استودیوی The Initiative سازندگان سابق Just Cause 4، Anthem و Uncharted 4 را استخدام کرده است
همان طور که اطلاع دارید، شرکت مایکروسافت در سال گذشتهی میلادی استودیویی جدیدی به نام The Initiative برای ساخت عناوین انحصاری تاسیس کرد. پس از این کار، اعلام شد که افرادی مهمی از صنعت بازیهای ویدئویی که سابقهی کار در استودیوهایی مانند سانتا مونیکا (Santa Monica)، راکستار (Rockstar) و اینسومنیاک (Insomniac) و برخی دیگر از استودیوها را داشتهاند، به The Initiative ملحق شدند.
حال، بر اساس اطلاعات و بهروزرسانیهایی که در سایت LinkedIn منتشر شده، استودیوی The Initative، چهار نفر دیگر از افرادی که در سالهای گذشته برروی برخی از بازیهای بزرگ کار کردهاند، استخدام کرده است. شان اسلیبک (Sean Slayback)، به عنوان طراح ارشد سیستمها، رایان دافین (Ryan Duffin)، به عنوان کارگردان انیمیشن گیمپلی، رایان تروبریج (Ryan Trowbridge)، به عنوان کارگردان فنی-هنری و جاستین والترز (Justin Walters) به عنوان هنرمند ارشد محیط به این استودیو پیوستهاند.
آقای اسلیبک پیش از این در استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainmet)، به عنوان طراح ارشد، برروی بازی Apex Legends کار کرده است. همچنین وی سابقهی کار برروی برخی از بازیهای سری Call of Duty را دارد. آقای دافین در استودیوی بایوور (Bioware)، برروی انیمیشن بازی Anthem کار کرده و پیش از آن نیز سابقهی کار روی بازی Battlefield 5 را نیز داشته است. آقای تروبریج به طور مستقیم به استودیوی اسآیای بند (SIE Bend) پیوست و برروی بازی Days Gone کار کرد. وی پیش از این در استودیوی ناتی داگ برروی بازی Uncharted 4 کار کرده است. آقای والترز نیز در استودیوی آوالانچ (Avalanch) سابقهی کار برروی بازی Just Cause 4 را داشته است. وی همچنین در گذشته برروی عناوینی مانند DOOM, Middle-Earth: Shadow of Mordor, Halo: The Master Chief Collection, Call of Duty: Modern Warfare Remastered کار کرده است.
استودیوی The Initiative تاکنون برخی از افراد با استعداد صنعت بازیهای ویدئویی را جذب کرده است. بنابراین بسیار جالب است تا ببینیم این استودیو برروی چه عناوینی کار خواهد کرد. اخیرا، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر بخش اکسباکس گفته است که عناوین انحصاری مایکروسافت در آینده، بازیهای تک نفره و داستان محور خواهند بود. بنابراین انتظار میرود که استودیوی The Initiative برروی برخی از این بازیها کار کند.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
دارن با استعدادها رو جذب میکنن.نیروی کار مفید.
مشخصه دارن ادمای کاربلدی رو استخدام میکنن
من جاست کازو بازی نکردم ولی ناتی داگ بهترین استدیوی سونیه از نظر شخصیم!!!!!
امیدوارم یه بازی در حد انچارتد بسازن که نه انلاین باشه نه کوچیک
به امید موفقیتش :yes:
خوش آمدی :rose: استودیو کهکشانی :inlove: :heart:خدا میدونه چی میخوان بسازن تصورش رو اسکارلت آدم رو دیوونه میکنه :pray: :worship: :heart:مایکروسافت خدای صنعت گیم و تکنولوژی :pray: :worship:
استودیو کهکشانی ؟! 😐
خدای صنعت گیم ؟! :sarcasm:
خود فیل اسپنسر این کامنت رو ببینه ۳ شیشه روغن ترمز سر میکشه
بیل گیتس هم اینو ببینه ۴ تا سکته ناقص و ۲ تا سکته کامل میزنه بیچاره، چه برسه به اسپنسر :-/
احتمالا بعد از شیشه اول گریپاچ میکنه و به شیشه دوم و سوم نمیرسه داداچ :-))
احتمالا یه بازیه اکشن سوم شخصه تو جنگل ها مثل آنچارتد و تومب رایدر و جاست کاز
جاست کاز دوزار نمی ارزید…
جاست کاز ۳ رو ps4 گاهی فریمش به ۱۰ هم میرسه یعنی ترکوندن با این بازی ساختنشون
نسخه دوش خدایی عالی بود
افراد خوبی جذب کردن
امیدوارم بازی خوبی بسازن :yes: خدارو چه دیدی شاید مولتی پلتفرم هم شد!
یعنی این تنها استودیوییه که میگه من کیو استخدام کردم
اون موقع که مسخره میکردی دو سه سال پیش مایکرو رو باید فکر اینجاشم میکردی حالا ناراحت باش
یه چیزه دیگه
کوری بارلوگ
امی هنینگ
بروس استارلی
دوتا از کارگردان های لاست لگاسی
طراح ارشد ناتی داگ
همه ی این آدم ها چند وقت پیش سونی رو ترک کردن و به جز کوری بارلوگ هیچ کدوم بر نگشتن و جالبه هیچکدوم از اون موقع تا حالا هیچ کار بزرگی انجام ندادن اونیم که برگشت بهترین بازی نسلو ساخت
یادمه همه وقتی شنیدن امی هنینگ از ناتی داگ جدا شد گفتن ناتی داگ کارش تمومه همون آدما بعد جدا شدن برو استارلی هم همین حرفارو میزدن و همینطور اون دوتا کارگردان لاست لگاسی که تو لست ۱ هم نقش کلیدی داشتن ولی اتفاق جالبی که افتاد ناتی داگ نه تنها افت نکرد بلکه الان در بهترین حالت خودش قرار داره و نکته جالب دیگه اینکه هیچکدوم از کسایی که ناتی داگو و سانتامونیکا سونی رو ترک کردن از اون موقع تاحالا کار بزرگی نکردن فقط یه نفر برگشت که کوری بارلوگ بود و دوباره با سونی شاهکار ساخت
سونی استاد پیدا کردن استعداد ها و ایتفاده از تمام پتانسیل شونه و مایکرو استاد از بین بردن استعداد ااست فقط کافیه به استودیو های ریر و نینجا تئوری نگاه کنی تا بفهمی اوضاع از چه خبره تهشم ببینن دیگه زیادی دنبال بازی خوب ساختنی پروژتو کنسل میکنن و بهت میگن دیوونه حتی اگر یکی از بهترین کارگردان های دنیا باشی (اسکیل باند)
اصلا چه ربطی به ناتی داگ داره این استودیو چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا حالت خوب نیس اصلا حرفی از ناتی داگ نشد اصلا اینجا تو این پست این استودیو خودش یه ناتی داگه
ربطش خیلی سادست ولی بازم برات توضیح میدم
ربطش اینه که مهم نیست چندنفر از سونی برن پیش مایکرو چون با اینکار نه استودیو های سونی ضعیف تر میشن و نه مال مایکرو قوی تر اینکه الان اینا عضو مایکرو شدن شاید اصن به معنی این نباشه که بازی این استودیو AAA باشه
و مهمترین مسئله صاحب استودیو مایکرو به تیمی به خفنی rare گند زد و سر شاهکارش با اسکیل باند پلاتینیوم گیمزو داشت ورشکست میکرد
الان ربط حرفامو فهمیدی؟ هرچند که همون اول فهمیده بوده فقط خواستی یه چیزی گفته باشی
Rare که اوضاش خوبه نمیدونم منظورت از گند زدن چیه ؟؟
دلیلش اینه بازی سازی کار گروهیه نه انفرادی.
شتر در خواب بیند پنبه دانه :rotfl: :rotfl:
ببخشید رییس سونی نمیدونستم پیشگو هم شدی
فعلا که خواب نیستو بیداریه و اینکه مایکرو استودیو هاش انگشت کوچیکه ناتی داگ و سانتا مونیکا نمیشن حقیقتیه که خودت با چند تا سرچ میتونی بفهمی
اول بازی متا ۹۷ بزنین بعد استدیو استدیو کنین
لازمم نیست شوتر باشه آنلاین داشته باشه و انقلای کنه یه نسل خوب بودین انقد شاخ شدین دو نسل پیشو یادتون رفته
mahdi.r@
داداش میدونی LinkedIn چیه؟! :rotfl:
ایندفعه تو این سایت خبرش اومد وگرنه دفعه های قبل خود استودیو و کارمندا توییت میزدن خوشگله
برو خوابتو تنظیم کن که از یه ماه دیگه باید زود پاشی
راست میگه دیگه هنوز Linkedln نمیدونی چیه اون وقت اظهار فضل میکنی
داش مهدی در حد حرفات نیستن حروم نکن حرفاتو داش واس خاطر ۲ تا…..
https://m.youtube.com/watch?v=a4pWv52aaoo
اینو خوده استودیو داده چیزی نمیدونی لازم نیست احضار نظر کنی
فک کنم تو عمرت اسم LinkedIn به گوشت نخورده.
ایندفعه تو این سایت خبرش اومد وگرنه دفعه های قبل خود استودیو و کارمندا توییت میزدن خوشگله
برو خوابتو تنظیم کن که از یه ماه دیگه باید زود پاشی
https://m.youtube.com/watch?v=a4pWv52aaoo
اینم خوده استودیو داده دهه ۸۰ عزیز
ایول ایول بع استخدام نبرو های کار بلد واقعا استودیو د اینفینتی یکی از اون استودیو هاس که به بازی هاش به یاد موندی و شاهکار میشه خدایی و انقد منتظر خبر بازیشونم خدا میدونه اسپسنر گفته بود که به زودی خبر ازش میاد بازی بسیار بزرگیه خدا صبر بده تاe3
با توجه به اشخاصی که در استدیوی initiative استخدام شدن به نظرم به احتمال بسیار بالا طرفدارای ایکس باکس باید منتظر یک بازی اکشن ادونچر سوم شخص مثل آنچارتد و توم ریدر باشن و امیدوارم بازی عالی بشه و همه دوستانی که ایکس باکس دارن تجربش کنن و لذتشو ببرین
مطمعن باش یا تمام انلاینه یا مثل crack down 3 میشه دیگه امیدی به مایکرو ندارم
خوبه هرچی تفاله و نخاله س دارن جمع میکنن دور خودشون تا اخر سر ی بازی با متای به زور ۸۰ ریلیز کنن خو اگه ادمایی که جمع میکنن خوب بودن همون استودیو های قبلیشون نگه شون میداشتن
جالبه حالا که مایکروسافت جزبشون کرده شدن تفاله!
Pedram Zarei@
برادر حیف وقتت نیست صرف جواب دادن به اینا میکنی؟! :laugh:
بخند و بگذر :yes:
کاملا درست فرمودید ، وقت تلف کردنه واقعا ، حرفتون یادم میمونه
جدیدا همه یه عکسی از کریتوس میزارن و فکر میکنن نخبن ولش کنین اینو خود سونیم کلی از یوبیسافت و راکستار نیرو میگیره لابد اونام تفالن
یعنی چی دارن میسازن کسی میدونه چند نفر توی این استودیو هستن ؟
۳۴ نفر که ۱۱ موقعیت شغلیم هنوز خالیه
تبلیغات کاذب در صنعت گیم اگه واقعا یه بازی انحصاری AAA می ساختن و به عمل ثابت میکردن نیاز به این تبلیغات نبود :yes:
والا
چند وقت پیش یکی از کارمندای ناتی داگ توییت زد و از tlou 2 و اینکه به چه چیزی دست پیدا کردن تعریف میکرد بعدا معلوم شد این کارمندیه که تازه ناتی داگ جذب کرده و یکی از قدیمی ترین و کاربلد ترین آدم هاییه که قبلا تو یوبیسافت کار میکرده
شدید منتظرم ببینم چی منتشر میکنن
برو همون ps4 رو بچسب
منتظر بودم بگی بهم :laugh: جون وحید نمیگفتی لهم نمیرفتم سمت ps4ام :rotfl:
لهم نه
*بهم
هرکی بره سمت سونی تا یه نسل راضیه تو باید مراقب باشی که از وسط نسل دیگه حوالت نکنن رو xcloud
واقعا نمیتونم درست حرفمو بزنم فقط اینو بگم این استودیو سازنده بازی های انحصاری جدید مایکروسافت با همشون متفاوته از همه جا از همه شرکت های بزرگ راک استار سانتا مونیکا بایوور اوالانچ ریسپاون و… سازندگان معروف و بزرگی که روی عناوینی بسیار خوب مانند سری cod یا انحصاری بزرگ ps 4 یعنی uncharted 4 یا just cause و … کار کردند رو جمع کرده که در اینده براش بازی های انحصاری بسازه فکرشم برام سخته چه عناوینی رو دارن میسازن.
همشون روی بازی های بزرگی کار کردن حالا باهم قراره چی بسازن حیف فکر نمیکنم تو این نسل بازی ازشون ببینیم میره برا نسل بعدی
به نظرم اواسط نسل بعد بازیشون رو بتونیم تجربه کنیم استودیو متفاوتیه افراد کم ولی با تجربه و با سابقه درخشان فعلا که هنوز دارن نیرو جذب میکنن در بدترین حالت بگیم تا انتهای نسل استودیو رو کامل کنن و انشالله همون اواسط نسل بعد بازیشون رو ببینیم :yes:
درست میگی ولی فکر میکنم تا قبل اواسط نسل بعد بازیشون رو ببینیم فکر میکنم
امیدوارم مموفق شن ولی معمولا تیمی که همه شاخ باشن تیمی نمیشه نمونش رو خیلی دیدم
زیر نظر مایکروسافت استعداد کش 😐