تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا

تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment

سعید حلاجیان
۲۲:۰۰ ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا

در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامه‌ی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرداخته‌ایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازی‌های مختلف خواهیم پرداخت.

سری یاکوزا سیزده سال است که وجود دارد ولی در بازار غرب، تنها در نسل هشتم خوش درخشیده است. در نسل هشتم با نسخه‌های بازسازی شده‌ی عناوین قدیمی این سری آشنا شدیم و نتیجه، نرخ فریم ۶۰ همراه با کیفیت بالای تصاویر بود ولی گرافیک کلی بازی کمی قدیمی بود. زمانی که Yakuza 6 به بازار آمد، شاهد تغییر بزرگی بودیم. این بازی با موتور بازی‌سازی دراگون انجین ساخته شد و در آن شاهد فیزیک مناسب، نورپردازی پیشرفته و انیمیشن‌های جذاب بودیم. البته این مورد به قیمتت نرخ فریم تمام شد و فریم بازی به ۳۰ کاهش پیدا کرد. بازی Judgment سومین عنوانی است که تیم سازنده با موتور جدید ساخته و کاملا شاهد افزایش تجربه‌ی تیم سازنده در ساخت بازی هستیم. هنوز هم کم و کاستی هایی در بازی وجود دارد ولی قطعا از دو بازی قبلی سازندگان، بهتر است.

از این روی سراغ جدیدترین ساخته‌ی سازندگان یاکوزا رفته و با یکدیگر بررسی می کنیم که آیا سازندگان توانسته‌اند تا از Yakuza 6 درس عبرت بگیرند و مشکلاتی مانند افت فریم شدید و فیزیک نامناسب را در بازی Judgment جبران کنند یا خیر. پس با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا
تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ۳ تا از بهترین بازیای رزمی که بازی کردم
    .
    ۱ جکی چان ( نمیدونم چی بود ولی جکی جان میگفتن)
    ۲ واریورز
    ۳ دف جام (اینم اسمشو دقیق یادم نیست )
    .
    این بازی هم عالی هست ولی هنوز نتونستم تجربش کنم

    • joel گفت:

      منم لیست اکشنایی که بازی کردم و واقعا خوشم اومده بگم 😀
      گاد هند
      جکی چان
      اسلیپینگ داگز
      جت لی
      یه نکته در مورد بازی جکی چان بگم کیف کنیم :inlove:
      ؛این بازی شامل ۱۵ مرحله اصلی و (یک مرحله فرعی تو چین باستان بود.)
      که شامل ۵ چپتر ۳ مرحله ای میشد ( مرحله انبار،ماهی فروشا،فاضلاب،پشت بوم و کارخونه :rotfl:) و تو این ۱۵ مرحله ۱۵۰ سر شیر قرمز رنگ وجود داشت و تو هر چپتر یک سر شیر زرد رنگ خیلی خیلی مخفی ?:-)
      حالا اگه این ۱۵۵ سر شیر پیدا میکردیم بازی یه جایزه خیلی مشت ( لباس باستانی جکی چان میداد واسه مراحل اصلی :inlove:) میداد.
      در واقع قدیما تروفی وجود نداشت و الا لذت بخش ترین جمع کردن ایتمی بود که من جمع کردم تو زندگیم :silly: 😎 یادش بخیر.
      اخه چرا باید استودیویMidway Home Entertainment تعطیل بشه :reallypissed:

  • ETERNAL_MAN گفت:

    گند زدن با این بهینه سازیشون ، روی نسخه پایه ۹۰۰p و در pro وضوح ۱۰۸۰p اونم تازه با نرخ فریم افتضاح توی هر دو کنسول ، البته من قبلا اینو از دیجیتال فاندری دیده بودم

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یه بابای میگفت جوجمنت :laugh:
    این برترین بازی یاکوزائی است :laugh:

تحلیل فنی ۴۲ : طلوع دوباره‌ی یاکوزا | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Judgment - گیمفا