اطلاعات جدیدی از دو قلوهای بازی Astral Chain منتشر شد
بازی Astral Chain به زودی برروی نینتندو سوییچ و به صورت انحصاری عرضه خواهد شد و همزمان با نزدیک شدن به انتشار آن، اطلاعات و تریلرهای جدیدی از آن منتشر میشود. حالا در طی مصاحبهی جدیدی که به تازگی با دو تن از توسعهدهندگان این بازی صورت گرفته است، اطلاعات تازهای از دو قلوهای این عنوان منتشر شده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.
در مصاحبهای ویژه که در سایت رسمی استودیوی پلاتینیومگیمز (PlatinumGames) قرار گرفت، تاکاهیسا تاورا (Takahisa Taura)، کارگردان بازی Astral Chain و ماساکازو کاتسورا (Masakazu Katsura)، طراح شخصیتهای این عنوان، اطلاعاتی را دربارهی شخصیتهای اصلی آن به اشتراک گذاشتند. بازیبازان قرار است در نقش یکی از دو قلوهای این بازی قرار بگیرند و یکی از آنها مذکر است و دیگری مونث. اما کاتسورا توضیح داد که آنها در ابتدا قرار نبود که دو قلو باشند. وی در این خصوص توضیح داد:
من به خاطر دارم که در ابتدای توسعهی بازی Astral Chain، شخصیتهای اصلی دو قلو نبودند. آنها چهرههای به هم ریختهای داشتند و به نظر میرسید که به ظاهر و مدل موهای خود اهمیت نمیدهند. ما در ابتدا مدل موی خاصی را برای شخصیتهای اصلی بازی در نظر نگرفته بودیم ولی من با مشاهدهی اولین تصویر هنری آنها، علاقهمند به مدل موی مورد استفاده شدم و اعلام نمودم که باید از آن استفاده نماییم. همچنین آنها در ابتدا دو قلو نبودند و ما در نظر داشتیم تا انتخاب جنسیت را پیش روی بازیبازان قرار دهیم. اما زمانی که تصاویر هنری بیشتری را از آنها دریافت نمودیم، تصمیم گرفتیم که داستان بازی را دچار دگرگونی نماییم و به نظر میرسید که انتخاب شخصیتهای اصلی به عنوان دو قلو، کاملا این عنوان را جذابتر جلوه میداد.
هردوی شخصیتها دارای رفتاری متفاوت هستند که باعث میشود شخصیت آنها منحصر بفرد و متفاوت باشد و همانطور که میدانید، بازیبازان میتوانند جنسیت شخصی اصلی را انتخاب نمایند. کاتسورا در این خصوص توضیح داد:
ما از همان ابتدا در نظر داشتیم تا انتخاب جنسیت را پیش روی بازیبازان قرار دهیم و به همین علت، من تصمیم گرفتم چهرهی آنها را مشابه با یکدیگر بسازم که امری بسیار فاجعهآمیز و دشوار بود. با کمی تغییر در چهرهی شخصیت مونث بازی و تبدیل آن به چرهای نازتر، ممکن بود بازیبازان هرگز آنها را دو قلو نپندارند.
همچنین تاکاهیسا به این توضیحات اضافه نمود:
اگر تصویر هنری این شخصیتها نوع دیگری بود، امکان داشت هیچگاه آنها دو قلو نباشند. این موضوع یکی از مثالهایی است که به خوبی نشان میدهد که تصاویر هنری میتواند الهامبخش تیم باشد.
بازی Astral Chain قرار است در تاریخ جمعه، ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ (۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی) و به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. علاقهمندان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، ویدئوی هایلایت مربوط به آن را از این نشانی تماشا و یا دریافت نمایند. همچنین شما میتوانید اخبار، اطلاعات و تریلرهای این بازی را از این نشانی مطالعه، مشاهده و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات