگان صف بکشن جلوت تا تو بری پیششون خب معلونه که باید طول بکشه
والا امثال شماها اگه فرت و فرت npc هم میومد جلوتون بازم گیر میدادین چرا اینجوریه. در ضمن راکستار برای واقع گرایانه تر کردن این بازی مدت زمانی که شما ممکنه به یه npc برخورد کنید رو از ۴۰ ثانیه یکبار به ۸۰ ثانیه یکبار افزایش داده که همین باعث شده یکم روند بازی کند بشه
جان من ?:-)
در ضمن مثلا بعضی از همین ماموریتای اتفاقی که از نظر تو فقط به یه ادم مارگزیده شده خلاصه میشه داستانی داره که بعضی از ماموریتای اصلی نداره
میدونم
خخخ.دقیقا فقط بیابون ساخته با یه گرافیک خوب.بعد میگن چرا گاد شد بازی سال.
داداش گلم. Gta V یکی از برترین بازی های تاریخ چه از لحاظ فروش و چه متا شده. من موندم اونایی که مثبت به تو دادن چقد نووب تشریف دارن. واقعا سایت پر شده از بچه سال. خیلی بده
دقیقا :yes:
نمونه بارز این گونه بازیا رو هم میشه به سری Just Cause اشاره کرد
وسعت نقشه خیلی زیاد که توی هر نسخه جدید هم وسعت رو بیشتر میکردن
ولی محتوای نقشه در حد صفر
یا نمونه واچ داگز یک.
مپ وسیع و گرافیک خوب
کلی به شدت بی روح فقط میشد توش راه رفت.
:yes: :yes:
مپش به اندازه کافی خوب بود
برخی جاهاش هم چیز های خوبی پیدا میشد(انواع بازی های مختلف)
این بازی witcher عجب مبارزات اش تکراری میشه بعد یه مدت رو درجه سختی بالا
هی کارش شده چند تا شمشیر زدن و دوتا spell که دشمنات فریز بشن از لحاظ مغزی یا مثل flamethrower هی آتیش بپاشی روشون
. چند وقتیه دارم بازی میکنم بعد از ۳۰ ساعت پلی دادن دیگه واقعا به قول خارجی ها frustrating شده بازی
انسان ها هم تو بازی با یه ضربه همشون میمیرن و سرشون قطع میشه :-/
.
والا دیگه انقدر شما ازص تعریف کردید که من فکر کردم برترین بازی جهان ه
من رو درجه سختی یکی مونده ب آخر، با لول ۸۸ بعد از ۶۰ ساعت دیشب ی هارپی با لول ۸۹ تو دو ضربه چپه کرد منو اونوقت شما بعد ۳۰ ساعت رو سختی بالا با ی ضربه همرو میکشی؟ مطمعنی ویچر بازی میکنی؟ فرت فرت مجیک زدن و بمب ترکوندن تو سختی پایینه ک کلا بالانس بازی رو تغییر میده و بازی بعد از ی مدت این فرمتی میشه ک شما میگی ولی رو سختی بالا اصلا اینطوری نیس، حالا شما خوشت نمیاد یا درک نمیکنی ی داستان دیگس، وگرنه بازی خودشو ثابت کرده
هی یه مشت هوش مصنوعی ۰ و ۱
میندازه جلوت تو درجه سختی Blood and Broken Bones
کلا لول مرحله مهمه مثلا در ویچر ۳ که من بازی کردم اگه در اسونترین درجه بازیشو بزاری و لولت مثلا ۱۰ باشه وارد مرحله ی با لول ۳۰ بشی رد کردن اون مرحله خیلی دشوار و حتی غیر ممکن میشه باید مرحله ای اول بری که با لولت همخوانی داشته باشه اختلاف زیادی با لولت نداشته باشه تا بتونی راحت مراحلو تموم کنی
تو درجه death march خیلی اتفاقا سخت میشه.یادمه لول شصت و خرده ای بودم و گرگ ها با سه چهار ضربه میتونستن گرالتو بکشن تو اون درجه سختی خیلی باید درخت مهارت هاتو با دقت ارتقا بدی.
این حرف تو سه حالت داره: یا رو درجه سختی پایین بازی میکنی یا بازیت خرابه (یادمه رو pc نسخه اولیه بدون آپدیتو داشتم درجه سختی رو که تو تنظیمات تغییر میدادم هیچی نمیشد ولی رو ps4 از اول درست بود) یا اصن بازی نکردی و فقط میخوای ازش بد بگی و حرص کسایی که دوسش دارنو در بیاری.
البته اینو هم باید در نظر بگیری که بازی ماله ۴ یا ۵ ساله پیشه و اوایل نسل بود که اومده بود و دیدنه یه بازی با این وسعت و گرافیگ چشم نوازش و اون موسیقیش که حتی راه رفتن توی طبیعت رو برات لذت بخش میکرد واقعا کلمه ی شاهکار برازندش بود
ویچر ۳ اولین بازی rpg ای بود که کات سین هاش کارگردانی شده بود و برای اولیم بار بود که توی بازی rpg انیمیشن های صورت اینقدر خوب کار شده بود و اینکه سیستم مبارزات هم عالی بود ، شما اول باید اسکایریم و دراگون ایج رو بازی کنی تا قدر سیستم مبارزات ویچر ۳ رو بدونی
قبول دارم واقعا اسکایریم خیلی سیستم مبارزات اش دیگه ساده و مسخرس
همینطور dragon age که تو با کلیک موس اکثر کارا انجام میشد
حاجی ترینر رو پاک کن
جواب شما و دوستانی که پاسخ دادن
مهم تر از درجه سختی بازی لول شما هست که هرچی بری بالاتر سخت تر میشه(جدا از اختلاف سطح دشمن)
جلو تر یه سرباز عادی(راهزن) از یه گیریفین دردسرش بیشتره(حدود لول ۳۰)
درجه سختی بیشتر رو گیم پلی تاثیر داره که باعث میشه کمی شرایط عوض بشه
البته بله باز هم وقتی همه چیزو یاد بگیری تکراری میشه گیم پلی برای همین من میگم زلدا لذت بخش تره یه سری شاکی میشن زلدا دنیا و گیم پلی بهتری داره
سعی کن بیشتر به داستان و ماموریت های اصلی بچسبی و نقشه رو پر نکنی
همون مامویت ها به اندازه کافی لول میده تا بازی تموم کنی
من زلدا رو تجربه نکردم نمیدونم رو لپ تاب با شبیه ساز چیز جالبی دربیاد یا نه چک میکنم حتمن اما در مورد تکراری شدن حداقل برای من اینطور نیست، درخت مهارت ها برای هر شخصی متفاوته و این تفاوت تو گیم پلی و مبارزات رو ب وجود میاره و از تکراری شدن جلوگیری میکنه، برای مثال من بار اول ک بازیو تجربه کردم ب جز یکی دوبار ک مجبور ب استفاده از بمب شدم اصلا از بمب استفاده نکردم، اما الان تو تجربه ی سوم خیلی از بمب استفاده میکنم کلا برام تفاوت داره مبارزات با تجربه ی اول، یا ارتقای شخصیت ک تو تجربه ی اول بیشتر ارتقای سیستم حملات بالا بردم و بار دوم جادوها و الان هم ی بالانس از هر سه ک باز تجربه ی متفاوتیه،حالا این وسط شما در نظر بگیر ک کلی انتخاب داری ک تو هر تجربه میتونی تغییر بدی و داستان ی شکل دیگه هم باشه، ب نظر من بازی برای تجربه ی مجدد طراحی مناسبی داره ولی نظر شما هم محترم
اولاً سبک بازی من متفاوف هست
من وقتی از یه بازی خوشم بیاد همه مرحله هارو تو یه بازی میرم
تقریبا ۱۰۰ می کنم
من همون دفعه اول از همه ابزار و ارتقاع ها استفاده کردم
الان دارم بازی می کنم
اگه دشمن ضعیف باشه که جا خالی هم نمی دم
اگه قوی باشه از روغن و بمب و جادو و معجون استفاده می کنم
لباس و شمشیر هام الان همه تجهیزت ویچری لول ۳۴ هست و لول خودم نزدیک ۳۶
تمام نقاط نقشه اول و دوم تموم کردم (فقط نقشه ۳ تکمیل نشده) و الان فقط یک ماموریت گرگ بی نام(فکر کنم) از کل مراحل موجود مونده
الان دارم دی ال سی قلب های سنگی میرم
زلدا هم به پک ۲ نرسیدم ولی تا پک تقریبا ۱۰۰ کردم
ازش خوشم میاد چون باید بری خودت نقشرو بسازی و جای انواع منابع و دشمن و مواد غذایی پیدا کنی و نقشت تکمیل کنی جای سلاح های مختلف پیدا کنی بازی های فکری تموم کنی دستور پخت بهترین غذا هارو کشف کنی و لباس های مختلف پیدا کنی بهترین اسب و…
محیط جذاب و فوق طبیعی که رو همه چیز اثر داره و خیلی طبیعی هست
از همه جا بالا میری با دشمن ها با ویژگی های جالب که در بازی قابل توجه هست و اخرش پرواز می کنی میای پایین
به غیر از چند شایرین تمام مراحل تا پک ۱ تموم کردم
بهترین غذا ها و بهترین سلاح و سپر و لباس ها و بهترین منابع غذایی و تیر تیرکمون پیدا کردم ۳ حلقه استقامت و قلب هام هم از وسط خط دوم گذشته بود
هردو بازی های شاهکاری هستن که حتما باید بازی کرد و جفتشون ۱۰/۱۰ میگیرن
هر دو بهترین و پر افتخار ترین بازی سال شدن
زلدا لذت بخش تر از ویچر ۳ هست با اینکه نه داستان و نه موسیقی در حد ویچر نیست یکیشون مثل فیلم میمونه و یکی دیگه مثل کارتون
من خودم تو لپ تاپ بازی کردم
باید دسته داشته باشی(با خود نرم افزار بازی باید دکمه های دست بازیت مشخص کنی)
زلدا بهترین بازی برای ۱۰۰% کردن هست که دقیقا با سبک من هم خونی داره
چند برابر حال کردم
ممنون بابت توضیحات، دیشب ویدیویی دیدم و یکم امیدوار شدم رو سیستم بتونم زلدارو اجرا کنم با شبیه ساز،ولی خب واقعا دوست داشتم رو کنسول اصلی تجربه کنم ک امکانش رو ندارم،در مورد گیم پد، چون تا ب حال تست نکردم اطمینان ندارم ک میشه یا نه اما باید ببینم میتونم کنترلر پی اس ۴ رو وصل کنم بهش و اجرا کنم یا ک امکان پذیر نیست
“انسان ها هم تو بازی با یه ضربه همشون میمیرن و سرشون قطع میشه”
رو درجه اسون بازی میکنی خب اینجوری میشه. دث مارچ برو ببین بازم میتونی با ی ضربه گردن قطع کنی؟
اونا هم sign میگن تو بازی بهشون نه spell
سر از پا و پا از دستو سر از باسن نمیشناسم برای تجربه کردن این بازیه مریض ، دارم میمیرم اصن
خب این موضوع که واضح بود
مهم اینه که توو همون مپ که نایت سیتیو اطرافشباشهپر از زندگیو کار نکرده باشه
با وجود سی دی پراجکت چیزی واسه نگرانی وجود نداره
خب توضیحی که دادن خودش گویای همه چیزه
همه چیز ویچر به کنار ولی انقدر غنی هستش که روزها هفته ها و ماه ها ادمو سرگرم میکنه حال سایبر غنی تره اینش عالیه
هرکاری از cdpr برمیاد و هرکاری بگه رو من بهش ایمان دارم
۲ مطلب
اول اینکه متن اصلی نوشته احتمالا یک مقدار ناچیز کوچکتر از ویچر ۳
دوم اینکه چندماه پیش اولین موسیقی بازی سایبرپانک به نام chippin in از گروه راک سوئدی refused منتشر شد ولی شما ناباورانه کار نکردین
اما ساعتی پیش دومین ترک این گروه برای بازی به اسم never fade away منتشر شد. خواهشا پوشش داده بشه ممنونم
بروبکس سونی فن اونطور که جدیدا خیلی شایعات زیاد شدن سونی پشت پرده در حال مذاکره برای خرید رمدی اینترتینمت هست. قبلا یوشیدا به رمدی سر زده بود و یکبار دیگه هم اعضای رمدی از ناتی داگ بازدید کردن.
چند روز پیش هم سم لیک به خاطر خرید اینسومنیاک تبریک گفته بود. همه چیز داره دست به دست هم میده که رمدی توسط سونی خریداری بشه.
با این روند اگه توی کنفرانس های آینده سونی سم لیک روی صحنه اومد و alan wake 2 به عنوان انحصاری ps5 معرفی شد تعجب نکنین.
الان چه ربطی به این پست داره؟؟
ربطش برا کساییه که تو خط اول بهشون اشاره شده.
شما نخون!
همه جوره قبولت دارم CDpr کارت درسته 😉 😉 :heart: : :heart:
آخ جون تقریبا از اول اردیبهشت تا پایان تابستون درگیر این بازی هستم شاهکار ویچر ۳ که عالی این از اون بهتر :inlove: :inlove:
مایکروسافت در همین رابطه بیانیهای نیز منتشر کرده است که بهنظر میرسد این اتفاق قرار است در آینده متوقف شود و بازیهای انحصاری مایکروسافت تنها روی پی سی و ایکس باکس روانه بازار شوند:
یک سال گذشته برای ما سال هیجانانگیزی بود؛ چراکه اعضای تیم ایکس باکس بیشتر شده و توانستهایم استودیوهای زیادی را تاسیس کنیم. ما کاملا از قول و قرارهایی که با دیگر پلتفرمها بستهایم، خبر داریم و به آن نیز افتخار میکنیم، اما در آینده تمرکز کار ما بیشتر روی تولید و عرضه بازیهای مختلف بهصورت انحصاری خواهد بود. با اینکه هنوز هم به پیادهسازی قابلیت کراس پلی اعتقاد داریم، اما مایکروسافت برنامهای برای انتشار بازیهای فرستپارتی انحصاری خود برای دیگر کنسولها ندارد.
این خبر که مصاحبه که تو گیمرکام بوده پوشش ندادین پوشش بدین گیمفایی عزیز
شاهکار
استدیو های لهستانی با کمک آمریکا :yes: که یکی از متحدان اصلی این کشور هست به خوبی پیشرفت کردن و عناوین عالیشون همیشه به نفع ما گیمر ها بوده به امید موفقیت این عنوان و فروش خوبش :yes:
اینجوری خوبه دیگه، وعلا gta رو که میدونید تهی هست، ساختمون ها حکم بوق رو داره همش تو خالی و بلااستفاده. فقط باماشین میرن از یجا به یجای دیگه، اینه گیمپلیش،
شاید معجزده شه و gta بعدی اینجوری نباشه ولی من چشمم اب نمیخوره.
داداش خب چرا میخوای همه جا یه تزی بدی gta اصل بازیش برای ۶ سال پیش هست و با این بازی که یه بازی aaa میان نسلی ۸و۹ هست ۷ سال اختلاف زمانی داره پس نمیشه انتظار داشت که بتونه در حد این دربیاد در ضمن شما باید بدونی جی تی ای بازی نقش آفرینی نیست و بازی action_adventure openworld هست پس طبیعیه مکانایی که بشه داخلشون رفت از حتی اسکایریم ۸ ساله پیشم کمتره