پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد

عليرضا يماني
۱۸:۳۰ ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

هم‌اکنون، طبق برنامه‌ریزی استودیوی سونی بند (Sony Bend Studios)، چالش جدید عنوان Days Gone که پنجمین چالش از دوازده چالش بازی است، در دسترس کاربران قرار گرفت. اگر می‌خواهید زنده بمانید، بهتر است حواستان به فریکرها باشد.

استودیوی خوش قول سونی بند، پنجمین چالش بازی Days Gone را طبق برنامه‌ریزی منتشر کرد. از حق که نگذریم، این استودیو به طرفداران ثابت کرده که برای آن‌ها و خواسته‌هایشان ارزش قائل است؛ زیرا به صورت فوق‌العاده‌ای از عنوان خود پشتیبانی می‌کند و قصد ندارد تا به این زودی‌ها دست از حمایت از آن بردارد.

چالش جدیدی که به تازگی عرضه شده است، شباهت‌هایی با اولین چالش بازی دارد و فریکرها و مواد منفجره، نقش مهمی در آن دارند. اگر به یاد داشته باشید، در اولین چالش، شما باید در زمان تعیین شده به مبارزه با دسته‌های عظیمی از فریکرها بپردازید و در این راه می‌توانستید از انواع مواد منفجره استفاده کنید و از ویژگی‌های محیطی بهره ببرید. اگر هم شما مثل من فکر کنید و حوصله‌ی برنامه‌ریزی نداشته باشید، مطمئنا سعی داشتید تا با اسلحه‌ فریکرها را به رگبار ببندید. اما در این چالش که Keep Them Safer نام دارد، باید در مدت زمان معینی، محدوده‌ی مشخصی را از فریکرها پاکسازی کنید. در این چالش، استفاده از تیر و کمان اهمیت خاصی دارد و شما با آن، باید تا جایی که می‌توانید به کشتن فریکرها بپردازید. همچنین، شما نباید آسیبی ببینید، زیرا امکان استفاده از وسایل درمانی وجود ندارد. یکی دیگر از قوانین این چالش این است که باید از جای خالی دادن ضربات خودداری کنید، در نتیجه بهتر است تا فاصله‌ی خود را با فریکرها حفظ نمایید. یادتان نرود که حتما از ویژگی‌های محیطی بهره ببرید.

پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

طیق معمول، این چالش را با موفقیت به پایان رسانید و با کسب امتیاز لازم، از جوایزی مثل شخصیت‌های قابل بازی، انواع انگشترها و پوسته‌های زیبا جهت شخصی‌سازی موتورسیکلت خود بهره ببرید. پس از اتمام یک چالش، نشان Challenge’s Patch به شما داده می‌شود و این نشان به صورت دائمی برروی ژاکت دیکن نقش می‌‌بندد.

هنوز هفت چالش دیگر از این عنوان هیجان‌انگیز باقی مانده است که در هفته‌های آینده منتشر می‌شوند. بازی Days Gone در حال حاضر، برروی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی مربوط به این بازی را از وب‌سایت خبری گیمفا مطالعه نمایند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یجا خوندم بازی ۵ میلیون فروش رو رد کرد
    خداوکیلی دیز گان بازی هست که اماده عرضه نشد اما تونست رو پا خودش وایسه و به یه موفقیت خوب دست پیدا کنه
    جا داره بگم مسعود جان از بازی لذت ببر

  • mahdi.r گفت:

    ی۵ روزه گرفتمش یه ضرب دارم بازی نیکنم ولی نمیدونم چرا تموم نمیشه خیلی طولانیه بازی باگ کم داره حداقال الان ولی افت فریم زیاد میبینیم و موتور سواریش فوق العادست سیستم شوتینگ هم اولش آزار دهنست ولی بعدش تو دست میاد ولی بهتر بخش بازی کشتن هورد هاست البته من فقط هورد های تو مسیر داستانو فعلا زدم که دوتا بیشتر نبود ولی کسی اگر شک داره که بازی خوبیه باید بگم بازی در حد متای ۸۲ بازی شاهکاری نیست ولی باید تجربش کرد چون مثش ساخته نشده داستان بازی هم جالبه دلی دیالوگ های سطحی داره

  • بازی به شدت خوب و سرگرم کننده ست…

    داستان ۷/۱۰
    موسیقی ۱۰/۱۰ شاهکار
    گیمپلی ۸/۱۰
    روایت داستان ۶/۱۰٫٫٫روایت بعضی جاها طوفانی و بعضی جاها خیلی کند و حوصله سر بر میشه
    گرافیک هنری ۹/۱۰
    گرافیک فنی ۶/۱۰٫٫٫بعضی باگ هایی که تو روند بازی اختلالی ایجاد نمیکنه ولی افت فریم محسوس داره
    گان پلی ۸/۱۰
    کرفتینگ ۳/۱۰٫٫٫به شدت سطحی
    موتور سواری ۹/۱۰
    طراحی چهره شخصیت ها۷/۱۰٫٫۵ یا ۶ شخصیت اصلی داستان خیلی خوبه ولی باقی شخصیت ها در حد متوسطه
    شخصیت پردازی ۷/۱۰
    اتمسفر و مپ بازی ۸/۱۰
    ایجاد حس ترس و دلهره ۷/۱۰ …اوایل بازی که براتون فضای بازی ناشناخته هست بازی به شدت ترسناک و دلهره اوره ولی به مرور زمان از این حس دلهره کمتر میشه ولی باز هم قابل قبوله.

    در مجموع ۸/۱۰٫٫٫بازی برای پلیر های سبک survival horror بسیار مناسبه و سرگرم کننده و جذابه… به نظر منتقدای دوغکی هم زیاد اعتنا نکنید متا فقط یه عدده :pumpkin:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      دقیقا داداش حرف دل منو زدی
      بود بازی با متا ۶۴ که کیف دنیا رو بهم داد و دارم با متا ۹۰ که بماند
      متا چیزی نیست بجز نمره یسری اندیشمندنما برای یه بازی عالی

      • متا بازی به نظرم برای این پایین اومد ک ساخت بازی طول کشید.چون زمان خیلی خیلی خیلی زیادی برد منتقدان فکر کردن ک با یه last of us طرفن.ولی در اصل دیزگان باید با خودش مقایسه شه ن است اف

      • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

        اره داداش اوردر رو خواستم بگیرم گفتن متاش پایینه اوایل برام مهم بود ولی وقتی خالی از بازی شدم گرفتمش مردانه فقط تا اخر بازی دهنم باز بود .مردانه ۷ بار تمومش کردم .
        اصلا متا رو بی خی فقط بزنید توی رگ عشق کنید .

  • Y PS گفت:

    با این که بازی مشکلاتی داشت ولی فن بیس بزرگ PS با حمایتشون فروش بازی رو ترکوندن :yes:

  • Mp گفت:

    دوستان کسی هست تا آخرین ورژن بازیو اپدیت کرده باشه؟

  • mo1234 گفت:

    بازیش خیلی طولانیه بخای چالش هاشم تموم کنی حداقل ۳ ۴ ماهی الافی با تشکر

  • Farshad.redmondy گفت:

    خبر اومده که دد استرادینگ قراره برای استدیا عرضه بشه ریس استودیو استدیا جید ریموند به استودیو کوجیما میره و باهم عکس میگیرن و کوجیما میزاره توییتر و احتمال اومدنش هست.و اینکه خیلی وقت پیش برای pc هم تایید شده بود
    اینم پوشش بدید مرسی

  • Mp گفت:

    دوستان اگه کسی کامل بازیو اپدیت کرده بگه.میخوام بدونم که بازی مشکلاتش برطرف شده؟

  • F-d گفت:

    ی بار دیگه برای خیلی ها ثابت شده نمره منتقد ها رو اصلا نباید توجه کرد.
    گاد هند-شدو آف رم-اویل ویتین ها-چند قسمت از سری رزیدنت اویل و کلی از بازی های با کیفیت دیگه همشون نمره کمی گرفتند ولی خداییش بازی های خوبی بودند و هستند و رایس سان اف رم برای من یکی از بهترین تجربه ها شد ک همین الان هم برای بار نمیدونم چندم دارم میرم و مثلا نینجا گایدن ۲ نمره ۸۱ گرفته 😀 ک واقعا خنده داره و ب شعور گیمر توهین میشه.

  • Farshad.redmondy گفت:

    رئیس تیم Google Stadia Games and Entertainment یعنی جید ریموند در تاریخ ۲۵ جولای با کوجیما در استودیو شخصی او، Kojima Productions دیدار کرد. کوجیما نیز پس از این دیدار عکسی از خود با ریموند را توییت کرده و از ریموند برای این ملاقات تشکر کرد. این دو نماد بازی‌سازی را به راحتی می‌توان به عنوان Death Stranding و حتی پروژه‌های آینده Kojima Productions ارتباط داد. پلتفرم Google Stadia آماده است تا در نوامبر ۲۰۱۹ با مجموعه‌ای از عناوین مورد انتظار شامل The Division 2 و Ghost Recon Breakpoint عرضه شود. دور از ذهن نیست که یکی از عناوین عرضه این پلتفرم نیز ساخته جدید هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding باشد. عرضه این بازی بر روی پلتفرم گیمینگ گوگل به تنهایی می‌تواند دلیلی باشد بر تهیه این سرویس گیمینگ ابری.

    لازم به ذکر است که بازی جدید کوجیما در زمان تاسیس استودیو Kojima Productions توسط Sony برای PC نیز تایید شد

    بخونید

پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
پنجمین چالش رایگان بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا