نویسندهی بازی Ghost of Tsushima اطلاع از ساخت ادامهی The Order: 1886 را انکار کرد
روز گذشته دیدیم که آقای جوردن مایکل لموس (Jordan Micheal Lemos)، یکی از نویسندگان بازی Ghost of Tsushima در استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، در مصاحبهی خود از توسعهی ادامهای بر بازی The Order: 1886 صحبت کرد که البته حالا او حرف خود را پس گرفته است.
این نخستین باری نیست که یکی از افراد مرتبط با استودیوی ردی ات داون (Ready At Dawn)، از وجود ادامهای بر عنوان The Order: 1886 خبر داده است. پیشتر نیز دیدهایم که شایعاتی در رابطه با ساخت چنین عنوانی منتشر شده بود. اخیرا یکی از نویسندگان دیگر بازی انحصاری Ghost of Tsushima در پادکستی، پس از مرور خاطرات خود در ساخت The Order: 1886 از در دست ساخت بودن نسخهی جدید آن خبر داده بود. آقای لموس اما امروز در حساب رسمی توییتر خود اینگونه سعی کرد تا موضوع را شفاف و به صورت درستتری برای کاربران شرح دهد:
در جهت شفافسازی و توضیحات بیشتر باید بگویم که من سال گذشته مطالبی را در رابطه با علاقهی استودیوی ردی ات داون به ساخت ادامهای بر The Order: 1886 خوانده بودم و هنگام مصاحبهی اخیرم، آنها را به یاد آوردم. اگر باعث ناامیدی شما شدم عذر میخواهم.
احتمالا منظور آقای لموس، مصاحبهی آقای رویی ویرِزوریا (Ru Weerasuriya)، مدیر عامل و مدیر نوآوری استودیوی ردی ات داون (Ready at Dawn) است که او در جریان آن، از علاقهی این استودیو به ساخت چنین عنوانی و همچنین وجود یک پروژهی بزرگ در برنامهی کاری این استودیو صحبت کرده بود.
بازی The Order: 1886 هماکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حیف شدش برخی بازی ها بیخود شکست میخورن نمونش هم این بازی که ففط به خاطر کوتاه بودن ازش نمره کم شد در حالی که بازی ای مثل mgsgz هم کوتاه بودش ولی کسی بهش چیزی نگفت(قصد توهین به mgs رو ندارم)
بهت قول میدم در دست ساخته !
من هم امید بهش دارم مسعود جان چون به هر حال سونی هر نسل یک سری سوپرایز خاص واسه رو کردن داره :yes:
اره داداش :yes:
صرفا جهت اطلاع mgsgz به عنوان مقدمه و یه جور اموزش واسه فانتوم پین ساخته شده بود قرار نبود کسی بهش چیزی بگه!
واقعا حیف شد خورد تو برجکم.
داداش به نظر من در دست ساخت باشه
شاید خود سونی به نویسنده گفته خبر رو تکذیب کنه تا اطلاعات بیشتری از روند ساخت بازی به بیرون درز نکنه
به نظرم بازی برای به نمایش کشیدن قدرت PS5 ساخته میشه
البته امیدوارم دیگه اشتباهات نسخه قبل رو تکرار نکنن و امیدوارم این دفعه سونی ساخت بازی رو به یه استودیو کار بلد بسپاره
اره شایدم اینطوره که میگی امید به اینکه همین باشه.
گرافیک و طراحیش وحشتناک عالی بود
درسته اما اشتباهی که سونی کرد این بود که گیم پلی روی PC نمایش داد و بازی اصلی خیلی گرافیک کمتری داشت. شاید بخاطر همین چیزا نمره نگرفت اما به هر حال تجربه لذت بخشی بود.
نمره پائینش بخاطر اون داستان جنجالیش بود
علت دوم کاتسینهای مداوم و طولانی بود
علت سوم واقعا کوتاه بودنش بود که من بعد از صبحانه شروع کردم و سر ناهار تموم شد
میتونم بگم بعد از اویل ۷ کوتاهترین بازی عمرم بود
کجاش عالی بود دقیقا؟
بازیش کلا کات سین بود و اصلا گیم پلی نداشت
یه کیلو تخمه خریدم و بازیش رو نگاه کردم
اولین بازی که قدرت نسل ۸ رو بمن نشون داد این بازی بود.پشمام ریخت یعنی همون اول بازی وقتی گرافیکو دیدم.هنوزم واقعی ترین گرافیکو داره به نظرم.۱۰۰ درصد نسخه ی ۲ داره ساخته میشه.شکی توش نیس.کنسول نسل بعد سونی نیاز به این بازی داره برای نمایش قدرت گرافیکی.
یکی این یکی هم رایز. با اینکه نمره خوبی نگرفتن اما به نظرم جفتشون بازی های خیلی خوبی بودن و بهشون کم لطفی شد. من از این دو بازی لذت بردم.
دقیقا
آنچارتد پشمه ؟هورایزن پشمه؟ nierپشمه؟crysisپشمه؟ که میگی واقعی ترین گرافیکوداره؟
دوست عزیز شما مثل اینکه معنی گرافیک فتوریلیسم یا گرافیک ریلستیک رو نمیدونید.گرافیک هورایزن و آنچارتد از اوردر بالاتره اگه بخوایم همه ی جوانب رو در نظر بگیریم.اما هیچ بازی به اندازه ی اوردر به واقعیت نزدیک نیس.خیلیا متاسفانه فرق گرافیک خوب با گرافیک ریلستیک رو نمیدونن.الان گرافیک ratchet and clank یا crash ریمیک بده؟خارق العادس.ریلستیک منظور نوع گرافیکیه که به واقعیت شبیه هست.یک سبکه.مثل سل شید.
ضمنا واقعا نمیفهمم چجور گیمری هستید که nier رو گذاشتید بین اون بازیا تو مقایسه ی گرافیکی.کرایسیس هم که منسوخ شده گرافیکش.
من حدث میزنم که در حال ساخت باشه مخصوصا که پتانسیل بالایی داره ولیست انحصاریای سطح بالای سونی رو بلند تر هم میکنه…..فقط کاش میان نسلی باشه تا برای ps4 هم بیاد………معلوم نیست کی بتونم ps5 بخرم……اینطوری سونی یه سری بازی تو سبک گیرز مایکرو داره که تا قبل از این یه بازی تو این سبک شوتر سوم شخص اکشن کم داشت چون آنچارتد یا تلو اکشن ادونچرن
ادامه اش ساخته میشه چون یکی از ip های با ارزش این نسل بوده.
undrrated ترین بازی این نسل.واقعا ازش لذت بردم.از هرلحاظ بازی بی نقصی بود فقط کوتاه بود.