Wolfenstein: Youngblood در زمان عرضه از فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی نخواهد کرد
همان طور که میدانید دیگر چیزی تا انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood باقی نمانده است. پیشتر اعلام شده بود که این بازی برروی پلتفرم رایانههای شخصی از ویژگیهای کارتهای گرافیک سری RTX پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، به طور رسمی تایید شد که این عنوان در زمان عرضه از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) پشتیبانی نخواهد کرد. با این وجود اضافه کردن این فناوری به بازی در دستور کار قرار دارد.
آقای جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson) تهیهکنندهی اجرایی استودیوی ماشین گیمز (Machine Games)، در گفتگو با وبسایت GameBeat تایید کرد که شرکت انویدیا (Nvidia) در حال کار برروی اضافه کردن فناوری رهگیری پرتو به بازی Wolfenstein: Youngblood است، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرد.
وی در این مورد اظهار داشت:
ما و شرکت انویدیا در حال کار برروی اضافه کردن این قابلیت هستیم، اما این فناوری در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود. مهندسان در انویدیا به سختی در حال کار و پیدا کردن راه حلی برای این موضوع هستند. اما تاریخ عرضهی آن مشخص نشده است اما آنچه که تاکنون دیدهایم، خوب به نظر خواهد رسید.
بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ ۴ مردادماه سال جاری (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
با اون سیستم مورد نیاز عجق وجقی که دادن معلوم بود اصلا از هیچ چیزی پشتیبانی نمیکنه :laugh:
خب این یک ضعف واسه بازی حساب میشه؛ خیلی از pc گیمرا الان دیگه دارن به سمت سری کارت گرافیک های RTX کوچ میکنن (اگر بگیم گیمرای خارجی بهتره) و طبعاً ساپورت نکردن از Ray Tracing تو این شرایط که تکنولوژی داره با سرعت نور پیشرفت میکنه، یک ضعف به حساب میاد. امیدوارم خیلی زود این قابلیت رو اضافه کنند.
سیستمش خیلی بالاس.
ولی انگار اخر کار متوجه شدن که باید این فناوری رو بهش اضاف کنیم.