ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا

ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within

سعید آقابابایی
۱۹:۱۱ ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت تمامی دوستان عزیزم و مخاطبین بزرگوار و فهیم وبسایت بزرگ گیمفا. امیدوار هستم که  در خوبی و خوشی و سلامتی کامل به سر ببرید و از اتفاقاتی که در زندگیتان می افتد راضی و خشنود باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده که قصد داریم ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان طور که می دانید از حدود ۳ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت ها راهنمایی های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما تقریبا هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم های ویدئویی نیز لذت ببرند. بدون هیچ شکی حق کاربران عزیز ما است که به مانند وب سایتهای بزرگ دنیا مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد. همچنین قصد داریم تا بازی های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آنها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم. اتفاقا بازی امروز نیز از عناوینی است که قبلا نقد متنی آن را تقدیم شما کرده ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی خاطره انگیز و جذاب که هم در نسل هفتم و هم در نسل هشتم موجود است، در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده ایم مشاهده نمایید.

ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا

بررسی ویدئویی The Evil Within

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، بررسی یکی از عناوین فوق العاده وحشت بقاست که The Evil Within نام دارد و مطمئن هستم که بسیاری از شما آن را در نسل هفتم یا هشتم تجربه کرده اید. البته صحبت امروز ما در خصوص نسخه نسل هشتمی این بازی است و بررسی کرده ایم که آیا این بازی برای کسانی که در نسل هفتم آن را تجربه کرده اند هم ارزش خرید دوباره را دارد یا خیر و اگر ارزش دارد به چه دلیل؟ البته نام این بازی آن قدر بزرگ است که از همین الان پاسخ این سوال را می دانید و مطمئنم که می دانید حتی اگر در نسل هفتم آن را بازی کرده باشید باز هم در نسل هشتم اگر به سراغ آن بروید کلی لذت خواهید برد. The Evil Within یک عنوان وحشت بقای بسیار جذاب است که در نسل هفتم توسط تانگو گیم ورکز به کارگردانی پدر این ژانر یعنی استاد شینجی میکامی ساخته و به عنوان یک بازی بین نسلی برای کنسول های پبی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و رایانه های شخصی منتشر گردید و توانست موفقیت خوبی را کسب کند.

ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا

The Evil Within

امروز شاهد بررسی ویدئویی از این وحشت بقای هیجان انگیز و بسیار باکیفیت خواهید بود. اگر به احتمال خیلی ضعیف این بازی را نمی شناسید یا در نسل هفتم آن را تجربه نکرده اید و می خواهید بدانید که آیا به درد شما می خورد یا خیر، فقط کافیست این ویدئو رو تماشا فرمایید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. سعی کرده ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با The Evil Within در نسل هشتم آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل تر را برای شما عزیزان قرار دهیم. به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا که همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی کنم و توجه شما را در ادامه به نقد و بررسی ویدئویی و اختصاصی گیمفا از بازی The Evil Within جلب می کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا
ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mehrdadPS گفت:

    ممنون سعید جان عالی بود :yes: :rose:
    واقعا شخصیت سباستین اون جذابیت و گیرایی این جور بازی ها رو نداشت و به قول خودتون نچسب بود و کاش یکم بیشتر رو داستان بازی کار می کردن
    من بیشتر از دیر لود شدن بافت ها تو بازی ناراحت می شدم و واقعا همون جور گه گفتین گرافیک هنری بازی عالیه (نمی دونم ژاپنی ها مثل اینکه بیشتر دوست دارن گرافیک فنی رو قربانیه گرافیک هنری کنن)

    • داستانش مشکلی نداشت که بخوان بیشتر روش کار کنن!یکی از بهترین پلات های صنعت بازی هست
      منتهی مشکل این بود که ان دو تا دی ال سی جولی کیدمن از بازی اصلی جدا شده بود و به همین دلیل هم تا حدی گنگ شده بود

    • Avelone گفت:

      برعکس شما و خیلیا من خودم خیلی از شخصیت سباستین خوشم اومد و از نظرم اصلا نچسب نبود من خودم نسخه pc رو بازی کردم واقعا پورت افتضاحی داشت. من خودم اگه بخوام ایرادی بگیرم به آخرای بازی میگیرم که برعکس اولای بازی حالت اکشن پیدا کرده بود .موسیقی بازیم که فوق العادس مخصوصا موسیقی های سیو روم ها(همون جاهایی که آینه داشت) واقعا وقتی میرفتی سیو روم همه چی یادت می رفت .

    • Avallach گفت:

      سلام و درود به اقای اقابابایی عزیز خسته نباشید ویدیو رو گذاشتم دانلود ایشالله شب میبینم واقعا تنها گیمی بود هیچوقت خسته نشدم از بازی کردنش هم زمان عرضه روی پیسی هم روی پی اس سه هم روی پی اس فور تصمیم هم دارم ی بار دیگه برای پلات بازیش کنم تا با این سری خدافظی کنم ، در ضمن میگم اقای اقابابایی راهنمای دارک سولز یک رو هم ول کن چون تنها کسی ک واقعا دنبال میکرد فک کنم خودم بودم ک پلاتش کردم راهنماییتون تا آنور لاندو خیلی بهم کمک کرد البته ی سری چیزارم میتونستین درست تر بگین ک دوست دارم تو پست خودش راجبش حرف بزنم بازم ممنون

      • سلام و درود خدمت شما. سلامت باشید انشالله. یک دنیا سپاس ز محبتتون. انشالله که وقتی تماشا فرمودید رضایت داشته باشید از ویدئو.
        نه تعداد خیلی زیادی هستن خوشبختانه که دارن دنبال میکنن و بهم ایمیل دادن یا پیام خصوصی و و تلگرام و .. قطعا در همین یکی ۲-۳ ماه اینده تموم میشه دیگه. ممنون که استفاده کردین ازش. قطعا همیشه میشه کامل تر و خیلی خیلی ریز تر هم بیان کرد خیلی از بخش ها رو. این راهنما بیشتر برای کسانیه که بازی رو تموم کردن و میخوان بار دوم کامل برن همه چیز رو.
        https://t.me/Gametal

    • درود بر شما مهرداد عزیز و گل. خیلی ممنونم از لطف و محبت همیشگی شما.
      تمام مواردی که گفتید در مورد شخصیت سباستین و همینطور گرافیک فنی صحبحه. ممنون مهرداد جان.
      https://t.me/Gametal

  • M.C گفت:

    معجونی از سری سایلنت هیل و رزیدنت اویل بود. عجب چیزی‌ام شده بود‌. وحشت خالص بود. من خودم به شخص دوباره هنگام این بازی خودمو خیس کردم.

  • مرسی سعید جان .
    .
    این بازیو حتما تجربه کنید دوستان واقعا عالی بود اون حس رزیدنت ۴ که دنبالش بودم رو یکم توی این بازی تجربه کردم .
    رزیدنت ۲ ریمیک و اویل ویتن دوتا از خوبای این سبک توی این مسل که به هیچ عنوان نباید از دست داد

  • خیلی ممنون سعید جان
    نقد کامل و دقیقی بود
    ولی فعلا باید منتظر باشیم استاد و Goustwyre:Tokyo چه می کنن.

  • M.C گفت:

    ذهن‌های که در بند سیم‌خار دارند. کاور بازی خیلی مفهومیه.
    :cloudy: :cloudy: :cloudy:

    :sun:

  • مرسی آقای بابایی مثل همیشه عالی بود.

  • Lor'themar گفت:

    پست مربوط به ولفن اشتاین پاک شده؟

  • nightmare69 گفت:

    سلام سعید جان
    ممنون بخاطر این ویدیو و معرفی بازی. من تا حالا این بازیو انجام ندادم ولی بعد از دیدن ویدیو و توضیح شما به نظر ارزش امتحان کردنو داره! ممنون از شما و سایت گیمفا.
    خسته نباشی

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. خیلی از شما متشکرم. خوشحالم اگر این ویدئو باعث شده با این بازی زیبا اشنا بشید. خیلی ممنونم از لطف شما و اعتمادتون به نقد بنده. ما هم در تیم گیمفا از شما کمال تشکر رو داریم به خاطر حمایت و محبتتون.
      https://t.me/Gametal

  • آقا سعید اگه میشه به نقد و بررسی بازی های قدیمی یوبیسافت مثلا پرینس پرشیا و اسپیلینتر سل بپردازید تا کمی خاطرات زنده بشه

    • درود بر شما. چشم حتما این کارو هم انجام میدیم. ولی خب بازی های خیلی قدیمی بهتره که در ویدئوهای ۱۰ برتر بهشون پرداخته بشه جون زیاد مناسب نیست که مثلا یه ویدئوی نقد کامل برای بازی نسل ۵ یا ۶ اختصاص پیدا کنه وقتی کلی بازی جدیدو مناسب تر هست. اما حتما سعی میکنیم که بازی های قدیمی ولی برتر رو از کمپانی یوبیسافت نقد کنیم چون این شرکت دنیاییه از شاهکارهای رنگارنگ از قدیم تا امروز.
      https://t.me/Gametal

  • Sadegh.si گفت:

    خسته نباشید اقای اقابابایی؛ انتظار نمره بالاتری داشتم، و خیلی هم به سباستین گیر داده بودید و کلاً یکم سخت گیرانه نقد کردید اما نقاط قوت بازی رو به خوبی ذکر کردید. باتشکر.

    یادش بخیر، بنده این بازی رو اون زمانی تجربه کردم که منتقدا و گیمرا انداخته بودنش گوشه رینگ و همینطور بی رحمانه نقدش میکردن. نمیدونم واقعاً معیار سنجش یک گان پلی چیه که بعضیا از گان پلی بازی ایراد میگیرن! طرف بازی رو شروع میکنه انتظار داره عین COD همون اول چهارصدتا تیر و ACR بهش بده. دوبار پشت سر هم بازی رو تا اخر رفتم و ۷۶ جلوی چشمام بود …
    نسخه دوم بازی هم خیلی قوی تر از نسخه اول بود، واقعاً لذت بردم و مثل نسخه اول ۸۱ جلو چشمام بود.
    خلاصه که هر دو نسخه فوقالعاده با کیفیت بودن. در اخر دست استاد میکامی درد نکنه که این همه به دنیای گیم خدمت کرد و هنرش رو دریغ نکرد.

    • سلان و درود خدمت شما صادق جان. خیلی خیلی از لطف شما و این که وقت عزیزتون رو گذاشتید و تماشا فرمودید ممنونم. همچنین از این که لطف کردید و نظرتون رو در مورد ویدئو در میون گذاشتید.
      خدمتتون عرض کنم که این بازی مثلا اگر برای کارگردان مشهوری نبود خیلی گیر بهش کمتر داده می شد برای شخصیت سباستین ولی خب وقتی شما بازی پدر سبک وحشت بقا رو داری که برات شخصیت های مثل لیان و جیل و کریس و.. اورده قبلا، قطعا انتظارت میره بالا ازش. به همین خاطر هم هست که شاید به قول شما مقداری بیشتر گیر داده میشه به شخصیت سباستین.
      گان پلی بازی ایرادش صفره. یعنی از بهترین های ممکنه واقعا. واقعا هر دو نسخه این بازی فوق العاده بودن و بی نهایت ارزشمند.
      https://t.me/Gametal

  • اقا اگه نسخه دومش قشنگه من بازی کنم خوبه؟

  • سلام سعید جان نقد ویدیویی بسیار بسیار نابی بود با اینکه بازی رو انجام دادم و تصمیم خریدش رو فقط با دیدن ۱۰ دقیقه اول گیم پلی و درگیریش با اون شخصیت اره برقی دار گرفتم ولی باز هم از دیدین این نقد به صورت عجیبی خیلی کیف کردم. برات آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم که همیشه سلامت و پایدار باشی.
    یه سوال ازت داشتم سعید جان که خیلی وقت بود میخواستم ازت بپرسم.احتمالش هست که در آینده بررسی ویدیویی metro exodus رو ازت ببینیم؟

    • درود بر شما ایمان جان. یک دنیا سپاس از محبت و لطف شما. واقعا ممنونم که با این که بازی رو انجام دادین ولی باز هم وقت ارزشمندتون رو گذاشتید و ویدئو رو تماشا فرمودید. باعث افتخار من هست که رضایت داشتید. انشالله که شما هم همیشه بهترین ها براتون رقم بخوره و سلامت و موفق باشید ایمان عزیز.
      بله ایمان جان. چشم حتما این رو هم میذارم در برنامه. اتفاقا تازه بازی رو انجام دادم و اماده هستم برای نقد ویدئوییش.
      https://t.me/Gametal

  • F-d گفت:

    یکی از بهترین بازیهایی بوده ک تابحال بازیش کردم و هنوزم هر از گاهی بازیش میکنم.
    واقعا شاهکار بوده.
    ولی ایکاش ی مقدار روی بخش گرافیکی بازی بیشتر کار میکردند.

  • AXEL STONE گفت:

    سلام و درود بر اقای اقابابایی جان مرسی از ویدیو :rose: :heart: اره یادش بخیر TEW1 واقعا یک شاهکاری از شاهکار های محترم استاد بزرگوار شینجی میکامی هست که حسابی باهاش خاطره دارم
    نسخه دومش هم خیلی عالی و ممتع بود البته! به یک شکل بهتری هم خیلی ترسناکتره واقعا یک محطی بطور هوشمندانه ترسناک و تَوَهُمزاری داشت و همچنین اهنگای ترسناکش که دلهوره انگیز بودن :rose: :heart: باز هم مرسی دستتون درد نکنه خدایی ماشالله دارین واقعا عالی بود. موفق و مؤید باشید اقای اقابابایی جان

  • واقعا که هر دو بازی عالی و درجه یک هستن ممنون از اقا سعید.
    امیدوارم قسمت ۳ هم بسازن.
    پیشنهاد میکنم اگه به این سبک علاقه دارید یا برای اولین بار میخواید تجربه کنید و قبلا با همچین بازی هایی اشنایی نداشتید یا دلتون ترس میخواد یا اصلا دلتون یه بازی خوب و عالی میخواد بی شک یه تجربه عالی میشه براتون.

  • من که خودم pc فنم عمرا pc بتونه به گرد پای سونی برسه تو اجرای این بازی

  • بازم یه بازی دوست داشتنی که ارزش بیش از یک بار تجربه کردن رو داره. مخصوصا رو درجات سختی بالا(حالا نه اون درجات که یضرب کشته میشی) خیلی نفس گیر و جذابه.
    یه شاهکار از استاد میازاکی که پتانسیل خیلی بالایی داره چون هم گیم پلی جذابی مشابه رزیدنت اویل داره و هم ترسهای روان‌شناختی و موجودات هولناک مثل سایلنت هیل.
    ولی چیزی که باعث شده با یکم اختلاف به شاهکاری اون دو عنوان نشه همینه که با اینکه ترکیب هر دو رو داره ولی نه گیم پلیش به اندازه ی رزیدنت اویل سر راست و بی نقصه و نه به اندازه‌ی سایلنت هیل میتونه ترسناک باشه. من هر کدوم از عناوین رزیدنت اویل رو بارها و بارها بازی کردم، خیلی بیشتر از evil within و درسته که evil within واقعا ترسناکه ولی هنوز ترسی که تو سایلنت هیل ۱ و ۲ تجربه کردم رو از یادم نمیره، آدم میترسید سمت دسته بره. حالا کاری به گرافیک فنی و یکم سرد شدن بازی تو مراحل نهایی ندارم چون رو من خیلی تاثیر نداشت.
    بهرحال این عنوان انقدر خاطره انگیز و جذاب هست که تماشای دوباره اش با توضیحات سعید آقابابایی خیلی دلنشینه. ❤️ :rose:
    ممنون از سعید آقابابایی که باز دست گذاشت رو یکی از بهترین های صنعت گیم و ممنون از استاد میازاکی که یه پتانسیل بزرگ به ژانر وحشت و بقا اضافه کرد.

ویدئو گیمفا: بازگشت پدر به خانه وحشت-بقا | بررسی ویدئویی The Evil Within - گیمفا